Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по заправці та відновленню картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту картриджів до друковано-розмножувальної техніки. ДК 021-2015:50310000-1- Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
5 370,00 UAH
UA-2022-01-21-005132-b f82e4a8bee2445f9add74b94546b79ba
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Бригунець

+380963531794 mariup.school41@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №41 Маріупольської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 26288211
Місцезнаходження: 87550, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Олімпійська, буд. 67
Контактна особа: Оксана Бригунець
+380963531794
mariup.school41@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2022 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2022 10:21
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2022 10:21
Початок аукціону: 02 лютого 2022 15:09
Очікувана вартість: 5 370,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Послуги з заправки картриджу (Лазерний МФУ Canon I-sensys MF443dw )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Олімпійська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 послуга
Послуги з заправки картриджу (Лазерний МФУ Canon I-sensys MF211)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Олімпійська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 послуга
Послуги з заправки картриджу (Лазерний МФУ Canon I-sensys MF 3010 )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Олімпійська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 послуга
Послуги з заправки картриджу (Лазерний МФУ Canon I-sensys MF 443 dw3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Олімпійська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 послуга
Послуги з заправки картриджу (Лазерний принтер Samsung Xpress M 2070)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Олімпійська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 послуга
Послуги з заправки картриджу (Лазерний принтер Samsung ML - 2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Олімпійська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 послуга
Послуги з заправки картриджу (Лазерний принтер Xerox Work Centre 3025)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Олімпійська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 послуга
Послуги з заправки картриджу (Лазерний принтер Canon I-sensys MF 443 dw)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Олімпійська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 послуга
Послуги з заправки картриджу (Лазерний МФУ Canon I-sensys MF 4018)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Олімпійська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 послуга
Послуги по відновленню картриджів до друковано-розмножувальної техніки Лазерний МФУ Canon I-sensys MF 3010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Олімпійська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 послуга
Послуги по відновленню картриджів до друковано-розмножувальної техніки Лазерний МФУ Canon I-sensys MF 211
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Олімпійська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 послуга
Послуги діагностики та поточних ремонтів, картриджів до друковано-розмножувальної техніки Лазерний МФУ Canon I-sensys MF443dw
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Олімпійська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 послуга
Послуги з заправки картриджу (Лазерний принтер Samsung Xpress M 2020)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Олімпійська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
10 послуга
Послуги по діагностиці та технічному обслуговуванню картриджів до друковано-розмножувальної техніки Лазерні БФП та принтери формата А4 (ч/б)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Олімпійська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
2 послуга
Послуги діагностики та поточних ремонтів, картриджів до друковано-розмножувальної техніки Лазерні БФП та принтери формата А4 (ч/б)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Олімпійська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-21-005132-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ГАЖИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3323802035
Дата подання: 26 січня 2022 16:08
Дискримінаційні умови закупівлі
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному:
надання копії сертифікатів, що засвідчують наявність компетенцій з обслуговування офісної техніки компаній Xerox, Canon, Samsung. Підтвердженням компетенцій є сертифікати, дійсні у 2021 році або які були чинні у 2020 році (не раніше 2020)
Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань.
Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку про надання копії сертифікатів компаній Xerox, Canon, Samsung з тендерної документації. Керуючись законом України про Публічні закупівлі, статтею 5, підпунктом 1.1 (добросовісна конкуренція серед учасників;), 1.2 ( максимальна економія, ефективність та пропорційність;), 1.3 (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;), 1.4 (недискримінація учасників та рівне ставлення до них;), 1.5 (об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;) , 1.6 (запобігання корупційним діям і зловживанням) та статтею 5 підпунктом 2 (Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.), статтею 5 підпунктом 3 (Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.) , статтею 5 підпунктом 4 (Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.).
Вимога щодо надання сертифікатів є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі, які можуть виконати умови, але не надають сертифікати , але мають матеріально технічну базу та фахівців високої кваліфікації для виконання послуг, а також можуть підтвердити свій досвід роботи виконаними договорами на предмет що є предметом закупівлі.
Офіційні представники Xerox, Canon, Samsung не дозволяють виконувати заправку та відновлення картриджів та знімають гарантію при використанні таких витратних матеріалів
Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає вимог надання таких сертифікатів А також керуючись практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду справ у сфері закупівель, а також листів Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” та від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації
А також керуючись законом України Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні Стаття 6 - Державна політика щодо запобігання та протидії дискримінації спрямована на: недопущення дискримінації; Просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу котра дискримінує нас як потенційного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 січня 2022 18:46
Закупівлю було оголошено з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» , а також Наказом № 10 від 19 березня 2019 року “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, Наказом № 11від 20 березня 2019 року "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
На підставі Ст.16. Кваліфікаційні критерії, п.п. 1,2,3 Закону України «Про публічні закупівлі» , які містять наступне:
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
-наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Замовником були встановлені вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, які викладено в Додатку № 2 до оголошення.
Так, згідно Додатку №2 до оголошення технічної документації до закупівлі вказані наступні вимоги:
Копії сертифікатів, що засвідчують наявність компетенцій з обслуговування офісної техніки компаній Xerox, Canon, Samsung. Підтвердженням компетенцій є сертифікати, дійсні у 2021 році або які були чинні у 2020 році (не раніше 2020)

В даному випадку сертифікати свідчать про те, що підприємство має в своєму штаті працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, пройшли спеціальне навчання і можуть надавати послуги з обслуговування офісної техніки компаній Xerox, Canon.
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, які викладено в Додатку № 2 до оголошення надають право Замовнику отримати якісні та кваліфіковані послуги із заправки та відновлення картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту друковано-розмножувальної техніки, згідно Наказу № 10 від 19 березня 2019 року “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” та Наказу № 11від 20 березня 2019 року "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" і на що відсутня будь-яка заборона в законодавчих актах України.
Таким чином дії Замовника не суперечать законодавству і не обмежують конкуренцію , які б призводили до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного вважаємо, що підстави для виключення із кваліфікаційних вимог надання вказаних сертифікатів і будь які внесення змін до умов і вимог оголошеної процедури закупівлі відсутні.

Але задля добросовісної конкуренції серед учасників ми усунули вимогу яка на Вашу думку є дискриінаційною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2022 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЦРК "Заправський" 4 400,00
UAH з ПДВ
4 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАЖИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 4 890,00
UAH з ПДВ
4 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2022 13:53
Електронний підпис
03 лютого 2022 13:37
Підписання договору
03 лютого 2022 13:37
Комерційна пропозиція
31 січня 2022 14:08
Електронний підпис
31 січня 2022 14:07
Підписання договору.pdf
31 січня 2022 14:07
Статут.pdf
31 січня 2022 14:07
Витяг.pdf
31 січня 2022 14:07
Виписка.pdf

Публічні документи

28 січня 2022 13:17
Електронний підпис
28 січня 2022 13:17
мат база.pdf
28 січня 2022 13:17
ФОП.pdf
28 січня 2022 13:17
Сертификат.pdf
28 січня 2022 13:17
підпис.pdf
28 січня 2022 13:17
авторизация.jpg
28 січня 2022 13:17
кадры.pdf
28 січня 2022 13:17
договор заправки 21.pdf
28 січня 2022 13:17
Дог 66.pdf
28 січня 2022 13:17
СЕРТИФИКАТ wwm.pdf
28 січня 2022 13:17
Виписка ЄДР.pdf
28 січня 2022 13:17
ilovepdf_merged(14).pdf
28 січня 2022 13:17
Додаток Договір.pdf
28 січня 2022 13:17
Паспорт ГАА.pdf
28 січня 2022 13:17
КП.pdf
28 січня 2022 13:17
труд дипл ГАА.pdf
28 січня 2022 13:17
Додаток ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЦРК "Заправський"

