Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (Бензин А-95)
Очікувана вартість
63 000,00 UAH
UA-2022-01-24-016483-b e99b44cd1eb14f5f861fb2e3559d147a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Сурдоленко

+380968076365 alecs.s@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 21724512
Місцезнаходження: 24000 , Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський , Пл. Шевченка, 6/16
Контактна особа: Олексій Сурдоленко
+380968076365
alecs.s@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2022 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2022 00:00
Очікувана вартість: 63 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 315,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


09132000-3 Бензин
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 літр
Нафта і дистиляти (Бензин А-95)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2022 08:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2022 17:09
ДОКУМЕНТЦІЯ ПО БЕНЗИНУ.doc
25 січня 2022 08:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2022 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2022 17:09
ДОКУМЕНТЦІЯ ПО БЕНЗИНУ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-24-016483-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТОРГМЕТ ПРАЙД", Код ЄДРПОУ:43747521
Дата подання: 25 січня 2022 13:41
АЗС
В тендерній документації зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме:
«Власні/орендовані АЗС.» Встановлюючи дану вимогу Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Тобто, учасник, який реалізує талони (скретч-картки) АЗС партнерів і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно з вимогами тендерної документації не можуть взяти участь у даній закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.

Керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги та дозволити використання «Партнерських АЗС».
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Звернення підлягає задоволенню та внесенню змін до вимог до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2022 16:45
задовольнити вимогу, щодо можливості прийняття участі в закупівлі АЗС партнерів, при умові надання наступних документів:
- копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК (діючих на протязі 2022 року);
- оригіналом листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК по талонам (скретч – картам) на протязі 2022 року;
- перелік АЗС/АЗК партнерів які розташовані на віддалі не більше 3 км від м. Могилів-Подільський
Номер вимоги: UA-2022-01-24-016483-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРГМЕТ ПРАЙД", Код ЄДРПОУ:43747521
Дата подання: 25 січня 2022 13:41
талони
Доброго дня, прохання внести зміни у ТД щодо можливості використання не лише талонів, а також паливних карток.
Оскільки всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2022 11:52
Паливні картки не є еквівалентом паливних талонів (скетч-карток), так як паливні талони мають ряд суттєвих переваг для Замовника, це:
- фіксація цін на паливно-мастильні матеріали на момент здійснення оплати;
- можливість контролювати використання талонів;
- відстеження руху палива за талонами;
- отримання звітів про залишок невикористаних талонів.

Під час виконання покладених на замовника функцій та обов’язків існує необхідність своєчасної, належної та оперативної заправки автотранспорту Замовника, що забезпечує мобільність та оперативність працівників щодо своєчасного забезпечення і ефективного реагування у випадку аварійних ситуацій, стихійних, надзвичайних ситуацій та забезпечення належної діяльності Замовника.
При втраті або пошкоджені паливної картки замовник не зможе оперативно одержати паливо.

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" 61 560,00
UAH з ПДВ
61 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2022 11:45
Електронний підпис
01 лютого 2022 09:38
Інші документи.7z
01 лютого 2022 09:38
Цінова пропозиція.pdf
01 лютого 2022 09:38
Установчі.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ"
#39263391
Переможець 61 560,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2022 16:58

Документи

04 лютого 2022 16:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2022 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ"
#39263391
61 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2022 16:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2022 08:50
ТОВ ОКОО Постач №1 19042022.pdf укладений
20 квітня 2022 08:46
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 10:20
ТОВ ОККО-ПОСТАЧ 39 23022022.pdf укладений
23 лютого 2022 10:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін ( неможливість виконання зобов'язань Продавцем у зв'язку із настанням обставин непереборної сили ( форс-мажорних обставин).