Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки різні
Services in repair and maintenance of equipment are various
Services in repair and maintenance of equipment are various
Очікувана вартість
11 513 160,00 UAH
UA-2022-01-24-001127-a ● 7a6d2b3286854f86b8347b630720bd13
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Голубкова Євгенія Анатоліївна 380442076792 holubkova.ya@kte.kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | MUNICIPAL ENTERPRISE OF THE EXECUTIVE BODY OF THE KIEV CITY COUNCIL (KIEV CITY STATE ADMINISTRATION) "KYIVTEPLOENERGO" |
National ID: | 40538421 |
Contact point: |
Holubkova Yevgeniya 380442076792 holubkova.ya@kte.kmda.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 січня 2022 12:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 11 513 160,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 24 січня 2022 12:03 |
Enquiries until: | 03 квітня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 квітня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 квітня 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 11 513 160 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Scope of the procurement
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
стосовно доцільності участі у торгах
Дата подання: 08 лютого 2022 11:47
Дата відповіді: 10 лютого 2022 12:25
Доброго дня!
Хочемо поставити питання стосовно доцільності участі в торгах по Лотах 22-24. Наше підприємство має багаторічний досвід в проектуванні та впровадженні систем АСУ різних технологічних процесів та впровадженні SCADA систем, але не має безпосереднього досвіду в провадженні систем керування електрофільтрами, які експлуатуються замовником на котлах 1,2 та 4.
Чи може наше підприємство прийняти участь в торгах по лотах 22-24 по Послугам з технічного обслуговування системи керування електрофільтру котла №1, №2 та №4 СП «ЗАВОД «ЕНЕРГІЯ»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-24-001127-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРАТ"ЕРА", Код ЄДРПОУ:13711145
Дата подання: 11 травня 2022 11:06
Неправомірне відхилення
Відповідно до п. 13 ст. 17 ЗУ “Про публічні закупівлі” та Додоатку №1 тендерної документації, Учасник надає у складі кваліфікаційних документів Гарантійний лист про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів (обов’язкових платежів) про те, що учасник (переможець) процедури закупівлі не має податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстроченої, відстроченої, реструктуризованої), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, оскцльки отримання довідки з ДПС є ускладненим у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».Також це додатково підтверджується зверненням ДП «Прозорро» до усіх Замовників від 28 лютого 2022 року: «Повідомляємо вас, що наразі виникають складнощі з автоматичним отриманням та відображенням довідок щодо відсутності заборгованості, наданих ДПС. Тож хочемо звернути Вашу увагу на те що Учасник-переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти Договір, надав документи необхідні для підтвердження відповідності пропозиції учасника-переможця вимогам Замоаника. Враховуючи що інформаця оновлюється не коректно в електронній системі закупівель в результаті інтеграції електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України, борг, недоїмка зі сплати єдиного внеску, інші заборгованості з платежів (у тому числі розстроченої, відстроченої, реструктуризованої), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи - відсутні, що підтверджеє платіжне доручення № 10483 від 05.05. 2022 р. по сплаті боргу. Також про відсутність боргу свідчить довідка про відсутність заборгованості з платежів видана від 10.05.2022 р. №5287. Просимо врахувати дані обставини та відмінити дискваліфікацію учасника ПрАТ “Ера” по Лот 19,20
Додаємо платіжне доручення №10483 від 05.05.2022 р. по сплаті боргу та довідку про відсутність заборгованості з платежів видану від 10.05.2022 р. №5287.
Розгорнути
Згорнути
Додаємо платіжне доручення №10483 від 05.05.2022 р. по сплаті боргу та довідку про відсутність заборгованості з платежів видану від 10.05.2022 р. №5287.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 травня 2022 15:35
Інформація про наявність заборгованості в Учасника – Переможця процедури закупівлі ПРАТ «ЕРА» за предметом ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки різні), 27 лотів по Лотам 19, 20, оголошення UA-2022-01-24-001127-a, міститься в автоматично сформованій в електронній системі закупівель Довідці в результаті інтеграції з інформаційними системами Державної фіскальної служби України.
