Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно пшеничне в/г, рис, крупа перлова, крупа пшенична «Артек», крупа ячна, пшоно, крупа гречана)
Очікувана вартість
670 600,00 UAH
UA-2022-01-24-008879-b ● a3ec72d26c22448ca7058cbf12389fbc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬОТНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙННОГО УНІВЕРСИТЕТУ |
Код ЄДРПОУ: | 37939527 |
Вебсайт: | http://www.glau.kr.ua/ |
Місцезнаходження: | 25005, Україна , Кіровоградська обл., м.Кропивницький, вул. Добровольського 1 |
Контактна особа: |
Аліна Драгомарецька +380522394554 alina.dragomaretskaya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2022 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2022 11:11 |
Очікувана вартість: | 670 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 706,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 6706 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно пшеничне в/г, рис, крупа перлова, крупа пшенична «Артек», крупа ячна, пшоно, крупа гречана)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
520 штуки
Борошно пшеничне вишого гатунку (фас. 25 кг.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25005, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Добровольського, буд 8а (їдальня ЛАНАУ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15612100-2 — Борошно пшеничне
3600 штуки
Рис шліфований довгий вишого гатунку (фас. 0,8 кг.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25005, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Добровольського, буд 8а (їдальня ЛАНАУ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15614100-6 — Рис довгозернистий
1800 штуки
Крупа перлова перший гатунок (фас. 0, 8 кг.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25005, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Добровольського, буд 8а (їдальня ЛАНАУ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
1800 штуки
Крупа пшенична «Артек» (фас. 0,8 кг.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25005, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Добровольського, буд 8а (їдальня ЛАНАУ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
1800 штуки
Крупа ячна перший гатунок (фас. 0, 8 кг.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25005, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Добровольського, буд 8а (їдальня ЛАНАУ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
1800 штуки
Пшоно виший гатунок (фас. 0, 8 кг.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25005, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Добровольського, буд 8а (їдальня ЛАНАУ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
3600 штуки
Крупа гречана перший гатунок (фас. 0,8 кг.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25005, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Добровольського, буд 8а (їдальня ЛАНАУ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати замовником після поставки товару. Тип оплати – післяплата. Строк для розрахунків - протягом 45 банківських днів у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Розмір оплати – 100%. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2022 13:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2022 13:17 |
Додаток_1 (зміни).doc | |
09 лютого 2022 13:17 |
Оголошення (зміни).doc | |
09 лютого 2022 13:17 |
ТД (зміни).doc | |
09 лютого 2022 13:17 |
Протокол 40 зміни.doc | |
24 січня 2022 13:46 |
Додаток_5.doc | |
24 січня 2022 13:46 |
Додаток_2.doc | |
24 січня 2022 13:46 |
Додаток_4.doc | |
24 січня 2022 13:46 |
Додаток_3.doc |
09 лютого 2022 13:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 лютого 2022 13:17 |
Додаток_1 (зміни).doc
|
|||
09 лютого 2022 13:17 |
Оголошення (зміни).doc
|
|||
09 лютого 2022 13:17 |
ТД (зміни).doc
|
|||
09 лютого 2022 13:17 |
Протокол 40 зміни.doc
|
|||
24 січня 2022 13:46 |
Додаток_5.doc
|
|||
24 січня 2022 13:46 |
Додаток_2.doc
|
|||
24 січня 2022 13:46 |
Додаток_4.doc
|
|||
24 січня 2022 13:46 |
Додаток_3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне питання
Дата подання: 09 лютого 2022 14:26
Дата відповіді: 11 лютого 2022 14:26
Шановний Замовнику! Обгрунтуйте своє рішення щодо видалення з ТД Акту Держпродспоживслужби складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданий за останній період. На якій підставі, за один день до закінчення прийому пропозицій ви вносите такі зміни? Коли будете міркувати над відповіддю не забудьте налити води, в тому плані, що це все робиться виключно в правовому полі і на благо вашим вихованцям. А бо ж набиріться сміливості і скажіть правду, що даний акт було виключено з ТД тому, що головний предендент на перемогу в даній процедурі - ФОП Чубенко не змогла отримати відповідний акт в органах Держпродспоживслужби і тому він підлягає виключенню з ТД. Скажіть прямо, що вам байдуже, що у даної особи наявне в неї скаладське приміщення не відповідає навіть мінімальним санітарним нормам. Адже вам в силу своєї корумпованості абсолютно байдуже чим саме будуть годувати ваших вихованців. І де саме буде зберігатися товар в період поставок. Усі мої слова будуть підтверджені після розкриття цінових пропозицій і акцепту пропозиції ФОП Чубенко. Відповідь заздалегідь відома, але все ж таки цікаво буде її почути.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п.2 ст.24 Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Згідно п.3 ст.22 Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога щодо надання Акту Держпродспоживслужби є аналогічною до інших вимог в ТД.
