Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з доступу до автоматизованої інформаційної системи оплати послуг паркування та електронного обліку відповідних платіжних транзакцій в сфері паркування для отримання даних щодо стану оплати послуг з користуванням майданчиками для платного паркування в режимі реального часу
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2022-01-24-001696-b 26d1d40f71e84ac294b6d30284bfc923
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Шаінідзе

+380930939348 dpparkcontrol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42403446
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/inspekciya-z-pitan-kontrolyu-za-parkuvannyam-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Марина Шаінідзе
+380930939348
dpparkcontrol@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У відповідності до положень п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. 26.11.2021 р. та 15.12.2021 р. Замовником двічі оголошено процедури закупівлі - відкриті торги, згідно предмету закупівлі: «Код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з постачання програмного забезпечення для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів), на річну потребу в обсязі 54 послуги. В зв’язку із подачею для участі у закупівлі менше двох тендерних пропозицій, відкриті торги не відбулись та були автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно п.1 ч.2 ст.32 Закону. (оголошення та звіти додаються). Згідно ч.1 ст.40 Закону, переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі, як виняток, на підставі п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі». (протокол № 9 від 18.01.2022 додається)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2022 09:54
Оскарження наміру укласти договір: 04 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Послуги з доступу до автоматизованої інформаційної системи оплати послуг паркування та електронного обліку відповідних платіжних транзакцій в сфері паркування для отримання даних щодо стану оплати послуг з користуванням майданчиками для платного паркування в режимі реального часу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Січових Стрільців, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

24 січня 2022 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2022 09:50
Оголошення та звіти.pdf
24 січня 2022 09:50
Протокол УО 9.pdf
24 січня 2022 09:50
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП"
#39217476
Переможець 3 600 000,00
UAH
24 січня 2022 09:54

Документи

24 січня 2022 09:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2022 09:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП"
#39217476
3 600 000,00
UAH
Документи

Документи

24 січня 2022 09:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 10:34
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 13:56
ду 3 до договору 13.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 13:54
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 16:36
Ду №2 догов 13.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 16:28
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2022 11:41
Додаткова 1.pdf зміни до договору
01 липня 2022 11:38
Електронний підпис укладений
07 лютого 2022 15:09
Договір 13.pdf укладений
07 лютого 2022 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна директора
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (Додаток 1 до Договору викласти в новій редакції)
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 679 200,00
UAH