Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки. Нанесення дорожньої розмітки за ДК 021:2015 45233221-4 Єдиний закупівельний словник
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2022-01-25-000977-c ● f7ed75a4bb754c9e88bad5df30fe3cae
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 25689882 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, ВУЛИЦЯ ЕНЕРГЕТИКІВ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Турська Ганна Миколаївна 380459748476 bzhek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2022 11:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2022 13:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2022 11:26 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки. Нанесення дорожньої розмітки за ДК 021:2015 45233221-4 Єдиний закупівельний словник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 квітня 2022
ДК 021:2015: 45233221-4 — Нанесення дорожньої розмітки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування на поточний рахунок Підрядника платежу після підписання акту приймання виконаних робіт уповноваженими представниками обох Сторін протягом 60 робочих днів, але не раніше надходження коштів за даний вид робіт (послуг) на реєстраційний казначейський рахунок Замовника від Бучанської міської ради. | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2022 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2022 16:57 |
Додаток 2 ТЗ.docx | |
25 січня 2022 11:12 |
ТД.docx | |
25 січня 2022 11:12 |
Проект договору додаток № 3.doc | |
25 січня 2022 11:12 |
Оголошення.docx | |
25 січня 2022 11:12 |
Додаток 1 КВ.docx |
31 січня 2022 16:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 січня 2022 16:57 |
Додаток 2 ТЗ.docx
|
|||
25 січня 2022 11:12 |
ТД.docx
|
|||
25 січня 2022 11:12 |
Проект договору додаток № 3.doc
|
|||
25 січня 2022 11:12 |
Оголошення.docx
|
|||
25 січня 2022 11:12 |
Додаток 1 КВ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДСТУ 2587
Дата подання: 26 січня 2022 09:28
Дата відповіді: 27 січня 2022 17:02
Доброго дня з 1 вересня 2021 року ДСТУ 2587:2010 не є чинним. У вас в тендерній документації в розділі Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначене дане ДСТУ 2587:2010. Розмітка має виконуватись по старому ДСТУ 2587:2010 чи новому ДСТУ 2587:2021? І зазначте ширину лінії 1.8 бо згідно ДСТУ 2587:2021 лінія 1.8 може бути як 20 см. так і 30 см.
Відповідь: Дякуємо, будуть внесені відповідні зміни.
Підтвердження кваліфікації учасника закупівлі
Дата подання: 27 січня 2022 12:33
Дата відповіді: 31 січня 2022 16:38
Шановний Замовник, у п.1.1. додатку 1 до тендерної документації зазначено, що на підтвердження наявності обладнання та МТБ, які будуть використовуватись при наданні послуг Учасником надається інформація про наявність обладнання та МТБ необхідної для виконаня робіт в м. Києві або Київській обл., що не перевищує 30 км від адміністративних меж м. Буча Київської області.
Дана вимога є незаконною (порушує ч.3 ст. 11, п. 3 ст. 5 , п.4.ст. 5, п.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» ), дискримінаційною , такою що спрямована на обмеження конкуренції, оскільки заздалегідь ставить більшість учасників процедури закупівлі у нерівні умови.
Замовник жодним чином не обгрунтовує та не доводить необхідності у розташуванні МТБ та обладнання на відстані не більше 30 км, як і не доводить яким чином більш віддалене розташування МТБ учасника перешкодить якісному та вчасному виконанню ним укладеного із Замовником Договору.
Цієї ж позиції дотримується і АМКУ , про що свідчить Рішенні Колегії № 6703-р/пк-пз від 01.04.2021р.
Враховуючи все вищезазначене, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги з тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Дана вимога дасть можливість оперативного реагування під час виконання робіт з найменшими затратами часу на підготовчі та інші робочі потреби. А також дозволить уникнення ситуацій пов’язаних із зберіганням матеріалів та техніки поряд з об’єктом на якому проводяться роботи, що може спричинити порушення безпеки дорожнього руху.
Оскільки, фінансування даних робіт проводяться за кошти місцевого бюджету, Замовник хоче пересвідчитись, що роботи будуть виконані вчасно та якісно, згідно із якими саме підрядник організовує процес роботи та відповідає за неї.