Для підтвердження санітарним нормам в ТД наявні вимоги у вигляді:
1. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи, які підтверджують відповідність господарської діяльності Учасника вимогам Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністрества аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 року № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», а саме: сканований оригінал діючого (діючих) сертифікату (сертифікатів) по стандарту ДСТУ ISO (ISO IDT) системи менеджменту управління безпечності харчових продуктів стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у тому числі транспортування та зберігання, (код КВЕД) створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, виданого (виданих) акредитованою Національним агенством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи), або довідку у довільній формі, яка містить опис обов’язкових процедур, які реалізують принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів контролю у критичних точках (НАССР), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР).
2. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів рослинного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів;
Відповідно Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» обов’язковою вимогою є отримання експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів рослинного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів, адже саме він видається на підставі результатів перевірки відповідності потужності оператора ринку вимогам санітарних заходів, дає змогу такому операторові ринку провадити визначені види господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів. Щодо інших документів такої вимоги законодавчо не вимагається.
3. Копію діючого договору та акт на проведення комплексу протиепідемічних заходів по захисту від шкідників в складських приміщеннях, дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій;
4. Копію діючого договору (ів) та акт (и) на проведення дезінфекції транспортних (ого) засобів (у), які будуть використовуватися для перевезення продукції, дійсні на день подання тендерної пропозиції. Договори та інші правочини, передбачені законодавством, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції та містить умови про можливість пролонгації їх дії на строк надання відповідних послуг чи постачання.
5. Учасник у складі тендерної пропозиції (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) повинен надати у вигляді сканованих копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій (з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою (у разі використання) особові медичні книжки осіб (особи) задіяних (задіяної) у постачанні продуктів харчування з вчасним проходженням медоглядів (водії, експедитори, вантажники, комірники тощо), за формою затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу, в книжках повинно бути зазначено, що дана особа працює у учасника або у перевізника (водії).
Зміни відбулися для збільшення кількості потенційних учасників та підняття конкурентних можливостей закупівлі.
Замовник ніяким чином не обмежує коло учасників.
Вибір переможця буде здійснено згідно ч.9 ст. 29 «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.» та ч.15 ст.29 «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом
Згідно п.3 ст.22 Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога щодо надання Акту Держпродспоживслужби є аналогічною до інших вимог в ТД.
Для підтвердження санітарним нормам в ТД наявні вимоги у вигляді:
1. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи, які підтверджують відповідність господарської діяльності Учасника вимогам Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністрества аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 року № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», а саме: сканований оригінал діючого (діючих) сертифікату (сертифікатів) по стандарту ДСТУ ISO (ISO IDT) системи менеджменту управління безпечності харчових продуктів стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у тому числі транспортування та зберігання, (код КВЕД) створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, виданого (виданих) акредитованою Національним агенством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи), або довідку у довільній формі, яка містить опис обов’язкових процедур, які реалізують принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів контролю у критичних точках (НАССР), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР).
2. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів рослинного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів;
Відповідно Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» обов’язковою вимогою є отримання експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів рослинного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів, адже саме він видається на підставі результатів перевірки відповідності потужності оператора ринку вимогам санітарних заходів, дає змогу такому операторові ринку провадити визначені види господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів. Щодо інших документів такої вимоги законодавчо не вимагається.
3. Копію діючого договору та акт на проведення комплексу протиепідемічних заходів по захисту від шкідників в складських приміщеннях, дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій;
4. Копію діючого договору (ів) та акт (и) на проведення дезінфекції транспортних (ого) засобів (у), які будуть використовуватися для перевезення продукції, дійсні на день подання тендерної пропозиції. Договори та інші правочини, передбачені законодавством, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції та містить умови про можливість пролонгації їх дії на строк надання відповідних послуг чи постачання.
5. Учасник у складі тендерної пропозиції (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) повинен надати у вигляді сканованих копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій (з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою (у разі використання) особові медичні книжки осіб (особи) задіяних (задіяної) у постачанні продуктів харчування з вчасним проходженням медоглядів (водії, експедитори, вантажники, комірники тощо), за формою затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу, в книжках повинно бути зазначено, що дана особа працює у учасника або у перевізника (водії).
Зміни відбулися для збільшення кількості потенційних учасників та підняття конкурентних можливостей закупівлі.
Замовник ніяким чином не обмежує коло учасників.
Вибір переможця буде здійснено згідно ч.9 ст. 29 «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.» та ч.15 ст.29 «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-24-008879-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БС-ФУД", Код ЄДРПОУ:44371778
Дата подання: 28 лютого 2022 11:39
ТОВ "БС-ФУД" не погуджується з рішенням про дискваліфікацію
ТОВ «БС-ФУД» не погоджується з рішенням уповноваженої особи Льотної академії Національного авіаційного університету про дискваліфікацію учасника ТОВ «БС-ФУД», а саме:
- Відповідно до п.2 Розділ III Тендерної документації, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «Забезпечення тендерної пропозиції» у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії {Розмір забезпечення тендерної пропозиції: б 706, 00 (шість тисяч сімсот шість грн. 00 коп.) гривень) та документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) гаранта, а також довідка від банку гаранта (оригінал або копія) про відкриття рахунку для внесення забезпечення та залишків коштів на вказаному рахунку - у тендерної пропозиції дані відомості відсутні;
- Відповідно до пп. 11 п.1 Розділ III Тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «Копію діючого договору (ів) та акт (и) на проведення дезінфекції транспортних (ого) засобів (у), які будуть використовуватися для перевезення продукції, дійсні на день подання тендерної пропозиції. Договори та інші правочини, передбачені законодавством, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції та містить умови про можливість пролонгації їх дії на строк надання відповідних послуг чи постачання» - у складі тендерної пропозиції відсутні акт (и) на проведення дезінфекції транспортних (ого) засобів (у), які будуть використовуватися для перевезення продукції.
ТОВ «БС-ФУД» у складі тендерної пропозиції надав відповідні документи. Тому перегляньте тендерну пропозицію Учасника ТОВ «БС-ФУД» на відповідність тендерної документації Замовника.
Також повідомляємо, що відповідно Закону України «Про Публічні Закупівлі», у разі невідповідності кваліфікаційним критеріям, за вимогою Замовника, Учасник повинен усунути невідповідності.
Розгорнути
Згорнути
- Відповідно до п.2 Розділ III Тендерної документації, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «Забезпечення тендерної пропозиції» у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії {Розмір забезпечення тендерної пропозиції: б 706, 00 (шість тисяч сімсот шість грн. 00 коп.) гривень) та документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) гаранта, а також довідка від банку гаранта (оригінал або копія) про відкриття рахунку для внесення забезпечення та залишків коштів на вказаному рахунку - у тендерної пропозиції дані відомості відсутні;
- Відповідно до пп. 11 п.1 Розділ III Тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «Копію діючого договору (ів) та акт (и) на проведення дезінфекції транспортних (ого) засобів (у), які будуть використовуватися для перевезення продукції, дійсні на день подання тендерної пропозиції. Договори та інші правочини, передбачені законодавством, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції та містить умови про можливість пролонгації їх дії на строк надання відповідних послуг чи постачання» - у складі тендерної пропозиції відсутні акт (и) на проведення дезінфекції транспортних (ого) засобів (у), які будуть використовуватися для перевезення продукції.
ТОВ «БС-ФУД» у складі тендерної пропозиції надав відповідні документи. Тому перегляньте тендерну пропозицію Учасника ТОВ «БС-ФУД» на відповідність тендерної документації Замовника.
Також повідомляємо, що відповідно Закону України «Про Публічні Закупівлі», у разі невідповідності кваліфікаційним критеріям, за вимогою Замовника, Учасник повинен усунути невідповідності.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2022 09:32
На підставі вашої вимоги було переглянуто тендерну пропозицію Учасника ТОВ «БС-ФУД» та встановлено що, «Відповідно до пп. 11 п.1 Розділ III Тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «Копію діючого договору (ів) та акт (и) на проведення дезінфекції транспортних (ого) засобів (у), які будуть використовуватися для перевезення продукції, дійсні на день подання тендерної пропозиції. Договори та інші правочини, передбачені законодавством, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції та містить умови про можливість пролонгації їх дії на строк надання відповідних послуг чи постачання» - у складі тендерної пропозиції відсутні акт (и) на проведення дезінфекції транспортних (ого) засобів (у), які будуть використовуватися для перевезення продукції. ТОВ «БС-ФУД» у складі тендерної пропозиції не надав відповідні документи.
Відповідно п.16 ст. 29 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
Дана умова не стосується документів, що відсутні в учасника.
На підставі вищезазначеного вважати рішення замовника правомірним.
Відповідно п.16 ст. 29 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
Дана умова не стосується документів, що відсутні в учасника.
На підставі вищезазначеного вважати рішення замовника правомірним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2022 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БС-ФУД" |
595 416,00
UAH з ПДВ
|
588 708,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЧУБЕНКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" |
599 950,00
UAH з ПДВ
|
593 244,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Михайлов Олег Олександрович |
600 800,00
UAH з ПДВ
|
594 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП МАЖАРА ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ |
670 600,00
UAH з ПДВ
|
670 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БС-ФУД" #44371778 |
Відхилено |
588 708,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2022 14:37
|
ФОП "ЧУБЕНКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" #2721902329 |
Відхилено |
593 244,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2022 11:38
|
ФОП Михайлов Олег Олександрович #2867304716 |
Переможець |
594 000,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2022 11:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2022 11:43
|
Звіт 13-22.pdf | укладений |
31 жовтня 2022 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2022 15:43
|
ДУ2 13-22.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2022 15:41
|
Пов 13-22.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2022 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2022 10:17
|
ДУ1 13-22.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2022 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2022 12:15
|
13-22.pdf | укладений |
15 березня 2022 12:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Борошно пшеничне вишого гатунку (фас. 25 кг.) | 520 | штуки |
540,00
UAH
|
Рис шліфований довгий вишого гатунку (фас. 0,8 кг.) | 3600 | штуки |
33,00
UAH
|
Крупа перлова перший гатунок (фас. 0, 8 кг.) | 1800 | штуки |
17,00
UAH
|
Крупа пшенична «Артек» (фас. 0,8 кг.) | 1800 | штуки |
20,00
UAH
|
Крупа ячна перший гатунок (фас. 0, 8 кг.) | 1800 | штуки |
17,00
UAH
|
Пшоно виший гатунок (фас. 0, 8 кг.) | 1800 | штуки |
20,00
UAH
|
Крупа гречана перший гатунок (фас. 0,8 кг.) | 3600 | штуки |
17,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити бюджетні зобов’язання, які виникають в межах кошторисних призначень на 38 560,00 (Тридцять вісім тисяч п’ятсот шістдесят грн. 00 коп.) гривень, та складають 88 560,00 (Вісімдесят вісім тисяч п’ятсот шістдесят грн. 00 коп.) гривень. Внести зміни до Розділу 14 Договору, а саме слова "вул. Добровольського" на слова: "вул. Степана Чобану". |
Номер договору про закупівлю: | 13/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до преамбули договору, а саме слова: " в особі т.в.о. начальника академії А. Г. Дрезналь " змінити на слова: "в особі в. о. начальника академії Максимова Володимира Олексійовича". Внести зміни до Розділу 14 Договору, а саме слова "вул. Добровольського" на слова: "вул. Степана Чобану". Внести зміни до Розділу 14 Договору, а саме слова" Т.в.о. начальника академії А. Г. Дрезналь " замінити на слова "В.о. начальника академії В. О. Максимов". Керуючись ч. 2 ст. 651 Цивільного Кодексу України та п. 6.2.1. Договору № 13/22 від 15.03.2022 р. розірвати Договір № 13/22 від 15.03.2022 р. у зв’язку з невиконанням Постачальником договірних зобов’язань, взятих на себе. Вважати Покупця, таким що в повному обсязі належним чином виконав взяті на себе зобов'язання за Договором № 13/22 від 15.03.2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 13/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Борошно пшеничне вишого гатунку (фас. 25 кг.) | 520 | штуки |
540,00
UAH
|
Рис шліфований довгий вишого гатунку (фас. 0,8 кг.) | 3600 | штуки |
33,00
UAH
|
Крупа перлова перший гатунок (фас. 0, 8 кг.) | 1800 | штуки |
17,00
UAH
|
Крупа пшенична «Артек» (фас. 0,8 кг.) | 1800 | штуки |
20,00
UAH
|
Крупа ячна перший гатунок (фас. 0, 8 кг.) | 1800 | штуки |
17,00
UAH
|
Пшоно виший гатунок (фас. 0, 8 кг.) | 1800 | штуки |
20,00
UAH
|
Крупа гречана перший гатунок (фас. 0,8 кг.) | 3600 | штуки |
17,00
UAH
|