Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

немаркована продукція (30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
950,00 UAH
UA-2022-01-24-008386-b 8a012a46a3ca473c8b2ee685aa8a3f6e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Кошик

+380612128877 dpmdzo-koshik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, Олександрівський район, вул. Поштова, 159Б
Контактна особа: Олександра Кошик
+380612128877
dpmdzo-koshik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Продавець здійснює продаж Покупцю немарковану продукцію, надалі – «Товар», із запропонованого асортименту, який зазначений у Прейскуранті цін (Додаток № 2), а Покупець зобов’язується прийняти Товар та сплатити його вартість на умовах визначених даним договором.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
немаркована продукція (30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Покупець проводить розрахунки за замовлену немарковану продукцію шляхом перерахування повної вартості продукції на розрахунковий рахунок Продавця, вказаний у виставленому рахунку та здійснює оплату товару протягом 3 робочих днів з моменту надання рахунку у відповідності до Специфікації зазначеної в п. 2.1. даного договору. Аванс 3 Робочі 100

Тендерна документація

24 січня 2022 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2022 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2022 13:30
Звит КОНВЕРТИ ОПУБ.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство «Укрпошта»
#21560045
Переможець 950,00
UAH з ПДВ
24 січня 2022 13:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 13:35
Договір конверти.pdf укладений
24 січня 2022 13:34

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
немаркована продукція (30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) 1 комплект 950,00
UAH з ПДВ