Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
Контактна особа: |
Наталія Олексіївна Гомзякова +380634075064 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2022 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2022 15:35 |
Очікувана вартість: | 10 868 117,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 340,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 54 340,00 грн (п’ятдесят чотири тисячі дев’ятсот триста сорок гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення тендерної пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ - код за ЄДРПОУ 40506248 - місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. - банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 778201720344231053100095804 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 54340 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 15 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2022 13:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2022 13:09 |
Тендерна документація.doc | |
25 січня 2022 13:09 |
Додаток 7.6. - Технічна специфікація.xls | |
25 січня 2022 13:09 |
Додаток 7.5. - Технічна специфікація.xls | |
25 січня 2022 13:09 |
Додаток 7.4. - Технічна специфікація.xls | |
25 січня 2022 13:09 |
Додаток 7.3. - Технічна специфікація.xls | |
25 січня 2022 13:09 |
Додаток 7.2. - Технічна специфікація.xls | |
25 січня 2022 13:09 |
Додаток 7.1. - Технічна специфікація.xls | |
25 січня 2022 13:09 |
Додаток 6 - Зведений кошторисний розрахунок.rtf | |
25 січня 2022 13:09 |
Додаток 4 - Проект договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-12-000022 ● d60dfb503d9840899ede6edef0aa7858
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2022 17:24 |
25.05.2022 № 151
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.05.2022 № 151
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2022-01-25-008743-b
25.01.2022 ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 40506248) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-26 09:38:02
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт спортивної зали, ґанку та приміщень будівлі за адресою: м. Дніпро, вул. Старокозацька, буд. 51 А» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-01-25-008743-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозицій, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладання договору може буди продовжено до 60 днів.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю опубліковано 16 лютого 2022 року.
Пояснити, чи укладався Замовником договір за результатами процедури закупівлі з переможцем торгів ПП "ДНЕПРОГОРСТРОЙ"?
У разі укладання – пояснити причини його не опублікування на вебпорталі Уповноваженого органу.
3. Пояснити причини та підстави не відміни процедури закупівлі UA-2022-01-25-008743-b (зокрема, у разі наявності підстав, визначених у частині шостій статті 33 Закону) ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-31 16:14:32
надання пояснень
надання пояснень
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимоги частини шостої статті 33 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Замовником оскаржено висновок моніторингу до суду |
Дата публікації: | 13 червня 2022 |
Документи:
13 червня 2022 16:36
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2022 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ДНЕПРОГОРСТРОЙ" |
10 867 756,37
UAH з ПДВ
|
10 867 756,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РЕМС |
10 868 117,00
UAH з ПДВ
|
10 868 117,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ДНЕПРОГОРСТРОЙ" #34824605 |
Переможець |
10 867 756,37
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2022 09:08
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 31 травня 2022 16:11 |
Кінець періоду оскарження: | 11 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 31 травня 2022 16:11 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
31 травня 2022 16:11
|
Електронний підпис |
31 травня 2022 16:10
|
відміна торгів.doc |