Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Агрохімічна продукція (Дезінфікуючі засоби).
Очікувана вартість
199 444,00 UAH
UA-2022-01-21-014517-b ● b8fe21f5fd2040d0a8a6ac18a6252913
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Херсонська міська стоматологічна поліклініка" Херсонської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01983915 |
Місцезнаходження: | 73020, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Івана Богуна,80 |
Контактна особа: |
Лариса Бондар +380552290393 tender_msp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2022 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2022 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2022 12:55 |
Очікувана вартість: | 199 444,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 997,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 штуки
Дезінфекційний засіб Бланідаз 300
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73020, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул.Івана Богуна, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
60 штуки
АХД 2000 експрес, 5л,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73020, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул.Івана Богуна, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
12 штуки
АХД 2000 експрес, 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73020, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул.Івана Богуна, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
12 штуки
Біомой ,1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73020, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул.Івана Богуна, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
150 штуки
Полідез, 5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73020, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул.Івана Богуна, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
120 упаковка
Серветки спиртові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73020, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул.Івана Богуна, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар здійснюється по факту поставки, з відстрочкою платежів до 30 календарних днів, по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2022 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2022 15:47 |
Проект дог.дезінфікуючі.doc | |
21 січня 2022 15:47 |
Оголошення до СП (Дезінфікуючі засоби).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 24 січня 2022 12:48
Дата відповіді: 24 січня 2022 17:59
Шановний Замовнику, чи будете розглядати аналоги?
Відповідь: Шановний Замовник, дякуємо за ваше звернення та відповідаємо наступне:
Відповідно до абзацу другого частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон), у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в (спрощених) допорогових закупівлях є правом замовника, а не обов'язком. Тобто замовник (спрощеної) допорогової закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення спрощених (допорогових) закупівель. Зазначення конкретної марки продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання. З метою надання високоякісної медичної допомоги, гарантованого збереження здоров'я пацієнтів та медичного персоналу, наша установа закуповує саме те найменування товару, що зазначено в Додатку 2 до оголошення. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахуванням принципів максимальної економії та ефективності.
На підставі вищенаведеного та керуючись Законом, Замовник залишає за собою право не приймати до розгляду аналоги та/або еквіваленти.
Відповідно до абзацу другого частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон), у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в (спрощених) допорогових закупівлях є правом замовника, а не обов'язком. Тобто замовник (спрощеної) допорогової закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення спрощених (допорогових) закупівель. Зазначення конкретної марки продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання. З метою надання високоякісної медичної допомоги, гарантованого збереження здоров'я пацієнтів та медичного персоналу, наша установа закуповує саме те найменування товару, що зазначено в Додатку 2 до оголошення. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахуванням принципів максимальної економії та ефективності.
На підставі вищенаведеного та керуючись Законом, Замовник залишає за собою право не приймати до розгляду аналоги та/або еквіваленти.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2022 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Дезцентр-Медікал" |
183 220,00
UAH з ПДВ
|
158 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВОЛЮЦІЯ СМАКУ" |
199 444,00
UAH з ПДВ
|
158 580,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАЩЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
186 294,00
UAH з ПДВ
|
181 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СЕДНІНА ОЛЬГА ВЯЧЕСЛАВІВНА |
199 410,00
UAH з ПДВ
|
199 410,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Дезцентр-Медікал" #37464706 |
Переможець |
158 500,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2022 12:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2023 23:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 07:50
|
Додат.угода до дог. №28дез..jpg | зміни до договору |
28 грудня 2022 07:34
|
Додат. угода до д.№28специфікація.jpg | зміни до договору |
28 грудня 2022 07:34
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2022 13:57
|
Дог 28.PDF | укладений |
09 лютого 2022 13:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та загальної суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №б/н від 28.12.2022 р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |