Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 37865549 |
Місцезнаходження: | 52001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Підгородне, вул. Шосейна, 90 |
Контактна особа: |
Елизавета Федорак +380632213511 yuristazpsm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2022 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2022 11:53 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2022 14:02 |
Очікувана вартість: | 3 258 736,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 881,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2022 12:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2022 11:59 |
ТД кап ремонт зі змінами.docx | |
09 лютого 2022 11:59 |
Протокол 17.pdf | |
01 лютого 2022 17:02 |
Протокол 16.pdf | |
01 лютого 2022 17:02 |
Том 13_ 471.4_К (1).pdf |
09 лютого 2022 12:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
09 лютого 2022 11:59 |
ТД кап ремонт зі змінами.docx
|
|||||||||
09 лютого 2022 11:59 |
Протокол 17.pdf
|
|||||||||
01 лютого 2022 17:02 |
Протокол 16.pdf
|
|||||||||
01 лютого 2022 17:02 |
Том 13_ 471.4_К (1).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-25-000004 ● a475a539ebd746a9b94f5935cf273074
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2022 09:25 |
31.05.2022 № 152
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.05.2022 № 152
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2022-01-24-012423-b
24.01.2022 Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області (код за ЄДРПОУ 37865549) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-01 09:57:17
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-03 14:58:13
Про надання інформації
На Ваш запит від 01.06.2022 щодо надання інформації за результатами проведеного моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2022-01-24-012423-b, проведеного відповідно до наказу від 31.05.2022 № 152 Східного офісу Держаудитслужби, повідомляю наступне.
За результатами проведеного аукціону по закупівлі UA-2022-01-24-012423-b, який відбувся 18.02.2022, електронний майданчик визначив Переможцем аукціону - ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ».
Після етапів кваліфікації та розгляду пропозицій, 22.02.2022 сформовано повідомлення про намір підписати договір.
Відповідно до частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» - Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
У зв’язку із військовою агресією Російської Федерації проти України, згідно Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022, введеного в дію Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», із 05 год. 30 хв. 24.02.2022 в Україні введено воєнний стан строком на 30 діб. Після чого продовжено з 5 години 30 хвилин 26.03.2022 ще на 30 діб тощо.
Листом Мінекономіки № 3304-04/9225-06 від 04.03.2022, надавались роз’яснення, що процедури закупівель та спрощені закупівлі, розпочаті до введення правового режиму воєнного стану в Україні, завершуються у порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Разом із цим, Постановою КМУ № 165 від 28.02.2022 «Про деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб», було зупинено строки надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання та видачу дозвільними органами документів дозвільного характеру на час воєнного стану в Україні та будуть поновлені у місячний строк після припинення чи скасування воєнного стану на відповідній території України.
Відповідно до інформації, зазначеної на офіційному сайті Державної податкової служби України, видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, є адміністративною послугою, що надається територіальними органами ДПС.
У зв’язку з тим, що від 24.02.2022 в Україні призупинено роботу державних реєстрів, Замовник самостійно повинен визначатись, яким чином перевіряти інформацію стосовно учасника чи його посадової особи за ст. 17 Закону.
Враховуючи вищенаведене та беручи до уваги неможливість отримання довідок та той факт, що Переможець аукціону - ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ», у своєї тендерної пропозиції надав «Інформацію для встановлення відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону» від 08.02.2022 № 2, ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ» визнано переможцем та укладено договір від 11.03.2022 № 48.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-06 15:21:17
Про надання пояснень
Питання 2 у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-08 14:49:46
Про надання інформації на запит від 06.06.2022
На Ваш запит від 06.06.2022 щодо надання інформації за результатами проведеного моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2022-01-24-012423-b, проведеного відповідно до наказу від 31.05.2022 № 152 Східного офісу Держаудитслужби, повідомляю наступне.
1) Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області – одержувач бюджетних коштів, і у своїй діяльності керується Статутом по підприємству. Бухгалтерський облік ведеться у відповідності до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Усі видатки підприємства здійснюються згідно з фінансовим планом, у відповідності до статті 75 Господарського кодексу України, де не передбачено КЕКВ. А на електронному майданчику зазначено джерело надходження коштів до КНП з місцевого бюджету.
2) На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником у тендерній документації, а саме у п. 2.3 розділу І, було зазначено прізвище, ім’я та по батькові, посада та телефонний номер посадової особи, уповноваженої здійснювати зв’язок з Учасниками, однак не було зазначено електронну адресу, оскільки зв’язок за допомогою електронного листування здійснюється через електронну адресу: yuristazpsm@ukr.net, яка зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів. Замовник вважав за достатнє для надання можливості учасникам здійснювати зв’язок з ним через електронну пошту, і чого в результаті було достатньо для здійснення успішної комунікації між сторонами закупівлі.
3) Відповідно до частини першої статті 24 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Відповідно до частини другої статті 24 Закону, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
По закупівлі за номером ID: UA-2022-01-24-012423-b, двічі вносились зміни до тендерної документації, про що маються відомості на електронному майданчику (історія змін: 01.02.2022 та 09.02.2022). Нова редакція тендерної документації розміщена на електронному майданчику 09.02.2022.
Разом із цим, на електронному майданчику 01.02.2022 та 09.02.2022 розміщувались протоколи уповноваженої особи від 01.02.2022 № 16 та від 09.02.2022 № 17, у яких зазначалось відомості щодо змін, які вносились у тендерну документацію.
Разом із цим, необхідно зазначити, що всі учасники торгів при ознайомленні з тендерною документацією перебували у рівних умовах та мали однакові відомості щодо змісту тендерної документації, і заяв про її незрозумілість чи необхідність роз’яснень нової редакції не надходило.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області (далі – КНП), розглянуло Ваш висновок від 10.06.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2022-01-24-012423-b, проведеного відповідно до наказу від 31.05.2022 № 152 Східного офісу Держаудитслужби, й повідомляє. Частиною п’ятою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що замовники не вимагають від переможця процедури закупівлі документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. За результатами проведеного аукціону по закупівлі UA-2022-01-24-012423-b, який відбувся 18.02.2022, електронний майданчик визначив Переможцем аукціону - ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ». Керуючись частиною п’ятою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», уповноважена особа КНП самостійно перевіряла у відкритих даних та/або у відкритих єдиних державних реєстрах відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Після етапів кваліфікації та розгляду пропозицій, 22.02.2022 сформовано повідомлення про намір підписати договір. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку із військовою агресією Російської Федерації проти України, згідно Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022, введеного в дію Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», із 05 год. 30 хв. 24.02.2022 в Україні введено воєнний стан строком на 30 діб. Після чого продовжено з 5 години 30 хвилин 26.03.2022 ще на 30 діб тощо. Постановою КМУ № 165 від 28.02.2022 «Про деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб», було зупинено строки надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання та видачу дозвільними органами документів дозвільного характеру на час воєнного стану в Україні та будуть поновлені у місячний строк після припинення чи скасування воєнного стану на відповідній території України. Відповідно до інформації, зазначеної на офіційному сайті Державної податкової служби України, видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, є адміністративною послугою, що надається територіальними органами ДПС. У зв’язку з тим, що від 24.02.2022 в Україні призупинено роботу державних реєстрів, Замовник самостійно повинен визначатись, яким чином перевіряти інформацію стосовно учасника чи його посадової особи за ст. 17 Закону. Враховуючи вищенаведене та беручи до уваги неможливість отримання довідок та той факт, що Переможець аукціону - ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ», у своєї тендерної пропозиції надав «Інформацію для встановлення відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону» від 08.02.2022 № 2, ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ» визнано переможцем та укладено договір від 11.03.2022 № 48. Станом на звітний період, директор ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ» надав Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що він не притягувався до кримінальної відповідальності, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (додається). До отримання зазначеного Витягу сторони не приступали до виконання договору. Звертаю Вашу увагу, що згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. КНП було дотримано всіх принципів публічних закупівель. Крім того, виконання укладеного договору забезпечить максимальну економію та ефективність використання коштів, оскільки в умовах воєнного стану прискорюються інфляційні процеси та відбувається щоденне зростання цін. Просимо врахувати ненадання учасником документів переможця по статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» через неможливість доступу до державних реєстрів, як форс-мажор, що унеможливив дотримання вимог Закону. З огляду на вищевказане вважаю, що у Ваших вимогах щодо розірвання Договору від 11.03.2022 № 48 не враховані форс-мажорні обставини (воєнний час). Прошу Вас прийняти дану інформацію до відома та врахування.
2022-06-16 17:34:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | до Дніпропетровського окружного адміністративного суду підготовлено та направлено "Адміністративний позов про визнання протиправним висновку про результати моніторингу та його скасування" |
Дата публікації: | 24 червня 2022 |
Документи:
24 червня 2022 13:42
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2022 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ" |
2 861 222,54
UAH з ПДВ
|
2 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМБУД" |
3 250 017,35
UAH з ПДВ
|
2 799 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЗАБОЛОТНІЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
2 960 235,85
UAH з ПДВ
|
2 960 235,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ" #42449356 |
Переможець |
2 799 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2022 15:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 лютого 2022 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 20:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 08:42
|
Дод угода № 6.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 08:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2022 15:55
|
дод. угода № 4.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2022 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2022 10:07
|
додаткова угода № 2 криша.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2022 09:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2022 10:10
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2022 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2022 07:54
|
Договор 48.pdf | укладений |
11 березня 2022 12:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди змінити та викласти в новій редакції п. 3.2 Договору № 48 від 11.03.2022 року, а саме: строк виконання робіт Підрядником: до 30.09.2022. |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди змінити та викласти в новій редакції п. 3.2 Договору № 48 від 11.03.2022: Строк виконання робіт Підрядником: до 31.10.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони за взаємною згодою домовились зменшити вартість Договору на 1 410 622,38 грн (Один мільйон чотириста десять тисяч шістсот двадцять дві гривні, 38 коп.) у т.ч. ПДВ. 1. п. 4.1. Договору викласти в наступній редакції: «4.1. Загальна сума цього Договору складає: 1 388 377,62 грн (Один мільйон триста вісімдесят вісім тисяч триста сімдесят сім грн. 62 коп.), у тому числі ПДВ. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають між Сторонами у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, затверджених на 2022 р. Сума зобов’язань може змінюватись у разі збільшення (зменшення) суми кошторисних призначень, яка визначається додатковими угодами.» 2. Обсяг виконаних робіт за Договором, відповідає звереному кошторисному розрахунку вартості робіт передбачених додатковою угодою № 6. |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |