Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи вуличного освітення по вул. Миру та по вул. Паркова від КТП-435 в с. Івано-Благодатне Кропивницького району Кіровоградської області ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
310 575,40 UAH
UA-2022-01-21-005465-b ef1a0dcefba247ecbfe11ab708154ba8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Бордюг

+380661179281 kg251089dma@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Соколівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04364905
Місцезнаходження: 27641, Україна , Кіровоградська обл., с. Соколівське, вул. ШЕВЧЕНКА, 23
Контактна особа: Марина Бордюг
+380661179281
kg251089dma@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2022 11:20
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2022 00:00
Початок аукціону: 04 лютого 2022 14:33
Очікувана вартість: 310 575,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 552,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Підрядник повинен розпочати роботи протягом 5 (п'яти) календарних днів з дня підписання Договору. Роботи повинні бути виконанні протягом 31 календарного дня.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи вуличного освітення по вул. Миру та по вул. Паркова від КТП-435 в с. Івано-Благодатне Кропивницького району Кіровоградської області ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27635, Україна, Кіровоградська область, c.Івано-Благодатне, вул. Миру та по вул. Паркова від КТП-435
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 січня 2022 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2022 15:36
Перелік змін.docx
26 січня 2022 15:36
Оголошення КТП 435 зі змінами.docx
21 січня 2022 11:20
Проект договору.docx
21 січня 2022 11:20
Оголошення КТП 435.docx
26 січня 2022 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2022 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2022 15:36
Перелік змін.docx
26 січня 2022 15:36
Оголошення КТП 435 зі змінами.docx
21 січня 2022 11:20
Проект договору.docx
21 січня 2022 11:20
Оголошення КТП 435.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови
Дата подання: 24 січня 2022 11:55
Дата відповіді: 25 січня 2022 19:23
ендерною документацією (Відомість ресурсів), вказано конкретну марку вуличного світильника. Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону. Згідно з пунктом 5 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі. У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 14 закону України "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Вказані в технічному завданні вуличні світильники можуть бути замінені на світильники іншої торгівельної марки з ідентичними характеристиками або кращими.
Корупційні дії Замовника
Дата подання: 24 січня 2022 11:57
Дата відповіді: 25 січня 2022 19:08
«Замовник вимагає перед подачею пропозиції відвідати та оглянути обєкт, де передбачається виконання робіт згідно технічних вимог цієї документації. Для підтвердження відвідування та огляду Учасник повинен надати в складі пропозиції оригінал акту відвідування та огляду об’єкта ( або іншого документа в довільній формі) підписаного уповноваженими представниками Замовника і Учасника». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ця вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об'єкт та ознайомитись з технічною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та ля того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію. Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1. ДСТУ-Н Б В.2,-18:2016 "Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану" встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень "РПорядку проведення обстеження прийнятих в екплуатацію об'єктів будівництва", затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Згідно з п.6.4. вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об'єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об'єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об'єкта є нормативно визначеним обовязком для здійснення обстеження, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник ніяким чином не порушив вимоги частини 3 ст.5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жоднго учасника на обстеження об'єкта.
Виконавець робіт
Дата подання: 24 січня 2022 12:50
Дата відповіді: 25 січня 2022 19:09
Наполягаємо розширити коло керівників підрозділів (виконавець робіт) відповідно до КЛАСИФІКАТОРА ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 код КП 1223.2 "Начальники (інші керівники) та майстри дільниць (підрозділів) у будівництві", адже Ваші вимоги щодо саме "Виконавця робіт" є дискримінаційною, та штучно звужує коло потенційних учасників.
Відповідь: Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу про наявність саме виконавця робіт, кваліфікаційні характеристики данної професії повністю відповідають нашим потребам.
Питання по кваліфікаційним вимогам
Дата подання: 26 січня 2022 09:54
Дата відповіді: 26 січня 2022 15:09
Шановний Замовник, просимо надати пояснення. Так, як предмет закупівлі «Капітальний ремонт систем вуличного освітлення», а такі роботи відносяться до «електромонтажних робіт», то чому у тендерній документації «виконавець робіт» або «майстер» повинен мати спеціальність будівельник або інженер-будівельник, а не інженер-електрик. При поданні у Довідці про працівників відповідної кваліфікації інженера-електрика, чи буде вважатись це помилкою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни до документації.
При поданні у Довідці про працівників відповідної кваліфікації інженера-електрика не буде вважатись помилкою.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-21-005465-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Дочірне підприємство "Кіровоградське спеціалізоне управління №411" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДНІПРОЕЛЕКТРОМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:01416910
Дата подання: 11 лютого 2022 17:12
Вимога до Замовника
ДП «КСУ№411» ПАТ «Дніпроелектромонтаж», категорично не погоджується з рішенням Замовника, щодо визнання переможцем закупівлі ПП "КАБЕКС".
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. В документах поданих Учасником виявлені невідповідності, а саме:
- в документі ПП «Кабекс»«21 Договірна ціна», що включає в себе «Підсумкову відомість ресурсів», в розділі «Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат» вказані дрилі електричні. А в «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в розділі «Найменування технічного засобу, обладнання, марка» назва дрилі електричні відсутні. Також у «Балансоій довідці» відсутня будь-яка інформація про цей інструмент.
ДП КСУ№411» ПАТ «Дніпроелектромонтаж» вимагає, визнати пропозицію ПП «Кабекс», такою, що не відповідає вимогам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2022 13:53
Відповідно до Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також Балансової довідки, в ПП "КАБЕКС" в наявності 3 (три) одиниці перфораторів марки FORTE, RH 26-82. Відповідно до технічних характеристик, перфоратор FORTE, RH 26-82 має режим свердління. Що свідчить про, те що ця модель перфоратора може використовуватись в якості Дриля електричного.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2022 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірне підприємство "Кіровоградське спеціалізоне управління №411" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДНІПРОЕЛЕКТРОМОНТАЖ" 284 014,69
UAH з ПДВ
284 014,69
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КАБЕКС" 305 405,47
UAH з ПДВ
305 405,47
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРАКА" 308 196,76
UAH з ПДВ
308 196,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2022 14:24
Електронний підпис
03 лютого 2022 14:19
Cертифікати ISO.pdf
03 лютого 2022 14:19
Акт огляду об'єкта.pdf
03 лютого 2022 14:19
Установчі.pdf
03 лютого 2022 14:19
Цінова пропозція.pdf

