Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по встановленню металопластикових дверей та металопластикових конструкцій (для протидимного захисту) з монтажем, установкою та облаштуванням укосів за кодом ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2022-01-24-007176-b c67e45889d3d48088ce3bf9bce4f69e9
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Ольшевська

+380677196311
+380985895386
mar.school39@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів -заклад дошкільної освіти №39 імені В. Є. Прокопенка Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031434
Вебсайт: https://sites.google.com/site/marshkola39/
Місцезнаходження: 87509, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Брестська, 38
Контактна особа: Олена Ольшевська
+380677196311, +380985895386
mar.school39@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2022 12:47
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2022 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2022 13:00
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по встановленню металопластикових дверей та металопластикових конструкцій (для протидимного захисту) з монтажем, установкою та облаштуванням укосів за кодом ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87509, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Брестська, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2022 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2022 13:49
Додаток № 3 - ТЗ двері.docx
27 січня 2022 13:50
Оголошення_допорогова_закупiвля (2).docx
24 січня 2022 12:47
Договор_на_услуги_2022.doc
28 січня 2022 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2022 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2022 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2022 13:49
Додаток № 3 - ТЗ двері.docx
27 січня 2022 13:50
Додаток № 3 - ТЗ двері.docx
24 січня 2022 12:47
Додаток № 3 - ТЗ двері.docx
27 січня 2022 13:50
Оголошення_допорогова_закупiвля (2).docx
24 січня 2022 12:47
Оголошення_допорогова_закупiвля (2).docx
24 січня 2022 12:47
Договор_на_услуги_2022.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Увага
Дата подання: 25 січня 2022 22:30
Дата відповіді: 26 січня 2022 07:20
Шановний Замовнику просимо розглянути та приняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній пропозиції-технічному завданні Додаток 3 червоним кольором Ви вимагаете,а саме :-Учасник перед подачею пропозицій обовязково повинен, за попередньою домовленістю з Замовником забезпечити виїзд фахівця для уточнення розмірів та підписання акту, складеного в довільній формі та підписаним з обох сторін. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту та рідписання двохмтороннього акту учасника з замовником до аукціону перед подачею пропозиції прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням двухсторонього акту огляду до аукціону.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі -спрощену/допорогову закупівлю, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання акту про контрольне зняття розмірів з дверних блоків об'єкту до подадання пропозицій до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового проведення замірів в період уточнень,або подання пропозицій з підписанням у Замовника двухсторонього акту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо попередніх замірів до аукціону буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Виконавець, дане зауваження враховано. Додаток 3 буде виправлено. Просимо вибачення за надані незручності

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-24-007176-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2846707377
Дата подання: 25 січня 2022 22:30
Вимога
Шановний Замовнику просимо розглянути та приняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній пропозиції-технічному завданні Додаток 3 червоним кольором Ви вимагаете,а саме :-Учасник перед подачею пропозицій обовязково повинен, за попередньою домовленістю з Замовником забезпечити виїзд фахівця для уточнення розмірів та підписання акту, складеного в довільній формі та підписаним з обох сторін.
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту та рідписання двохмтороннього акту учасника з замовником до аукціону перед подачею пропозиції прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням двухсторонього акту огляду до аукціону.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі -спрощену/допорогову закупівлю, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону.
Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання акту про контрольне зняття розмірів з дверних блоків об'єкту до подадання пропозицій до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового проведення замірів в період уточнень,або подання пропозицій з підписанням у Замовника двухсторонього акту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо попередніх замірів до аукціону буде задоволена АМКУ.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 січня 2022 13:56
Зазначена Вами вимога виникла у звязку з відсутністю можливості самостійно замовником встановити точні розміри двірних конструкцій. Внесено зміни до тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2022 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" 25 000,00
UAH з ПДВ
25 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2022 11:06
Електронний підпис
04 лютого 2022 11:04
194_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
04 лютого 2022 11:04
194_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
04 лютого 2022 11:04
194_ДЦ_ДЦ.pdf
04 лютого 2022 11:04
ISO 9001 ЗМПО Прогрес.pdf
04 лютого 2022 11:04
Сертифікація.rar
04 лютого 2022 11:04
Досвід роботи.rar
04 лютого 2022 11:04
194_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
04 лютого 2022 11:04
r_194_ДЦ_ДЦ_ПЗ.pdf
04 лютого 2022 11:04
194_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
04 лютого 2022 11:04
Документи для участі.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"
#34825022
Переможець 25 000,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2022 08:32

Документи

08 лютого 2022 08:32
Електронний підпис
08 лютого 2022 08:31
протокол 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2022 08:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"
#34825022
25 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2022 08:32
Електронний підпис
08 лютого 2022 08:31
протокол 001.jpg

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 грудня 2022 19:11
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшоі потреби в закупівлі послуги
Документи:
30 грудня 2022 19:41
Електронний підпис
30 грудня 2022 19:11
ПРОТОКОЛ.pdf