Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) у житловому будинку за адресою: вул. Ревуцького, 23 Дарницького району м. Києва (Код ДК 021:2015: 45421000-4 - Столярні роботи)
Очікувана вартість
560 000,00 UAH
UA-2022-01-21-013876-b ● 7d231083dd3e4d4b85ac65bce5c5bda5
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39682379 |
Місцезнаходження: | 02068, Україна , Київська обл., Київ, Кошиця, 11, к.414 |
Контактна особа: |
Бондар Тетяна 080445649093 yo_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2022 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2022 15:37 |
Очікувана вартість: | 560 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) у житловому будинку за адресою: вул. Ревуцького, 23 Дарницького району м. Києва (Код ДК 021:2015: 45421000-4 - Столярні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02068, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ревуцького, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45421000-4 — Столярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2022 15:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2022 15:31 |
Оголошення - ВІК+ДВ 2022.doc | |
21 січня 2022 15:31 |
тз - вік-дв - ревуцького 23.PDF | |
21 січня 2022 15:30 |
договір підряду (вікна та двері) з експертизою зі змінами про експертизу (1) (3).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-21-013876-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 21 лютого 2022 16:11
Неправомірне визнання переможця та порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Тендерна пропозицію ТОВ «Зівбуд» прийнята до розгляду Управлінням капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації 03.02.2022р. Протокольним рішенням №28 від 18.02.2022р ТОВ «Зівбуд» було визнано переможцем.
Згідно ч.11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
Крім того ч.10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Замовником відповідного повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції оприлюднено не було, чим було порушено строки розгляду тендерних пропозицій.
Зважаючи на вищесказане Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель та відповідно до ст.164 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягає притягненню до відповідальності.
В зв’язку з вищесказаним вимагаємо притягнути до відповідальності винних у порушенні законодавства, а закупівлю відмінити в зв’язку з неможливістю усунення порушень в сфері законодавства.
У разі незадоволення вимог, для усунення порушень у сфері публічних закупівель будемо змушені звернутися до вищестоящих органів та суду.
Крім того Замовником було дискваліфіковано найбільш економічно вигідну пропозицію з причини невідповідності цінової пропозиції. ТОВ "Зівбуд" надав цінову пропозицію за такою ж аналогією що і дискваліфікований учасник, але його визнано переможцем. Звертаючи увагу на те, що Замовник раніше співпрацював із ТОВ "Зівбуд" можна зробити припущення про певні домовленості між останніми.
Непрацездатність уповноваженої особи не звільняє Замовника від виконання законодавства. Просимо надати відповідь у повному обсязі, зокрема щодо визнання переможцем ТОВ «Зівбуд», цінова пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Згідно ч.11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
Крім того ч.10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Замовником відповідного повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції оприлюднено не було, чим було порушено строки розгляду тендерних пропозицій.
Зважаючи на вищесказане Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель та відповідно до ст.164 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягає притягненню до відповідальності.
В зв’язку з вищесказаним вимагаємо притягнути до відповідальності винних у порушенні законодавства, а закупівлю відмінити в зв’язку з неможливістю усунення порушень в сфері законодавства.
У разі незадоволення вимог, для усунення порушень у сфері публічних закупівель будемо змушені звернутися до вищестоящих органів та суду.
Крім того Замовником було дискваліфіковано найбільш економічно вигідну пропозицію з причини невідповідності цінової пропозиції. ТОВ "Зівбуд" надав цінову пропозицію за такою ж аналогією що і дискваліфікований учасник, але його визнано переможцем. Звертаючи увагу на те, що Замовник раніше співпрацював із ТОВ "Зівбуд" можна зробити припущення про певні домовленості між останніми.
Непрацездатність уповноваженої особи не звільняє Замовника від виконання законодавства. Просимо надати відповідь у повному обсязі, зокрема щодо визнання переможцем ТОВ «Зівбуд», цінова пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2022 16:29
Вам надано розяснення, про те, що в управлінні одна уповноважена особа, все виконано згідно законодавства. Спрощені закупівлі не є процедурою закупівлі .
Пропозиція учасника-переможця відповідає вимогам тендерної документації.
Перелік невідповідності Вашої тендерної документації Ви можете переглянути в протокольному рішенні.
Пропозиція учасника-переможця відповідає вимогам тендерної документації.
Перелік невідповідності Вашої тендерної документації Ви можете переглянути в протокольному рішенні.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2022-02-21-000015 • 7295a921d3304d4a96c154ca0e988eb3
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2022-02-21
•
16:13
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Тендерна пропозицію ТОВ «Зівбуд» прийнята до розгляду Управлінням капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації 03.02.2022р. Протокольним рішенням №28 від 18.02.2022р ТОВ «Зівбуд» було визнано переможцем.
Згідно ч.11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
Крім того ч.10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Замовником відповідного повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції оприлюднено не було, чим було порушено строки розгляду тендерних пропозицій.