Пунктом 4 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник- Переможець повинен надати у строк, визначений Законом, документальне підтвердження відповідності встановленим вимогам, а саме, зокрема:
У разі, якщо в учасника наявна заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), та у Реєстрі заяв про розстрочення, відстрочення грошового зобов’язання чи податкового боргу інформація про здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості відсутня – Учасник надає відповідний документ щодо вчинення таких заходів.
У випадку, якщо автоматично сформована Довідка містить інформацію про наявність у учасника заборгованості, що не відповідає дійсності, учасник надає отриману ним довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби, чинну на дату подання такої довідки, видану відповідним органом державної фіскальної служби України, тощо.
Відповідно до частини шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, зокрема визначених в пункті 13 частини першої статті 17 Закону.
При цьому Учасником-Переможцем процедури закупівлі у 10-денний строк така довідка надана не була.
Крім того, станом на 09.05.2022, тобто на останній день надання необхідних документів переможцем процедури закупівлі, інформація про наявність заборгованості містилася у відкритому єдиному державному реєстрі.
Водночас згідно з пунктом 3 частини першої статті 31 Закону, зокрема замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
З огляду на викладене, рішення, прийняте Замовником щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПРАТ «ЕРА», відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель в цілому.
Пунктом 4 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник- Переможець повинен надати у строк, визначений Законом, документальне підтвердження відповідності встановленим вимогам, а саме, зокрема:
У разі, якщо в учасника наявна заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), та у Реєстрі заяв про розстрочення, відстрочення грошового зобов’язання чи податкового боргу інформація про здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості відсутня – Учасник надає відповідний документ щодо вчинення таких заходів.
У випадку, якщо автоматично сформована Довідка містить інформацію про наявність у учасника заборгованості, що не відповідає дійсності, учасник надає отриману ним довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби, чинну на дату подання такої довідки, видану відповідним органом державної фіскальної служби України, тощо.
Відповідно до частини шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, зокрема визначених в пункті 13 частини першої статті 17 Закону.
При цьому Учасником-Переможцем процедури закупівлі у 10-денний строк така довідка надана не була.
Крім того, станом на 09.05.2022, тобто на останній день надання необхідних документів переможцем процедури закупівлі, інформація про наявність заборгованості містилася у відкритому єдиному державному реєстрі.
Водночас згідно з пунктом 3 частини першої статті 31 Закону, зокрема замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
З огляду на викладене, рішення, прийняте Замовником щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПРАТ «ЕРА», відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель в цілому.
Номер вимоги: UA-2022-01-24-001127-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРАТ"ЕРА", Код ЄДРПОУ:13711145
Дата подання: 11 травня 2022 11:05
Неправомірне відхилення
Відповідно до п. 13 ст. 17 ЗУ “Про публічні закупівлі” та Додоатку №1 тендерної документації, Учасник надає у складі кваліфікаційних документів Гарантійний лист про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів (обов’язкових платежів) про те, що учасник (переможець) процедури закупівлі не має податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстроченої, відстроченої, реструктуризованої), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, оскцльки отримання довідки з ДПС є ускладненим у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».Також це додатково підтверджується зверненням ДП «Прозорро» до усіх Замовників від 28 лютого 2022 року: «Повідомляємо вас, що наразі виникають складнощі з автоматичним отриманням та відображенням довідок щодо відсутності заборгованості, наданих ДПС. Тож хочемо звернути Вашу увагу на те що Учасник-переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти Договір, надав документи необхідні для підтвердження відповідності пропозиції учасника-переможця вимогам Замоаника. Враховуючи що інформаця оновлюється не коректно в електронній системі закупівель в результаті інтеграції електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України, борг, недоїмка зі сплати єдиного внеску, інші заборгованості з платежів (у тому числі розстроченої, відстроченої, реструктуризованої), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи - відсутні, що підтверджеє платіжне доручення № 10483 від 05.05. 2022 р. по сплаті боргу. Також про відсутність боргу свідчить довідка про відсутність заборгованості з платежів видана від 10.05.2022 р. №5287. Просимо врахувати дані обставини та відмінити дискваліфікацію учасника ПрАТ “Ера” по Лот 19,20
Додаємо платіжне доручення №10483 від 05.05.2022 р. по сплаті боргу та довідку про відсутність заборгованості з платежів видану від 10.05.2022 р. №5287.
Розгорнути
Згорнути
Додаємо платіжне доручення №10483 від 05.05.2022 р. по сплаті боргу та довідку про відсутність заборгованості з платежів видану від 10.05.2022 р. №5287.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 травня 2022 15:37
Інформація про наявність заборгованості в Учасника – Переможця процедури закупівлі ПРАТ «ЕРА» за предметом ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки різні), 27 лотів по Лотам 19, 20, оголошення UA-2022-01-24-001127-a, міститься в автоматично сформованій в електронній системі закупівель Довідці в результаті інтеграції з інформаційними системами Державної фіскальної служби України.
Пунктом 4 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник- Переможець повинен надати у строк, визначений Законом, документальне підтвердження відповідності встановленим вимогам, а саме, зокрема:
У разі, якщо в учасника наявна заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), та у Реєстрі заяв про розстрочення, відстрочення грошового зобов’язання чи податкового боргу інформація про здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості відсутня – Учасник надає відповідний документ щодо вчинення таких заходів.
У випадку, якщо автоматично сформована Довідка містить інформацію про наявність у учасника заборгованості, що не відповідає дійсності, учасник надає отриману ним довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби, чинну на дату подання такої довідки, видану відповідним органом державної фіскальної служби України, тощо.
Відповідно до частини шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, зокрема визначених в пункті 13 частини першої статті 17 Закону.
При цьому Учасником-Переможцем процедури закупівлі у 10-денний строк така довідка надана не була.
Крім того, станом на 09.05.2022, тобто на останній день надання необхідних документів переможцем процедури закупівлі, інформація про наявність заборгованості містилася у відкритому єдиному державному реєстрі.
Водночас згідно з пунктом 3 частини першої статті 31 Закону, зокрема замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
З огляду на викладене, рішення, прийняте Замовником щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПРАТ «ЕРА», відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель в цілому.
Пунктом 4 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник- Переможець повинен надати у строк, визначений Законом, документальне підтвердження відповідності встановленим вимогам, а саме, зокрема:
У разі, якщо в учасника наявна заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), та у Реєстрі заяв про розстрочення, відстрочення грошового зобов’язання чи податкового боргу інформація про здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості відсутня – Учасник надає відповідний документ щодо вчинення таких заходів.
У випадку, якщо автоматично сформована Довідка містить інформацію про наявність у учасника заборгованості, що не відповідає дійсності, учасник надає отриману ним довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби, чинну на дату подання такої довідки, видану відповідним органом державної фіскальної служби України, тощо.
Відповідно до частини шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, зокрема визначених в пункті 13 частини першої статті 17 Закону.
При цьому Учасником-Переможцем процедури закупівлі у 10-денний строк така довідка надана не була.
Крім того, станом на 09.05.2022, тобто на останній день надання необхідних документів переможцем процедури закупівлі, інформація про наявність заборгованості містилася у відкритому єдиному державному реєстрі.
Водночас згідно з пунктом 3 частини першої статті 31 Закону, зокрема замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
З огляду на викладене, рішення, прийняте Замовником щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПРАТ «ЕРА», відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель в цілому.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-01-24-001127-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Подйомно-транспортне устаткування", Код ЄДРПОУ:33423488
З'ясування по поз. 5 та 18 Відомості обсягів послуг
поз. 5 - Закупка (виготовлення) ходових коліс - в кількості 8 шт. - не відповідає технічним характеристикам крану.
поз. 18 - Закупка тормозних шківів Д-500 мм - в кількості 2 шт. - прохання уточнити кількість
Причина: Період оскарження закінчився
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 - Ремонт повітропідігрівача котла №1 |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 195 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 950,00 UAH з ПДВ |
Title: LOT 1 - Repair of boiler air heater №1
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 195 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 1 950,00 UAH
including VAT
Позиції
1 посл
ЛОТ 1 - Ремонт повітропідігрівача котла №1 (50531100-7)
ДК 021:2015: 50531100-7 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування котлів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
20 грудня 2022
LOT 1 - Repair of boiler air heater №1
CPV: 50531100-7
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Дата відміни
20 квітня 2022 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій