Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Рівненського міськвиконкому |
Код ЄДРПОУ: | 25675242 |
Місцезнаходження: | 33000, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Соборна, 30 |
Контактна особа: |
СИСЬКОВА ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА +380633290989 syskovaoksana@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2022 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2022 13:30 |
Очікувана вартість: | 1 619 327,88 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 096,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2022 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2022 16:17 |
ТД СОКИ 2022.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-19-000059 ● 2565df7b9cdb4275b1c473bbb8e119b8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2022 21:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.09.2022 № 215
(дата) м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 19.09.2022 № 215
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2022-01-21-003214-a 21.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-21 17:17:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Фруктові та овочеві соки », (за кодом CPV за ДК 021:2015 15320000-7: Фруктові та овочеві соки), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-21-003214-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати додаткову угоду №1 до договору від 23.03.2022№11/22 та пояснити причини не оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору вищезазначеною додатковою угодою.
3. Надати документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин. які спричинили збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, про що зазначено в укладеній додатковій угоді від 19.09.2022 № 4 до договору від 23.03.2022 №11/22.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-26 15:58:59
Пояснення замовника
Наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.09.2022 № 215 року розпочато моніторинг закупівлі UA-2022-01-21-0003214-а.
Відповідно Запиту надаю пояснення щодо правомірності прийнятих рішень.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляємо наступне.
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. № 631 і від 11 жовтня 2016р. №710» Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради (надалі Замовник) оприлюднило обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості та/або бюджетного призначення предмета закупівлі : ДК 021:2015 - 15320000-7 - Фруктові та овочеві соки.
Категорія Замовника - згідно п.3 ч.1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
Мета проведення закупівлі: Потреба у закупівлі зумовлена необхідністю забезпечення безперебійного харчування дітей у дошкільних закладах освіти міста Рівного. Придбання даного продукту дозволить забезпечити повноцінний розвиток дитячого організму завдяки виконанню норм харчування.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Сік фруктовий: - Виноградно-яблучний (12348 кг) - Яблучний (12300 кг) - Виноградний (12300 кг) Натуральні соки промислового виробництва, виготовлені на основі натуральних доброякісних стиглих фруктів, без консервантів, освітлені або з м’якоттю. Зовнішній вигляд: однорідна рідина, без включень та сторонніх домішок. Смак та запах: натуральний, добре виражений смак та аромат, властиві використаним видам сировини, без сторонніх запахів та присмаків. Сік пастеризований без додавання цукрів та підсолоджувачів Пакування: Скляна банка, об’єм 3л. Товар має бути в упаковці підприємства-виробника. На кожній одиниці пакування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці.
Сік фруктовий: - Апельсиновий (12300 кг ) - Персиковий (12300 кг) Натуральні соки промислового виробництва, виготовлені на основі натуральних доброякісних стиглих фруктів, без консервантів, освітлені або з м’якоттю. Зовнішній вигляд: однорідна рідина, без включень та сторонніх домішок. Смак та запах: натуральний, добре виражений смак та аромат, властиві використаним видам сировини, без сторонніх запахів та присмаків. Сік пастеризований без додавання цукрів та підсолоджувачів Пакування: багатошарова упаковка (шари картону, алюмінієва фольга, харчова поліетиленова плівка) Товар має бути в упаковці підприємства-виробника. На кожній одиниці пакування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови
та енергетичну цінність. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці
Товар повинен відповідати вимогам законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, згідно ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Загальна кількість необхідного до закупівлі обсягу соків фруктових сформована виходячи із обсягів, спожитих дошкільними освітніми закладами, що знаходяться у підпорядкуванні замовника, за 2021 рік. Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2022 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Відповідно до розрахунків вартості соків фруктових 61548 кг проведених у відповідності до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом ринкових консультацій з метою аналізу ринкової ціни на товар, з урахуванням видатків замовника, очікувана вартість процедури закупівлі складатиме 1 619 327,88 грн. з ПДВ. Ціна за одиницю товару перебуває в межах діапазону показників, актуальних на момент оприлюднення закупівлі, ринкових цін на відповідний вид соків фруктових на території України. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснень Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. і Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін на відповідний вид соків фруктових при плануванні відповідної закупівлі. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.
Щодо посилання на сторінку веб сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 4 та абзацу третього пункту 41 Постанови № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у разі оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (перелік визначений у частині першій статті 13 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон)) або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті розпорядника бюджетних коштів за посиланням - http://rosvita.rv.ua/dergavnizakypivli.html.
Щодо причин не оприлюднення додаткової угоди № 1 повідомляємо наступне.
Додаткова угода № 1 від 23.02.2022 року до Договору № 11/22 від 23.02.2022 року була підписана одночасно з підписання Договору і оприлюднена разом із Договором № 11/22 від 23.02.2022 року. Ознайомитись з Додатковою угодою № 1 можна у файлі «Підписаний контракт» аркуш 7.
Оскільки, зміни які вносились у Договір № 11/22 від 23.02.2022 року не відносяться до жодного пункту ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», тому окремо дана Додаткова угода не оприлюднювалась.
Щодо документального підтвердження об’єктивних обставин, які спричинили збільшення ціни товару повідомляємо наступне.
Учасник, ТОВ «Волинській екологічний продукт» 15.09.2022 року звернувся до Замовника з пропозицією зміни ціни товару, а саме збільшення ціни за одиницю товару на 9,99 % за Договором 11/22 від 23.02.2022 року в зв’язку зі стрімким зростанням ціни на даний вид товару на ринку. На підтвердження коливання ціни товару Учасник – ТОВ «Волинській екологічний продукт» надав моніторинг цін Головного управління статистики у Рівненській області від 15.02.2022 року, 15.03.2022 року, 13.04.2022 року, 13.07.2022 року, 14.09.2022 року.
В результаті розгляду звернення з Учасником ТОВ «Волинській екологічний продукт» було укладену додаткову угоду № 4 від 19.09.2022 року про зміну ціни за одиницю товару.
Додаток: моніторинг цін Головного управління статистики у Рівненській області від 15.02.2022 року, 15.03.2022 року, 13.04.2022 року, 13.07.2022 року, 14.09.2022 року
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛИНСЬКИЙ ЕКОЛОГІЧНИЙ ПРОДУКТ" |
1 600 248,00
UAH з ПДВ
|
1 600 248,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КАЛИГІН ВІКТОР ВІТАЛІЙОВИЧ" |
1 619 313,00
UAH з ПДВ
|
1 619 313,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛИНСЬКИЙ ЕКОЛОГІЧНИЙ ПРОДУКТ" #38370918 |
Переможець |
1 600 248,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2022 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2022 13:04
|
ДУ СОКИ кошторис.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2022 13:04
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2022 11:07
|
Додаткова угода 4 СОКИ.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2022 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2022 13:29
|
Додаткова угода 3 СОКИ.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2022 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2022 13:25
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
07 березня 2022 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2022 10:11
|
Договір | укладений |
24 лютого 2022 10:10
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сік виноградно-яблучний | 12348 | кг |
26,00
UAH
|
Сік яблучний | 12300 | кг |
26,00
UAH
|
Сік апельсиновий | 12300 | кг |
26,00
UAH
|
Сік персиковий | 12300 | кг |
26,00
UAH
|
Сік персиковий | 12300 | кг |
26,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення дати укладання договору |
Номер договору про закупівлю: | 11/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна кошторисних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 11/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору |
Номер договору про закупівлю: | 11/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна кошторисних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 11/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сік виноградно-яблучний | 12348 | кг |
26,00
UAH
|
Сік яблучний | 12300 | кг |
26,00
UAH
|
Сік апельсиновий | 12300 | кг |
26,00
UAH
|
Сік персиковий | 12300 | кг |
26,00
UAH
|
Сік персиковий | 12300 | кг |
26,00
UAH
|