Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136719 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3 |
Контактна особа: |
Бойко Олег Володимирович +380566251106 jkhnmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2022 12:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2022 13:56 |
Очікувана вартість: | 450 177,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 501,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 150 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2022 12:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2022 12:30 |
Додаток 5.docx | |
24 січня 2022 12:30 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-03-31-000026 ● 0f0e6a5bf9894c02881a88ff0736c3a5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2022 17:56 |
05.05.2022 № 143
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2022 № 143
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
23 UA-2022-01-24-006690-b
24.01.2022 УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 26136719)
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-09 09:00:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі надання послуг, а саме послуги з нагляду за станом конструкцій шляхопроводу по вул. Електрометалургів у м. Нікополь, Дніпропетровської області, код ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-24-006690-b), яку проведено УПРАВЛІННЯМ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Водночас, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Моніторингом установлено, що Замовником в електронній системі закупівлі 11.02.2022 оприлюднене повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з учасником процедури закупівлі, який визначений переможцем ПП "НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ", проте на момент початку моніторингу зазначеної процедури закупівлі в електронній системі закупівель не оприлюднений договір про закупівлю.
Просимо надати пояснення, чому в електронній системі закупівель не оприлюднений договір про закупівлю, у разі якщо він був укладений з учасником процедури закупівлі, який визначений переможцем ПП "НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ" у строки визначені Законом?
Крім цього, просимо надати інформацію щодо рішень прийнятих Замовником у разі непідписання договору про закупівлю з учасником процедури закупівлі, який визначений переможцем ПП "НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ" у строк визначений Законом після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір 11.02.2022.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-09 12:10:38
Форс-мажорні обставини
З моменту визначення переможця через об'явлення воєнного стану була відсутня можливість підписання договору. Тендер буде скасовано та процедура буде проведена після закінчення війни.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-23 12:09:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі надання послуг, а саме послуги з нагляду за станом конструкцій шляхопроводу по вул. Електрометалургів у м. Нікополь, Дніпропетровської області, код ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-24-006690-b), яку проведено УПРАВЛІННЯМ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/26136719/info) Замовник є головним розпорядником коштів місцевого бюджету.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку офіційного власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
При цьому абзацом третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до пункту 3 Додатку № 3 тендерної документації «Інші документи, які подаються учасниками процедури закупівлі» Замовником визначено вимогу надання Проекту договору(може бути змінений на час підписання) про закупівлю (додаток № 5 цієї тендерної документації) з приміткою «Згідні з проектом договору», підписом і печаткою (за наявності) кожної сторінки. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП "НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ" відсутній Проект договору про закупівлю (додаток № 5 цієї тендерної документації) з приміткою «Згідні з проектом договору», підписом і печаткою (за наявності) кожної сторінки. Лист - згода від 02.02.2022 № 09-22, яким учасник процедури закупівлі ПП "НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ" надає згоду з Проектом договору, вважати таким, що замінив ненаданий Проект договору, підстав немає та не відповідає вимозі встановленій Замовником у пункті 3 Додатку № 3 тендерної документації.
Враховуючи зазначене, просимо надати пояснення чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПП "НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ" відповідно до установленої норми абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону ?
4. У пункті 12 Додатку № 3 тендерної документації Замовником визначено надати підтвердження наявності технічної лабораторії з діагностики залізобетонних та інших вишукувань.
Просимо надати назву файлу, в складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП "НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ", який містить інформацію про підтвердження наявності технічної лабораторії з діагностики залізобетонних та інших вишукувань.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-25 16:47:03
Пояснення
Тендер скасовано і буде пере об'явлено після перемоги!
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1. За результатом аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимоги частини шостої статті 33 Закону № 922-VIII. 2. За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів встановлено порушення вимоги пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).)
Ризики, що спрацювали
RISK-1-16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2022 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ" |
450 021,00
UAH з ПДВ
|
450 021,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ СТАНДАРТ" |
450 170,00
UAH з ПДВ
|
450 170,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "НВП ТЕХНОТРАНСПРОЕКТ" #35682596 |
Переможець |
450 021,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2022 08:16
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 25 травня 2022 14:41 |
Кінець періоду оскарження: | 05 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 25 травня 2022 14:41 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Форс-мажорні обставини. |
25 травня 2022 14:41
|
Електронний підпис |
25 травня 2022 14:36
|
Відміна |