Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Charger kit for traction batteries for electric transport with system by charging processes
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327925 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29 |
Контактна особа: |
Сербін Олександр 380432671020 cash_invest@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Municipal Enterprise "Vinnytsia transport company" |
National ID: | 03327925 |
Contact point: |
Serbin Oleksandr 380432671020 cash_invest@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2022 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 04 липня 2022 15:27 |
Очікувана вартість: | 7 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Publication date: | 24 січня 2022 16:23 |
Enquiries until: | 28 травня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 червня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 червня 2022 18:00 |
Information
Estimated total value: | 7 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 35 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відстрочка платежу - до 30 днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2022 15:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2022 15:28 |
Перелік змін до ТД. 24.05.2022.docx | |
24 травня 2022 15:28 |
Тендерна документація ЗІ ЗМІНАМИ 24.05.22.docx |
24 травня 2022 15:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
24 травня 2022 15:28 |
Перелік змін до ТД. 24.05.2022.docx
|
|||||||||||||||
24 травня 2022 15:28 |
Тендерна документація ЗІ ЗМІНАМИ 24.05.22.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-26-000051 ● f0206ceb77014286ad514fad1a16b05a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2022 11:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.09.2022 № 33-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 26.09.2022 №33-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2022-01-24-014843-b 24.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-29 09:40:36
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Комплект зарядного пристрою для тягових батарей міського електричного транспорту з системою керування процесами заряджання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA 2022 01 24 014843-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
А також, просимо надати пояснення, які зміни та на яких підставах вносились до тендерної документації 22.02.2022, 01.03.2022, 30.03.2022 та 25.04.2022.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-04 09:37:42
Пояснення по суті запиту
Доброго дня!
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості відбувалось шляхом організації практичного і теоретичного освоєння поєднань виробничих потреб підприємства в розрізі наявної ретроспективної статистики раніше здійснених закупівель із врахуванням реальної ситуації на ринку пропозицій предмета закупівлі.
Разом з тим, Замовник вважає за необхідне звернути увагу на наступне.
У відповідності до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Розпорядники бюджетних коштів усіх рівнів, суб’єки господарювання державного сектору економіки здійснюють оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Як вбачається із змісту річного плану джерелом фінансування придбання товарів в межах закупівлі є виключно Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), тобто підприємство не являється розпорядником бюджетних коштів.
КП «Вінницька транспортна компанія» є УНІТАРНИМ комунальним підприємством 100% якого належить Вінницькій об’єднаній територіальній громаді (ст. 78 ГК України) в особі Вінницької міської ради.
У відповідності до ст. 22 ГК України, СУБ'ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ ДЕРЖАВНОГО СЕКТОРА ЕКОНОМІКИ є суб'єкти, що діють на основі ЛИШЕ державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
З огляду на це Постанову КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 не можна вважати складовою законодавства у сфері публічних закупівлі, а відтак дотримання Замовниками її вимог не може бути предметом моніторингу процедури закупівлі, хоча б тому що вичерпний перелік інформації про закупівлю яка підлягає оприлюдненню міститься у ст.. 10 ЗУ № 922-VIII і серед нього обґрунтування обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відсутнє.
2. Щодо змін 22.02.2022, 01.03.2022, 30.03.2022 та 25.04.2022:
В ході проведення Закупівлі встановлено наступні обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що унеможливлюють виконання норм Закону та Указу Президента України про продовження строку дії воєнного стану в Україні від 14.03.2022 № 133/2022 та Указу Президента України про продовження строку дії воєнного стану в Україні від 22.04.2022 № 259/2022. Наглядно зауважити, що зміни до тендерної документації за вказаними датами Запиту Держаудитслужби - НЕ ВНОСИЛИСЯ, а було перенесено кінцевий строк подання тендерних пропозицій із за обставин спричинених військовою агресією Російської Федерації проти України.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок не відповідає критеріям необґрунтованості та вмотивованості, а зазначені обставини є самостійною та достатньою підставою для його скасування в незалежності від змісту викладених у Висновку фактичних обставин. |
Дата публікації: | 26 жовтня 2022 |
Документи:
26 жовтня 2022 15:20
|
Електронний підпис |
26 жовтня 2022 15:18
|
Позовна заява.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327925 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІММЕТРОН-ЕК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 липня 2022 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС" |
6 900 000,00
UAH з ПДВ
|
6 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІММЕТРОН-ЕК" |
6 999 960,00
UAH з ПДВ
|
6 999 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС" #36476580 |
Переможець |
6 900 000,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2022 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2025 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 16:19
|
ДУ №3 від 30.12.22 до Договору №512 від 27.07.22 ПОЛІТЕХНОСЕРВІС.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 16:04
|
ДУ №2 від 30.12.22 до Договору №512 від 27.07.22 ПОЛІТЕХНОСЕРВІС.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2022 15:23
|
ДУ №1 від 25.08.22 до Договору №512 від 27.07.22 ПОЛІТЕХНОСЕРВІС.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2022 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2022 14:55
|
Договір Політехносервіс (зарядні пристрої) від 27.07.22.pdf | укладений |
27 липня 2022 14:54
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплект зарядного пристрою для тягових батарей міського електричного транспорту з системою керування процесами заряджання | 10 | комп |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку із зміною офіційного курсу НБУ Євро (978), більше ніж на 3% відносно дати проведення аукціону закупівлі, сторони за взаємною домовленістю між собою встановили, що ціна за одиницю виміру продукції в грн (з ПДВ), з тарою, транспортними та іншими витратами складає: 820633,46 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 512 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку із зміною офіційного курсу НБУ Євро (978), більше ніж на 3% відносно дати проведення аукціону закупівлі, сторони за взаємною домовленістю між собою встановили, що ціна за одиницю виміру продукції в грн (з ПДВ), з тарою, транспортними та іншими витратами складає: 846281,86 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 512 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку із зміною офіційного курсу НБУ Євро (978), більше ніж на 3% відносно дати проведення аукціону закупівлі, сторони за взаємною домовленістю між собою встановили, що ціна за одиницю виміру продукції в грн (з ПДВ), з тарою, транспортними та іншими витратами складає: 857127,10 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 512 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплект зарядного пристрою для тягових батарей міського електричного транспорту з системою керування процесами заряджання | 10 | комп |
690 000,00
UAH з ПДВ
|