Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі збирання та вивезення сміття та опалого листя по загальних об’єктах міста
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2022-01-24-009190-b ● 5b2d44c0b6ff4e54a263721e13ccfce8
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700597 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2022 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2022 13:49 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Оголошення
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: послуги зі збирання та вивезення сміття та опалого листя по загальних об’єктах міста.
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям).
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 000 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.11.2022 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 09.02.2022 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 10 000,00 грн. (1%).
Розгорнути
Згорнути
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: послуги зі збирання та вивезення сміття та опалого листя по загальних об’єктах міста.
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям).
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 000 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.11.2022 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 09.02.2022 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 10 000,00 грн. (1%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі збирання та вивезення сміття та опалого листя по загальних об’єктах міста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
539048 метри квадратні
Систематичне збирання та вивезення сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
1 послуга
Збирання та вивезення опалого листя, гілля дерев
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2022 09:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2022 14:00 |
Перелік змін.docx | |
26 січня 2022 14:00 |
Додаток 3 (нова редакція).docx | |
26 січня 2022 14:00 |
Додаток 1 (нова редакція).doc | |
26 січня 2022 13:59 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
24 січня 2022 13:56 |
Додаток 5.docx | |
24 січня 2022 13:56 |
Оголошення.docx | |
24 січня 2022 13:56 |
Додаток 6.docx | |
24 січня 2022 13:56 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
24 січня 2022 13:56 |
Додаток 2.docx |
31 січня 2022 09:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 січня 2022 14:00 |
Перелік змін.docx
|
||||||
26 січня 2022 14:00 |
Додаток 3 (нова редакція).docx
|
||||||
26 січня 2022 14:00 |
Додаток 1 (нова редакція).doc
|
||||||
26 січня 2022 13:59 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
||||||
24 січня 2022 13:56 |
Додаток 5.docx
|
||||||
24 січня 2022 13:56 |
Оголошення.docx
|
||||||
24 січня 2022 13:56 |
Додаток 6.docx
|
||||||
24 січня 2022 13:56 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx
|
||||||
24 січня 2022 13:56 |
Додаток 2.docx
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 31 січня 2022 09:35 |
Кінець періоду оскарження: | 11 лютого 2022 00:00 |
Дата відміни: | 31 січня 2022 09:35 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Враховуючи службову записку головного спеціаліста відділу з інформацією про прийняття бюджету міста на 2022 р. та необхідність внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2022-01-24-009190-b в очікувану вартість предмету закупівлі, а відповідно і до технічного завдання ВИРІШИЛА: 1. Враховуючи неможливість внесення змін до оголошення (змінити очікувану вартість предмету закупівлі) без порушення Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись статтею 11 та п.2 ч.1 ст.32 Закону, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради від 20.03.2020 р. №192 відмінити закупівлю № UA-2022-01-24-009190-b. |
Документи:
31 січня 2022 09:35
|
Електронний підпис |
31 січня 2022 09:34
|
Протокол №46_0001.pdf |