Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 15890000-3- Продукти харчування та сушені продукти різні. Суміші сухі молочні.
Очікувана вартість
63 300,00 UAH
UA-2022-01-25-006252-b 4f018efd03054c72be0a934ed9f551d4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайка Олена Віталіївна

+380667656063 medcentr9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 9" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37899715
Місцезнаходження: 49130, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, провулок Фестивальний, будинок 1
Контактна особа: Чайка Олена Віталіївна
+380667656063
medcentr9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2022 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2022 11:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2022 11:50
Очікувана вартість: 63 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 633,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 пачка
Суміш суха молочна для харчування дітей від народження до 6-ти місяців (початкова) - «Малютка 1»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49130, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пров. Фестивальний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
600 пачка
Суміш суха на молочно-зерновій основі з гречаним борошном для прикорму дітей від 4-х місяців - «Малиш»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49130, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пров. Фестивальний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2022 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2022 11:46
ДОГ ПРАВИЛЬНІЙ (11) (2) (7).docx
25 січня 2022 11:46
молочні суміші.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2022 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЮР-ТВІН 61 502,40
UAH з ПДВ
61 502,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2022 16:30
Електронний підпис
02 лютого 2022 16:28
PDF.zip
02 лютого 2022 16:28
Сертифікати.zip
02 лютого 2022 16:28
Проект-ДОГОВОРУ.docx
02 лютого 2022 16:28
Загальні довідки.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЮР-ТВІН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЮР-ТВІН
#31348357
Переможець 61 502,40
UAH з ПДВ
08 лютого 2022 14:22

Документи

08 лютого 2022 14:22
Електронний підпис
08 лютого 2022 14:21
13.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2022 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЮР-ТВІН
#31348357
61 502,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2022 14:22
Електронний підпис
08 лютого 2022 14:21
13.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 08:44
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 10:45
1040.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 10:44
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2022 16:03
скан.pdf зміни до договору
31 жовтня 2022 16:02
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2022 14:50
49.pdf зміни до договору
18 жовтня 2022 14:49
питание.pdf зміни до договору
18 жовтня 2022 14:49
Електронний підпис укладений
21 лютого 2022 10:06
19.pdf зміни до договору
21 лютого 2022 10:03
Електронний підпис укладений
16 лютого 2022 16:03
4.pdf укладений
16 лютого 2022 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладення річного плану вірно
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару та зменшення суми договору з викладення п. 2.1. в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі та викладення п. 2.1. договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору та викладення п. 2.1. договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 27 011,40
UAH (в тому числі ПДВ 4 501,90 UAH)