Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утримання доріг та тротуарів у зимовий період
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2022-01-24-013055-b c88f9775cb4d4c84b80831eb35ef4446
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Миргородська

+380508748894 tg_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Решетилівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04382895
Вебсайт: http://reshetrada.in.ua/
Місцезнаходження: 38400, Україна , Полтавська обл., м. Решетилівка, вул. Покровська, буд. 14
Контактна особа: Галина Миргородська
+380508748894
tg_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2022 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2022 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2022 08:00
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
230 кілометри
Механічне розчищення снігу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу
235000 метри квадратні
Писипання доріг протиожеледним матеріалом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником в національній валюті (гривні), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після фактичного надання Виконавцем послуг, згідно умов Договору та підписання Сторонами акту здачі - приймання наданих послуг і (частини послуг), отримання від Виконавця рахунків на оплату за фактично надані та прийняті Замовником послуги. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2022 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2022 15:36
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2022 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДОРПРОДТРЕЙД" 107 070,00
UAH з ПДВ
107 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДОРПРОДТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДОРПРОДТРЕЙД"
#42090547
Переможець 107 070,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2022 17:07

Документи

02 лютого 2022 17:07
Електронний підпис
02 лютого 2022 17:06
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2022 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ДОРПРОДТРЕЙД"
#42090547
107 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2022 17:07
Електронний підпис
02 лютого 2022 17:06
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2023 15:25
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2023 15:15
Додаткова угода.PDF зміни до договору
03 лютого 2023 15:14
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2023 09:24
Додаткова 2.PDF зміни до договору
17 січня 2023 08:39
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 16:53
Додаткова 1.PDF зміни до договору
28 грудня 2022 16:50
Електронний підпис укладений
07 лютого 2022 10:37
Договір 40.PDF укладений
07 лютого 2022 10:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодилися продовжити дію Договору до 28 лютого 2023 року
Номер договору про закупівлю: 40/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодилися внести зміни до Договору : сума додаткової угоди складає до 20% вартості Договору
Номер договору про закупівлю: 40/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до пункту 3.1. розділу III Договору, а саме зменшити його на 50007,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 40/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2022 — 28 лютого 2023
Сума оплати за договором: 78 475,80
UAH (в тому числі ПДВ 13 079,30 UAH)