Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія на 2022р.
Очікувана вартість
2 520 000,00 UAH
UA-2022-01-25-002778-a 194020c6cd80461eaef3891e8ea276a2
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільків Галина Михайлівна

+380343121150 vodokanalhaluch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Галичводоканал
Код ЄДРПОУ: 33591256
Місцезнаходження: 77100, Україна , Івано-Франківська обл., Галич, вул.Н.Вівчаренко 29
Контактна особа: Ільків Галина Михайлівна
+380343121150
vodokanalhaluch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
відповідно до положень статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен застосувати переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту 1 ч.2 ст.40 Закону, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації..

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2022 16:56
Оскарження наміру укласти договір: 31 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
740573 кВт*год
Електрична енергія на 2022р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77100, Україна, Івано-Франківська область, м.Галич, вул.Н.Вівчаренко 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

25 січня 2022 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-28-000049 ● 7f67d10c3fc84b77b860187f56d402f6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 вересня 2022 16:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.09.2022 № 31-З

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 28.09.2022.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 28.09.2022 № 31-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 12 UA-2022-01-25-002778-a 25.01.2022

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником прийняті усі зауваження моніторингу щодо встановлення порушення законодавства у сфері закупівель, зауваження прийнятті до уваги, а також надаються документи ( Звіт про проведення процедури закупівлі) що свідчать про вжиття таких заходів щодо усунення виявлених порушень. Надалі зобовязуємося не порушувати Законів та слідкувати за змінами у законодавстві.

2022-10-03 12:03:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 14 жовтня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленнях про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленнях про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.) • усунуто

Розміщено документи, які підтверджують підстави застосування переговорної процедури .

2022-10-05 12:54:35

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
#42129720
Переможець 2 520 000,00
UAH з ПДВ
25 січня 2022 16:56

Документи

25 січня 2022 16:56
Електронний підпис
25 січня 2022 16:55
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2022 16:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
#42129720
2 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2022 16:56
Електронний підпис
25 січня 2022 16:55
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 травня 2023 14:57
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2022 15:37
PDF_20221031_0004.pdf зміни до договору
31 жовтня 2022 15:34
Електронний підпис укладений
22 лютого 2022 14:38
PDF_20220222_0001.pdf зміни до договору
22 лютого 2022 14:32
Електронний підпис укладений
17 лютого 2022 15:04
Договір укладений
17 лютого 2022 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до роз'яснення Міністрерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, що надані листом №3304-04/33869-06 від 14.08.19р., для документального підтвердження факту коливання ціни електричної енергії на ринку, сторони можуть використовувати інформації з офіційного сайту ДП "Оператор ринку". У зв’язку зі значним зростанням середньозваженої ціни купівлі-продажу електричної енергії на ринку "на добу наперед" (далі- РДН) в торговій зоні "Острів Бурштинської ТЕС" у січні 22р. Сторони домовилися внести зміни ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 21039
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме зміни ціни за одиницю товару не більше ніж 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, у зв’язку із коливанням цін на ринку електричної енергії згідно фактографічної довідки Івано-Франківської торгово-промислової палати №В-417 від 11.10.2022р., сторони погодилися укласти додаткову угоду.
Номер договору про закупівлю: 21039
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 212 078,14
UAH (в тому числі ПДВ 202 013,02 UAH)