Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з збирання, зберігання оброблення, утилізації, знешкодження та перевезення небезпечних відходів (021:2015 - 90520000-8 послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
Очікувана вартість
70 400,00 UAH
UA-2022-01-24-010162-b ● 23fa2934ecf644a28b21775db63543e1
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛОЦЕРКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" МАЛОВІЛЬШАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01994764 |
Місцезнаходження: | 09129, Україна , Київська обл., Білоцерківський район село Озерна, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО будинок 39 |
Контактна особа: |
Ольга Вознюк +380634932961 bccrl2021@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2022 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2022 14:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2022 15:00 |
Очікувана вартість: | 70 400,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 352,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
320 штуки
Послуги з збирання, зберігання оброблення, утилізації, знешкодження та перевезення небезпечних відходів (021:2015 - 90520000-8 послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09106, Україна, Київська область, м. Біла Церква, Тімірязєва, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2022 14:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2022 14:26 |
Проєкт Договору.doc | |
24 січня 2022 14:26 |
Оголошення утилізація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-24-010162-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 28 січня 2022 12:15
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовник!
Уважно вивчивши оголошення, були виявлені вимоги, що містить дискримінаційний характер. Так, відповідно до оголошення, Замовник вимагає: «Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Інструкцію щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання) які пов’язані з коронавірусну хворобою (COVID -19)». Однак, згідно умов оголошення та проекту договору «Про надання послуг на поводження з небезпечними відходами», предметом закупівлі є надання послуг з збирання, зберігання оброблення, утилізації, знешкодження та перевезення небезпечних відходів( 021:2015 - 90520000-8 послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Таким чином, в предметі закупівлі відсутній та не визначений предмет щодо надання послуг пов’язаних з пандемією гострої респіраторної коронавірусної хвороби (COVID-19), у зв’язку із чим не зрозуміло за яких підстав Замовник вимагає надання у складі пропозиції «Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Інструкцію щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання) які пов’язані з коронавірусну хворобою (COVID -19)».
Окрім того, Замовник вимагає копії посвідчень або сертифікатів працівників не менше 3-х осіб про навчання та перевірку знань: з питань санітарно-протиепідеміологічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами; з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ); з питань охорони праці. Зазначену вимогу вважаємо дискримінаційною, протиправною та такою, що суттєво звужує коло потенційних учасників, та вочевидь прописана під певного учасника.
Звертаємо увагу Замовника, що жодним чинним нормативно-правовим законодавчим актом України не визначена обов’язкова конкретна кількість сертифікованих осіб (працівників) Учасника з питань санітарно-протиепідеміологічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами; з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ); з питань охорони праці. Тому, вважаємо таку вимогу необгрунтованою та протиправною. Незрозуміло, з яких обгрунтованих правових підстав Замовник вимагає саме наявність трьох працівників та яким чином наявність працівників в тій кількості, яку вимагає Замовник, може вплинути на якість наданих Учасником послуг з збирання, зберігання оброблення, утилізації, знешкодження та перевезення небезпечних відходів (021:2015 - 90520000-8 послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Згідно ч.4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Встановлюючи дану вимогу, Замовник порушує такий принцип публічних закупівель як «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
На підставі вищевикладеного, вимагаємо видалити зазначені вимоги Замовника з тексту ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель з тексту оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Уважно вивчивши оголошення, були виявлені вимоги, що містить дискримінаційний характер. Так, відповідно до оголошення, Замовник вимагає: «Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Інструкцію щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання) які пов’язані з коронавірусну хворобою (COVID -19)». Однак, згідно умов оголошення та проекту договору «Про надання послуг на поводження з небезпечними відходами», предметом закупівлі є надання послуг з збирання, зберігання оброблення, утилізації, знешкодження та перевезення небезпечних відходів( 021:2015 - 90520000-8 послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Таким чином, в предметі закупівлі відсутній та не визначений предмет щодо надання послуг пов’язаних з пандемією гострої респіраторної коронавірусної хвороби (COVID-19), у зв’язку із чим не зрозуміло за яких підстав Замовник вимагає надання у складі пропозиції «Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Інструкцію щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання) які пов’язані з коронавірусну хворобою (COVID -19)».
Окрім того, Замовник вимагає копії посвідчень або сертифікатів працівників не менше 3-х осіб про навчання та перевірку знань: з питань санітарно-протиепідеміологічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами; з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ); з питань охорони праці. Зазначену вимогу вважаємо дискримінаційною, протиправною та такою, що суттєво звужує коло потенційних учасників, та вочевидь прописана під певного учасника.
