Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬВІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №43 ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 23888598 |
Місцезнаходження: | 79058, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ МАСАРИКА, будинок 9 |
Контактна особа: |
Сташків Ольга 380962758224 ostashkiv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2022 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2022 13:55 |
Очікувана вартість: | 1 627 584,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 137,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою.*
*Примітка
Ця вимога не стосується оригіналів або належним чином засвідчених копій оригіналів документів виданих органами державної влади, підприємствами / установами / організаціями іноземних держав. Разом з такими документами обов’язково подається їх переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
- Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до абзацу першого пункту першого частини 1 статті 10 Закону.
- Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію «Ціна» становить 100%. Методика оцінки: Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються Замовником протягом 15 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, при умові наявності відповідного бюджетного фінансування на вказані цілі. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2022 17:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2022 17:12 |
Зміни до тендерної документації 27.01.2022.docx | |
27 січня 2022 17:12 |
ТД Кейтерингові послуги документація зі змінами 27.01.2022.docx | |
24 січня 2022 16:04 |
ТД Кейтерингові послуги документація зі змінами 24.01.docx | |
24 січня 2022 16:04 |
Зміни до тендерної документації 24.01.docx | |
21 січня 2022 15:22 |
ТД Кейтерингові послуги документація 2022 рік.docx |
27 січня 2022 17:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
27 січня 2022 17:12 |
Зміни до тендерної документації 27.01.2022.docx
|
|||||||||
27 січня 2022 17:12 |
ТД Кейтерингові послуги документація зі змінами 27.01.2022.docx
|
|||||||||
24 січня 2022 16:04 |
ТД Кейтерингові послуги документація зі змінами 24.01.docx
|
|||||||||
24 січня 2022 16:04 |
Зміни до тендерної документації 24.01.docx
|
|||||||||
21 січня 2022 15:22 |
ТД Кейтерингові послуги документація 2022 рік.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-11-000105 ● 9a13c90ada054ae9b444e1dc92e8d51f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 15:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.07.2022 № 202
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.07.2022 № 202.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-21-013436-b, 21.01.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-12 14:46:20
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-21-013436-b, яка проводилась Львівською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №43 Львівської міської ради Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-14 16:20:40
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: Львівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №43 Львівської міської ради Львівської області, код ЄДРПОУ 23888598, місцезнаходження замовника - 79058, Україна, Львівська обл., м. Львів, вул. Масарика, 9.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «ДК 021:2015: (CPV) Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)» (ДК 021:2015: 55520000-1: Кейтерингові послуги).
3. Ідентифікатор закупівлі: — UA-2022-01-21-013436-b.
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням кількості дітей різних категорій дітей визначених наказом управління освіти ДПГ ЛМР (далі Наказ) від 31/12/2021 р. № 541р. «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Шевченківського та Залізничного районів у 2022 року»..
5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Очікувана вартість сформована на підставі наказу управління освіти ДПГ ЛМР (далі Наказ) від 31/12/2021 р. № 541р. «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Шевченківського та Залізничного районів у 2022 року», з 04.01.2022 р. встановлено граничні норми для харчування: - дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах, дітей із сімей, які отримують допомогу згідно із Законом України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» (на підставі довідок з управління праці і соціального захисту населення) - 25,80 грн.; - учнів 1-4 класів - 22,60 грн.; - учнів закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності Львівської міської територіальної громади з числа дітей (рідних, пасинків, падчерок, усиновлених) учасників антитерористичної операції, у тому числі тих, які загинули (пропали безвісти) або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, заходах із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, постраждалих учасників Революції Гідності та Героїв Небесної Сотні, дітей з числа внутрішньо переміщених осіб чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів -22,60 грн.; - дітей із багатодітних сімей та дітей працівників закладів охорони здоров’я, померлих внаслідок коронавірусної хвороби (СОVID-19), які навчаються у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади -22,60 грн. - Для учнів малозабезпечених сімей, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах – 22,60 грн. Розмір бюджетного призначення за кошторисом на закупівлю з організації шкільного харчування становить 1 627 584,00 грн.
Розрахунок очікуваної вартості: Категорія 1 +Категорія 2
Категорія 1: К-сть днів харчування 140 * К-сть учнів (дітей) 495 (харчування учнів 1-4 класів, учнів закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності Львівської міської територіальної громади з числа дітей (рідних, пасинків, падчерок, усиновлених) учасників АТО/ООС, у тому числі тих, які загинули (пропали безвісти) або померли, та постраждалих учасників Революції Гідності та Героїв Небесної Сотні, дітей з числа внутрішньо переміщених осіб чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів, дітей із багатодітних сімей та дітей працівників закладів охорони здоров’я, померлих внаслідок короновірусної хвороби (COVID-19), які навчаються у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади)* Ціна за одиницю харчування - 22.60 грн.
Категорія 2:
К-сть днів харчування 140 * К-сть учнів (дітей) 17 (Харчування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах, дітей із сімей, які отримують допомогу згідно із Законом України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»)*Ціна за одиницю харчування 25.80 грн.
Очікувана вартість закупівлі 1 627 584,00 грн.
Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://s43lviv.webnode.com.ua/koshtorisi-finansovi-zviti/.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-18 14:41:17
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-21-013436-b, яка проводилась Львівською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №43 Львівської міської ради Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 6.3 частини 6 проекту договору про закупівлю послуг (додаток 3 до тендерної документації) виконавець зобов’язується організовувати харчування для пільгових категорій дітей відповідно до чинного законодавства.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 (далі – Постанова КМУ № 305) затверджено норми харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, які набули чинності з 1 вересня 2021 року, та Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
У Додатку 9 Постанови КМУ № 305 визначено Норми споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування.
Відповідно до п.10 Норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених Постановою КМУ № 305, відхилення маси нетто порцій груп харчових продуктів, зазначених у додатках 1-2, 5-6 та 9, для конкретного прийому їжі допускається на рівні 5-10 відсотків.
Проведеним під час моніторингу аналізом Примірних меню для харчування учнів у в осінній період (додаток 2 до тендерної документації Замовника) встановлено, зокрема, що для харчування учнів І та ІІ категорій передбачено вихід фруктів (банани, яблуко, виноград) в кількості 50 грам та 70 грам відповідно.
При цьому, включення фруктів відповідно до вищевказаних Примірних меню передбачено лише один раз на тиждень.
Водночас, згідно з нормами харчування за Постановою КМУ № 305 для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти у разі п’ятиденного перебування норма споживання фруктів та ягід (різноманітні, сезонні, свіжі або заморожені) становить щодня 100 грамів нетто.
Також, у Примірних меню, що містяться у складі тендерної документації Замовника, враховано вихід хліба – 20 грам для учнів І категорії, тоді як згідно з нормами харчування за Додатком 9 Постанови КМУ № 305 норма споживання хліба для дітей віком від 6 до 11 років – 30 грамів нетто.
Крім того, у Примірних меню, що містяться у складі тендерної документації Замовника, враховано вихід каші гречаної, каші пшеничної, каші булгур, каші перлової, кускус та макаронів відварних – 100 грам порції для учнів І категорії.
Водночас, згідно з нормами харчування за Додатком 9 Постанови КМУ № 305 норма споживання злакових, зернових та бобових (перевага надається злаковим кашам та макаронним виробам з вищим вмістом харчових волокон, рекомендується чергування з бобовими) для дітей віком від 6 до 11 років – 120 грамів готової каші або бобових, або макаронів (чотири рази на тиждень, при цьому бобові пропонуються принаймні один раз на тиждень).
Слід зазначити, що у Примірних меню, що містяться у складі тендерної документації Замовника, відсутні бобові як страва.
Також, під час моніторингу встановлено, що у Примірних меню, які містяться у складі тендерної документації Замовника, враховано страви, що передбачають використання свинини або яловичини (биточки м’ясні запечені, тефтелі з м’яса в соусі, шніцель з м’яса).
Водночас, Нормами споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування (Додаток 9 Постанови КМУ № 305) не передбачено страв з м'яса свинини та яловичини.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати обгрунтовані пояснення щодо розбіжностей між нормами споживання харчових продуктів, наведеними у Примірних меню у тендерній документації Замовника, та нормами споживання харчових продуктів, затвердженими Постановою КМУ № 305 ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-20 17:22:23
Відповідь на запит про надання пояснень Західному офісу Держаудитслужби стосовно моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-21-013436-b
На Ваш запит про надання пояснень від 18.06.2022 року, повідомляю наступне. Меню у тендерній документації Замовника було сформовано на підставі та відповідно до Наказу про організацію харчуванння учнів у закладах загальної середньої освіти Шевченківського та Залізничного районів у 2022 році Департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради № 539 від 31.12.2021 року та Наказу про затвердження примірного меню для організаці харчуванння учнів у закладах загальної середньої освіти Шевченківського та Залізничного районів у 2022 році Департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради № 541 від 31.12.2021 року. Згідно п.1.2. Наказу № 541 уповноважених осіб для проведення закупівель зобовязано використовувати меню згідно додатків до названого Наказу. На момент оголошення закупівлі (й досі), вищевказаний Наказ №541 був чинним, в судовому чи в адміністративному порядку не оскаржувався, а відтак, підстав для його не виконання підпорядкованими структурами не було.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2022-01-21-013436-b, з метою недопущення у подальшому виявлених порушень вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону при відображенні закупівлі у річному плані, порушень вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №708 при визначенні предмету закупівлі, а також порушень вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону внаслідок визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та врахування норм Постанови КМУ №305 при здійсненні закупівель послуг з організації харчування учнів, а також вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації проведено роз’яснювальну роботу пройдено онлайн навчання підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель.
2022-08-09 11:46:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2022 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП Підприємство громадського харчування "Школяр" |
1 626 870,00
UAH з ПДВ
|
1 509 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГОВДА МАРІЯ МИРОНІВНА" |
1 529 850,00
UAH з ПДВ
|
1 510 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Невмержицький Микола Миколайович |
1 627 584,00
UAH з ПДВ
|
1 627 584,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП Підприємство громадського харчування "Школяр" #19160739 |
Переможець |
1 509 900,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2022 17:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2023 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 15:15
|
Додаткова угода №4.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2022 22:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2022 13:19
|
додаткова №3 харчування.PDF | зміни до договору |
28 листопада 2022 13:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2022 13:36
|
Додаткова угода №2 до договору за 2022р.PDF | зміни до договору |
07 вересня 2022 13:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2022 17:02
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
02 березня 2022 16:58
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2022 16:54
|
Договір харчування 2022.pdf | укладений |
02 березня 2022 16:40
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Кейтерингові послуги» (ДК 021:2015: 55520000-1 Послуги з організації шкільного харчування) | 1 | послуга |
1 509 900,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 464 931,60 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Кейтерингові послуги» (ДК 021:2015: 55520000-1 Послуги з організації шкільного харчування) | 1 | послуга |
514 931,60
UAH з ПДВ
|