Зважаючи на вищесказане Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель та відповідно до ст.164 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягає притягненню до відповідальності.
В зв’язку з вищесказаним вимагаємо притягнути до відповідальності винних у порушенні законодавства, а закупівлю відмінити в зв’язку з неможливістю усунення порушень в сфері законодавства.
У разі незадоволення вимог, для усунення порушень у сфері публічних закупівель будемо змушені звернутися до вищестоящих органів та суду.
Крім того Замовником було дискваліфіковано найбільш економічно вигідну пропозицію з причини невідповідності цінової пропозиції. ТОВ "Зівбуд" надав цінову пропозицію за такою ж аналогією що і дискваліфікований учасник, але його визнано переможцем. Звертаючи увагу на те, що Замовник раніше співпрацював із ТОВ "Зівбуд" можна зробити припущення про певні домовленості між останніми.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2022-02-09-000003 • 38524d1ccaa44d6586939353bac4ad7a
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2022-02-09
•
13:13
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
У електронній системі закупівель 18 та 21 січня 2022р. оголошено спрощені закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45421000-4 Столярні роботи оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №
1. UA-2022-01-18-003996-c 270000,00 грн.
2. UA-2022-01-18-003716-c 1430000,00 грн.
3. UA-2022-01-18-003848-c 270000,00 грн.
4. UA-2022-01-18-003848-c 225000,00 грн.
5. UA-2022-01-18-003799-c 240000,00 грн.
6. UA-2022-01-18-003799-c 220000,00 грн.
7. UA-2022-01-18-004234-c 600000,00 грн.
8. UA-2022-01-18-003908-c 220000,00 грн.
9. UA-2022-01-18-004120-c 525000,00 грн.
10. UA-2022-01-21-013632-b 400000,00 грн.
11. UA-2022-01-21-013187-b 750000,00 грн.
12. UA-2022-01-21-013876-b 560000,00 грн.
13. UA-2022-01-21-013445-b 560000,00 грн.
Відповідно до Протоколів уповноваженої особи ТОВ «Глорія-В», яка надала найбіль вигідну економічну пропозицію було дискваліфіковано. ТОВ «Глорія-В» категорично не погоджується з даним рішенням, та вважає його незаконним.
В прокольному рішенні Замовник зазначив, що учасник надав зведений кошторис без підпису та печатки сертифікованого інженера проектувальника. Згідно Переліку формальних помилок, затвердженому Наказом №710 від 15.04.2020р Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) являється формальною помилкою, та не може бути підставою для відхилення.
Також уповноважена особа Замовника зазначила що довідка про аналогічний договір не відповідає формі, та учасником не було надано підтвердження щодо виконання аналогічних договорів. Дане твердження не відповідає дійсності, адже довідка про наявність аналогічних договорів, складена ТОВ «Глорія-В», відповідає формі, яка вимагалася Замовником. Крім того зазначаємо, що ні в пункті 5 ні в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі в цілому не зазначено, що Учасник має надати підтвердження виконання аналогічного договору.
Щодо невідповідності цінової пропозиції, повідомляємо, що в пункту 14 Оголошення Замовником зазначено що цінова пропозиція складається у довільній формі та має містити договірну ціну та Додаток 6, який Замовником наданий не був. Крім того вартість проходження експертизи зазначена в кошторисній документації. А тому цінова пропозиція є вірною.
В протокольному рішенні уповноваженої особи зазначено, що Учасником ТОВ «Глорія-В» надано фінансову звітність не за останній звітній період. В тендерній документацію ТОВ «Глорія-В» надала довідку пояснення, що фінансова звітність за 2021 рік подається до 28 лютого 2022 року. А тому на даний час останнім звітним періодом являється 2020 рік.
Також повідомляємо, що на виконання пункту 30 Замовнику було надано зразки конструкції.
Зважаючи на вищесказане, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Глорія-В» повністю відповідає вимогам Оголошення. Дискваліфікація найбільш вигідної пропозиції є неправомірною та суперечить чинному законодавству.
Крім того звертаємо увагу щодо факту порушення Управлінням капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації законодавства в сфері публічних закупівель, а саме ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник поділив предмет закупівлі на частини та замість процедури відкритих торгів провів спрощену процедуру закупівлі, чим порушив чинне законодавство в сфері публічних закупівель
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" #41716575 |
Відхилено |
432 000,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2022 15:02
|
ТОВ "ЗІВБУД" #42588867 |
Переможець |
551 647,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2022 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2022 16:34
|
ДУ розір ревуцьк 23.PDF | укладений |
23 серпня 2022 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2022 17:57
|
ДОГ№12 від 04.03.22 Ревуц 23_001.pdf | укладений |
11 березня 2022 17:56
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) у житловому будинку за адресою: вул. Ревуцького, 23 Дарницького району м. Києва (Код ДК 021:2015: 45421000-4 - Столярні роботи) | 1 | роботи |
551 647,00
UAH
|