Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 Черкаської міської ради Черкаської області |
Код ЄДРПОУ: | 25947539 |
Місцезнаходження: | 18015, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Б. Хмельницького, 118 |
Контактна особа: |
Шепета Людмила Павлівна +380472451430 zoh_12@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2022 14:18 |
Оскарження наміру укласти договір: | 30 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
24 січня 2022 14:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2022 13:58 |
Зведений реєстр АМКУ.pdf | |
24 січня 2022 13:58 |
reestr_monopol_teplo-vodo.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-28-000015 ● 683a5541194840e6850f4fc085c2be7f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2022 11:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.01.2022 №33
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівельвідповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісуДержаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 28.01.2022 № 33
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-01-24-001749-a, 24.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-28 11:52:32
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Теплова енергія пара, гаряча вода та пов’язана продукція», ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-24-001749-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення переговорної процедури закупівель ID: UA-2022-01-24-001749-а відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
3) з яких підстав не підтверджена документально умова застосування переговорної процедури закупівлі – відсутність конкуренції саме з технічних причин, адже в м.Черкаси забезпечують теплопостачання й інші суб’єкти господарювання, зокрема, ПрАТ "Черкаське хімволокно"?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-02 15:52:13
Пояснення замовника на запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (UA-2022-01-24-001749-a) пояснюємо наступне: 1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі? Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартістості по даній закупівлі здійснено замовником згідно розрахунку до бюджетного запиту на 2022 рік КЕКВ 2271 "Оплата теплопостачання", з урахуванням фактично спожитого Гкал за попередні роки, а також з урахуванням підвищення до бюджетного запиту обсягів використання Гкал в 2022 році. Крім цього, було враховано цінову пропозицію учасника переговорів, що було відображено в протоколі переговорів. 2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення переговорної процедури закупівель ID: UA-2022-01-24-001749-а відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зокрема передбачено, РЕКОМЕНДУВАТИ з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі МОЖЕ додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Тобто, вказаними нормами чинного законодавства визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, та передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту. 3) з яких підстав не підтверджена документально умова застосування переговорної процедури закупівлі – відсутність конкуренції саме з технічних причин, адже в м.Черкаси забезпечують теплопостачання й інші суб’єкти господарювання, зокрема, ПрАТ "Черкаське хімволокно"? Замовником на виконання абз.4 п.2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо підтвердження відсутності конкуренції з технічних причин, було документально підтверджено, що КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ відповідно до зведеного переліку суб’єктів природніх монополій (який був долучений під час оголошення закупівлі, пункт 84), розміщеного на офіційному вебсайті Антимонопольного комітету України (http://www.amcu.gov.ua), і РЕЄСТРУ СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ У СФЕРАХ ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ, ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОВІДВЕДЕННЯ (який був долучений під час оголошення закупівлі, пункт 84), розміщеного на офіційному вебсайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) (http://www.nerc.gov.ua) включено до зведеного переліку суб’єктів природніх монополій на території Черкаської області, зокрема на території м. Черкаси, господарська діяльність відповідно до ліцензії з транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами. Крім цього, Замовник зазначає, що відсутність конкуренції з технічних причин пов’язана із фактичним під’єднанням мереж Замовника до мереж КПТМ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧМР, а не ПрАТ "Черкаське хімволокно", що підтверджувалося зокрема додатком №2 до договору №958 від 28.01.2021р., який був оприлюднений за результатами проведення переговорної процедури за предметом код ДК 021-2015 (CPV) 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-21-010969-b). Додатковим документальним підтвердженням є перебування котельні Замовника на балансі КПТМ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧМР згідно Акту про передачу котельні від 12.07.2001р. і авізо. Таким чином, Замовник був позбавлений можливості здійснювати переговорну процедуру з іншими постачальниками теплової енергії окрім КПТМ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧМР, зокрема з ПрАТ "Черкаське хімволокно".
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4¹ Постанови № 710.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4¹ Постанови № 710.) • усунуто
Замовником відмінено процедуру закупівлі (протокольне рішення Уповноваженої особи від 07.02.2022)
2022-02-23 09:11:29
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" #02082522 |
Переможець |
2 117 745,09
UAH з ПДВ
|
24 січня 2022 14:18
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2022 19:17 |
Кінець періоду оскарження: | 18 лютого 2022 00:00 |
Дата відміни: | 07 лютого 2022 19:17 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На підставі п. 2 ч.8 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» відмінити переговорну процедуру закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-24-001749-a) у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель, а саме через неможливість внесення змін до оголошеної переговорної процедури в частині додаткового документального підтвердження відсутності конкуренції з технічних причин, а саме, що товар може бути поставлений виключно певним суб’єктом господарювання |
07 лютого 2022 19:17
|
Електронний підпис |
07 лютого 2022 19:15
|
Рішення |