Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04372313 |
Місцезнаходження: | 81151, Україна , Львівська обл., Львівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А |
Контактна особа: |
Хрунь Павло +380972896326 davydiv.zakupivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2022 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2022 22:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2022 12:46 |
Очікувана вартість: | 1 788 555,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 942,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до ч.2 та ч.3 розділу 3 тендерної документації: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 8000, 00 грн. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2022 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2022 16:40 |
Тендерна документація.docx | |
24 січня 2022 16:40 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
24 січня 2022 16:40 |
Додаток 4 Вимоги на виконання ст 17.docx | |
24 січня 2022 16:40 |
Додаток 3 Технічна специфікація.rtf | |
24 січня 2022 16:40 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
24 січня 2022 16:40 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-06-000035 ● 77f6bda6d1fa4a78800b715e15c33bdc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.06.2022 № 182
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.06.2022 №182.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-24-015594-b, 24.01.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-07 14:35:40
Про надання пояснень
Дата: 07.06.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-24-015594-b, яка проводилась Давидівською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-08 10:59:16
Пояснення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації та затвердженого позитивного експертного звіту №14-0853/01-21 від «21» жовтня 2021 р. Якісні та технічні характеристики встановлені виходячи з вимог чинного законодавства України у сфері будівництва
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі. Очікувана вартість закупівлі робіт з «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Коцюбинського (від будинку №27 до вул. Шевченка) в с. Пасіки-Зубрицькі Львівського району, Львівської області» визначається з урахуванням чинних кошторисних норм України відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та враховуючі суми виконаних робіт згідно зі зведеним кошторисом.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Згідно з рішенням сесії Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області .
https://davydivska-gromada.gov.ua/news/1643105369/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-10 13:22:42
Про надання пояснень
Дата: 10.06.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-24-015594-b, яка проводилась Давидівською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозицій, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладання договору може буди продовжено до 60 днів.
Відповідно до інформації в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір опубліковано 15.02.2022, а договір укладено та завантажено 24.03.2022, тобто у термін, що перевищує 20 днів.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
- Обгрунтуйте підстави для продовженя строку укладання договору з Товариством з обмеженою відповідальністю "Будреммеханізація".
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-13 10:45:11
Пояснення
Уповноваженою особою відповідно до ч.6 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), 04 березня прийнято рішення щодо продовження строку на укладення договору по закупівлі за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Коцюбинського (від будинку №27 до вул. Шевченка) в с. Пасіки-Зубрицькі Львівського району, Львівської області» у зв’язку з введенням з 5:30 24.02.2022 р. на території України режиму воєнного стану та у зв’язку із форс-мажорними обставинами, що виникли внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що підтверджується відповідними висновком Торгово-промислової палати України 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 р. Оскільки, ст. 33 Закону не визначено порядку продовження строку укладення договору, уповноваженою особою підписано відповідний протокол №ВТ22/03/04/02 (додається), а також електронним майданчиком не регламентовано опції з оприлюднення такого протоколу, уповноваженою особою прийнято рішення завантажити вказаний протокол разом з підписаним договором.
Додатково повідомляємо, що протоколом №ВТ22/03/04/02 уповноваженою особою строк для укладення договору продовжено до 60 днів. Однак, договір за результатами закупівлі підписано обома сторонами 24 березня. Відтак, замовником не порушено вимоги Закону щодо строків на укладення договору з моменту визначення переможця та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок моніторингу повідомляємо наступне: З метою усунення виявлених порушень, Замовником прийнято рішення про розірвання Договору №Т-2/22 від 24.03.2022 р. На даний час Замовник вживає заходів щодо розірвання договору, зокрема, шляхом надсилання до Підрядника письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором підряду №Т-2/22 від 24.03.2022 р. буде оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства. Додатково зазначаємо, про те що за посиланням https://davydivska-gromada.gov.ua/news/1643105369/ на сайті ради міститься обгрунтування технічних, якісних характеристик до даної закупівлі.
2022-06-23 12:18:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 4-1 Постанови КМУ №710)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2022 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будреммеханізація" |
1 778 182,85
UAH з ПДВ
|
1 778 182,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району" |
1 787 598,37
UAH з ПДВ
|
1 787 598,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будреммеханізація" #40250904 |
Переможець |
1 778 182,85
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2022 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2022 15:05
|
Додатковий договір №1.pdf | укладений |
14 липня 2022 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2022 12:15
|
Протокол №ВТ22_03_04_02.pdf | укладений |
24 березня 2022 12:14
|
Договір №Т-2_22.pdf | укладений |
24 березня 2022 12:14
|