Звертаємо увагу Замовника, що жодним чинним нормативно-правовим законодавчим актом України не визначена обов’язкова конкретна кількість сертифікованих осіб (працівників) Учасника з питань санітарно-протиепідеміологічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами; з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ); з питань охорони праці. Тому, вважаємо таку вимогу необгрунтованою та протиправною. Незрозуміло, з яких обгрунтованих правових підстав Замовник вимагає саме наявність трьох працівників та яким чином наявність працівників в тій кількості, яку вимагає Замовник, може вплинути на якість наданих Учасником послуг з збирання, зберігання оброблення, утилізації, знешкодження та перевезення небезпечних відходів (021:2015 - 90520000-8 послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Згідно ч.4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Встановлюючи дану вимогу, Замовник порушує такий принцип публічних закупівель як «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
На підставі вищевикладеного, вимагаємо видалити зазначені вимоги Замовника з тексту ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель з тексту оголошення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2022 14:01
Розглянувши Вашу Вимогу UA-2022-01-24-010162-b.b1 від 28.01.2022р. зазначаємо, що вона не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Виходячи з положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо, що замовником самостійно розробляється та затверджується документація (оголошення про проведення спрощеної закупівлі, технічні та кількісні характеристики до предмета закупівлі інші додатки), в якій зазначається критерії та інформація про характеристики предмета закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Тобто, перелік вимог до учасників та предмета закупівлі, встановленихв оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
У зв’язку з великою кількістю хворих на COVID19 і інші сезонні інфекційні захворювання, гостро постає питання щодо правильного сортування та утилізації засобів індивідуального захисту (ЗІЗ) та інших медичних відходів із лікувальних закладів. Очевидно, що такі відходи можуть бути джерелом зараження вірусними хворобами для оточуючих, а тому в умовах пандемії важливим є правильне перевезення та утилізація таких відходів категорії В, обізнаність персоналу Виконавця послуг та забезпечення безпеки для інших людей і самого персоналу надавача послуг.
Серед інших відходів Замовник зазначив, що потребують утилізації: використані шприци, голки, капельниці та засоби індивідуального захисту (Додаток 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі), які є потенційним джерелом інфекційних хвороб та безпосередньо COVID19.
Задля упередження поширення COVID19, Замовник висунув вимогу щодо наявності в Учасника інструкції щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання) які пов’язані з коронавірусною хворобою (COVID-19), щодо якої наявний позитивний висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Крім того, вказана вище вимога не є дискримінаційною в розумінні ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», адже кожен з учасників вільний в доступі щодо отримання висновку такої експертизи.
Виходячи з положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо, що замовником самостійно розробляється та затверджується документація (оголошення про проведення спрощеної закупівлі, технічні та кількісні характеристики до предмета закупівлі інші додатки), в якій зазначається критерії та інформація про характеристики предмета закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Тобто, перелік вимог до учасників та предмета закупівлі, встановленихв оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
У зв’язку з великою кількістю хворих на COVID19 і інші сезонні інфекційні захворювання, гостро постає питання щодо правильного сортування та утилізації засобів індивідуального захисту (ЗІЗ) та інших медичних відходів із лікувальних закладів. Очевидно, що такі відходи можуть бути джерелом зараження вірусними хворобами для оточуючих, а тому в умовах пандемії важливим є правильне перевезення та утилізація таких відходів категорії В, обізнаність персоналу Виконавця послуг та забезпечення безпеки для інших людей і самого персоналу надавача послуг.
Серед інших відходів Замовник зазначив, що потребують утилізації: використані шприци, голки, капельниці та засоби індивідуального захисту (Додаток 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі), які є потенційним джерелом інфекційних хвороб та безпосередньо COVID19.
Задля упередження поширення COVID19, Замовник висунув вимогу щодо наявності в Учасника інструкції щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання) які пов’язані з коронавірусною хворобою (COVID-19), щодо якої наявний позитивний висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Крім того, вказана вище вимога не є дискримінаційною в розумінні ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», адже кожен з учасників вільний в доступі щодо отримання висновку такої експертизи.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УКРМІТБЕСТ #41010832 |
Переможець |
70 400,00
UAH
|
02 лютого 2022 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 22:57
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2022 12:54
|
Утилізація.PDF | укладений |
09 лютого 2022 12:47
|