Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інформаційний комплект та запрограмована Картка з функціями для здійснення оплати послуг проїзду в транспорті м. Харкова
Очікувана вартість
46 174 000,00 UAH
UA-2022-01-21-014173-b ● 7f20015b7796494da19f8e9a2ba72904
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВПАСС" |
Код ЄДРПОУ: | 36818918 |
Вебсайт: | http://kpkharkovpass.kh.ua |
Місцезнаходження: | 61064, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Полтавський шлях, буд. 149-Д |
Контактна особа: |
Мрічко Олексій Володимирович 380573417657 kpkharkovpass@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Комунальне підприємство «Харківпасс» здійснює закупівлю інформаційних комплектів та запрограмованих Карток з функціями для здійснення оплати послуг проїзду в транспорті м. Харкова згідно ч. 2 cт. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (надалі - Закон): відсутність конкуренції з технічних причин. Документальним підтвердженням здійснення закупівлі за переговорною процедурою згідно ч. 2 cт. 40 Закону є чинний Інвестиційний договір від 28 грудня 2016 року. Відповідно до пункту 3.7 Інвестиційного договору ТОВ «Фінансова компанія «Платіжний центр» має виключне право випуску засобів оплати проїзду в транспорті м. Харкова. Відповідно до пункту 3.8. Інвестиційного договору ТОВ «Фінансова компанія «Платіжний центр» має виключне право здійснювати програмування та кодування інформації засобів оплати проїзду (безконтактних електронних карток), які забезпечують можливість здійснювати оплату послуг проїзду у міському транспорті м. Харкова в системі «Електронний квиток». Зважаючи на вказане вище, комунальне підприємство "Харківпасс" вважає за необхідне провести переговорну процедуру з ТОВ "Фінансова компанія" Платіжний центр". Підставою для здійснення закупівлі інформаційних комплектів та запрограмованих Карток з функціями для здійснення оплати послуг проїзду в транспорті м. Харкова комунальним підприємством «Харківпасс» є виконання рішення виконавчого комітету Харківської міської ради «Про затвердження Положення про Картку харків’янина» від 09.06.2021 року № 438 (зі змінами) (Далі – Положення), Розпорядження Харківського міського голови «Про затвердження зовнішнього вигляду та технічних вимог до Картки харків’янина для учнів» від 01.07.2021р. № 138, Розпорядження Харківського міського голови «Про затвердження зовнішнього вигляду та технічних вимог до Карток харків’янина» від 22.07.2021р. № 144, Рішення 9 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 22.12.2021 року № 205/21 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2022 рік». Всі рішення є у відкритому доступі на сайті Харківської міського ради. Так, відповідно до Положення комунальне підприємство «Харківпасс» уповноважене провести закупівлю інформаційних комплектів та запрограмованих Карток з функціями для здійснення оплати послуг проїзду в транспорті м. Харкова. Згідно підпункту 2.2.4. пункту 2.2. Положення, завданням Картки є здійснення оплати послуг проїзду в транспорті м. Харкова в системі «Електронний квиток». Відповідно до Розпорядження Харківського міського голови «Про затвердження зовнішнього вигляду та технічних вимог до Картки харків’янина для учнів», Розпорядження Харківського міського голови «Про затвердження зовнішнього вигляду та технічних вимог Карток харків’янина» підписаного на виконання пп. 2.3 п. 2 Положення, інформаційний комплект це невід'ємна частина запрограмованої Картки.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2022 15:49 |
Оскарження наміру укласти договір: | 01 лютого 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
745000 штуки
Інформаційний комплект та запрограмована Картка з функціями для здійснення оплати послуг проїзду в транспорті м. Харкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61052, Україна, Харківська область, Харків, вул. Конева, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Передача Товару у власність Замовника здійснюється в строк до 31 грудня 2021 року. Передача Товару у власність Замовника здійснюватися частинами на підставі замовлення, що форумується у спосіб визначений рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради «Про затвердження Положення про Картку харків’янина» від 09.06.2021 року № 438. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
21 січня 2022 15:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2022 15:41 |
Положення про картку Харків'янина.pdf | |
21 січня 2022 15:40 |
Інвестиційний договір.pdf | |
21 січня 2022 15:39 |
Протокол 7-2.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ПЛАТІЖНИЙ ЦЕНТР» #37878674 |
Переможець |
46 174 000,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2022 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 12:47
|
ДУ КХ з.pdf | укладений |
30 грудня 2022 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2022 10:35
|
Ду.pdf | зміни до договору |
30 червня 2022 10:30
|
Ду.pdf | зміни до договору |
30 червня 2022 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 09:30
|
Договір КХ 22.pdf | укладений |
01 лютого 2022 09:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного замншення обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | Б-КХ-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |