Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія для гуртожитків
Очікувана вартість
3 192 000,00 UAH
UA-2022-01-21-017792-b 0df660d8a3754334a49a66f211e95ee3
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романюк Михайло Борисович

380412431522 energiya@zu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02125208
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА, будинок 40
Контактна особа: Романюк Михайло Борисович
380412431522
energiya@zu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Враховуючи ті обставини, що тендер згідно предмету закупівлі «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09310000-5 - електрична енергія (Електрична енергія для гуртожитків)» автоматично відмінений електронною системою закупівель у зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій, у Замовника існує необхідність застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі відповідно до п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель UA-2021-12-13-009153-a та UA-2021-12-29-013947-c відповідно).
Документом, що підтверджує наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі є Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-12-13-009153-a від 29.01.2021 згідно предмету закупівлі: «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09310000-5 - електрична енергія (Електрична енергія для гуртожитків)» - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-13-009153-a. Документом що підтверджує наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі є Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-12-29-013947-c від 14.01.2022 згідно предмету закупівлі: «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09310000-5 - електрична енергія (Електрична енергія для гуртожитків)» - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-29-013947-c.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2022 23:00
Оскарження наміру укласти договір: 27 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі - переговорна процедура
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1900000 Кіловат-година
Електрична енергія для гуртожитків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, за адресами Замовника згідно Додатку 3 до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк 20 (двадцять) календарних днів з моменту отримання рахунку Споживачем. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У випадках, передбачених частиною 3 статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

21 січня 2022 22:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-27-000051 ● fff4ffc335154fa3b101f1456ecfcc64
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 вересня 2022 21:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

27.09.2022 № 30-З

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 27.09.2022.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 27.09.2022 № 30-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 12 UA-2022-01-21-017792-b 21.01.2022

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 04 жовтня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42095943
Переможець 3 192 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2022 23:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2022 23:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42095943
3 192 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 15:59
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 17:43
ДУ 2 до договору 47У_зняття.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 17:42
Електронний підпис зміни до договору
14 жовтня 2022 17:22
ДУ 1 до договору 47-У електро_гуртож..pdf зміни до договору
14 жовтня 2022 17:19
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 16:56
Договір 47-У_ПП_ЖОЕК_гурт_2022.pdf укладений
02 лютого 2022 16:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Електрична енергія для гуртожитків 1900000 Кіловат-година 1,68
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 47-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі. «Постачальник» та «Замовник» прийшли до згоди зменшити ціну Договору на закупівлю електричної енергії № 47-У від 02 лютого 2022 року на суму 1797306,00 грн. (один мільйон сімсот дев’яносто сім тисяч триста шість грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 299551,00 грн. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору на закупівлю електричної енергії № 47-У від 02 лютого 2022 року та викласти п 5.1 в такій редакції: «5.1. Ціна цього Договору становить 1394694,00 грн. (один мільйон триста дев’яносто чотири тисячі шістсот дев’яносто чотири гривні 00 копійок), в т.ч. ПДВ 232449,00 грн.»
Номер договору про закупівлю: 47-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Електрична енергія для гуртожитків 862833 Кіловат-година 1,35
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 394 694,00
UAH (в тому числі ПДВ 232 449,00 UAH)