Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти "Криворізька спеціальна школа "Перлина" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 26137819 |
Місцезнаходження: | 50102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Староінгулецька, 22 |
Контактна особа: |
Тетяна Вакуленко +380892501601 kzo.dor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2022 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2022 13:33 |
Очікувана вартість: | 3 366 860,58 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 834,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2022 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2022 16:33 |
ТД на 2022р. Перлина (послуги харчування).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-01-000042 ● 1be2a697de4e460494944520ef20da49
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2022 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.11.2022
№ 50-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.11.2022 №50-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2022-01-22-000359-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-02 10:48:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги їдалень» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-22-000359-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (за наявності), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-03 11:57:51
Відповідь на запит: Процедура публічної закупівлі «Послуги їдалень » ID: UA-2022-01-22-000359-b) Комунальний заклад освіти «Криворізька спеціальна школа «Перлина» Дніпропетровської обласної ради»
Комунальний заклад освіти «Криворізька спеціальна школа « Перлина» Дніпропетровської обласної ради» (надалі – Замовник) у відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.11.2022р. Процедура публічної закупівлі «Послуги їдалень » ID: UA-2022-01-22-000359-b)
Комунальний заклад освіти «Криворізька спеціальна школа «Перлина» Дніпропетровської обласної ради» (надалі – Замовник) у відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.11.2022р. У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги їдалень» ID: UA-2022-01-22-000359-b) пояснює наступне.
Так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування, Замовник не мусить проводити його обґрунтування. Проте не зважаючи на вище вказані аспекти розрахунок та обґрунтування розміру бюджетного призначення Замовником було проведено на підставі проекту бюджету на 2022 рік та розрахунків до нього. Разом з цим, обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета даної закупівлі здійснено на підставі вимог:
Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. N 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» Закон України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 № 142-V.
Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
Закон України « Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми,побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.052017 №2042-VIII.
Порядок надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах,операції з надання яких звільняються від обкладання податком на додану вартість, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року ( зі змінами).
Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 20.02.2013 № 144 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил».
Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 « Щодо Організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій,виробництв і організацій,діяльность яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».
Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України « Про затвердження Вимог щодо розробки,впровадження та застосування постійно діючих процедур,заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) від 01.10.2012 №590.
Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 № 2208 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти»;
Наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах». (зі змінами).
Спільний наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», у тому числі щодо заборони замовляти, приймати та використовувати м'ясо та яйця водоплавної птиці, м'ясо, яке не пройшло ветеринарного контролю, м'ясні обрізки, субпродукти (діафрагму, кров, легені, нирки, голови тощо), за винятком печінки та язика, а також свинину жирну, свинячі баки, річкову та копчену рибу, гриби, соуси, перець, майонез, вироби у фритюрі, у тому числі чіпси, вироби швидкого приготування, газовані напої, квас, натуральну каву, кремові вироби, вершково-рослинні масла та масла з доданням будь-якої іншої сировини (риби, морепродуктів тощо), та щодо заборони використовувати продукти, що містять синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі, підсилювачі смаку, консерванти;
Збірник рецептур страв» для харчування дітей шкільного віку в організованих освітніх та оздоровчих закладах Евген Клопотенко, м.Львів, «Літопис» 2019р.
При розрахунку вартості проводився аналіз відвідування учнями закладу відповідно до вікових груп протягом двох попередніх років та відповідно до загальної кількості учнів комунального закладу освіти «Криворізька спеціальна школа «Перлина» Дніпропетровської обласної ради» на момент проведення процедури закупівель. Окрім цього, Замовником було враховано нормативи Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що носить рекомендаційний характер, затвердженої наказом Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: perluna.dnepredu.com, розділ державні закупівлі,торги_ обґрунтування закупівель_2022р._послуги з їдалень(2).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо про те, що висновки що до неналежного рівню контролю при оголошенні закупівлі відкритих торгів прийняті до уваги , уповноважена особа буде враховувати їх у подальшій роботі, дотримуватися законодавства у сфері публічних закупівель що до повноти відображення інформації в електронній системі закупівель та постійно підвищувати кваліфікаційний рівень шляхом участі у вебінарах та інших подібних заходах.
2022-11-22 12:09:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію, передбачену пунктом 9 частини 2 статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі".)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВО Промсервiс" |
2 706 566,00
UAH
|
2 706 566,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП" |
2 860 000,00
UAH
|
2 800 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВО Промсервiс" #13441711 |
Переможець |
2 706 566,00
UAH
|
07 лютого 2022 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 08:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2022 11:24
|
Дод, угода №2 від 22.11.2022р..pdf | зміни до договору |
22 листопада 2022 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2022 12:38
|
Дод. угода №1 від 29.08.2022р._Промсервіс.PDF | зміни до договору |
29 серпня 2022 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2022 11:50
|
Дог. №15 від 18.02.2022р. _ послуги їдалень.pdf | укладений |
21 лютого 2022 11:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити загальну ціну пункт 3.1 Договору на суму 940 212 грн 00 коп (Дев’ятсот сорок тисяч двісті дванадцять грн 00 коп). п. 3.1. Договору вважати дійсним в наступній редакції: «Загальна ціна Договору складає: 1 766 354 грн 00 коп. без ПДВ (Один мільйон сімсот шістдесят шість тисяч триста п’ятдесят чотири грн 00 коп без ПДВ). Внести зміни до Додатку 1, який є невід’ємною частиною Договору. Інші умови Договору залишаються незмінними та обов`язковими до виконання. |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити загальну ціну пункт 3.1. Договору на суму 1693809грн.90коп. (Один мільон шістсот дев`яносто три тисячі вісімсот дев`ять грн.90коп.). П.3.1. Договору вважати дійсним в наступній редакції: Загальна ціна Договору складає: 72544грн.10коп. без ПДВ(Сімдесят дві тисячі п`ятсот сорок чотири грн.10коп. без ПДВ). Внести зміни до Додатку 1, який є невідємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |