Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
7 110,00 UAH
UA-2022-01-24-003439-a 6040e20058304606859831c6df97cf2f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Булич Олена Сергіївна

+380976012320 helenbuitbe@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад «Центр легкої промисловості та побутового обслуговування населення м. Житомира»
Код ЄДРПОУ: 03566009
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Чуднівська,102а
Контактна особа: Булич Олена Сергіївна
+380976012320
helenbuitbe@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 шт
Папір для оргтехніки А-4 80 г/м2 "Maestro Standart Plus" Словакія Клас B+ для високошвидкісних копірів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, 102А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 пачка
Папір для оргтехніки А-4 80 г/м2 500 арк. "PPC" Клас B+
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, 102А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Папка накопичувач на два кільця 2,5 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, 102А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
Файл А-4 40 мк (уп. 100 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, 102А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

24 січня 2022 22:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Добрянський С.Л.
#3209519198
Переможець 7 110,00
UAH
24 січня 2022 22:59

Документи

24 січня 2022 22:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2023 13:53
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 23:03
Договір укладений
24 січня 2022 23:02

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір для оргтехніки А-4 80 г/м2 "Maestro Standart Plus" Словакія Клас B+ для високошвидкісних копірів 35 шт 142,50
UAH
Папір для оргтехніки А-4 80 г/м2 500 арк. "PPC" Клас B+ 12 пачка 140,00
UAH
Папка накопичувач на два кільця 2,5 см 10 шт 36,00
UAH
Файл А-4 40 мк (уп. 100 шт.) 1 пачка 82,50
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 7 110,00
UAH