Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV): 98350000-1 Послуги громадських пунктів збору та переробки сміття (Послуги автостоянок (автомобіль TOYOTA HIGHLANDER)
Очікувана вартість
6 240,00 UAH
UA-2022-01-24-002852-a 79701ef93a1443f2b3c2e1073fa62b1a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніколаєнко Ольга Василівна

0542700479 NIKOLAYENKO.OV@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
Контактна особа: Ніколаєнко Ольга Василівна
0542700479
NIKOLAYENKO.OV@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98350000-1: Послуги громадських пунктів збору та переробки сміття


Інформація про технічні та якісні характеристики згідно умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл
ДК 021:2015 (CPV): 98350000-1 Послуги громадських пунктів збору та переробки сміття (Послуги автостоянок (автомобіль TOYOTA HIGHLANDER)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, Ковпака,93
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 98350000-1 — Послуги громадських пунктів збору та переробки сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг автостоянки, визначених п. 1.1 та п. 3.1 цього Договору, здійснюються Замовником за фактично надані послуги на підставі акту наданих послуг (далі - Акт), протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Акту від Виконавця. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

24 січня 2022 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа – підприємець Демидова Ірина Вікторівна
#2969206447
Переможець 6 240,00
UAH
24 січня 2022 16:32

Документи

24 січня 2022 16:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 16:34