Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб
Очікувана вартість
437 000,00 UAH
UA-2022-01-21-014011-b ● 21ed48114b24420e9b869ac5b258bb1a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145725 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., Poltava, Sobornosti Street, 36 |
Контактна особа: |
Блоха Віталій Олександрович +380532609524 zakupivli@osvitapoltava.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2022 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2022 15:38 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2022 14:58 |
Очікувана вартість: | 437 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 370,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді: – банківської гарантії Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, протягом двох робочих днів за першою письмовою вимогою на рахунок п/рUA808201720344290016000033805, UA868201720344260017000033805 в УДКСУ в Полтавській області код за ЄДРПОУ 02145725. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/ЕЦП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 8740,00 грн. (вісім тисяч сімсот сорок гривень 00 коп.); - Вид забезпечення тендерної пропозиції - гарантія: Електронна банківська або страхова гарантія, оформлена згідно до діючого законодавства, на суму: 8740,00 грн ; - Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовник: Департамент освіти Полтавської міської ради Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності, 36 УДКСУ в Полтавській області код за ЄДРПОУ 02145725 р/р рUA808201720344290016000033805, UA868201720344260017000033805 Тендерна гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом або страховою компанією та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерних пропозицій, або надане учасником забезпечення тендерних пропозицій не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.) Очікуване значення: Так |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8740 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, Полтавська ОТГ, Навчальні заклади освіти Полтавської ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2022 15:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2022 15:34 |
ТД.docx | |
21 січня 2022 15:34 |
Оголошення.docx | |
21 січня 2022 15:34 |
ДОДАТОК 3 проект договору (3).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічної документації
Дата подання: 25 січня 2022 11:41
Дата відповіді: 25 січня 2022 15:07
Просимо надати кількість обладнання щодо кожного об'єкту за цією процедурою закупівлі.
Без кількості обладнання не уявляється можливим зробити розрахунок цінової пропозиції.
Відповідь: Шановний Учаснику! Під час формування вимог тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі». На електроному майданчику розміщено Тендерну документацію, яка містить в складі Додаток 2 до тендерної документації, а саме «Технічна, кількісна та якісна специфікація (Вимоги до предмету закупівлі*) Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Зазначений додаток містить всі необхідні відомості, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, типи встановленого обладнання, Прилади приймально-контрольні пожежні: «Тірас 8П», «Тірас 16П», «Варта-832», «Варта-Адрес», Модулі цифрового автодозвону «МЦА-GSM», «МЦА-GSM 4», Сповіщувачі димні СПД 3.0., СПД 3.5., СП 2.1., ИПД-А,Сповіщувачі променеві CV-212-14, Сповіщувачі теплові ТПТ-3,ИПТ-А., Сповіщувачі ручні ИПР-1, ИПР-А., Сповіщувачісвітло-звукові ОСЗ-12 «Вихід», ОСЗ-2 «Пожежа», Сповіщувачі світлові ОС-1 «Вихід», Блоки живлення БЖ-1230, Шафи периферійні адресні ШПА -02-1Ш-1ВО1, Світло-звуковий сповіщувач «Джміль», «Гном», перелік об’єктів, в яких розташовано пристрої автоматичної пожежної сигналізації, умови здійснення технічного обслуговування та цілодобового нагляду, які повинні здійснюватися у відповідності з Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів; ДБН В.2.5-56:2014 “Системи протипожежного захисту”; ДСТУ-Н CEN/TS54-14:2009 “Системи пожежної сигналізації та оповіщування», Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування (CEN/TS54-14:2004, IDT)”; експлуатаційною документацією на пристрої., інша інформація, яка необхідна для формування цінової політики Учасника, розрахунку ціни. Дякуємо за запитання!
Щодо відповідності учасника кваліфікаційним вимогам
Дата подання: 26 січня 2022 13:26
Дата відповіді: 27 січня 2022 12:24
Шановний Замовнику, відповідно до додатку 4, І. Інформація щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, 1. Перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям:
1.1. Інформація про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Ви вимагаєте надати сертифікат, що керівник робіт пройшов теоретично-практичний курс в акредитованому органі сертифікації відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015.
Надайте відповідь: Чи буде відхилена Вами пропозиція тих учасників, які у складі своїх пропозицій на вище вказані вимоги нададуть сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю, на підприємство або установу, видані відповідними акредитованими державними центрами сертифікації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, надаємо відповідь на Ваше питання. Вимога, щодо наявності в учасника вищезазначених сертифікатів являє собою гарантії спроможності учасника стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність робіт протягом всього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт матеріалів, знаходяться під контролем. Отримати необхідні сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб'єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови його відповідності стандартам якості. Наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності , щодо якості виконання робіт Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України - відповідним ДСТУ, вимога щодо надання сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі". Практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель підтверджує наявність права Замовника вимагати відповідності Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE. Замовник не обмежує Учасників в праві надання додаткових, інших документів в складі пропозиції.