В той же час, Замовник встановивши даний кваліфікаційний критерій передбачив рівні умови учасників тендерної закупівлі, та тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Дана вимога дасть можливість оперативного реагування під час виконання робіт з найменшими затратами часу на підготовчі та інші робочі потреби. А також дозволить уникнення ситуацій пов’язаних із зберіганням матеріалів та техніки поряд з об’єктом на якому проводяться роботи, що може спричинити порушення безпеки дорожнього руху.
Оскільки, фінансування даних робіт проводяться за кошти місцевого бюджету, Замовник хоче пересвідчитись, що роботи будуть виконані вчасно та якісно, згідно із якими саме підрядник організовує процес роботи та відповідає за неї.
В той же час, Замовник встановивши даний кваліфікаційний критерій передбачив рівні умови учасників тендерної закупівлі, та тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Технічні вимоги
Дата подання: 27 січня 2022 15:23
Дата відповіді: 27 січня 2022 17:01
Шановний Замовник, відповідно до п.11 додатку № 2 до тендерної документації учасник закупівлі повинен мати досвід роботи з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в міських умовах не менше 2-х років. Дана вимога є такою, що порушує ч.3 ст. 11, п. 3 ст. 5 , п.4.ст. 5, п.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ставить учасників закупівлі у заздалегідь невигідне становище.
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Встановивши вимогу про досвід роботи з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в міських умовах не менше 2 років Замовник СВІДОМО та ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем закупівлі. Припустимо, що учасник має досвід 1 рік і 11 місяців, то, судячи з позиції Замовника, такий учасник не зможе належним чином виконати взяті на себе договірні зобов’язання. Складається враження, що Замовник лобіює інтереси якогось конкретного учасника, який має такий досвід.
Враховуючи все вищезазначене, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги з тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема те, що Учасник повинен мати досвід роботи з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в міських умовах не менше 2-х років. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким чином, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником. При цьому, Замовником було враховано специфіку, очікувану вартість, перелік робіт та важливість даної закупівлі при встановлені вищезазначеного критерію.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на те, що оплату данних робіт буде проводитися за рахунок коштів міського бюджету, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника досвіду ВИКОНАННЯ аналогічної роботи. Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічної роботи яку виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема те, що Учасник повинен мати досвід роботи з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в міських умовах не менше 2-х років. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким чином, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником. При цьому, Замовником було враховано специфіку, очікувану вартість, перелік робіт та важливість даної закупівлі при встановлені вищезазначеного критерію.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на те, що оплату данних робіт буде проводитися за рахунок коштів міського бюджету, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника досвіду ВИКОНАННЯ аналогічної роботи. Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічної роботи яку виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.
Проект договору
Дата подання: 27 січня 2022 16:15
Дата відповіді: 31 січня 2022 15:18
Шановний Замовник, відповідно до п. 2.3. проекту договору якщо виникне необхідність проведення додаткових, не передбачених Договором на момент його укладення робіт, виконання яких потягне за собою перебільшення твердого кошторису, затвердженого Сторонами, Підрядник зобов’язується в будь-якому разі не зупиняти виконувані роботи та виконати такі виявлені додаткові роботи за умови укладення Сторонами відповідної додаткової угоди про це.
Із зазначеного випливає, що вартість таких додаткових робіт може бути будь-якою, тобто, наприклад, кошторис до договору за результатами закупівлі буде складено на 1 млн. грн., роботи з урахуванням додаткових виконаються на 2 млн. гривень, а підрядник, у кінцевому результаті отримає від замовника оплату у розмірі 1 млн. грн. та 1 млн. грн. збитків.
Відповідно до п.1 ст. 878 ЦКУ Замовник має право вносити зміни до проектно-кошторисної документації до початку робіт або під час їх виконання за умови, що додаткові роботи, викликані такими змінами, за вартістю не перевищують десяти відсотків визначеної у кошторисі ціни і не змінюють характеру робіт, визначених договором.
Враховуючи вищезазначене, просимо привести проект договору у відповідність до цивільного законодавства та зазначити у п. 2.3. проекту договору конкретний розмір у відсотках, на який може бути збільшено твердий кошторис.
Окрім того, відповідно до п. 2 ст. ст. 878 ЦКУ внесення до проектно-кошторисної документації змін, що потребують додаткових робіт, вартість яких перевищує десять відсотків визначеної у кошторисі ціни, допускається лише за згодою підрядника. У цьому разі підрядник має право відмовитися від договору та вимагати відшкодування збитків.
Просимо Замовника у разі внесення змін до п. 2.3. проекту договору, дотриматись вимог чинного законодавства та врахувати положення п. 2. ст. ст. 878 ЦКУ. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Договір підряду — це домовленість двох сторін, за якою одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу. Принцип свободи договірного регулювання правовідносин, втілений у законодавстві, дозволяє сторонам договору на власний розсуд визначати свої взаємні права та обов’язки, у тому числі щодо виконання додаткових робіт. У договорі підряду сторони можуть передбачати інші важливі для регулювання взаємовідносин умови.
Разом з тим, п. 4.6 проекту Договору передбачено, що замовник відповідно до ст. 878 Цивільного кодексу України має право вносити в ході виконання робіт зміни і доповнення до проектно-кошторисної документації. Підрядник зобов’язаний врахувати ці зміни в порядку, встановленому ст. 878 Цивільного кодексу України, про що сторонами складається додаткова угода.
Пунктом 12.1 проекту Договору передбачено, що взаємовідносини сторін, які не врегульовані цим договором, регламентуються загальними умовами укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою КМУ від 01.08.2005 № 668 (із змінами) та іншими діючими нормативно-правовими актами законодавства України з цих питань.
Враховуючи вищенаведене, замовником в проекті договору враховано положення ст. 878 Цивільного кодексу України.
Разом з тим, п. 4.6 проекту Договору передбачено, що замовник відповідно до ст. 878 Цивільного кодексу України має право вносити в ході виконання робіт зміни і доповнення до проектно-кошторисної документації. Підрядник зобов’язаний врахувати ці зміни в порядку, встановленому ст. 878 Цивільного кодексу України, про що сторонами складається додаткова угода.
Пунктом 12.1 проекту Договору передбачено, що взаємовідносини сторін, які не врегульовані цим договором, регламентуються загальними умовами укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою КМУ від 01.08.2005 № 668 (із змінами) та іншими діючими нормативно-правовими актами законодавства України з цих питань.
Враховуючи вищенаведене, замовником в проекті договору враховано положення ст. 878 Цивільного кодексу України.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-25-000977-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ХІМІЯ ПАРК", Код ЄДРПОУ:38986599
Дата подання: 26 січня 2022 13:52
Технічні вимоги до предмета закупівлі
В Додатку 2 до тендерної документації в Технічних вимогах до предмета закупівлі в п.21 зазначено: до подачі своєї тендерної пропозиції учасник повинен відвідати об’єкти для ознайомлення. За результатами відвідування надати в складі своєї тендерної пропозиції лист на фірмовому бланку, зареєстрований замовником, щодо відвідування об’єкту. Відвідування та ознайомлення з об’єктом до періоду подання пропозиції є обов’язковим. Для відвідування об’єкта, необхідно направити лист-заявку на електронну адресу Замовника (e-mail: KP_Buchaservys@bucha-rada.gov.ua).
Дана вимога є дискримінаційна оскільки Ви як Замовник будете завчасно знати всіх можливих учасників даної процедури, що суперечить Закону України "Про публічні закупівлі", а саме основним принципам здійснення закупівель: відкритість та прозорість на всіх стадіях, не дискримінація учасників та рівне ставлення до них, добросовісна конкуренція серед учасників. Також зараз по Україні діють карантині обмеження, що потенційно зменшує коло учасників.
Вимагаємо усунути дану дискримінаційну вимогу у п.21. Додатку 2 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є дискримінаційна оскільки Ви як Замовник будете завчасно знати всіх можливих учасників даної процедури, що суперечить Закону України "Про публічні закупівлі", а саме основним принципам здійснення закупівель: відкритість та прозорість на всіх стадіях, не дискримінація учасників та рівне ставлення до них, добросовісна конкуренція серед учасників. Також зараз по Україні діють карантині обмеження, що потенційно зменшує коло учасників.
Вимагаємо усунути дану дискримінаційну вимогу у п.21. Додатку 2 до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 січня 2022 16:29
Шановний Учаснику!
Задля оцінки надання якісних послуг Виконавцем, Замовником визначено умови для можливості рівної участі у тендерній закупівлі, а саме: «надання акту огляду об’єкта за підписом замовника» При цьому, Замовником не розголошується та не зазначається відомості про Учасників відвідування майданчику, враховуючи ЗУ «Про персональні дані».
Вимога щодо попереднього огляду об’єкта дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно п.21. Додатку 2 Тендерної документації.
Акт огляду об'єкту , що вимагається в тендерній документації, НЕ Є ДВОСТОРОННІМ, а лише містить дані про уповноважену особу Замовника, що забезпечила доступ на територію
Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт.
Задля оцінки надання якісних послуг Виконавцем, Замовником визначено умови для можливості рівної участі у тендерній закупівлі, а саме: «надання акту огляду об’єкта за підписом замовника» При цьому, Замовником не розголошується та не зазначається відомості про Учасників відвідування майданчику, враховуючи ЗУ «Про персональні дані».
Вимога щодо попереднього огляду об’єкта дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно п.21. Додатку 2 Тендерної документації.
Акт огляду об'єкту , що вимагається в тендерній документації, НЕ Є ДВОСТОРОННІМ, а лише містить дані про уповноважену особу Замовника, що забезпечила доступ на територію
Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-01-25-000977-c.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ХІМІЯ ПАРК", Код ЄДРПОУ:38986599
ДИСКРИМІНАЦІЯ
В Додатку 2 до тендерної документації в Технічних вимогах до предмета закупівлі в п.21 зазначено: до подачі своєї тендерної пропозиції учасник повинен відвідати об’єкти для ознайомлення. За результатами відвідування надати в складі своєї тендерної пропозиції лист на фірмовому бланку, зареєстрований замовником, щодо відвідування об’єкту. Відвідування та ознайомлення з об’єктом до періоду подання пропозиції є обов’язковим. Для відвідування об’єкта, необхідно направити лист-заявку на електронну адресу Замовника (e-mail: KP_Buchaservys@bucha-rada.gov.ua).
ДАНУ ВИМОГУ МИ СПОСТЕРІГАЄМО ВПЕРШЕ!!! МИ НАДІЄМОСЬ ЩО ВАШИМИ ЗАКУПІВЛЯМИ НЕВДОВЗІ БУДЕ ЗАЙМАТИСЬ АМКУ ТА БУДЕ МАТИ ДОСТАТНЬО ПИТАННЯ ДО ВАШИХ КЕРІВНИКІВ.
ЦЕ ГРУБЕ ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ТА ДОБРОСОВІСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ.
ВІЗЬМІТЬ ПРИКЛАД З БАГАТЬОХ КП ТА ЗАМОВНИКІВ ЯКІ ОГОЛОШУЮТЬ ЗАКУПІВЛІ І ПОДИВІТЬСЯ ЩО НА ТЕНДЕРАХ ПРИЙМАЮТЬ УЧАСТЬ ДЕКІЛЬКА УЧАСНИКІВ. А У вашому ВИПАДКУ НА ВАШОМУ ТЕНДЕРІ БУДЕ ПРИЙМАТИ УЧАСТЬ КОМПАНІЯ-ПРОКЛАДКА ТА КОМПАНІЯ ВАШОГО НАЧАЛЬНИКА, ОСТАННЯ З ЯКИХ І ВИГРАЄ ТЕНДЕР.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2022 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" |
924 840,78
UAH з ПДВ
|
799 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРИЗОНТАЛЬ-77" |
998 093,80
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" |
971 137,20
UAH з ПДВ
|
971 137,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР ВЕКТОР" |
999 988,76
UAH з ПДВ
|
999 988,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" #39612538 |
Відхилено |
799 950,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2022 14:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРИЗОНТАЛЬ-77" #43747867 |
Відхилено |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2022 17:00
|
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" #38986599 |
Відхилено |
971 137,20
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2022 15:01
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР ВЕКТОР" #42556039 |
Відхилено |
999 988,76
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2022 10:23
|
Інформація про відміну
Дата відміни
22 лютого 2022 10:23
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі