Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги зі збору, вивезення та розміщення відходів
Очікувана вартість
459 047,00 UAH
UA-2022-01-21-003854-c ● cb14e346253b41efa5cdce34ba17bbeb
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет "Одеська морська академія" |
Код ЄДРПОУ: | 01127799 |
Місцезнаходження: | 65029, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул.Дідріхсона, 8 |
Контактна особа: |
Матвеєва Анжела Вікторівна +380487931698 mto@onma.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2022 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2022 12:57 |
Очікувана вартість: | 459 047,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 295,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з електронним цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - 120 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто з дати автоматичного розкриття частини тендерної пропозиції. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національногобанку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями). Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»: «3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 13771.41 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3199.9 м.куб
послуги зі збору, вивезення та розміщення відходів ТПВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона, 8; вул. Дідріхсона, 13; вул. Маловського, 10; вул. Приморська, 26.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90511200-4 — Послуги зі збирання побутових відходів
40 м.куб
послуги зі збору, вивезення та розміщення відходів ВГВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона, 8; вул. Дідріхсона, 13; вул. Маловського, 10; вул. Приморська, 26.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90511000-2 — Послуги зі збирання сміття
10.5 т
послуги зі збору, вивезення та розміщення відходів з деревини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона, 8; вул. Маловського, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90511000-2 — Послуги зі збирання сміття
1 т
послуги зі збору, вивезення та розміщення відходів, матеріалів та виробів з пластмас
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65029, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90511000-2 — Послуги зі збирання сміття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2022 17:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2022 17:32 |
перелік змін від 3 лютого.docx | |
03 лютого 2022 17:21 |
ТД (зміни) (3 лютого).docx | |
03 лютого 2022 17:21 |
ТД (зміни) (3 лютого).docx |
03 лютого 2022 17:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 лютого 2022 17:32 |
перелік змін від 3 лютого.docx
|
||||||
03 лютого 2022 17:21 |
ТД (зміни) (3 лютого).docx
|
||||||
03 лютого 2022 17:21 |
ТД (зміни) (3 лютого).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-21-003854-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 26 січня 2022 18:23
Вантажопідйомність
Згідно підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що учасник має підтвердити наявність - «вантажні автомобілі з устаткуванням для механізованого завантаження знімного кузова-накопичувача на себе, транспортування його і механізованого зняття на землю, для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВГВ), негабаритних/ будівельних відходів у кількості не менше 2 (двох) автомобілів. Спеціальні автотранспортні засоби для вивезення ВГВ повинні мати вантажопідйомність не менше 10.5т»
Вимога стосовно вантажопідйомності автотранспортних засобів для вивезення ВГВ в 10,5 т. є надмірною, дискримінаційною і незаконною та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що Замовником жодним чином необґрунтована необхідність автотранспортних засобів для вивезення ВГВ вантажопідйомністю 10,5 т.
Згідно підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимоги до контейнерів для великогабаритних відходів «контейнери-накопичувачі для збору ВГВ об’ємом 8 м.куб. у кількості не менше 2 шт. для негабаритних/будівельних відходів».
Тобто для транспортування контейнерів-накопичувачів для збору ВГВ для великогабаритних відходів об’ємом 8 м. куб. Замовник пропонує використовувати автомобілі вантажопідйомністю в 10,5 т. при тому що загальні норми навантаження даних контейнерів встановлені заводами виробниками складають 5 т. (https://kievspecteh.com/catalog/konteynery-dlya-krupnogabaritnogo-musora/velikogabaritniy-konteyner-dlya-smittya8-m3).
Вказані вимоги Замовника є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору та надання аналогічних до предмету закупівлі послуг.
Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з тендерної документації вимогу передбачену підпунктом підпунктом 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації наступного змісту «Спеціальні автотранспортні засоби для вивезення ВГВ повинні мати вантажопідйомність не менше 10.5т»
Розгорнути
Згорнути
Вимога стосовно вантажопідйомності автотранспортних засобів для вивезення ВГВ в 10,5 т. є надмірною, дискримінаційною і незаконною та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що Замовником жодним чином необґрунтована необхідність автотранспортних засобів для вивезення ВГВ вантажопідйомністю 10,5 т.
Згідно підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимоги до контейнерів для великогабаритних відходів «контейнери-накопичувачі для збору ВГВ об’ємом 8 м.куб. у кількості не менше 2 шт. для негабаритних/будівельних відходів».
Тобто для транспортування контейнерів-накопичувачів для збору ВГВ для великогабаритних відходів об’ємом 8 м. куб. Замовник пропонує використовувати автомобілі вантажопідйомністю в 10,5 т. при тому що загальні норми навантаження даних контейнерів встановлені заводами виробниками складають 5 т. (https://kievspecteh.com/catalog/konteynery-dlya-krupnogabaritnogo-musora/velikogabaritniy-konteyner-dlya-smittya8-m3).
Вказані вимоги Замовника є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору та надання аналогічних до предмету закупівлі послуг.
Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з тендерної документації вимогу передбачену підпунктом підпунктом 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації наступного змісту «Спеціальні автотранспортні засоби для вивезення ВГВ повинні мати вантажопідйомність не менше 10.5т»
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 січня 2022 15:56
Шановний Учаснику! Доводимо до Вашого відома, що твердження, що маса контейнерів ємністю 8,0 куб.м. не може буде більшою за 5 тон, є помилковим і не має технічного обґрунтування.
Контейнери об’ємом 8 м.куб. призначені для збору великогабаритних відходів. Великогабаритне сміття складається із залишків самих різних матеріалів, в т.ч. будівельних відходів починаючи від бою цегли, закінчуючи фрагментами штукатурки. Для кожного з них характерна різна щільність, що впливає на вибір вантажопідйомності автомобілів для транспортування цих відходів, їх кількість і тип кузова або контейнера. Щільність різнотипного будівельного сміття - параметр, відповідний відношенню його маси до займаному обсягу, визначена ДСТУ Б.В.2.7. Знаючи насипну щільність матеріалу, можна підрахувати і його масу, і обсяг. Існують загальноприйняті показники насипної щільності для різних типів будівельних матеріалів. Середнє значення для демонтажних відходів, що представляють собою суміш різних матеріалів складає 1200-1600 кг/м.куб. Таким чином, заповнений контейнер об’ємом 8 м.куб. важить в середньому від 9,6т до 12,8т.
До того ж не існує загальних затверджених норм навантаження даних контейнерів. Кожен завод виробник встановлює норму завантаження на контейнер, який він виготовляє залежно насамперед від технічних характеристик матеріалів, з яких виготовлений контейнер (товщина металу і т.і.) та технології його виробництва. Тому норма навантаження контейнера, заявлена одним конкретним виробником, на якого посилається Учасник, - не є загальною та обов’язковою для інших виробників аналогічних контейнерів об’ємом 8 м.куб.
Таким чином, вимоги замовника щодо наявності в Учасника спеціальних автотранспортних засобів для вивезення ВГВ вантажопідйомністю не менше 10,5т для вивезення відходів з контейнерів ємністю 8 куб.м. є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням вимогам чинного законодавства. Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію.
Контейнери об’ємом 8 м.куб. призначені для збору великогабаритних відходів. Великогабаритне сміття складається із залишків самих різних матеріалів, в т.ч. будівельних відходів починаючи від бою цегли, закінчуючи фрагментами штукатурки. Для кожного з них характерна різна щільність, що впливає на вибір вантажопідйомності автомобілів для транспортування цих відходів, їх кількість і тип кузова або контейнера. Щільність різнотипного будівельного сміття - параметр, відповідний відношенню його маси до займаному обсягу, визначена ДСТУ Б.В.2.7. Знаючи насипну щільність матеріалу, можна підрахувати і його масу, і обсяг. Існують загальноприйняті показники насипної щільності для різних типів будівельних матеріалів. Середнє значення для демонтажних відходів, що представляють собою суміш різних матеріалів складає 1200-1600 кг/м.куб. Таким чином, заповнений контейнер об’ємом 8 м.куб. важить в середньому від 9,6т до 12,8т.
До того ж не існує загальних затверджених норм навантаження даних контейнерів. Кожен завод виробник встановлює норму завантаження на контейнер, який він виготовляє залежно насамперед від технічних характеристик матеріалів, з яких виготовлений контейнер (товщина металу і т.і.) та технології його виробництва. Тому норма навантаження контейнера, заявлена одним конкретним виробником, на якого посилається Учасник, - не є загальною та обов’язковою для інших виробників аналогічних контейнерів об’ємом 8 м.куб.
Таким чином, вимоги замовника щодо наявності в Учасника спеціальних автотранспортних засобів для вивезення ВГВ вантажопідйомністю не менше 10,5т для вивезення відходів з контейнерів ємністю 8 куб.м. є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням вимогам чинного законодавства. Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію.
Номер вимоги: UA-2022-01-21-003854-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 26 січня 2022 18:30
Машини ТПВ
Згідно підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що учасник має підтвердити наявність у нього наступної техніки – «спеціальна техніка – автомобілі-сміттєвози для перевезення твердих побутових відходів (ТПВ) із заднім механізованим завантаженням для збирання ТПВ з контейнерів об’ємом 1,1 м.куб. у кількості не менше 3-х (трьох) сміттєвозів.».
Вимога стосовно наявності сміттєвозів, наявна кількість яких повинна бути не менше трьох є надмірною, дискримінаційною і незаконною та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що Замовником жодним чином необґрунтована необхідність такої кількості сміттєвозів, а саме 3 одиниць.
Встановлена вимога про наявність не менше 3-х сміттєвозів є надмірною і дискримінаційною тому, що згідно Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що необхідно спорожнювати максимально 13 контейнерів об’ємом 1,1 м. куб. відходів, що становить 14,3 м.куб відходів. Сміттєвози для обслуговування контейнерів об’ємом 1,1 м. куб. оснащені обладнанням для пресування відходів з коефіцієнтом ущільнення в середньому від 3 до 5. Зібраний об’єм відходів 14,3 м.куб. після пресування зменшується до (4,77-2,86) м.куб. відходів.
Враховуючи вище зазначене, для обслуговування вказаної кількості контейнерів достатньо 1 (одного) сміттєвоза.
У зв'язку з вище вказаним вважаємо необґрунтованими та надмірними вимоги Замовника про необхідність підтвердження учасниками наявності сміттєвозів кількість яких повинна бути не менше трьох.
Вказані вимоги Замовника є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору та надання аналогічних до предмету закупівлі послуг.
Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з тендерної документації вимогу підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації в наступній частині – «у кількості не менше 3-х (трьох) сміттєвозів.».
Розгорнути
Згорнути
Вимога стосовно наявності сміттєвозів, наявна кількість яких повинна бути не менше трьох є надмірною, дискримінаційною і незаконною та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що Замовником жодним чином необґрунтована необхідність такої кількості сміттєвозів, а саме 3 одиниць.
Встановлена вимога про наявність не менше 3-х сміттєвозів є надмірною і дискримінаційною тому, що згідно Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що необхідно спорожнювати максимально 13 контейнерів об’ємом 1,1 м. куб. відходів, що становить 14,3 м.куб відходів. Сміттєвози для обслуговування контейнерів об’ємом 1,1 м. куб. оснащені обладнанням для пресування відходів з коефіцієнтом ущільнення в середньому від 3 до 5. Зібраний об’єм відходів 14,3 м.куб. після пресування зменшується до (4,77-2,86) м.куб. відходів.
Враховуючи вище зазначене, для обслуговування вказаної кількості контейнерів достатньо 1 (одного) сміттєвоза.
У зв'язку з вище вказаним вважаємо необґрунтованими та надмірними вимоги Замовника про необхідність підтвердження учасниками наявності сміттєвозів кількість яких повинна бути не менше трьох.
Вказані вимоги Замовника є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору та надання аналогічних до предмету закупівлі послуг.
Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з тендерної документації вимогу підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації в наступній частині – «у кількості не менше 3-х (трьох) сміттєвозів.».
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 січня 2022 15:58
Шановний Учаснику! Доводимо до Вашого відома, вимоги по закупівлі: Послуги зі збору, вивезення та розміщення відходів, ДК 021-2015: код 90510000-5 - «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» складені у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відповідно до ст. 16 Закону Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в т.ч. наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Визначені Замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Національним університетом "Одеська морська академія" як Замовником закупівлі у тендерній документації встановлені такі кваліфікаційні критерії до Учасників, які мають забезпечити належне, своєчасне та повне виконання послуг за предметом закупівлі. Однією із складових критерію наявності обладнання та матеріально-технічної бази є встановлена Замовником у тендерній документації вимога наявності не менше 3-х (трьох) сміттєвозів. Для гарантування безперебійного надання послуг Замовником встановлена така кількість наявності в Учасника спеціальних транспортних засобів (сміттєвозів) зважаючи на запланований у закупівлі обсяг вивезення твердих побутових відходів, а також враховуючи наявність запасних транспортних засобів у разі несправностей основних транспортних засобів. Важливим фактором є терміни надання послуг згідно проекту Договору, умови якого є незмінними. Замовник, враховуючи Ваше зауваження щодо надмірної кількості сміттєвозів, прийняв рішення внести зміни до тендерної документації та змінити кількість сміттєвозів з трьох одиниць на дві. Саме така мінімальна кількість спеціального транспорту є об'єктивно необхідною для належного, своєчасного та повного виконання умов договору та надання послуг за предметом закупівлі, враховуючі можливу поломку сміттєвозів. Зважаючи на вищевикладене вимога Учасника підлягає частковому задоволенню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-01-21-003854-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР", Код ЄДРПОУ:36796670
Дата подання: 22 лютого 2022 18:28
Дата подання: 22 лютого 2022 18:28
Скарга
Скарга на рішення Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 травня 2022 12:57
рішення від 03.05.2022 № 4257.pdf
Дата публікації: 04 травня 2022 12:57
інформація про резолютивну частину рішення від 12.05.2022 № 4574.pdf
Дата публікації: 13 травня 2022 12:01
рішення від 12.05.2022 № 4574.pdf
Дата публікації: 16 травня 2022 12:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення виконано
Дата виконання рішення замовником: 24 травня 2022 10:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2022 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" |
458 105,10
UAH з ПДВ
|
218 112,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ГРАД-СЕРВІС" |
310 461,00
UAH з ПДВ
|
252 382,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОГРУП СЕРВІС" |
414 617,70
UAH з ПДВ
|
252 392,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР" |
447 151,80
UAH з ПДВ
|
447 151,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" #40539205 |
Рішення скасоване |
218 112,60
UAH з ПДВ
|
17 травня 2022 14:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2022 15:35
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 лютого 2022 00:00
|
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" #40539205 |
Очікує рішення |
218 112,60
UAH з ПДВ
|
17 травня 2022 14:29
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 травня 2022 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 24 травня 2022 10:55 |
Кінець періоду оскарження: | 04 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 24 травня 2022 10:55 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX (зі змінами внесеними Указами від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженим Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, від 18.04.2022 № 259/2022, затвердженим Законом України від 21.04.2022 № 2212-IX, від 17.05.2022 № 341/2022, затвердженим Законом України від 22.05.2022 № 2263-IX ), продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб, що унеможливлюють виконання норм Закону. До уваги прийнято лист-роз’ясненння Мінекономрозвитку України від 22.04.2022 № 3304-04/16796-06. |
Документи:
24 травня 2022 10:55
|
Електронний підпис |
24 травня 2022 10:50
|
протокол відміни торгів.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2022-01-21-003854-c.b4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР", Код ЄДРПОУ:36796670
Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів.
Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів, що призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2022-01-21-003854-c.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР", Код ЄДРПОУ:36796670
Дата подання: 30 травня 2022 14:32
Дата подання: 30 травня 2022 14:32
Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів.
Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 червня 2022 13:17
Рішення від 02.06.2022 № 4793.pdf
Дата публікації: 02 червня 2022 13:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.06.2022 № 4844.pdf
Дата публікації: 10 червня 2022 11:24
Рішення від 09.06.2022 № 4844.pdf
Дата публікації: 10 червня 2022 11:33