Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі дитячого садочку – початкової школи за адресою: вул. Юності, 3 в м.Українка Обухівського району Київської області. Коригування.
Очікувана вартість
8 658 127,98 UAH
UA-2022-01-24-002397-a 110b40fb972e4b2690fa005588fec564
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ВК Української МР Закупівля

380457220682 valenta2009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Української міської ради
Код ЄДРПОУ: 24884653
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Українка, Українка, пл. Т.Шевченка, 1
Контактна особа: ВК Української МР Закупівля
380457220682
valenta2009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до п. 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», однією з умов застосування переговорної процедури замовником є необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Учасник ТОВ "ФПК-Портал-Буд" у 2021 році був обраний переможцем відритих торгів (UA-2021-06-17-007050-c) на закупівлю робіт: «Реконструкція будівлі дитячого садочку – початкової школи за адресою: вул. Юності, 3 в м.Українка Обухівського району Київської області. Коригування.». Виконавчим комітетом Української міської ради було укладено договір з Учасником ТОВ "ФПК-Портал-Буд" на суму 20 481 663,86 грн з ПДВ. Під час виконання будівельних робіт виникла необхідність виконання додаткових робіт, не зазначених у початковому проєкті. Виконавчим комітетом Української міської ради було виконано коригування проєкту для включення до нього додаткових робіт та отримано позитивний експертний звіт. Оскільки, відкоригований проєкт по об’єкту «Реконструкція будівлі дитячого садочку – початкової школи за адресою: вул. Юності, 3 в м.Українка Обухівського району Київської області. Коригування.» з додатковими роботами становить невід’ємну частину від первісного проєкту, то додаткові роботи, які не були зазначені у початковому проєкті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проєкту в цілому та є продовженням комплексу робіт по реконструкції, де виконавцем робіт було ТОВ "ФПК-Портал-Буд" - є невідокремленими та технологічно пов’язаними з основним договором. Отже, виконання робіт попереднім підрядником по вищезазначеному об’єкту дозволить забезпечити сумісність з рядом вже розпочатих будівельно-монтажних робіт та уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання, які потребують завершення, суттєво спростить виконання робіт, зменшить строки їх виконання, що також зменшить їх вартість, позитивно вплине на якість робіт. У даному випадку є обґрунтовані підстави для застосування переговорної процедури на закупівлю: «Реконструкція будівлі дитячого садочку – початкової школи за адресою: вул. Юності, 3 в м.Українка Обухівського району Київської області. Коригування.». (Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), згідно з пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону. Переговори з попереднім виконавцем робіт – ТОВ "ФПК-Портал-Буд" Замовником проведені. Відповідно до частини сьомої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2022 15:30
Оскарження наміру укласти договір: 04 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція будівлі дитячого садочку – початкової школи за адресою: вул. Юності, 3 в м.Українка Обухівського району Київської області. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська область, Українка, Юності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 лютого 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 10 банківських днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

24 січня 2022 15:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-14-000062 ● 832f6473afe343e0bb6b88cd280367d3
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2022 16:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


14.02.2022 № 24

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2022-01-24-002397-a 24.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-16 14:51:38

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції будівлі дитячого садочку – початкової школи за адресою: вул. Юності, 3 в м. Українка Обухівського району Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-24-002397-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступних питань.
Надати пояснення (інформацію) та експертні, нормативні, технічні або інші документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону .
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміру бюджетного призначення та визначено очікувану вартість предмета закупівлі?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-21 15:13:36

Пояснення на запит

Щодо запиту від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 16.02.2022р. Виконавчий комітет Української міської ради (далі-Замовник) повідомляє наступне: закупівля розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу під номером UA-2021-06-17-007050-c відбулася шляхом укладення Договору №173 від 04.08.2021 (далі –Договір) між Замовником та ТОВ "ФПК-Портал-Буд" (ЄДРПОУ 32771651)(далі-Учасник). В процесі виконання робіт виникла необхідність виконання додаткових робіт, які не входили в перелік робіт, зазначених Договорі. Було визначено перелік додаткових робіт, необхідних для подальшого виконання договору та складено відповідні акти на додаткові роботи. На основі складених актів відбулося коригування робочого проекту по обєкту: «Реконструкція будівлі дитячого садочку – початкової школи за адресою: вул. Юності, 3 в м.Українка Обухівського району Київської області. Коригування.» шляхом укладення договору № 31 від 15.02.2022 з ПП "ФЕГТЕХКОМ" (додається).
У відповідності до п. 5 частини другої ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником як виняток може бути застосована переговорна процедура закупівлі у разі, «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера»
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно пункту 12 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560, замовником експертизи є: замовник будівництва; проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Поряд з цим, відповідно до пункту 10 Порядку обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, зокрема:
- за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;
Обґрунтування та розмір витрат, технічні та якісні характеристики здійснено на підставі проектно-кошторисної документації та експертного звіту Філії «Київоблбудекспертиза» Державного підприємства «Київоблбудінвест» № 01-0434-21/КД від 07.12.2021 р. по об’єкту: «Реконструкція будівлі дитячого садочку - початкової школи за адресою: вул. Юності, 3 в м. Українка Обухівського району Київської області. Коригування.»
Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://ukrainska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk
(Окремо зазначаємо що основний договір був зменшений з 20 481 663,86 грн. з ПДВ до 13 206 447,33 грн. з ПДВ та виконаний у повному обсязі), звіт про виконання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-17-007050-c/print/contract-ongoing/pdf/4f31b69af94747f3bedda7b804a1e6bd.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 березня 2022
Кінцевий строк оскарження: 12 березня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2022-05-26-000023 ● 5070f186099345bab2499347eac58e1f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2022 16:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


26.05.2022 № 83

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2022-01-24-002397-a 24.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 червня 2022
Кінцевий строк оскарження: 06 липня 2022

Порушення виявлено

  1. Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФПК-Портал-Буд"
#32771651
Переможець 8 658 127,98
UAH з ПДВ
24 січня 2022 15:30

Документи

24 січня 2022 15:30
Електронний підпис
24 січня 2022 15:29
Протокол №15.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2022 15:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФПК-Портал-Буд"
#32771651
8 658 127,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2022 15:30
Електронний підпис
24 січня 2022 15:29
Протокол №15.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2022 16:29
Дод уг №1 до Дог №33 ФПК Портал Буд.pdf зміни до договору
15 грудня 2022 16:29
Електронний підпис укладений
21 лютого 2022 13:41
Договір №33 від 21.02.2022.pdf укладений
21 лютого 2022 13:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору для проведення робіт, що вимагають дотримання будівельних норм при температурних режимах, в наступному році за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML