Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: (CPV): 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Очікувана вартість
55 100,00 UAH
UA-2022-01-24-001175-b cbdb100e0a7644b4bd62f74d84f30b5e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цехмейструк Наталія Миколаївна

380976010391 tender@103.zt.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38500095
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Контактна особа: Цехмейструк Наталія Миколаївна
380976010391
tender@103.zt.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2022 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2022 00:00
Початок аукціону: 02 лютого 2022 11:19
Очікувана вартість: 55 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


ДК 021:2015: (CPV): 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штуки
Скріпки нікельовані № 28 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
50 штуки
Гумка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192100-2 — Гумки
200 штуки
Ручка масляна , синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
200 штуки
Ручка кулькова, синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
100 штуки
Ручка кулькова, червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
240 штуки
Ручка кулькова, 10 км, синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
200 штуки
Стержень синій 142 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
100 штуки
Стержень чорний 142 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
100 штуки
Стержень червоний 142 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
150 штуки
Олівець графітний (три грані)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
60 штуки
Точилка металева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192133-2 — Точила для олівців
30 штуки
Лінійка пластикова 30см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
60 штуки
Коректор-ручка 12мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192160-0 — Коректори
50 штуки
Клей ПВА 200 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
50 штуки
Клей олівець PVP 22гр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
30 штуки
Папка конверт А4 на кнопці (різного кольору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
120 штуки
Папка А4 на гумці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
50 штуки
Папка швидкозшивач А4 прозора, глянцева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
150 штуки
Папка швидкозшивач картонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
250 штуки
Папка на зав"язках картонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
30 штуки
Папка з кільцями А4 пластикова (різного кольору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
100 штуки
Папка з пружинками А4 пласти-кова (різного кольору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
100 штуки
Папка реєстратор односторонній 4,5 см (різного кольору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
50 штуки
Папка з файлами А4 - 30 файлів (різного кольору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
20 штуки
Папір для нотаток білий 90*90*90 (проклеєний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
15 штуки
Маркер 1-5 мм, (набір 4 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
80 штуки
Стрічка клейка 24х30 , прозора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
60 штуки
Стрічка клейка 48х200 прозора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
200 штуки
Зошит 96 арк. клітинка,білий па-пір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
200 штуки
Книга канцелярська А4 96 арк. клітинка (тв. обкладинка, папір білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
20 штуки
Степлер 24/6 (20арк.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
30 штуки
Скоби канцелярські № 10 (1000 шт/уп)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
60 штуки
Скоби канцелярські № 24/6 (1000 шт/уп)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
10 штуки
Ножиці металеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
100 штуки
Файли А4, 100шт/уп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
10 штуки
Біндери 51мм , чорні, 12шт/уп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
10 штуки
Біндери 41мм , кольорові, 12шт/уп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Інше (кошти Національної служби здоров'я України) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2022 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2022 09:37
Проєкт договору.docx
24 січня 2022 09:37
Лист згода (Додаток 3).docx
24 січня 2022 09:36
Технічні характеристики (Додаток 2).docx
24 січня 2022 09:36
Цінова пропозиція (Додаток 1).docx
24 січня 2022 09:36
Оголошення канцтовари.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

документы не загружены
Дата подання: 24 січня 2022 09:40
Дата відповіді: 24 січня 2022 09:43
Добрый день. Документы будут добавляться к закупке или участие только по цене?
Відповідь: Добрий день Документи завантажено
Уточнення
Дата подання: 26 січня 2022 13:27
Дата відповіді: 26 січня 2022 13:34
Шановний замовник, просимо уточнити щодо стержнів (позиції 7-9) це мають бути кулькові чи гелеві?
Відповідь: Добрий день Стержень кульковий до кулькових ручок
Уточнення
Дата подання: 26 січня 2022 15:40
Дата відповіді: 26 січня 2022 16:08
Шановний замовник! цікавить інформація щодо позиції 25 (папір для нотаток, розмір 90*90) уількість в пачці 90 аркушів повинна бути?
Відповідь: Добрий день Кількість аркушів у пачці 1000 шт
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2022 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бердник В.А. 47 585,00
UAH з ПДВ
40 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЕАР ЮА" 54 943,20
UAH з ПДВ
41 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 44 312,40
UAH з ПДВ
42 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 49 494,00
UAH з ПДВ
45 248,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОТОЛИК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 46 173,00
UAH з ПДВ
46 173,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 48 542,40
UAH з ПДВ
48 542,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2022 17:46
Електронний підпис
31 січня 2022 17:45
статут.pdf
31 січня 2022 17:45
Витяг ПДВ (1).pdf
31 січня 2022 17:45
цінова пропозиція.pdf
31 січня 2022 17:45
довідка про ліцензію.pdf
31 січня 2022 17:45
Лист згода.pdf
31 січня 2022 17:45
виписка з єдр.pdf
31 січня 2022 17:45
технічна інформація.pdf
31 січня 2022 17:45
проєкт договору .pdf

Публічні документи

01 лютого 2022 18:17
Електронний підпис
01 лютого 2022 18:09
Електронний підпис
01 лютого 2022 17:51
ПДВ ТВГ УП (1).jpeg
01 лютого 2022 17:51
Наказ ТВГ.pdf
01 лютого 2022 17:51
Протокол №1 ТВГ.pdf
01 лютого 2022 17:51
ТВГ дозвіл та ліцензія.pdf
01 лютого 2022 17:51
Виписка з ЄДР ТВГ.pdf
01 лютого 2022 17:51
Статут ТВГ.pdf

Публічні документи

31 січня 2022 00:48
Електронний підпис
31 січня 2022 00:48
1 Цінова пропозиція.pdf
31 січня 2022 00:48
9 Проєкт договору.pdf.p7s
31 січня 2022 00:48
9 Проєкт договору.pdf

Публічні документи

31 січня 2022 16:40
Електронний підпис
31 січня 2022 16:37
Проект договору.pdf
31 січня 2022 16:37
Виписка з.pdf
31 січня 2022 16:37
Витяг от 21.09.pdf
31 січня 2022 16:37
Згода умови договору.pdf
31 січня 2022 16:37
Цінова.pdf
31 січня 2022 16:37
Ненадання ліцензії.pdf
31 січня 2022 16:37
Лист -згода.pdf
31 січня 2022 16:37
Паспорт, код копія.pdf
31 січня 2022 16:37
Довідка досвід.pdf

Публічні документи

31 січня 2022 13:41
Електронний підпис
31 січня 2022 13:40
Довідка дозволи.pdf.p7s
31 січня 2022 13:40
Цінова.pdf
31 січня 2022 13:40
Згода з договором.pdf
31 січня 2022 13:40
Технічні.pdf.p7s
31 січня 2022 13:40
Проект.pdf
31 січня 2022 13:40
Згода з договором.pdf.p7s
31 січня 2022 13:40
Довідка аналогічний.pdf
31 січня 2022 13:40
Цінова.pdf.p7s
31 січня 2022 13:40
Довідка дозволи.pdf
31 січня 2022 13:40
ІПН Чиборовська.pdf.p7s
31 січня 2022 13:40
Технічні.pdf
31 січня 2022 13:40
Проект.pdf.p7s
31 січня 2022 13:40
ІПН Чиборовська.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бердник В.А.

ТОВ "КЕАР ЮА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ФОП "КОТОЛИК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
Переможець 40 500,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2022 14:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2022 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
40 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 12:24
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 12:31
ДУ№1 від 27.12.22 до дог№22 від 22.02.22.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 12:31
Електронний підпис укладений
24 лютого 2022 11:10
Договір № 22 від 22.02.2022 року.pdf укладений
24 лютого 2022 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Постачальник за домовленістю сторін, керуючись пунктом 1 частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме зменшення обсягів закупівлі, сторони домовились зменшити загальну суму Договору на 10 574,00 грн. (десять тисяч п’ятсот сімдесят чотири грн. 00 коп.) без ПДВ. 2. Змінити п. 3.1. розділу ІІІ Договору, виклавши його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 29 926,00 грн. (двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять шість грн. 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 29 926,00
UAH