Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування комп’ютерного, периферійного обладнання (заправка картриджів та відновлення картриджів), код ДК 021-2015 (CPV) 50320000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (50323100-6 - Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв)
Очікувана вартість
73 020,00 UAH
UA-2022-01-24-000958-c 970c5131b5da48a7ab2b9dae5bf228fd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колотило Тетяна Едуардівна

+380372546033 vetfin_cv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Г.У.Держпродспоживслужби в Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 40416813
Місцезнаходження: 58004, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Сторожинецька,115
Контактна особа: Колотило Тетяна Едуардівна
+380372546033
vetfin_cv@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2022 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2022 00:00
Початок аукціону: 02 лютого 2022 15:37
Очікувана вартість: 73 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 365,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Для забезпечення потреби працівників структурних підрозділів Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області, під час виконання своїх обов'язків. Місце знаходження Замовника : Україна, 58004, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Сторожинецька, 113-115. Код ЄДРПОУ: 40416813. Категорія Замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Документи, що готуються до цієї закупівлі викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
340 послуга
Послуги з заправки картриджів до комп’ютерного, периферійного обладнання, код ДК 021-2015 (CPV) 50320000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (50323100-6 - Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58004, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, Сторожинецька, будинок 115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50323100-6 — Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв
110 послуга
Послуги з відновлення картриджів до комп’ютерного, периферійного обладнання, код ДК 021-2015 (CPV) 50320000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (50323100-6 - Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58004, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, Сторожинецька, будинок 115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50323100-6 — Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за фактично надані послуги з технічного обслуговування комп’ютерного, периферійного обладнання (заправка картриджів та відновлення картриджів), код ДК 021-2015 (CPV) 50320000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (50323100-6 - Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2022 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПРІНТ СЕРВІС" 66 100,00
UAH з ПДВ
49 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Стройнов Євгеній Валентинович 70 600,00
UAH з ПДВ
49 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2022 18:00
Електронний підпис
31 січня 2022 17:57
Свид_един2012.pdf
31 січня 2022 17:57
Лист_статут.jpg
31 січня 2022 17:57
Лист_повноваж.jpg
31 січня 2022 17:57
Лист_паспорт.jpg
31 січня 2022 17:57
Лист_МТБ.jpg
31 січня 2022 17:56
Лист_един_под.jpg
31 січня 2022 17:56
Лист_дод4.jpg
31 січня 2022 17:56
Лист_вiдгук.pdf.p7s
31 січня 2022 17:56
Лист_вiдгук.pdf
31 січня 2022 17:56
Додаток1.pdf
31 січня 2022 17:56
Догов_аналог_2021.pdf.p7s
31 січня 2022 17:56
Догов_аналог_2021.pdf
31 січня 2022 17:56
Догов_аналог_2020.pdf.p7s
31 січня 2022 17:56
Догов_аналог_2020.pdf
31 січня 2022 17:55
Дов_лиценз.jpg
31 січня 2022 17:55
витяг_ЕДР.pdf.p7s
31 січня 2022 17:55
витяг_ЕДР.pdf
31 січня 2022 17:55
Витяг_един_ориг.pdf.p7s
31 січня 2022 17:55
Витяг_един_ориг.pdf
31 січня 2022 17:55
випис_ориг.pdf.p7s
31 січня 2022 17:55
випис_ориг.pdf
31 січня 2022 17:54
Додаток3_Пропоз.pdf
31 січня 2022 17:53
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПРІНТ СЕРВІС"

ФОП Стройнов Є. В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПРІНТ СЕРВІС"
#38289534
Переможець 49 300,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2022 13:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2022 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПРІНТ СЕРВІС"
#38289534
49 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 12:08
Електронний підпис укладений
21 грудня 2022 13:47
Додаткова угода 2 .pdf зміни до договору
21 грудня 2022 13:31
Електронний підпис укладений
13 липня 2022 14:24
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
13 липня 2022 14:23
Електронний підпис укладений
14 лютого 2022 10:54
Договір укладений
14 лютого 2022 10:53

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з заправки картриджів до комп’ютерного, периферійного обладнання, код ДК 021-2015 (CPV) 50320000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (50323100-6 - Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв) 340 послуга 90,00
UAH
Послуги з відновлення картриджів до комп’ютерного, периферійного обладнання, код ДК 021-2015 (CPV) 50320000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (50323100-6 - Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв) 110 послуга 170,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з переходом Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області до іншого головного розпорядника коштів сторони домовились укласти цю Додаткову угоду про зміну реквізитів
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактично наданих послуг, сторони домовились, зменшити кількість послуг та вартість договору
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з заправки картриджів до комп’ютерного, периферійного обладнання, код ДК 021-2015 (CPV) 50320000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (50323100-6 - Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв) 220 послуга 90,00
UAH
Послуги з відновлення картриджів до комп’ютерного, периферійного обладнання, код ДК 021-2015 (CPV) 50320000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (50323100-6 - Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв) 94 послуга 170,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 35 780,00
UAH