ФОП "ГАЖИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЦРК "Заправський"
#34746098
Переможець 4 400,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2022 13:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2022 13:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЦРК "Заправський"
#34746098
4 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2022 12:20
Доп. угода № 1 від 17.02.2022р..pdf зміни до договору
21 лютого 2022 10:34
Електронний підпис укладений
14 лютого 2022 14:03
Договор №41 від 14.02.22 заправка картриджів.pdf укладений
14 лютого 2022 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вимоги по заправленим або відновленим витратним матеріалам. - Використовані для заправки і відновлення витратні матеріали повинні бути тільки оригінальними (безпосередньо від виробника друковано розмножувальної техніки) або аналогом пр-ва StaticControl. Використання інших аналогів або сумісних матеріалів не допускається. - Ресурс віддрукованих сторінок і якість відбитка повинні відповідати специфікаціям виробника картриджа. - Зовнішній вигляд заправленого картриджа без дефектів і явних видимих поломок, без слідів висипання тонера. - Не допускається ефект брудного / сірого листа (ф вона) при друку на білому папері. Не допускається ефект брудного / сірого листа (фону) при друку на білому папері. - Наявність у кожного заправленого картриджа Тест оригіналу для контролю якості. - Наявність на картриджі маркування з серійним номером, за яким у Замовника є можливість простежити кількість заправок / відновлення процесів ний. - Наявність бази даних відновлених витратних матеріалів для можливості перегляду Виконавцем інформації по заправці / відновленню. - Упаковка картриджа повинна забезпечувати захист картриджа від механічних і фізичних впливів при зберіганні і транспортуванні, а також позволя ть ідентифікувати модель картриджа і виконані з ним роботи, всередині упаковки повинні бути відсутніми частинки фарбувального матеріалу (тонера). - Постачальник повинен надавати гарантію на картридж і в разі виявлення дефекту друку проводити заміну. Вимоги до складу послуг по заправці та відновленню. Склад робіт по заправці картриджа: - повне розбирання картриджа; - огляд внутрішніх деталей на предмет зносу і механічних пошкоджень; - очищення деталей картриджа від залишків тонера і пилу; - заповнення бункера картриджа тонером; - установка нового чіпа або його обнуління, при його наявності на картриджі; - мастило контактів; - заміна мелкоресурсних деталей; - збірка картриджа; - картриджі маркуються стікерами з зазначенням дати надання послуги; - тестування картриджа на аналогічному принтері або копіювальному апараті; - упаковка картриджа в світлонепроникну оболонку. Склад робіт по відновленню картриджів: - повне розбирання картриджа; - огляд внутрішніх деталей на предмет зносу і механічних пошкоджень; - очищення деталей картриджа від залишків тонера і пилу; - заповнення бункера картриджа тонером; - заміна фоторецептора (при його наявності); - заміна чистячого леза (при його наявності); - заміна леза магнітного вала (при його наявності); - заміна скребка фотобарабана (при його наявності); - заміна леза очищення фотобарабана (при його наявності); - заміна ролика заряду; - заміна магнітного вала; - заміна елементів корпусу картриджі при їх зносі; - установка нового чіпа або його обнуління, при його наявності на картриджі; - збірка картриджа; - картриджі маркуються стікерами з зазначенням дати надання послуги; - тестування картриджа на аналогічному принтері або копіювальному апараті; - упаковка картриджа в світлонепроникну оболонку. Вимоги до діагностики технічного обслуговування та поточного ремонту Діагностика та технічне обслуговування принтера, МФУ: - діагностика стану апарату і перевірка якості друку; - очищення апарату від пилу і залишків тонера; - мастило вузлів і механізмів апарату; - очищення бункера відпрацювання (якщо такий є); - проведення контрольного тесту якості роботи пристрою. - тестування пристрою, установити правильні настройки після проведення техобслуговування. Поточний ремонт принтера, МФУ: - діагностика стану апарату і перевірка якості друку; - виявлення необхідності заміни деталей і вузлів, що виробили свій ресурс; - усунення виявленої несправності, запчастин за рахунок замовника;
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML