Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ ПІДПРИЄМСТВ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 03358475 |
Вебсайт: | https://kievritual.com/ |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 47/14 |
Контактна особа: |
Гончар Тетяна Олексіївна 380444821590 speckom_rs@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2022 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2022 11:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2022 13:23 |
Очікувана вартість: | 4 249 580,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 495,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. Замовник зобов’язується перерахувати кошти на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2022 14:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2022 14:56 |
ТД_Вивезення сміття_2022.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-09-000037 ● fa185a12f09b47a3a5ad2b0b4aaabc57
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2022 11:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.09.2022 № 194
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2022-01-21-012579-b 21.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-16 14:58:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з вивезення та утилізація твердих побутових відходів, великогабаритних (будівельних) відходів, опалого листя та гілля з території міських кладовищ, ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-21-012579-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
3. Додатком 3 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі: Послуг з вивезення та утилізація твердих побутових відходів, великогабаритних (будівельних) відходів, опалого листя та гілля з території міських кладовищ, ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» встановлена вимога щодо надання учасниками закупівлі Довідки у довільній формі про відповідний полігон/земельну ділянку для утилізації опалого листя та гілля. Надати правовстановлюючий документ (свідоцтво про право власності/договір оренди тощо) на полігон/земельну ділянку де проводиться утилізація опалого листя та гілля.
Учасником ТОВ «КРАМАР ЕКО» у складі тендерної пропозиції наданий договір №УТ-01-21 про надання послуг з утилізації рослинних залишків та органічних компонентів від 06.07.2021, згідно якого, ТОВ «КРАМАР ЕКО» (Замовник) доручає, а ТОВ «Крамар Еко-Регіон» (Виконавець) надає послуги з утилізації рослинних залишків (відходів) та органічних компонентів за місцем розвантаження спеціальних транспортних засобів за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, Тарасівська сільська рада.
Також, учасником ТОВ «КРАМАР ЕКО» у складі тендерної пропозиції наданий Гарантійний лист ТОВ «Крамар Еко-Регіон» від 03.02.2022 № 01 щодо прийняття відповідної категорії відходів, а саме: листя та гілля, які зазначені в тендерній документації, ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-21-012579-b.
Крім того, учасником ТОВ «КРАМАР ЕКО» у складі тендерної пропозиції надано договір оренди землі від 28.10.2021 між Костюшко О.П. (орендодавець) та ТОВ «Крамар Еко-Регіон» (орендар). В оренду передаються земельні ділянки сільськогосподарського призначення загальною площею 1,3876 для ведення особистого селянського господарства, а саме :
• земельна ділянка кадастровий номер - 3222486600:04:004:5035, категорія земель - землі сільськогосподарського призначення, загальною площею 0.5643, цільове призначення - 01.03 Для ведення особистого селянського господарства, яка розташована Київська область, Києво-Святошинський район, Тарасівська сільська рада (Реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 569797732224 згідно відомості з державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 03.02.2015);
• земельна ділянка кадастровий номер- 3222486600:04:004:5037, категорія земель - землі сільськогосподарського призначення, загальною площею 0.8233, цільове призначення - 01.03 Для ведення особистого селянського господарства, яка розташована Київська область, Києво-Святошинський район, Тарасівська сільська рада (Реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 757112132224 згідно відомості з державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 06.10.2015).
Слід зазначити, що статтею 19 Земельного кодексу України від 25.10.2001 №2768-ІІІ (далі - Кодексу) визначено, що землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії:
а) землі сільськогосподарського призначення;
б) землі житлової та громадської забудови;
в) землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення;
г) землі оздоровчого призначення;
ґ) землі рекреаційного призначення;
д) землі історико-культурного призначення;
е) землі лісогосподарського призначення;
є) землі водного фонду;
ж) землі промисловості, транспорту, електронних комунікацій, енергетики, оборони та іншого призначення.
Згідно статті 22 Кодексу землями сільськогосподарського призначення визнаються землі, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, здійснення сільськогосподарської науково-дослідної та навчальної діяльності, розміщення відповідної виробничої інфраструктури, у тому числі інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції, або призначені для цих цілей.
Відповідно до пункту 8 статті 20 Кодексу зміна цільового призначення земель сільськогосподарського, лісогосподарського призначення здійснюється за умови відшкодування власником земельної ділянки (а для земель державної та комунальної власності - користувачем) втрат сільськогосподарського, лісогосподарського виробництва, крім випадків, визначених законом. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про зміну цільового призначення земельної ділянки в таких випадках здійснюється за умови надання її власником (а для земель державної та комунальної власності - користувачем) забезпечення виконання зобов’язання з відшкодування втрат сільськогосподарського, лісогосподарського виробництва, крім випадків, визначених законом, у вигляді гарантії. Державний кадастровий реєстратор, який вносить до Державного земельного кадастру відомості про зміну цільового призначення такої земельної ділянки, за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру негайно повідомляє установу, що видала гарантію, про настання підстави для відшкодування втрат сільськогосподарського, лісогосподарського виробництва.
Враховуючи викладене, просимо надати пояснення чому вами було визначено переможця процедури закупівлі ТОВ «КРАМАР ЕКО», з огляду на невідповідність цільового призначення земельних ділянок за кадастровим номером - 3222486600:04:004:5035 та кадастровим номером -3222486600:04:004:5037, які використовуються для утилізації опалого листя та гілля.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-21 11:49:18
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Ознайомившись із запитом Державної аудиторської служби України, отриманим в результаті моніторингу публічної закупівлі UA-2022-01-21-012579-b за предметом закупівлі: «Послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів, великогабаритних (будівельних) відходів, опалого листя та гілля з території міських кладовищ код ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» та відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
1. Очікувану вартість визначено з урахуванням наказу Мінекономіки від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін за результатами моніторингу цін на вказані позиції предмету закупівлі на протязі 2021 року в електронній системі закупівель за аналогічними закупівлями (у відповідності до цін, вказаних у договорах про закупівлю), направлено запити цінових пропозицій надавачам послуг, а також враховуючи діючі рішення виконавчого органу Київської міської ради «Про встановлення тарифів на послуги з вивезення побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення). Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних виконавців щодо послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій. Розрахунок очікуваної вартості складено з урахуванням загального обсягу відходів. Очікувана вартість закупівлі була сформована на підставі середнього значення цінової пропозиції і становить: 4249580,00 грн. з урахуванням ПДВ.
Очікуваний обсяг закупівлі визначено на підставі аналізу попередніх періодів у 2020-2021 р.р. виходячи з фактичної кількості наявних контейнерів для збирання ТПВ , що підлягають вивезенню відповідно з Графіком виконання послуг по збиранню, вивезенню та утилізації побутових відходів з контейнерів об’ємом 1,1 м3 у 2022 році, а також фактичної наявності великогабаритних (будівельних) відходів, опалого листя та гілля на тимчасових місцях зберігання відходів (сміттєзвалищах), що утворились в результаті проведення виробничої діяльності підпорядкованих кладовищ - 18798 куб. м. Розмір бюджетного призначення на здійснення даної закупівлі визначено відповідно до потреби замовника, доведених граничних сум на 2022 рік та планових надходжень коштів по загальному фонду в 2022 році
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: для забезпечення належних санітарних умов функціонування кладовищ м.Києва, що знаходяться на балансі Ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Спеціалізований комбінат підприємств комунально-побутового обслуговування» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).
Параметри закупівлі визначені відповідно до визначених Замовником потреб. Технічні та якісні характеристики складені у відповідності до Закону України «Про відходи» та нормативно-правових актів у сфері поводження з відходами, не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі. Обсяги формувалися відповідно до існуючої потреби на 2022 рік. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб Замовника та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
2. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 зі змінами Ритуальною службою спеціалізованим комунальним підприємством «Спеціалізований комбінат підприємств комунально-побутового обслуговування» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) на сторінці власного веб-сайту https://kievritual.com/ у розділі РИТУАЛЬНА СЛУЖБА ---> ОБГРУНТУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ доступна вся необхідна інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. (посилання https://kievritual.com/public_zak/, посилання на файл https://kievritual.com/wp-content/uploads/2022/01/Obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-vyvezennya-smittya.pdf ).
3. Відповідно до аб. 10 ст. 1 Закону України «Про відходи»: «Утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів».
Відповідно до аб. 19 ст. 1 Закону України «Про відходи»: «Відходи як вторинна сировина - відходи, для утилізації та переробки яких в Україні існують відповідні технології та виробничо-технологічні і/або економічні передумови».
Виходячи із зазначених положень Закону України «Про відходи», термін «утилізація» включає в себе можливість повторного використання будь-яких видів відходів, якщо є існує відповідна технологія такого використання.
Разом із тим звертаємо увагу, що можливість утилізації відходів не обмежується певним видом господарської діяльності, в тому числі і сільським господарством.
Окрім того приписами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» не передбачена необхідність отримання ліцензії на провадження діяльності із утилізації відходів, зокрема рослинних відходів (опалого листя).
Як зазначено Державною аудиторською службою України, у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Крамар Еко» надало копію договору № УТ-01-21 від 06.07.2022 року, предметом якого є надання послуг з утилізації рослинних залишків (відходів) та органічних компонентів.
Абз. 2 розділу «визначення понять, які застосовуються в Договорі» вказаного Договору встановлює: «утилізація рослинних залишків (відходів) та органічних компонетів – процес технологічної (біологічної) переробки рослиних залишків (відходів) з метою отримання субстрату, який в подальшому повторно використувується в сільськогосподарських цілях, що виробляється відповідно до ТУ У 38.1-43603524-001:2021, які розроблено та затверджено Виконавцем відповідно до чинного законодавства України».
Абз. 2 та абз. 3 п. 2.4. вказаного договору встановлено, що: «Послуги надаються Виконавцем шляхом біологічної обробки прийнятих рослинних залишків (відходів) з метою отримання субстрату, а також повторного використання отриманого субстрату в сільськогосподарських цілях».
Виходячи із зазначених пунктів Договору № УТ-01-21 від 06.07.2022 року можна дійти обґрунтованого висновку, що ТОВ «Крамар Еко-Регіон» приймає залишки рослинних відходів, перелік яких встановлено абз. 1 розділу «визначення понять, які застосовуються в Договорі» Договору № УТ-01-21 від 06.07.2022 року, для їх подальшої утилізації в результаті якої отримується субстрат, який в подальшому використовується в сільськогосподарських цілях.
Разом із тим слід звернути увагу, що утилізація прийнятих ТОВ «Крамар Еко-Регіон» відходів здійснюється відповідно до Технічних умов ТУ У 38.1-43603524-001:2021, копія титульної сторінки яких подано ТОВ «Крамар Еко» у складі його тендерної пропозиції (файл «9. Титульна.pdf»), чим воно виконало умови тендерної документації.
Сам процес утилізації опалого листя, в результаті якого отримується субстрат, який в подальшому використовується в сільськогосподарських цілях жодним чином не протирічить ст. 22 Земельного кодексу України, на яку посилається Державна аудиторська служба України у своєму запиті, та цільовому призначенню земельних ділянок, які орендує ТОВ «Крамар Еко-Регіон».
Додатком 3 до Тендерної документації публічної закупівлі UA-2022-01-21-012579-b встановлено, що утилізація опалого листя має здійснюватись за відповідною технологією самим учасником або третьою особою на підставі відповідного договору, яка має таку технологію, при цьому умовами тендерної документації встановлено, що для підтвердження наявності такої технології учасник має надати копії документів, виданих у встановленому законодавством порядку, а саме атестатом виробництва, що виданий уповноваженим органом, або чинними технічними умовами розробленими на утилізвацію рослинництва, в том числі листя та гілля (учасником надається копія атестату виробництва виданого уповноваженим органом, що акредитований Національним агенством з акредитації України та/або копія титульної сторінки Технічних умов).
На виконання вказаних умов тендерної документації, ТОВ «Крамар Еко» надало:
- копію Договору № УТ-01-21 від 06.07.2022 року (файл 8. Договір листя.pdf), чим виконало вимогу щодо наявності правовідносин із третьою особою, яка має технологію з утилізації опалого листя;
- копію титульної сторінки Технічних умов ТУ У 38.1-43603524-001:2021 (файл «9. Титульна.pdf»), чим виконало вимогу та підтвердило факт наявності у третьої особи технології утилізації опалого листя;
Разом із тим, ТОВ «Крамар Еко» у складі своєї тендерної пропозиції надало Довідку від ТОВ «Крамар Еко-Регіон» (файл 11. Довідка земельна ділянка.pdf) щодо земельної ділянки для утилізації опалого листя та гілля, чим виконало вимоги, які містяться у Додатку № 3 до тендерної документації, а також надало копію Договору оренди земельних ділянок, на яких здійснюється утилізація, чим також виконало умови тендерної документації.
Враховуючи зазначене вище, у Замовника закупівлі UA-2022-01-21-012579-b були відсутні жодні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Крамар Еко», а визначення його переможцем цілком відповідає положенням тендерної документації та чинному законодавству України. Оскільки відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Крамар Еко» за невідповідність цільового призначення земельних ділянок, які використовуються для утилізації опалого листя та гілля, про що не було встановлено вимог у тендерній документації та не зазначено, що це може стати підставою для відхилення, призвело б до відхилення такої пропозиції не на підставах передбачених тендерною документацією (безпідставного відхилення), що є безпосереднім порушенням норм чинного законодавства.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2022 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРАМАР ЕКО" |
4 056 090,06
UAH з ПДВ
|
4 056 090,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТФАТЕР КИЇВ" |
4 249 580,00
UAH з ПДВ
|
4 249 580,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРАМАР ЕКО" #36173955 |
Переможець |
4 056 090,06
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2022 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2023 12:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2023 09:35
|
ДУ№2 від 26.01.2023 р..pdf | зміни до договору |
27 січня 2023 09:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 14:23
|
ДУ №1 продовження терміну дії договору на наступний рік.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2022 12:24
|
Договір №14 від 01.03.2022.pdf | укладений |
03 березня 2022 12:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» згідно з ч.7 пункту 9.3 розділу 9 Договору про закупівлю послуг № 14 від 01 березня 2022 року та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне. 1. Сторони домовились продовжити дію Договору про закупівлю послуг № 14 від 01 березня 2022 року та викласти: - пункт 4.1 у наступній редакції: «Строки надання послуг: до 28 лютого 2023 року. Надання Виконавцем послуг здійснюється згідно заявок Замовника.» - пункт 13.1 у наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до «28» лютого 2023 року включно, а в частині розрахунків до повного виконання зобов’язань.». |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» згідно з ч.7 пункту 9.3 розділу 9 Договору про закупівлю послуг № 14 від 01 березня 2022 року та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням додаткової угоди № 1 від 26 грудня 2022 року до Договору дійшли згоди про таке: а) пункт 1.3 викласти у наступній редакції: « Загальний обсяг надання послуг за 2022 рік- 18798 куб. м Обсяг надання послуг з 01.01.2023 по 28.02.2023 р. – 2576,80 куб.м. Конкретні обсяги та вартість наданих Замовнику Послуг визначаються на підставі актів наданих Послуг, в яких вказуються фактичний обсяг вивезених Виконавцем відходів – в куб. м та загальна вартість Послуг, наданих Виконавцем.» б) пункт 3.1 викласти у наступній редакції: «Загальна вартість послуг з 01.01.2023 р. по 28.02.2023 р., зазначених Додатковою угодою №2 становить 409 762,24 грн. (чотириста дев՚ять тисяч сімсот шістдесят дві грн. 24 коп.) з ПДВ, в тому числі ПДВ – 68283,71 грн. У зв’язку з укладенням додаткової угоди № 2 загальна сума Договору становить 4 465 852,30 грн. (чотири мільйона чотириста шістдесят п՚ять тисяч вісімсот п՚ятдесят дві грн.30 коп.) з ПДВ, в тому числі ПДВ – 744 308,72 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |