Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Забезпечення механізованого вакуумного та вологого прибирання доріг, очищення від бруду (ДК 021:2015 (90610000-6) - послуги з прибирання та підмітання вулиць)
Очікувана вартість
10 440 000,00 UAH
UA-2022-01-21-014759-b acdc1f2006a04e14ba63726164987a11
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фурса Анна Василівна

+380512247058 alla170283@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410582
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1
Контактна особа: Фурса Анна Василівна
+380512247058
alla170283@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради двічі оголошувались процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі «Забезпечення механізованого вакуумного та вологого прибирання доріг, очищення від бруду (ДК 021:2015 (90610000-6) - послуги з прибирання та підмітання вулиць)». Дві процедури закупівлі не відбулись через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій в кожній із них окремо. Перша процедура закупівлі (ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro – UA-2021-10-29-001952-c від 29.10.2021) не відбулась, у зв’язку з допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій - була подана одна тендерна пропозиція учасником - ТОВ «КАРС КЛІНІНГ», що стало підставою для автоматичної відміни тендеру (п. 2 ч. 2 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі"). Відповідно до звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-10-29-001952-c (дата формування звіту: 29 листопада 2021), підставою для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю, у разі якщо в результаті проведення конкурентної процедури закупівлі не було укладено договір про закупівлю є допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Друга процедура закупівлі (ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro – UA-2021-11-30-005497-b від 30.11.2021) не відбулась, у зв`язку з допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій - була подана одна тендерна пропозиція учасником - ТОВ «КАРС КЛІНІНГ», що стало підставою для автоматичної відміни тендеру (п. 2 ч. 2 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі"). Відповідно до звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-11-30-005497-b (дата формування звіту: 31 грудня 2021), підставою для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю, у разі якщо в результаті проведення конкурентної процедури закупівлі не було укладено договір про закупівлю є допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Слід зазначити, що під час проведення усіх процедур закупівель, адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради, як Замовником, не змінювались предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі. Згідно п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура застосовується замовником, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2022 17:23
Оскарження наміру укласти договір: 01 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Забезпечення механізованого вакуумного та вологого прибирання доріг, очищення від бруду (ДК 021:2015 (90610000-6) - послуги з прибирання та підмітання вулиць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54003, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Богоявленський, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником після підписання Сторонами акту прийняття - передачі (далі – акт) наданих послуг (частини послуг) та отримання від Виконавця рахунку на оплату за наданий обсяг послуг протягом 10 робочих днів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

21 січня 2022 15:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ"
#37758876
Переможець 10 436 356,36
UAH з ПДВ
21 січня 2022 17:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2022 17:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ"
#37758876
10 436 356,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2022 13:37
Електронний підпис укладений
17 червня 2022 09:19
ДУ 1 дог 15.PDF зміни до договору
17 червня 2022 09:15
Електронний підпис укладений
10 лютого 2022 16:56
договір _ 15 від 07.02.2022.pdf укладений
10 лютого 2022 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 99 403,54
UAH (в тому числі ПДВ 16 567,26 UAH)