Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно – кошторисної документації з подальшим отриманням письмового звіту за результатами проведеної державної експертизи проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Реконструкція Грядівського медичного пункту тимчасового базування КНП «НЦПМСД» (приміщення СЛА літ. А-1) під амбулаторію на вул. Л. Українки, будинок 3а, с. Гряди, Володимир-Волинського району, Волинської області»
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2022-01-24-017915-b 94122b55cce8413d92a23b0528e9edb8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макарук Юлія Вікторівна

+380334449022 yuliana.julia74@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОЛИНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ НОВОВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42486365
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 7
Контактна особа: Макарук Юлія Вікторівна
+380334449022
yuliana.julia74@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2022 19:31
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2022 10:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження: 45400, Волинська область, м. Нововолинськ, проспект Перемоги, буд. 7. Категорія Замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Роботи з розробки проектно – кошторисної документації з подальшим отриманням письмового звіту за результатами проведеної експертизи проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Реконструкція Грядівського медичного пункту тимчасового базування КНП «НЦПМСД» (приміщення СЛА літ. А-1) під амбулаторію на вул. Л. Українки, будинок 3а, с. Гряди, Володимир-Волинського району, Волинської області»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45320, Україна, Волинська область, с. Грибовиця, Л. Українки, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 квітня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 50 % від загальної вартості виконання робіт за цим договором , що становить __________грн., у тому числі ПДВ – ________________грн., Замовник сплачує Підряднику протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту завершення розробки проектно-кошторисної документації на стадії РП (Робочий Проект), після підписання обома Сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт (з передачею Замовнику розробленої проектно-кошторисної документації на стадії РП (Робочий Проект) та отримання Замовником оригіналу рахунку Підрядника на оплату цієї суми. Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт 50% від загальної вартості виконання робіт за цим договором , що становить __________грн., у тому числі ПДВ – ________________грн протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Замовником позитивного комплексного висновку експертизи проектно-кошторисної документації, розробленої згідно з цим договором та узгодженої усіма уповноваженими органами державної влади, органами місцевого самоврядування та іншими органами (організаціями), Замовник надсилає копію цього висновку Підряднику для виставлення рахунку на оплату решти загальної вартості виконання робіт за цим договором. У разі, якщо у висновку експертизи містяться зауваження до проектно-кошторисної документації або якщо цей висновок є негативним, та/або в разі неузгодження проектно-кошторисної документації будь-яким органом (організацією) оплата Підряднику решти загальної вартості виконання робіт за цим договором проводиться після повного усунення Підрядником вищезазначених негативних обставин. Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 січня 2022 13:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 січня 2022 12:56
Оголошення про закупівлю 3.doc
25 січня 2022 18:28
Проект договору 2.docx
26 січня 2022 13:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 січня 2022 18:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 січня 2022 19:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 січня 2022 12:56
Оголошення про закупівлю 3.doc
25 січня 2022 18:33
Оголошення про закупівлю 2.doc
25 січня 2022 18:30
Оголошення про закупівлю 2.doc
25 січня 2022 18:28
Оголошення про закупівлю 2.doc
24 січня 2022 19:32
Оголошення про закупівлю.doc
25 січня 2022 18:28
Проект договору 2.docx
24 січня 2022 19:32
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо працівників
Дата подання: 25 січня 2022 10:48
Дата відповіді: 25 січня 2022 11:42
Шановний Замовник! Просимо уточнити наступне питання: яким чином потенційним учасникам визначати коло працівників, яких планується залучати до виконання проектних робіт? Учасникам це робити на власний розсуд? Чи достатньо довідки в довільній формі, копій сертифікатів/свідоцтв та наказів? Дякуємо наперед.
Відповідь: Достатньо довідки в довільній формі, копій сертифікатів/свідоцтв та наказів.
Щодо площі об'єкта
Дата подання: 26 січня 2022 17:02
Дата відповіді: 27 січня 2022 08:55
Шановний Замовник! Просимо повідомити площу об'єкту (поверховість), реконструкція якого передбачається. Дякуємо наперед.
Відповідь: Кількість поверхів, шт.- 1, площа забудови, кв.м- 144.0, загальна площа, кв.м- 111.5, згідно технічного паспорту.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-24-017915-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 25 січня 2022 10:00
Невідповідність законодавству
Шановний Замовник! Вимога в тендерній документації щодо проходження лише державної експертизи суперечить п.7 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 де зазначено, що експертизу проводять експертні організації незалежно від форм власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном до Реєстру будівельної діяльності. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2022 18:22
Будуть внесені зміни в документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2022-01-24-017915-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 25 січня 2022 10:26
Невідповідність законодавству
Шановний Замовник! частина 6 пункту 25 Технічного завдання суперечить вимогам Наказу Мінрегіону № 45 від 16.05.2011 року та частині 6 статті 31 закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", в зазначених статтях зазанчено, що "Проектна документація на будівництво об’єктів не потребує погодження державними органами, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, юридичними особами, утвореними такими органами". просимо привести Технічне завдання у відповідність до діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2022 18:23
Будуть внесені зміни в документації.
Номер вимоги: UA-2022-01-24-017915-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 25 січня 2022 10:31
Невідповідність законодавству
Шановний Замовник! Частина 5 пункту 25 Технічного завдання суперечить законодавству, адже відповідно до статей 29-30 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" правом на отримання вихідних даних і технічних умов наділений лише замовник, проектні організації таким правом не наділені, отже просимо внести зміни до Технічного завдання, зазначивши обов'язок Замовника отримати вихідні дані/технічні умови і надати їх проектній організації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2022 18:23
Будуть внесені зміни в документації.
Номер вимоги: UA-2022-01-24-017915-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 26 січня 2022 10:01
Невідповідність законодавству
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу, що в Технічному завданні після внесених Вами змін залишились посилання на проходження лише державної експертизи (пункти 6 і 7 частини 25 Технічного завдання). Просимо привести Технічне завдання у відповідність до діючого законодавства.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 січня 2022 10:32
Будуть внесені зміни, помилково не відредагувалось.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2022 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Ковелькомунпроект 263 400,00
UAH з ПДВ
263 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2022 09:33
Електронний підпис
04 лютого 2022 02:07
гряди тендер.pdf
04 лютого 2022 02:07
статут.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Ковелькомунпроект

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Ковелькомунпроект
#32232304
Переможець 263 400,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2022 13:48

Документи

07 лютого 2022 13:48
Електронний підпис
07 лютого 2022 13:42
Переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2022 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Ковелькомунпроект
#32232304
263 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2022 13:48
Електронний підпис
07 лютого 2022 13:42
Переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 13:04
Електронний підпис укладений
28 квітня 2022 10:09
ДУ _1.pdf зміни до договору
28 квітня 2022 09:48
Електронний підпис укладений
10 лютого 2022 14:37
Договір.pdf укладений
10 лютого 2022 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов'язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 41-Р/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 263 400,00
UAH