Публічні документи

03 лютого 2022 10:23
Електронний підпис
03 лютого 2022 10:21
2.2. статут.pdf
03 лютого 2022 10:21
21. Договірна ціна.pdf
03 лютого 2022 10:21
8. МТБ.pdf
03 лютого 2022 10:21
ПП КАБЕКС COVID FREE.pdf
03 лютого 2022 10:21
15. Календарний графік.pdf
03 лютого 2022 10:21
11. Сертифікат .FR12.pdf
03 лютого 2022 10:21
13. Захист довкілля.pdf
03 лютого 2022 10:21
9. акт огляду.pdf
03 лютого 2022 10:21
5. Довідка працівники.pdf
03 лютого 2022 10:21
5. Працівники накази.pdf

Публічні документи

03 лютого 2022 17:56
Електронний підпис
03 лютого 2022 17:51
10. Сертифікат ISO COVID_FREE.pdf
03 лютого 2022 17:51
16. Проєкт договору.pdf
03 лютого 2022 17:51
11.3 ВН ШРБУ.pdf
03 лютого 2022 17:51
3.4 Трудова виконроба.pdf
03 лютого 2022 17:51
11.5 ВН Дніпро-М.jpg
03 лютого 2022 17:51
5. Завірені дозволи.pdf
03 лютого 2022 17:51
17. Кошторис.pdf
03 лютого 2022 17:51
11.1 Копія свідоцтва JAC.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірне підприємство "Кіровоградське спеціалізоне управління №411" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДНІПРОЕЛЕКТРОМОНТАЖ"

ПП "КАБЕКС"

ТОВ "АРАКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірне підприємство "Кіровоградське спеціалізоне управління №411" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДНІПРОЕЛЕКТРОМОНТАЖ"
#01416910
Відхилено 284 014,69
UAH з ПДВ
11 лютого 2022 11:28
ПП "КАБЕКС"
#39660513
Переможець 305 405,47
UAH з ПДВ
11 лютого 2022 13:18

Документи

11 лютого 2022 11:28
Електронний підпис

Документи

11 лютого 2022 13:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2022 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КАБЕКС"
#39660513
305 405,47
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2022 13:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 11:29
Електронний підпис укладений
17 лютого 2022 15:10
Додатки КТП-435.pdf укладений
17 лютого 2022 15:08
Договір КТП-435.pdf укладений
17 лютого 2022 15:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 281 819,59
UAH (в тому числі ПДВ 46 969,93 UAH)