Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Очікувана вартість
120 500,00 UAH
UA-2022-01-21-015493-b 9d75610539d04e1e835609eb9c2dd4b6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Кузьмич

+380445863619 kuzmych@naftogaz.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Нафтогазобслуговування" акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України"
Код ЄДРПОУ: 20077720
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Митрополита А.Шептицького, 2
Контактна особа: Марина Кузьмич
+380445863619
kuzmych@naftogaz.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2022 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2022 15:00
Початок аукціону: 02 лютого 2022 13:26
Очікувана вартість: 120 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 205,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Вимагається (у формі банківської гарантії) у разі виявлення критеріїв високого ризику пов’язаності, викладених в п.2 Розділу VIII Документації. Розмір забезпечення: 2% від ціни Договору. Вимоги до банківської гарантії як забезпечення виконання зобов'язань за договором про закупівлю, що надається переможцем - Додаток 9 Документації.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Шановні учасники, дана закупівля передбачає можливість факторингового фінансування. Детальна інформація за посиланням https://ufactoring.com та у Документації спрощеної закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, Дніпровський район, вулиця Мирополита Андрея Шептицького, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки між Сторонами за належним чином надані Послуги здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Виконавця, визначений у Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту прийманняпередачі наданих послуг та на підставі виставленого Виконавцем рахунку-фактури. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Вимагається (у формі банківської гарантії) у разі виявлення критеріїв високого ризику пов’язаності, викладених в п.2 Розділу VIII Документації. Розмір забезпечення: 2% від ціни Договору. Вимоги до банківської гарантії як забезпечення виконання зобов'язань за договором про закупівлю, що надається переможцем - Додаток 9 Документації.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Вимагається (у формі банківської гарантії) у разі виявлення критеріїв високого ризику пов’язаності, викладених в п.2 Розділу VIII Документації. Розмір забезпечення: 2% від ціни Договору.
Вимоги до документу: Вимоги до банківської гарантії як забезпечення виконання зобов'язань за договором про закупівлю, що надається переможцем - Додаток 9 Документації.
21 січня 2022 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2022 16:19
Додаток 6 (Форма пропозиції).docx
21 січня 2022 16:19
Додаток 7.xls
21 січня 2022 16:19
ДСЗ_Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки.pdf
21 січня 2022 16:19
Додаток 8.xls
21 січня 2022 16:19
Доповнення до Дод 8.xlsx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2022 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „СІНТ” 92 160,06
UAH з ПДВ
71 998,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс 99 900,00
UAH з ПДВ
72 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 січня 2022 17:06
Електронний підпис
28 січня 2022 17:06
02. Характеристики.pdf
28 січня 2022 17:06
Копія Статуту.pdf.p7s
28 січня 2022 17:06
Копія Довідка з ЄДР.pdf
28 січня 2022 17:06
Копія Баланс_9 міс 2021.pdf
28 січня 2022 17:06
Копія Витяг ПДВ.pdf.p7s
28 січня 2022 17:06
03. Довідка довкілля.pdf
28 січня 2022 17:06
Копія Витяг ПДВ.pdf
28 січня 2022 17:06
14. Цінова пропозиція.pdf
28 січня 2022 17:06
Копія Баланс 2020 рік.pdf
28 січня 2022 17:06
02. Характеристики.pdf.p7s
28 січня 2022 17:06
Копія Статуту.pdf
28 січня 2022 17:06
07. Заборгованість.pdf
28 січня 2022 17:06
Копія 4ОПП.pdf
28 січня 2022 17:06
Копія 4ОПП.pdf.p7s
28 січня 2022 17:06
07. Заборгованість.pdf.p7s
28 січня 2022 17:06
12. Підтвердження КВ.pdf

Публічні документи

28 січня 2022 13:10
Електронний підпис
28 січня 2022 13:09
Опитувальник.pdf.p7s.zip
28 січня 2022 13:09
Пропозиція.pdf.p7s.zip
28 січня 2022 13:09
Копія наказу.pdf.p7s.zip
28 січня 2022 13:09
Копія Виписка.pdf.p7s.zip
28 січня 2022 13:09
Сертифікат ISO9001.pdf.p7s.zip
28 січня 2022 13:09
Витяг 29.12.2021.pdf.p7s.zip
28 січня 2022 13:09
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s.zip
28 січня 2022 13:09
Витяг ПДВ.pdf.p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю „СІНТ”

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ Гарант прінт сервіс

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю „СІНТ”
#16285789
Переможець 71 998,80
UAH з ПДВ
04 лютого 2022 14:09

Документи

04 лютого 2022 14:09
Електронний підпис
04 лютого 2022 14:08
Протокол УО №22.pdf.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2022 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „СІНТ”
#16285789
71 998,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2022 14:09
Електронний підпис
04 лютого 2022 14:08
Протокол УО №22.pdf.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2023 15:49
Електронний підпис укладений
24 лютого 2022 10:37
Договір від 23.02.2022 №05_03_Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки.pdf укладений
24 лютого 2022 10:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2022 — 23 лютого 2023
Сума оплати за договором: 65 998,90
UAH (в тому числі ПДВ 10 999,82 UAH)