дискримінація
Дата подання: 26 січня 2022 17:43
Дата відповіді: 27 січня 2022 14:28
Шановний Замовнику, надайте аргументоване пояснення, навіщо надавати Лист, від ДСНС України або територіального органу щодо не зупинення часткової або повної дії ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення (лист повинен бути виданий не більше 10 денної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій)? Ця вимога є дискримінаційною та порушує прозорість проведення закупівлі ( ретельніше вивчайте регулюючий державні закупівлі Закон ст.5; ст.22 п.4 ). Наша Компанія має Ліцензію, видану ДСНС , яка видається на безстроковий термін. Інформацію про наявність Ліцензії можливо самостійно перевірити на вебсайті ДСНС за ЄДРПОУ Компанії. Така інформація не є таємницею і знаходиться у відкритих реєстрах ДСНС. Якщо, все ж таки замовити лист з ДСНС, то чекати на відповідь потрібно до 30 днів. Тим самим, Ваша вимога прописана для Учасника, який заздалегідь знав про оголошення даної закупівлі і завчасно отримав такий лист. Вимагаємо видалати дану дискримінаційну вимогу! В іншому випадку, вимушені будемо звертатись зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під час формування вимог тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а саме: частиною третьою статті 22 Закону, відповідно до якої, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства. Замовник прагне пересвідчитися у дійсності та чинності Ліцензії. Кожен потенційний учасник має можливість отримати лист від ДСНС України або територіального органу щодо не зупинення часткової або повної дії ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення. Відповідно до ст.20 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. Замовник не обмежує Учасників в можливості звернення до розпорядника інформації, ДСНС України. Дана вимога не порушує права Учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Дякуємо за запитання. Розглянувши Вимогу, підстави для її задоволення відсутні.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 26 січня 2022 17:46
Дата відповіді: 27 січня 2022 14:36
Шановний Замовнику! ТД містить вимогу до учасника: "...аналогічним вважається договір з закладами освіти.." дана вимога є дискримінаційною стосовно Учасника, який відповідає всім вимогам тендерної документації, але не має аналогічних договорів саме з закладами освіти, що підтверджують його позитивний досвід. Закон України "Про публічні закупівлі", а саме стаття 16, не надає права Замовнику встановлювати замовників таких договорів, а лише можливість використовувати кваліфікаційні критерії, зазначені у статті 16 : "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)", тобото учасник має підтвердити наявність ДОСВІДУ (саме те, що може вимагати Замовник), а от з якими замовниками буде позитивний досвід, це вже вирішує Учасник. У зв'язку з вищенаведеним вимагаємо внести зміни до тендерної документації у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі". Не внесення таких змін, дозволяє учасникам звертатися до контролюючих органів відповідно до Законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під час формування вимог тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а саме: частиною третьою статті 22 Закону, відповідно до якої, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи складну специфіку даного виду надання послуги що включають у себе послуги з цілодобового нагляду та технічного утримання пристроїв та працездатності об’єктової автоматичної пожежної сигналізації повинне забезпечуватися шляхом проведення організаційних, технічних, ремонтних та інших заходів, що спрямовані на попередження пошкоджень та несправностей пристроїв, підтримання їх у постійній експлуатаційній придатності. Тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства. Згідно частини 2 ст. 16 Закону Замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Документи вимагаються для підтвердження наявності у учасника досвіду, необхідних для якісного проведення робіт (ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі») та правильних і швидких дій у разі виникнення небезпеки. Дана вимога не є протиправною, незаконною чи такою яка обмежує коло потенційних учасників. Замовник бажає бути впевненим в тому, що переможець торгів спроможній надати послугу з предмету закупівлі у повному обсязі, належної якості та у відповідності з вимогами, в тому числі, що працівники Учасника-переможця, а й в подальшому Виконавця робіт спроможні надати вище зазначені послуги. Враховуючи значний обсяг закупівлі, те, що нами використовуються бюджетні кошти, ми маємо намір провести закупівлю із максимальною ефективністю використання таких коштів. Саме це і зумовлює те, що нами було встановлено посилені вимоги до підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Замовником не встановлено персоніфікації з якими замовниками повинен бути позитивний досвід. Законом імперативно встановлено можливість замовникам вимагати від учасників підтвердження досвіду виконання саме аналогічних договорів. Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного Суду вважає безпідставними, доводи про те, що вимоги документації замовника про необхідність надання підтвердних документів що підтверджують кваліфікаційні вимоги, є дискримінаційними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги документації поширюються не лише на скаржника або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Судова колегія Верховного Суду вважає за необхідне зазначити, що незгода суб`єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб`єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними. Крім того, у своїй скарзі ви не зазначаєте, що не можете виконати дану вимогу, що у вас відсутні зазначені договори, що укладені із закладами освіти, тому вважати дану вимогу дискримінаційною по відношенню до Вас, як потенційного учасника, ми не можемо, саме через відсутність доведеності дискримінаційності з вашого боку. Дана вимога не порушує права Учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах.. Дякуємо за запитання.
дискримінація
Дата подання: 26 січня 2022 17:48
Дата відповіді: 27 січня 2022 15:13
Доброго ранку! Шановний замовнику, у тендерній документації наявна вимога - Виконавець повинен бути або зареєстрований у регіоні Замовника або підтвердити наявніть технічного персоналу для реагування. Як потенційний учасник з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності реєстрації в регіоні Замовника, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників. Крім цього, вказане тягне за собою численні порушення у сфері публічних закупівель, зокрема суттєве зменшення компаній учасників. Послуги згідно закупівлі здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "Послуги " на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія вищезазначениї ліценції поширюється на всю територію України, а одже, компанії, які отримали вказуну ліцензую, мають право виконувати роботи, що становлять предмет вказаного договору, у тому числі у регіоні Замовника, реєстрації підприємства в тому регіоні. Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо Вас виключити з тендерної документації вказану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Як Ви вірно зазначили у Вимогі Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, тобто для отримання ліцензії для виконання вище зазначених послуг. Не варто як Учаснику з великим досвідом ототожнювати поняття «документи для отримання ліцензії» й «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» й трактувати нормативні акти за власним бажанням. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 встановлює вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення для отримання ліцензії, а не встановлює обмеження в частині 2 ст.16 ЗУ «Про публічні Закупівлі» для Замовника. Під час формування вимог тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі». частиною третьою статті 22 Закону, відповідно до якої, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.. Згідно частини 2 ст. 16 Закону Замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Враховуючи складну специфіку даного виду надання послуги що включають у себе послуги з цілодобового нагляду та технічного утримання пристроїв та працездатності об’єктової автоматичної пожежної сигналізації повинне забезпечуватися шляхом проведення організаційних, технічних, ремонтних та інших заходів, що спрямовані на попередження пошкоджень та несправностей пристроїв, підтримання їх у постійній експлуатаційній придатності. Замовник бажає бути впевненим в тому, що переможець торгів спроможній надати послугу з предмету закупівлі у повному обсязі, належної якості та у відповідності з вимогами, в тому числі, що працівники Учасника-переможця, а й в подальшому Виконавця робіт спроможні надати вище зазначені послуги. Враховуючи значний обсяг закупівлі, те, що нами використовуються бюджетні кошти, ми маємо намір провести закупівлю із максимальною ефективністю використання таких коштів. Саме це і зумовлює те, що нами було встановлено посилені вимоги до підтвердження м наявніть технічного персоналу для реагування, або реєстрація в регіоні Замовника, адже об’єктами надання послуг є заклади освіти й у відповідності до технічного завдання закупівлі у разі надходження повідомлень про спрацювання або несправність пристроїв автоматичної пожежної сигналізації Виконавець повинен забезпечити своєчасне прибуття працівників для встановлення причини спрацювання та усунення несправностей. Окрім того не вбачаємо жодних перешкод в підтвердження наявності технічного персоналу для реагування. . Відповідно до п.14 рекомендацій АМКУ від 23.07.2021 № 18-рк замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного Суду вважає безпідставними, доводи про те, що вимоги документації замовника про необхідність надання підтвердних документів що підтверджують кваліфікаційні вимоги, є дискримінаційними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги документації поширюються не лише на скаржника або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Судова колегія Верховного Суду вважає за необхідне зазначити, що незгода суб`єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб`єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними. Крім того, у своїй скарзі ви не зазначаєте, що не можете виконати дану вимогу, що у вас відсутні договори, що укладені із бюджетними організаціями, тому вважати дану вимогу дискримінаційною по відношенню до вас, як потенційного учасника, ми не можемо, саме через відсутність доведеності дискримінаційності з вашого боку. Дана вимога не порушує права Учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах.. Дякуємо за запитання.
дискримінація
Дата подання: 26 січня 2022 17:52
Дата відповіді: 27 січня 2022 15:20
В ТД встановлена вимога "прибути на обєкт не пізніше ніж за 2 години після повідомлення Замовником", яка є дискримінаційно, та порушує законодавство, а саме Наказ МВС від 30.03.2015 № 349, в якому чітко вказано "Обслуговуюча організація забезпечує прибуття ремонтного персоналу до об’єкта та усуває несправності СПЗ. Час прибуття ремонтної групи з моменту виклику не повинен перевищувати: 12 годин – для міст Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрів; 24 години – для інших населених пунктів."!
Мова, про 2 години згідно даного наказу не йде!
Тому вимагаємо не порушувати законодавство та видалити дану дискримінаційну вимогу, в іншому випадку будемо звертатися в контролюючі органи, для перевірки даного тендеру на корупцію та корупційну змову!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під час формування вимог тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а саме: частиною третьою статті 22 Закону. Відповідно до Наказу МВС від 30.03.2015 № 349, яким в тому числі керувалися під час формування Тендерної документації, в п. 4 Розділу IV зазначено «Обслуговуюча організація забезпечує прибуття ремонтного персоналу до об’єкта спостерігання та усуває несправності СПЗ. Час прибуття ремонтної групи з моменту виклику не повинен перевищувати: 12 годин – для міст Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрів; 24 години – для інших населених пунктів.». Об’єкти надання послуг розташовані в м. Полтава, що є обласним центром. Згідно раніше зазначеному пункту Наказу «Час прибуття ремонтної групи з моменту виклику не повинен перевищувати: 12 годин – для міст Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрів», законодавцем встановлено, що прибуття ремонтної групи з моменту виклику не повинен перевищувати 12 годин, тобто встановлена верхня межа, максимальна кількість часу протягом якого ремонтна група повинна прибути, нижня межа не передбачена. Враховуючи складну специфіку даного виду надання послуги що включають у себе послуги з цілодобового нагляду та технічного утримання пристроїв та працездатності об’єктової автоматичної пожежної сигналізації повинне забезпечуватися шляхом проведення організаційних, технічних, ремонтних та інших заходів, що спрямовані на попередження пошкоджень та несправностей пристроїв, підтримання їх у постійній експлуатаційній придатності. Також варто зауважити, що об’єктами надання послуг є заклади освіти, де наявне значне, постійне скупчення людей. Замовник бажає бути впевненим в тому, що переможець торгів спроможній надати послугу з предмету закупівлі у повному обсязі, належної якості та у відповідності з вимогами, в тому числі, що працівники Учасника-переможця, а й в подальшому Виконавця робіт спроможні надати вище зазначені послуги. Враховуючи значний обсяг закупівлі, те, що нами використовуються бюджетні кошти, ми маємо намір провести закупівлю із максимальною ефективністю використання таких коштів. Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного Суду вважає безпідставними, доводи про те, що вимоги документації замовника про необхідність надання підтвердних документів що підтверджують кваліфікаційні вимоги, є дискримінаційними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги документації поширюються не лише на скаржника або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Судова колегія Верховного Суду вважає за необхідне зазначити, що незгода суб`єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб`єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними. Крім того, у своїй скарзі ви не зазначаєте, що не можете виконати дану вимогу, що у вас відсутні договори, що укладені із бюджетними організаціями, тому вважати дану вимогу дискримінаційною по відношенню до вас, як потенційного учасника, ми не можемо, саме через відсутність доведеності дискримінаційності з вашого боку.
неправомірна вимога
Дата подання: 26 січня 2022 17:55
Дата відповіді: 28 січня 2022 11:24
Яким нормативно правовим актом керувався Замовник при встановленні данної дискримінаційної та безпідставної вимоги "договір оренди приміщення на території м. Полтави"??
Чим дана вимога аргументована?
Можливо тим, що Замовник вже обрав майбутнього переможця даної закупівлі, і звужує коло можливих учасників??
В разі не видалення даної вимоги з ТД будемо звертатися в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під час формування вимог тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі». частиною третьою статті 22 Закону, відповідно до якої, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.. Згідно частини 2 ст. 16 Закону Замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Тендерною документацією передбачено, що у разі виявлення несправності Виконавець повинен прибути на обєкт не пізніше ніж за 2 години після повідомлення Замовником. Враховуючи складну специфіку даного виду надання послуги що включають у себе послуги з цілодобового нагляду та технічного утримання пристроїв та працездатності об’єктової автоматичної пожежної сигналізації повинне забезпечуватися шляхом проведення організаційних, технічних, ремонтних та інших заходів, що спрямовані на попередження пошкоджень та несправностей пристроїв, підтримання їх у постійній експлуатаційній придатності. Також варто зауважити, що об’єктами надання послуг є заклади освіти, відповідно до Тенхнічного завдання надання послуг передбачено на 50 об’єктах, закладах освіти, де наявне значне, постійне скупчення людей. Замовник бажає бути впевненим в тому, що переможець торгів спроможній надати послугу з предмету закупівлі у повному обсязі, належної якості та у відповідності з вимогами, в тому числі, що працівники Учасника-переможця, а й в подальшому Виконавця робіт спроможні надати вище зазначені послуги. Враховуючи значний обсяг закупівлі, те, що нами використовуються бюджетні кошти, ми маємо намір провести закупівлю із максимальною ефективністю використання таких коштів. Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного Суду вважає безпідставними, доводи про те, що вимоги документації замовника про необхідність надання підтвердних документів що підтверджують кваліфікаційні вимоги, є дискримінаційними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги документації поширюються не лише на скаржника або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Судова колегія Верховного Суду вважає за необхідне зазначити, що незгода суб`єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб`єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними. Крім того, у своїй скарзі ви не зазначаєте, що не можете виконати дану вимогу, що у вас відсутні договори, що укладені із бюджетними організаціями, тому вважати дану вимогу дискримінаційною по відношенню до вас, як потенційного учасника, ми не можемо, саме через відсутність доведеності дискримінаційності з вашого боку. Окрім того не вбачаємо жодних перешкод в укладенні ф`ючерсного умовного договору на оренду приміщення. Відповідно до п.14 рекомендацій АМКУ від 23.07.2021 № 18-рк замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 26 січня 2022 17:56
Дата відповіді: 28 січня 2022 11:26
Згідно якого нормативно правового акту встановлена дана дискримінаційна вимога "адати сертифікат, що керівник робіт пройшов теоретично-практичний курс в акредитованому органі сертифікації відповідно до відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015"??
Чим вона передбачена??
Відповідь: Шановний Учаснику, надаємо відповідь на Ваше питання. Вимога, щодо наявності в учасника вищезазначених сертифікатів являє собою гарантії спроможності учасника стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність робіт протягом всього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт матеріалів, знаходяться під контролем. Отримати необхідні сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб'єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови його відповідності стандартам якості. Наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності , щодо якості виконання робіт Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України - відповідним ДСТУ, вимога щодо надання сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі". Практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель підтверджує наявність права Замовника вимагати відповідності Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE, серед яких Рішення Колегії № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021р., Рішення Колегії № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021р. З огляду на викладене, щодо встановлених вимог, які передбачені закупівлі до даної закупівлі, повідомляємо, що будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, та прийняти участь у закупівлі. Тому сама вимога про надання сертифікатів не є дискримінаційною та жодним чином не призведе до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 27 січня 2022 14:18
Дата відповіді: 27 січня 2022 15:40
Шановний Замовнику, Ваша відповідь щодо надання сертифікату, що керівник робіт пройшов теоретично-практичний курс в акредитованому органі сертифікації відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, не зовсім зрозуміла та відповідає поверхневим тлумаченням.
Надайте чітку відповідь, чи буде Вами відхилена пропозиція тих учасників, які у складі своїх пропозицій нададуть сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю не на керівника робіт, а на все підприємство, видані відповідними акредитованими центрами сертифікації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, надаємо відповідь на Ваше питання. Відповідно до ЗУ «Про Публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
Учасники повинні надати пропозицію з дотриманням всіх Вимог Тендерної документації, в тому числі статті 16 та 17 цього Закону.
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
Учасники повинні надати пропозицію з дотриманням всіх Вимог Тендерної документації, в тому числі статті 16 та 17 цього Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2022 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Полтавській області |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
259 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СОЛОВ'ЯН ОЛЕКСАНДР ДМИТРОВИЧ" |
436 700,00
UAH з ПДВ
|
260 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГС-ГРУП" |
434 000,00
UAH з ПДВ
|
434 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Полтавській області #40109042 |
Відхилено |
259 500,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2022 16:09
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 лютого 2022 00:00
|
ФОП "СОЛОВ'ЯН ОЛЕКСАНДР ДМИТРОВИЧ" #2734814630 |
Відхилено |
260 000,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2022 16:31
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 лютого 2022 00:00
|
ТОВ "ГС-ГРУП" #40778431 |
Переможець |
434 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2022 09:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2022 15:20
|
Договір | укладений |
16 березня 2022 15:18
|