Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молочні продукти різні
Очікувана вартість
68 500,00 UAH
UA-2022-01-21-017723-b a06b36396b074d4abb4261a8a6043954
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Мальцева

+380502040659 sad16stepanovka76@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Степанівський ясла - садок №16 Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24114317
Місцезнаходження: 73488, Україна , Херсонська обл., с. Степанівка, вул. Шкільна, 76а
Контактна особа: Валентина Мальцева
+380502040659
sad16stepanovka76@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2022 21:52
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2022 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2022 23:59
Очікувана вартість: 68 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Тендерна документація

26 січня 2022 19:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2022 21:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2022 19:45
Додаток 1 Інформ про учасника СП 2022.docx
21 січня 2022 21:52
Додаток 1 Інформ про учасника СП 2022.docx
26 січня 2022 15:49
Оголошення до СП.docx
26 січня 2022 15:36
Оголошення до СП.docx
21 січня 2022 21:52
Оголошення до СП.docx
26 січня 2022 15:49
Документація до СП-сметана- 2022.docx
26 січня 2022 15:36
Документація до СП-сметана- 2022.docx
21 січня 2022 21:52
Документація до СП-мясо- 2022.docx
26 січня 2022 15:36
Протокол №8pdf.pdf
26 січня 2022 15:36
Додаток 4 Пропозиція до СП 2022.docx
21 січня 2022 21:52
Додаток 4 Пропозиція до СП 2022.docx
26 січня 2022 15:36
Додаток 6 до СП проект договора сметана.docx
21 січня 2022 21:52
Додаток 6 до СП проект договора мясо (1).docx
26 січня 2022 15:36
Додаток 3 Технічні та якісні характеристики.docx
21 січня 2022 21:52
Додаток 3 Технічні та якісні характеристики.docx
21 січня 2022 21:52
Додаток 8 Гарантійний лист СП 2022.docx
21 січня 2022 21:52
Додаток 7 Реєстр документів до СП 2022.docx
21 січня 2022 21:52
Додаток 5 Загальні від. про учасн до СП 2022.docx
21 січня 2022 21:52
Додаток 2 Лист згода до СП 2022.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Предмет закупівлі
Дата подання: 26 січня 2022 14:59
Дата відповіді: 26 січня 2022 18:32
Шановний Замовнику, що є предметом закупівлі молочні продукти? У вас ТД на закупівлю мяса
Відповідь: Була допущена технічна помилка при завантажені файлів, Процедура на закупівлю продукти молочні різні. Оновлено технічну документацію

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-21-017723-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2474102649
Дата подання: 26 січня 2022 16:04
ВИМОГА про усунення порушення, шляхом приведення документації закупівлі у відповідність виходячи з вимог законодавства
Звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення, шляхом приведення документації закупівлі у відповідність виходячи з вимог законодавства про закупівлю.
У межах цієї закупівлі Вами оприлюднено оголошення про закупівлю, в якому міститься наступні дискримінаційні та безпідставні вимоги:
1) файл « Оголошення до СП » (стор. 3 ), файл «Документація до СП-сметана- 2022 » (стор.16-17) , файл «Додаток 3 Технічні та якісні характеристики» (стор.2) вимагається «- Відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 №298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» та пункту 13 наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 №242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», учасник повинен бути погоджений територіальним управлінням Держпродспоживслужби як постачальник продуктів харчування та продовольчої сировини у дитячі заклади. », також вами вимагається , далі мовою оригіналу «Лист територіального управління Держпродспоживслужби щодо погодження учасника як постачальника продуктів харчування та продовольчої сировини у дитячі заклади».

Повідомляємо Вам, що така вимога (вимоги) є безпідставною та дискримінаційною з наведених нижче причин, та відповідно підлягає виключенню.
Замовником в особі УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ встановлено дискримінаційні вимоги, чим порушено частини 1- 4 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" та надмірні вимоги у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Такі дії необґрунтовано звужують коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у закупівлі, що у подальшому може призвести до надмірного витрачання бюджетних коштів.

По-перше тендерною документацією уповноваженою особою вимагається від потенційного Учасника надання «Відповідно до підпункту 4.4. пункту 4 наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 №298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» та пункту 13 наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 №242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», учасник повинен бути погоджений територіальним управлінням Держпродспоживслужби як постачальник продуктів харчування та продовольчої сировини у дитячі заклади».

ПОВІДОМЛЯЄМО, що відповідно підпункту 4.4 пункту 4 Наказу цих міністерств від 17.04.2006 №298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» ПЕРЕЛІК ПОСТАЧАЛЬНИКІВ продуктів харчування та продовольчої сировини ВИЗНАЧАЄТЬСЯ РІШЕННЯМ ТЕНДЕРНИХ КОМІТЕТІВ (комісій) або НА ПІДСТАВІ УКЛАДЕНИХ ДОГОВОРІВ за погодженням з територіальною установою санітарно-епідеміологічної служби.
ВІДПОВІДНО дозвіл МОЖЕ ОТРИМАТИ ЗАКЛАД ОСВІТИ ПІСЛЯ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ, а не потенційний Учасник. Виходячи з вище викладеного, Замовником встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, так як отримати відповідні документи не має можливості, що буде причиною відхилення таких учасників.


По-друге у складі тендерної пропозиції файл « Додаток 1 Інформ про учасника СП 2022» учасники закупівлі на вимогу УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ повинні надати – «лист Херсонського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області щодо погодження учасника як постачальника продуктів харчування та продовольчої сировини у дитячі заклади».

ЗНОВУ Ж ТАКИ БЕЗПІДСТАВНА ВИМОГА, ЯКА НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ ПОТЕНЦІЙНОГО УЧАСНИКА, навіть якщо припустити , що УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА при підготовці тендерної документації на закупівлю КЕРУВАЛАСЬ Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 №242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», а також підпунктом 4.4 пункту 4 Наказу цих міністерств від 17.04.2006 №298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», ПОВІДОМЛЯЄМО, що Наказ Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 №242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ 19.10.2021 року, а Наказом № 298/227 від 17.04.2006 чи будь –яким іншим нормативним документом , не передбачено «погодження учасника як постачальника продуктів харчування та продовольчої сировини у дитячі заклади» , саме з ініціативи ПОТЕНЦІЙНОГО УЧАСНИКА , таке погодження знову ж таки МОЖЕ ОТРИМАТИ ЗАКЛАД ОСВІТИ (Замовник) ТІЛЬКИ ПІСЛЯ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ, а не потенційний Учасник.


Додатково звертаємо ВАШУ УВАГУ та відповідно інформуємо вас , що на сьогодні Держпродспоживслужба видає : 1. акт перевірки додержання вимог законодавства про харчові продукти операторами ринку які здійснюють постачання сировини та харчових продуктів (наказ Мінагрополітики від 08.08.2019 №447). 2. Акт за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. (наказ Мінагрополітики від 08.08.2019 №446).
Ніяких інших документів Держпродспоживслужба УЧАСНИКУ не видає, просимо вас привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства України.
Відповідно така вимога (вимоги) є безпідставною та дискримінаційною з наведених причин, та відповідно підлягає виключенню.


По-друге УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ЗАМОВНИКА процедури закупівлі зазначеним вище пунктом безпідставно встановлено дискримінаційні вимоги тендерної документації, які полягають в конкретизації, зокрема,-
1. «надати копію аналогічного(их) договору(ів), що виконується..» Тобто, встановивши подібні вимоги, Замовник автоматично відхиляє (встановлює дискримінацію) тих учасників, які не мають аналогічного(их) договору(ів), що виконується (відповідно у 2021р.), накладних про поставку товару за цим договором у жовтні 2021 року з зазначенням цін, за якими поставлений товар у жовтні 2021 року , однак повністю відповідають всім іншим вимогам тендерної документації.
2. Другим аспектом обмеження конкуренції під час встановлення кваліфікаційного критерію «аналогічного досвіду» ТЕКСТ ЯКОГО ВАМИ ВИДІЛЕНО ЧОМУСЬ ЖОВТИМ КОЛЬОРОМ, далі мовою оригіналу, «та документів, які свідчать про хід виконання договору(ів), що виконується (товаро-транспортних накладних про поставку товару за цим договором у жовтні 2021 року з зазначенням цін, за якими поставлений товар у жовтні 2021 року)…» , відповідно виникає питання, а чому саме у жовтні, а не в листопаді…
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ звертаємо вашу увагу, що під час встановлення кваліфікаційного критерію «аналогічного досвіду» - є вимога про надання аналогічного (аналогічних)договорів, ЗУ «Про публічні закупівлі» не дає дозволу замовнику встановлювати додаткові обмежувальні критерії ( у вашому випадку це- хід виконання договору(ів), що виконується… ) у кваліфікаційному критерію «наявність аналогічного досвіду», в тому числі – не дозволяє встановлювати часові рамки виконання аналогічних договорів. Основною метою встановлення кваліфікаційного критерію для учасників є – переконатися ЗАМОВНИКУ у спроможності учасника до поставки товару за предметом закупівлі. Задля цього достатнім є встановити – чи мав учасник відповідний досвід і чи задовільна якість такого досвіду. Фактично не має значення коли виконувалась поставка у 2019 чи у 2020 році. Свобода господарської діяльності (т. 6 ГК України) дозволяє підприємствам обирати напрям діяльності на свій розсуд.
Щодо наступних вимог , далі мовою оригіналу «…товаро-транспортних накладних про поставку товару за цим договором у жовтні 2021 року з зазначенням цін, за якими поставлений товар у жовтні 2021 року…» , «надати копії заявок замовника на постачання продуктів харчування, що є предметом цієї закупівлі, за жовтень 2021 року, оформлених у відповідності до вимог пункту 1.15 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 № 298/227» .
Так, ЗУ «Про публічні закупівлі», дозволяючи замовнику встановлювати критерій підтвердження досвіду (ст. 16 Закону), не дає права встановлювати будь-які інші додаткові обмежувальні критерії, в тому числі щодо ціни аналогічного договору.
Відповідно така вимога (вимоги) є безпідставною та дискримінаційною з наведених причин, та відповідно підлягає виключенню.
Щодо надання «копії заявок» знову ж таки конкретно за жовтень 2021 року, Замовник нібито керується Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 № 298/227 , але звертаємо увагу Замовника, що сторони за договором могли передбачити подання таких заявок в усному порядку, наприклад у вигляді конклюдентних дій (прийняття замовлення до виконання), або іншим не забороненим законодавством способом . ЗУ «Про публічні закупівлі» не дає дозволу Замовнику встановлювати додаткові обмежувальні критерії у кваліфікаційному критерію «наявність аналогічного досвіду», в тому числі – не дозволяє встановлювати часові рамки (за жовтень 2021 року) виконання аналогічних договорів.


Знову ж таки УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Замовника встановлено додаткові обмежувальні критерії, що йде в розріз з ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно зазначені вимоги порушують наші права, нівелюючи наш реальний досвід, перешкоджають нам, як потенційному учаснику, реалізувати право на участь у закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками.
Відповідно така вимога (вимоги) є безпідставною та дискримінаційною з наведених причин, та відповідно підлягає виключенню.

Вважаємо, що УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні та безпідставні вимоги, які дозволяють прийняти участь у закупівлі конкретному учаснику або дуже обмеженій кількості учасників.
Зазначаємо, що Тендерна документація, складена не відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (Документ 922-VIII), тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб ст. 164-14 КУпАП).

Вимагаємо привести документацію до вимог чинного Законодавства. У разі не внесення змін до документації Замовника, будемо змушені звернутися до правоохоронних органів із зазначенням порушення з боку Уповноваженої особи Замовника.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2022 18:54
За результатами розгляду вимоги до спрощеної закупівлі, уповноважена особа Степанівського ясла-садка № 16 Херсонської міської ради інформує про наступне. В тендерну документацію внесені зміни, а саме виключено з тексту місяць жовтень, а підтверджуюча документація може подаватися на вибір любого місяця 2021 року. Вимогу щодо про усунення порушення, шляхом приведення документації закупівлі у відповідність виходячи з вимог законодавства про закупівлю.продуктів харчування та продовольчої сировини у дитячі заклади про надання учасником у складі пропозиції відповідного листа Херсонського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області щодо погодження учасника як постачальника продуктів харчування та продовольчої сировини у дитячі заклади відхилити. Відповідно до Закону України "Про основні принципи та вимоги безпечності та якості харчових продуктів" та Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в оголошенні про проведення закупівлі може зазначатися інша інформація, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити. Таким чином зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у даній документації спрощеної закупівлі, визначається Замовником самостійно, керуючись вимогами чинного законодавства та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, вимоги щодо надання учасником в складі пропозиції данних документів не є дискрімінаційною.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Молочні продукти різні
Опис предмету закупівлі:
сметана 21% 400гр
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 14 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 70,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 04 лютого 2022 12:20
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

350 шт
сметана 21% 400гр
ДК 021:2015: 15551000-5 — Йогурти та інші ферментовані молочні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73488, Україна, Херсонська область, м. Херсон, с. Степанівка, Шкільна, буд. 76 а
Дата доставки: 01 лютого 2022  —  31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отриманий товар здійснюються Замовником протягом 30 банківських днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі товару та/або видаткової накладної шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 31 січня 2022 20:19
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити спрощену закупівлю UA-2022-01-21-017723-b згідно з предметом закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні з підстави, що передбачена згідно з ч. 19 ст. 14 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
31 січня 2022 20:19
Електронний підпис
31 січня 2022 20:18
Протокол Сметана.pdf