Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з збирання, зберігання оброблення, утилізації, знешкодження та перевезення небезпечних відходів (021:2015 - 90520000-8 послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
Очікувана вартість
70 400,00 UAH
UA-2022-01-24-010162-b 23fa2934ecf644a28b21775db63543e1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Вознюк

+380634932961 bccrl2021@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛОЦЕРКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" МАЛОВІЛЬШАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01994764
Місцезнаходження: 09129, Україна , Київська обл., Білоцерківський район село Озерна, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО будинок 39
Контактна особа: Ольга Вознюк
+380634932961
bccrl2021@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2022 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2022 14:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2022 15:00
Очікувана вартість: 70 400,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 352,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
320 штуки
Послуги з збирання, зберігання оброблення, утилізації, знешкодження та перевезення небезпечних відходів (021:2015 - 90520000-8 послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09106, Україна, Київська область, м. Біла Церква, Тімірязєва, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2022 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2022 14:26
Проєкт Договору.doc
24 січня 2022 14:26
Оголошення утилізація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-24-010162-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 28 січня 2022 12:15
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовник!
Уважно вивчивши оголошення, були виявлені вимоги, що містить дискримінаційний характер. Так, відповідно до оголошення, Замовник вимагає: «Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Інструкцію щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання) які пов’язані з коронавірусну хворобою (COVID -19)». Однак, згідно умов оголошення та проекту договору «Про надання послуг на поводження з небезпечними відходами», предметом закупівлі є надання послуг з збирання, зберігання оброблення, утилізації, знешкодження та перевезення небезпечних відходів( 021:2015 - 90520000-8 послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Таким чином, в предметі закупівлі відсутній та не визначений предмет щодо надання послуг пов’язаних з пандемією гострої респіраторної коронавірусної хвороби (COVID-19), у зв’язку із чим не зрозуміло за яких підстав Замовник вимагає надання у складі пропозиції «Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Інструкцію щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання) які пов’язані з коронавірусну хворобою (COVID -19)».
Окрім того, Замовник вимагає копії посвідчень або сертифікатів працівників не менше 3-х осіб про навчання та перевірку знань: з питань санітарно-протиепідеміологічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами; з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ); з питань охорони праці. Зазначену вимогу вважаємо дискримінаційною, протиправною та такою, що суттєво звужує коло потенційних учасників, та вочевидь прописана під певного учасника.
Звертаємо увагу Замовника, що жодним чинним нормативно-правовим законодавчим актом України не визначена обов’язкова конкретна кількість сертифікованих осіб (працівників) Учасника з питань санітарно-протиепідеміологічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами; з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ); з питань охорони праці. Тому, вважаємо таку вимогу необгрунтованою та протиправною. Незрозуміло, з яких обгрунтованих правових підстав Замовник вимагає саме наявність трьох працівників та яким чином наявність працівників в тій кількості, яку вимагає Замовник, може вплинути на якість наданих Учасником послуг з збирання, зберігання оброблення, утилізації, знешкодження та перевезення небезпечних відходів (021:2015 - 90520000-8 послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Згідно ч.4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Встановлюючи дану вимогу, Замовник порушує такий принцип публічних закупівель як «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
На підставі вищевикладеного, вимагаємо видалити зазначені вимоги Замовника з тексту ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель з тексту оголошення.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2022 14:01
Розглянувши Вашу Вимогу UA-2022-01-24-010162-b.b1 від 28.01.2022р. зазначаємо, що вона не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Виходячи з положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо, що замовником самостійно розробляється та затверджується документація (оголошення про проведення спрощеної закупівлі, технічні та кількісні характеристики до предмета закупівлі інші додатки), в якій зазначається критерії та інформація про характеристики предмета закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Тобто, перелік вимог до учасників та предмета закупівлі, встановленихв оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
У зв’язку з великою кількістю хворих на COVID19 і інші сезонні інфекційні захворювання, гостро постає питання щодо правильного сортування та утилізації засобів індивідуального захисту (ЗІЗ) та інших медичних відходів із лікувальних закладів. Очевидно, що такі відходи можуть бути джерелом зараження вірусними хворобами для оточуючих, а тому в умовах пандемії важливим є правильне перевезення та утилізація таких відходів категорії В, обізнаність персоналу Виконавця послуг та забезпечення безпеки для інших людей і самого персоналу надавача послуг.
Серед інших відходів Замовник зазначив, що потребують утилізації: використані шприци, голки, капельниці та засоби індивідуального захисту (Додаток 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі), які є потенційним джерелом інфекційних хвороб та безпосередньо COVID19.
Задля упередження поширення COVID19, Замовник висунув вимогу щодо наявності в Учасника інструкції щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання) які пов’язані з коронавірусною хворобою (COVID-19), щодо якої наявний позитивний висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Крім того, вказана вище вимога не є дискримінаційною в розумінні ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», адже кожен з учасників вільний в доступі щодо отримання висновку такої експертизи.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2022 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРМІТБЕСТ 70 400,00
UAH
70 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 лютого 2022 14:31
Електронний підпис
02 лютого 2022 14:29
Посвідчення водія.pdf
02 лютого 2022 14:28
Електронний підпис
02 лютого 2022 14:25
Електронний підпис
31 січня 2022 10:45
Електронний підпис
31 січня 2022 10:45
Цінова пропозиція .pdf
31 січня 2022 10:45
Паспорт УТ300.pdf
31 січня 2022 10:45
Виписка ЄДР.pdf
31 січня 2022 10:45
Висновок СЕС.pdf
31 січня 2022 10:45
Сертифікат 9001.pdf
31 січня 2022 10:45
Свідоцтво ДОПНВ.pdf
31 січня 2022 10:45
Висновок СЕС Флеш-Р.pdf
31 січня 2022 10:45
Проєкт договору.pdf
31 січня 2022 10:45
Сертифікат 14001.pdf
31 січня 2022 10:45
Витяг з реєстра ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРМІТБЕСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРМІТБЕСТ
#41010832
Переможець 70 400,00
UAH
02 лютого 2022 15:48

Документи

02 лютого 2022 15:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2022 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРМІТБЕСТ
#41010832
70 400,00
UAH
Документи

Документи

02 лютого 2022 15:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2023 22:57
Електронний підпис укладений
09 лютого 2022 12:54
Утилізація.PDF укладений
09 лютого 2022 12:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 70 400,00
UAH