Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП " МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" |
Код ЄДРПОУ: | 01529122 |
Місцезнаходження: | 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Рівненська, буд. 8 |
Контактна особа: |
Ірина Крештанович +380372573922 roddom2.cv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2022 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2022 11:02 |
Очікувана вартість: | 970 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2022 12:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2022 12:53 |
ТД Лікарські засоби 2022.doc |
24 січня 2022 12:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
24 січня 2022 12:53 |
ТД Лікарські засоби 2022.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-28-000095 ● 9bd45d7e8efc4b87922d19f8e97865db
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 14:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.02.2023 № 9-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 28 лютого 2023 року № 9-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2022-01-21-016487-b від 21.01.2022 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-01 11:08:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 2022» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-21-016487-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин Вами не оприлюднено в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації?
4. Чи договір про закупівлю від 21.02.2022 № 52, укладений із ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.», виконано в повному обсязі?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-06 14:46:05
Пояснення на запиит
На Ваш запит, що стосується проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 2022» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-21-016487-b) згідно наказу Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 28 лютого 2023 року № 9-з.
Комунальне некомерційне підприємство «Міський клінічний пологовий будинок №2» Чернівецької міської ради (надалі Замовник) повідомляє наступне:
1) з 16.08.2019 року Замовник має статус одержувача бюджетних коштів (документ додається), бюджетне фінансування закладу здійснюється Чернівецькою міською радою лише в частині комунальних послуг. Інші доходи складаються з коштів отриманих від Національної служби здоров’я України відповідно Програми медичних гарантій, яка передбачає оплату ряду пакетів медичних послуг. Отже, формування очікуваної вартості предмета закупівлі проводиться на підставі фінансового плану затвердженого Чернівецькою міською радою та даний документ не є документом для оприлюднення на майданчику zakupki.prom.ua
- щодо технічних та якісних характеристик, інформуємо: з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, Замовником проводиться метод порівняння ринкових цін, також розрахунок очікуваної вартості товарів проводиться на підставі закупівельних цін попередніх періодів. Отже під час формування оголошення про закупівлю, Уповноваженою особою замовника проводиться аналіз закупівель попереднього року з урахуванням індексу інфляції, моніторингу Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби. Технічні та якісні характеристики (внутрішній робочий документ у вигляді таблиці з переліком найменувань та характеристик, який не є документом для оприлюднення на майданчику zakupki.prom.ua) формуються відповідно до спеціалізації та профілю закладу, які щорічно погоджуються керівництвом КНП. Основним критерієм у визначенні медико-технічних характеристик є сформована потреба відділень закладу, яка містить усі необхідні технічні та якісні характеристики (що також являється внутрішнім документом та не підлягає оприлюдненню)
2) Щодо посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Інформуємо - Відповідно до пункту 41 постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити:
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
• оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Комунальне некомерційне підприємство «Міський клінічний пологовий будинок №2» Чернівецької міської ради, починаючи з 16.08.2019 року має статус одержувача бюджетних коштів (документ додається), а тому не розміщує на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/01529122/profile )
3) Щодо внесення змін до тендерної документації, уповноважена особа Замовника під час завантаження нової редакції тендерної документації, деякий час, по причині технічного збою на майданчику, не мала можливості накласти КЕП та відповідно проводячи неодноразові спроби виправити ситуацію помилково не завантажила окремий документ з переліком змін.
Зважаючи на розпочате проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 2022» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-21-016487-b) згідно наказу Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 28 лютого 2023 року № 9-з та беручі до уваги виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, не оприлюдненій в електронній системі закупівель, Замовником, задля усунення виявлених ознак порушень і недоліків та недопущення у подальшому таких помилок - дане порушення виправлено.
4) Договір про закупівлю від 21.02.2022р. № 52, укладений із ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» виконаний в повному обсязі. Всі зміни та додатки до договору були оприлюднені. Відповідно до п.п.12 п.1 ст.10 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Доводимо до Вашого відома, що через нестабільність електропостачання по всій території України та відповідно погіршення доступу до мережі Інтернет, нажаль по даному договору не було вчасно сформовано «звіт про виконання договору про закупівлю». Цей недолік виправлено.
Комунальне некомерційне підприємство «Міський клінічний пологовий будинок №2» Чернівецької міської ради доводить до Вашого відома, що для недопущення в подальшому виявлених порушень, обов’язково врахує зауваження Західного офісу Держаудитслужби в подальшій роботі, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи з фахівцем із публічних закупівель, проведення економічних навчань тощо.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-03-06 14:46:36
Пояснення на запит
На Ваш запит, що стосується проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 2022» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-21-016487-b) згідно наказу Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 28 лютого 2023 року № 9-з.
Комунальне некомерційне підприємство «Міський клінічний пологовий будинок №2» Чернівецької міської ради (надалі Замовник) повідомляє наступне:
1) з 16.08.2019 року Замовник має статус одержувача бюджетних коштів (документ додається), бюджетне фінансування закладу здійснюється Чернівецькою міською радою лише в частині комунальних послуг. Інші доходи складаються з коштів отриманих від Національної служби здоров’я України відповідно Програми медичних гарантій, яка передбачає оплату ряду пакетів медичних послуг. Отже, формування очікуваної вартості предмета закупівлі проводиться на підставі фінансового плану затвердженого Чернівецькою міською радою та даний документ не є документом для оприлюднення на майданчику zakupki.prom.ua
- щодо технічних та якісних характеристик, інформуємо: з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, Замовником проводиться метод порівняння ринкових цін, також розрахунок очікуваної вартості товарів проводиться на підставі закупівельних цін попередніх періодів. Отже під час формування оголошення про закупівлю, Уповноваженою особою замовника проводиться аналіз закупівель попереднього року з урахуванням індексу інфляції, моніторингу Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби. Технічні та якісні характеристики (внутрішній робочий документ у вигляді таблиці з переліком найменувань та характеристик, який не є документом для оприлюднення на майданчику zakupki.prom.ua) формуються відповідно до спеціалізації та профілю закладу, які щорічно погоджуються керівництвом КНП. Основним критерієм у визначенні медико-технічних характеристик є сформована потреба відділень закладу, яка містить усі необхідні технічні та якісні характеристики (що також являється внутрішнім документом та не підлягає оприлюдненню)
2) Щодо посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Інформуємо - Відповідно до пункту 41 постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити:
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
• оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Комунальне некомерційне підприємство «Міський клінічний пологовий будинок №2» Чернівецької міської ради, починаючи з 16.08.2019 року має статус одержувача бюджетних коштів (документ додається), а тому не розміщує на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/01529122/profile )
3) Щодо внесення змін до тендерної документації, уповноважена особа Замовника під час завантаження нової редакції тендерної документації, деякий час, по причині технічного збою на майданчику, не мала можливості накласти КЕП та відповідно проводячи неодноразові спроби виправити ситуацію помилково не завантажила окремий документ з переліком змін.
Зважаючи на розпочате проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 2022» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-21-016487-b) згідно наказу Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 28 лютого 2023 року № 9-з та беручі до уваги виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, не оприлюдненій в електронній системі закупівель, Замовником, задля усунення виявлених ознак порушень і недоліків та недопущення у подальшому таких помилок - дане порушення виправлено.
4) Договір про закупівлю від 21.02.2022р. № 52, укладений із ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» виконаний в повному обсязі. Всі зміни та додатки до договору були оприлюднені. Відповідно до п.п.12 п.1 ст.10 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Доводимо до Вашого відома, що через нестабільність електропостачання по всій території України та відповідно погіршення доступу до мережі Інтернет, нажаль по даному договору не було вчасно сформовано «звіт про виконання договору про закупівлю». Цей недолік виправлено.
Комунальне некомерційне підприємство «Міський клінічний пологовий будинок №2» Чернівецької міської ради доводить до Вашого відома, що для недопущення в подальшому виявлених порушень, обов’язково врахує зауваження Західного офісу Держаудитслужби в подальшій роботі, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи з фахівцем із публічних закупівель, проведення економічних навчань тощо.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-03-23 11:29:20
Щодо недопущення в подальшому виявлених порушень
Комунальне некомерційне підприємство «Міський клінічний пологовий будинок №2» Чернівецької міської ради доводить до Вашого відома, що для недопущення в подальшому виявлених порушень, обов’язково врахує зауваження Західного офісу Держаудитслужби в подальшій роботі, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи з фахівцем із публічних закупівель, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
заходи щодо недопущення в подальшому встановлених порушень вимог пунктів третього, десятого, одинадцятого та дванадцятого частини першої статті 10 Закону, абзацу другого частини другої статті 24 Закону, Наказу № 680 (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо)
2023-03-23 11:27:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення вимог Наказу № 680.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | №13-17-0004/2023 |
Дата публікації: | 28 квітня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
28 квітня 2023 11:16
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 11:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
969 686,23
UAH з ПДВ
|
964 828,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПОДОРОЖНИК ЧЕРНІВЦІ |
966 751,02
UAH з ПДВ
|
966 751,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
964 828,63
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2022 09:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2022 13:08
|
Додаткова 22 52 М.Т.К. закрит 25.11.22.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2022 12:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2022 12:50
|
Додаткова 21 52 М.Т.К. зменш ПДВ 23.11.22.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2022 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2022 12:18
|
Додаткова 20 52 М.Т.К. зменш ПДВ 13.10.22.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2022 12:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2022 15:41
|
Додаткова 19 52 М.Т.К. зменш ПДВ 22.09.22.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2022 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2022 11:24
|
Додаткова 18 52 М.Т.К. зменш ПДВ 16.09.22.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2022 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2022 12:45
|
Додаткова 17 52 М.Т.К. зменш ПДВ 13.09.22.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2022 12:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2022 13:08
|
Додаткова 16 52 М.Т.К. зменш ПДВ 07.09.22.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2022 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2022 13:03
|
Додаткова 15 52 М.Т.К. зменш ПДВ 07.09.22.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2022 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2022 10:02
|
Додаткова 14 52 М.Т.К. зменш ПДВ 23.08.22.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2022 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2022 11:00
|
Додаткова 13 52 М.Т.К. зменш ПДВ 02.08.22.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2022 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2022 10:55
|
Додаткова 12 52 М.Т.К. зменш ПДВ 02.08.22.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2022 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2022 15:00
|
Додаткова 11 52 М.Т.К. зменш ПДВ 06.06.22.pdf | зміни до договору |
07 червня 2022 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2022 15:48
|
Додаткова 10 52 М.Т.К. зменш ПДВ 18.05.22.pdf | зміни до договору |
20 травня 2022 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2022 14:37
|
Додаткова 9 52 М.Т.К. зменш ПДВ 11.05.22.pdf | зміни до договору |
13 травня 2022 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 травня 2022 10:47
|
Додаткова 8 52 М.Т.К. зменш ПДВ 06.05.22.pdf | зміни до договору |
09 травня 2022 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2022 15:36
|
Додаткова 7 52 М.Т.К. зменш ПДВ 05.05.22.pdf | зміни до договору |
06 травня 2022 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2022 14:44
|
Додаткова 6 52 М.Т.К. зменш ПДВ 06.04.22.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2022 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 березня 2022 14:05
|
Додаткова 5 52 М.Т.К. зменш ПДВ 14.03.22.pdf | зміни до договору |
17 березня 2022 14:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2022 10:42
|
Додаткова 4 52 М.Т.К. зменш ПДВ 10.03.22.pdf | зміни до договору |
14 березня 2022 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2022 11:28
|
Додаткова 3 52 М.Т.К. зменш ПДВ 03.03.22.pdf | зміни до договору |
10 березня 2022 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2022 11:23
|
Додаткова 2 52 М.Т.К. зменш ПДВ 02.03.22.pdf | зміни до договору |
10 березня 2022 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2022 10:50
|
Додаткова 1 52 М.Т.К. зменш ПДВ 25.02.22.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2022 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2022 16:09
|
Договір 52 М.Т.К лікарські 21.02.22.pdf | укладений |
23 лютого 2022 16:07
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Натрію хлорид розчин для інфузій 9 мг/мл - 100 мл | 2000 | Флакон |
17,12
UAH з ПДВ
|
Натрію хлорид розчин для інфузій 9 мг/мл - 200 мл | 3504 | Флакон |
16,05
UAH з ПДВ
|
Натрію хлорид розчин для інфузій 9 мг/мл - 400 мл | 1848 | Флакон |
20,33
UAH з ПДВ
|
Натрію хлорид розчин для інфузій 9 мг/мл - 1000 мл | 500 | контейнер |
66,34
UAH з ПДВ
|
Натрію хлорид розчин для інфузій 9 мг/мл - 3000 мл | 166 | контейнер |
110,21
UAH з ПДВ
|
Натрію хлорид розчин 9 мг/мл по 5мл №10 | 1500 | упаковка |
22,47
UAH з ПДВ
|
Волютенз розчин для інфузій - 500 мл | 50 | Флакон |
331,70
UAH з ПДВ
|
Гекотон розчин для інфузій - 400 мл | 7 | Флакон |
335,98
UAH з ПДВ
|
Гемотран 100 мг/мл -5мл №5 | 228 | упаковка |
125,19
UAH з ПДВ
|
Глюкоза розчин для інфузій 50 мг/мл - 400 мл | 24 | Флакон |
24,61
UAH з ПДВ
|
Глюкоза розчин для інфузій 100 мг/мл - 200 мл | 816 | Флакон |
25,68
UAH з ПДВ
|
Грандазол розчин для інфузій 5мг/2,5 мг/мл - 200мл | 40 | Флакон |
300,67
UAH з ПДВ
|
Анальгін 500 мг/мл-2 мл №10 | 45 | упаковка |
44,94
UAH з ПДВ
|
Інфулган розчин для інфузій 10 мг/мл - 20 мл | 35 | Флакон |
37,45
UAH з ПДВ
|
Інфулган розчин для інфузій 10 мг/мл - 100 мл | 240 | Флакон |
98,44
UAH з ПДВ
|
Еуфілін 20 мг/мл-5мл №10 | 4 | упаковка |
48,15
UAH з ПДВ
|
Калію хлорид 75 мг/мл - 10 мл | 200 | Флакон |
20,33
UAH з ПДВ
|
Кальцію глюконат 100 мг/мл- 10мл №10 | 52 | упаковка |
74,90
UAH з ПДВ
|
Ксилат розчин для інфузій - 200 мл | 63 | Флакон |
135,89
UAH з ПДВ
|
Магнію сульфат розчинн д/ін. 250 мг/мл по 5 мл №10 | 141 | упаковка |
40,66
UAH з ПДВ
|
Метронідазол 500мг-100мл | 60 | Флакон |
25,68
UAH з ПДВ
|
Розчин Рінгера- розчин 400мл | 264 | Флакон |
33,17
UAH з ПДВ
|
Розчин Рінгер-Лактатний -розчин 400мл | 1920 | Флакон |
42,80
UAH з ПДВ
|
Реосорбілакт розчин для інфузій - 200мл | 15 | Флакон |
117,70
UAH з ПДВ
|
Декасан розчин 0,2 мг/мл - 200 мл | 48 | Флакон |
128,40
UAH з ПДВ
|
Декасан розчин 0,2 мг/мл - 400 мл | 96 | Флакон |
194,74
UAH з ПДВ
|
Суфер розчин 20 мг/мл - 5 мл № 5 | 10 | упаковка |
1 006,87
UAH з ПДВ
|
Цефтріаксон 1000мг- № 1 | 1000 | Флакон |
21,40
UAH з ПДВ
|
Цефтазидим 1000мг- № 1 | 4000 | Флакон |
94,16
UAH з ПДВ
|
Ондансетрон 2,0мг/мл -4мл - № 5 | 202 | упаковка |
237,54
UAH з ПДВ
|
Турусол розчин для іригацій, по 1000 мл у контейнерах полімерних | 5 | контейнер |
140,17
UAH з ПДВ
|
Тівортін розчин для інфузій 42 мг/мл -100 мл | 120 | Флакон |
113,42
UAH з ПДВ
|
Орнідазол розчин для інфузій 5 мг/мл - 100 мл | 290 | Флакон |
109,14
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.6 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 р. № 114-ІХ сторони дійшли згоди, зменшити суму договору на - 1242,29грн. Загальна сума договору становить - 963 586,34 грн. (в т.ч. ПДВ -61877,34грн) |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.6 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 р. № 114-ІХ сторони дійшли згоди, зменшити суму договору на - 495,60грн. Загальна сума договору становить - 963 090,74 грн. (в т.ч. ПДВ -61 381,74грн) |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.6 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 р. № 114-ІХ сторони дійшли згоди, зменшити суму договору на - 1971,48грн. Загальна сума договору становить - 961 119,26 грн. (в т.ч. ПДВ -59 410,26грн) |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.6 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 р. № 114-ІХ сторони дійшли згоди, зменшити суму договору на - 13720,00грн. Загальна сума договору становить - 947 399,26 грн. (в т.ч. ПДВ -45 690,26грн) |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.6 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 р. № 114-ІХ сторони дійшли згоди, зменшити суму договору на - 2782,00грн. Загальна сума договору становить - 944617,26 грн. (в т.ч. ПДВ -45 508,26грн) |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.6 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 р. № 114-ІХ сторони дійшли згоди, зменшити суму договору на - 1920,52грн. Загальна сума договору становить - 942 696,74 грн. (в т.ч. ПДВ -43587,74грн) |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.6 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 р. № 114-ІХ сторони дійшли згоди, зменшити суму договору на - 49,00грн. Загальна сума договору становить - 942 647,74 грн. (в т.ч. ПДВ -43 538,74грн) |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.6 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 р. № 114-ІХ сторони дійшли згоди, зменшити суму договору на - 737,80грн. Загальна сума договору становить - 941 909,94 грн. (в т.ч. ПДВ -42 800,94грн) |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.6 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 р. № 114-ІХ сторони дійшли згоди, зменшити суму договору на - 823,55грн. Загальна сума договору становить - 941 086,39 грн. (в т.ч. ПДВ - 41 977,39грн) |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.6 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 р. № 114-ІХ сторони дійшли згоди, зменшити суму договору на - 253.40грн. Загальна сума договору становить - 940 832.99 грн. (в т.ч. ПДВ - 41723.99грн) |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.6 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 р. № 114-ІХ сторони дійшли згоди, зменшити суму договору на - 714,00 грн. Загальна сума договору становить - 940 118,99 грн. (в т.ч. ПДВ - 41 009,99 грн) |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.6 ч.5 СТ.41 Закону Укра'iни "Про публiчнi закупiвлi" ,Сторони вирiшили зменшити суму Договору на 685,44 грн. Сума Договору становить: 939 433,55 грн., у тому числi ПДВ: 40 324,55 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У вiдповiдностi до п.5 ч.5 ст.41 Закону Укра'iни «Про публiчнi закупiвлi» вiд 19.09.2019р. № 114-IX та керуючись п. 3.2 Договору № 52 вiд 21.02.2022 р., сторони вирiшили зменшити суму договору на 695,50 rрн з ПДВ та внести змiни в Додаток № 1 до Договору та викласти його в новiй редакцi'i (додаеться). Загальна сума договору становить- 938 738,05 грн. в т.ч. ПДВ - 40 279,05грн |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У вiдповiдностi до п.6 ч.5 ст.41 Закону Укра'iни «Про публiчнi закупiвлi» вiд 19.09.2019р. № 114-IX та керуючись п. 3.2 Договору № 52 вiд 21.02.2022 р., сторони вирiшили зменшити суму договору на - 44,10 rрн та внести змiни в Додаток № 1 до Договору і викласти його в новiй редакцi'i (додається). Загальна сума договору становить- 938 693,95 грн. в т.ч. ПДВ - 40 234,95грн |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У вiдповiдностi до п.5 ч.5 ст.41 Закону Украi'ни «Про публiчнi закупiвлi» вiд 19.09.2019р № 114-IX та керуючись п. 3.2 Договору № 52 вiд 21.02.2022 р., сторон и вирiшили зменшити суму договору на 214,00 грн з ПДВ Загальна сума договору становить - 938 479,95 грн. (в т.ч. ПДВ - 40 220,95 грн.) |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У вiдповiдностi до п.6 ч.5 ст.41 Закону Укра'iни «Про публiчнi закупiвлi» вiд 19.09.2019р. № 114-IX та керуючись постановою КМУ від 20.03.20р. №224, сторони вирiшили зменшити суму договору на - 7035,00 rрн Загальна сума договору становить- 931 444,95 грн. в т.ч. ПДВ - 33 185,95грн |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У вiдповiдностi до п.6 ч.5 ст.41 Закону Укра'iни «Про публiчнi закупiвлi» вiд 19.09.2019р. № 114-IX та керуючись постановою КМУ від 20.03.20р. №224, сторони вирiшили зменшити суму договору на - 588,00 rрн Загальна сума договору становить- 930 856,95 грн. в т.ч. ПДВ - 32 597,95грн |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У вiдповiдностi до п.6 ч.5 ст.41 Закону України «Про публiчнi закупiвлi» вiд 19.09.2019р. № 114-IX та керуючись постановою КМУ від 20.03.20р. №224, сторони вирiшили зменшити суму договору на - 201,60,00 rрн Загальна сума договору становить- 930 655,35 грн. (в т.ч. ПДВ - 32396,35грн) |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У вiдповiдностi до п.6 ч.5 ст.41 Закону України «Про публiчнi закупiвлi» вiд 19.09.2019р. № 114-IX та керуючись постановою КМУ від 20.03.20р. №224, сторони вирiшили зменшити суму договору на - 161,28 rрн Загальна сума договору становить- 930 494,07 грн. (в т.ч. ПДВ - 32235,07грн) |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У вiдповiдностi до п.6 ч.5 ст.41 Закону України «Про публiчнi закупiвлi» вiд 19.09.2019р. № 114-IX та керуючись постановою КМУ від 20.03.20р. №224, сторони вирiшили зменшити суму договору на - 1803,76rрн Загальна сума договору становить- 928 690,31 грн. (в т.ч. ПДВ - 30 431,31грн) |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У вiдповiдностi до п.6 ч.5 ст.41 Закону України «Про публiчнi закупiвлi» вiд 19.09.2019р. № 114-IX та керуючись постановою КМУ від 20.03.20р. №224, сторони вирiшили зменшити суму договору на - 3004,12 rрн Загальна сума договору становить- 925 686,19 грн. (в т.ч. ПДВ - 27 427,19грн) |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У вiдповiдностi до п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публiчнi закупiвлi» вiд 19.09.2019р. № 114-IX та керуючись постановою КМУ від 20.03.20р. №224, сторони вирiшили зменшити суму договору на - 242 513,36 rрн Загальна сума договору становить- 683 172,83 грн. (в т.ч. ПДВ - 11 561,83грн) |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |