Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційний комплект та запрограмована Картка з функціями для здійснення оплати послуг проїзду в транспорті м. Харкова
Очікувана вартість
46 174 000,00 UAH
UA-2022-01-21-014173-b 7f20015b7796494da19f8e9a2ba72904
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мрічко Олексій Володимирович

380573417657 kpkharkovpass@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВПАСС"
Код ЄДРПОУ: 36818918
Вебсайт: http://kpkharkovpass.kh.ua
Місцезнаходження: 61064, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Полтавський шлях, буд. 149-Д
Контактна особа: Мрічко Олексій Володимирович
380573417657
kpkharkovpass@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Комунальне підприємство «Харківпасс» здійснює закупівлю інформаційних комплектів та запрограмованих Карток з функціями для здійснення оплати послуг проїзду в транспорті м. Харкова згідно ч. 2 cт. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (надалі - Закон): відсутність конкуренції з технічних причин. Документальним підтвердженням здійснення закупівлі за переговорною процедурою згідно ч. 2 cт. 40 Закону є чинний Інвестиційний договір від 28 грудня 2016 року. Відповідно до пункту 3.7 Інвестиційного договору ТОВ «Фінансова компанія «Платіжний центр» має виключне право випуску засобів оплати проїзду в транспорті м. Харкова. Відповідно до пункту 3.8. Інвестиційного договору ТОВ «Фінансова компанія «Платіжний центр» має виключне право здійснювати програмування та кодування інформації засобів оплати проїзду (безконтактних електронних карток), які забезпечують можливість здійснювати оплату послуг проїзду у міському транспорті м. Харкова в системі «Електронний квиток». Зважаючи на вказане вище, комунальне підприємство "Харківпасс" вважає за необхідне провести переговорну процедуру з ТОВ "Фінансова компанія" Платіжний центр". Підставою для здійснення закупівлі інформаційних комплектів та запрограмованих Карток з функціями для здійснення оплати послуг проїзду в транспорті м. Харкова комунальним підприємством «Харківпасс» є виконання рішення виконавчого комітету Харківської міської ради «Про затвердження Положення про Картку харків’янина» від 09.06.2021 року № 438 (зі змінами) (Далі – Положення), Розпорядження Харківського міського голови «Про затвердження зовнішнього вигляду та технічних вимог до Картки харків’янина для учнів» від 01.07.2021р. № 138, Розпорядження Харківського міського голови «Про затвердження зовнішнього вигляду та технічних вимог до Карток харків’янина» від 22.07.2021р. № 144, Рішення 9 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 22.12.2021 року № 205/21 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2022 рік». Всі рішення є у відкритому доступі на сайті Харківської міського ради. Так, відповідно до Положення комунальне підприємство «Харківпасс» уповноважене провести закупівлю інформаційних комплектів та запрограмованих Карток з функціями для здійснення оплати послуг проїзду в транспорті м. Харкова. Згідно підпункту 2.2.4. пункту 2.2. Положення, завданням Картки є здійснення оплати послуг проїзду в транспорті м. Харкова в системі «Електронний квиток». Відповідно до Розпорядження Харківського міського голови «Про затвердження зовнішнього вигляду та технічних вимог до Картки харків’янина для учнів», Розпорядження Харківського міського голови «Про затвердження зовнішнього вигляду та технічних вимог Карток харків’янина» підписаного на виконання пп. 2.3 п. 2 Положення, інформаційний комплект це невід'ємна частина запрограмованої Картки.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2022 15:49
Оскарження наміру укласти договір: 01 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
745000 штуки
Інформаційний комплект та запрограмована Картка з функціями для здійснення оплати послуг проїзду в транспорті м. Харкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, Харків, вул. Конева, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Передача Товару у власність Замовника здійснюється в строк до 31 грудня 2021 року. Передача Товару у власність Замовника здійснюватися частинами на підставі замовлення, що форумується у спосіб визначений рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради «Про затвердження Положення про Картку харків’янина» від 09.06.2021 року № 438. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

21 січня 2022 15:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 січня 2022 15:41
Положення про картку Харків'янина.pdf
21 січня 2022 15:40
Інвестиційний договір.pdf
21 січня 2022 15:39
Протокол 7-2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ПЛАТІЖНИЙ ЦЕНТР»
#37878674
Переможець 46 174 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2022 15:49

Документи

21 січня 2022 15:49
Електронний підпис
21 січня 2022 15:48
Протокол 7-1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2022 15:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ПЛАТІЖНИЙ ЦЕНТР»
#37878674
46 174 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2022 15:49
Електронний підпис
21 січня 2022 15:48
Протокол 7-1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 12:47
ДУ КХ з.pdf укладений
30 грудня 2022 12:38
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2022 10:35
Ду.pdf зміни до договору
30 червня 2022 10:30
Ду.pdf зміни до договору
30 червня 2022 10:27
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 09:30
Договір КХ 22.pdf укладений
01 лютого 2022 09:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного замншення обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: Б-КХ-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 5 564 867,80
UAH (в тому числі ПДВ 927 477,84 UAH)