Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
121 580,00 UAH
UA-2022-01-21-002797-a 82e1a3a5190e41919db193708f4c3a45
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блоха Віталій Олександрович

+380532609524 zakupivli@osvitapoltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Poltava, Sobornosti Street, 36
Контактна особа: Блоха Віталій Олександрович
+380532609524
zakupivli@osvitapoltava.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2022 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2022 15:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2022 15:11
Початок аукціону: 02 лютого 2022 11:03
Очікувана вартість: 121 580,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 215,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Соборності, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2022 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2022 15:07
Проєкт договору.docx
21 січня 2022 15:07
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-21-002797-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ", Код ЄДРПОУ:36324681
Дата подання: 03 лютого 2022 16:23
Щодо відхилення пропозиції
Шановний замовнику!
Розглянувши протокол №55 уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції, повідомляємо:
1) Частина 5 ст22 Закону України “Про публічні закупівлі” забороняє замовнику вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо вони надані через електронну систему закупівель у формі електронного документа із накладанням КЕП.
У нашому випадку, ВСІ документи були подані як з КЕП (кожний документ), так і продубльовані - кожний без КЕП.
2) У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, нами булт надані документи на працівників (слюсарів), які безпосередньо приймають участь у виконання робіт з технічного обслуговування та ремонту ТЗ, та директор - відповідальний за підпис договору.
Документи, яких бракувало (Нач. дільниці СТО та Менеджер із закупівлі запчастин) - додаємо у складі вимоги, та вважаємо їх відсутність несуттєвою помилкою.
3) Графік роботи додаємо в оновленій Довідці про підприємство та вважаємо його відсутність також несуттєвою помилкою.
Оскільки в Оголошенні про спрощену закупівлю було вказано про те, що основним і єдиним критерієм оцінки є - ціна (Питома вага цінового критерію – 100%), вважаємо рішення Протколу №55 про відхилення пропозиції неправомірним та просимо про його скасування.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 лютого 2022 11:03
Шановний Учаснику!
На підставі аб.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону, не було надано всі документи, які вимагав Замовник, а саме: - Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. - Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). - Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону.
2. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Додаток 1 «Вимоги до кваліфікації учасників, спосіб їх підтвердження та склад пропозиції» учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у складі своєї пропозиції наступні документи:
«4. Довідка у довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, про чисельність персоналу та кваліфікаційний склад працівників учасника (наявність штатного фахівця з електрики автомобілів, колориста).»
У пропозиції Учасника ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ" інформація щодо фахівця з електрики автомобілів, колориста була відсутня.
3. Згідно з частиною 9 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: “Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.” Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. Учасник не має права цього робити, виходячи з вимог частини 9 статті 14, адже всі документи пропозиції мають бути завантаженні до завершення строку подання пропозицій.

Документи подані скаржником

03 лютого 2022 16:23
Бородін диплом.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2022 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ" 118 500,00
UAH з ПДВ
118 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Аикон-Авто" 121 511,77
UAH з ПДВ
121 511,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2022 18:22
Електронний підпис
29 січня 2022 14:45
Електронний підпис
29 січня 2022 14:44
Договір АСТРА + АКТ.pdf.p7s
29 січня 2022 14:44
Документи_Мороз.PDF
29 січня 2022 14:44
Документи_Мороз.PDF.p7s
29 січня 2022 14:44
Документи_Аксютік.PDF.p7s
29 січня 2022 14:44
Договір АСТРА + АКТ.pdf
29 січня 2022 14:44
Договір ПЕТРОІЛ+АКТ.pdf
29 січня 2022 14:44
Документи_Аксютік.PDF

Публічні документи

27 січня 2022 17:07
Електронний підпис
27 січня 2022 17:06
1_1 Рішення учасника.pdf
27 січня 2022 17:06
9 Довідка СТО оренда.pdf
27 січня 2022 17:06
4_1 Працівники.zip
27 січня 2022 17:06
11 Виписка з ЄДР.pdf
27 січня 2022 17:06
12 Витяг ПДВ.jpg
27 січня 2022 17:06
10 Проєкт договору (6).pdf
27 січня 2022 17:06
1_2 Наказ директор.pdf
27 січня 2022 17:06
6 Паспорт директора.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ"

ТОВ "Аикон-Авто"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ"
#36324681
Відхилено 118 500,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2022 14:43
ТОВ "Аикон-Авто"
#38019594
Переможець 121 511,77
UAH з ПДВ
03 лютого 2022 14:49

Документи

03 лютого 2022 14:43
Електронний підпис
03 лютого 2022 14:42
Протокол

Документи

03 лютого 2022 14:49
Електронний підпис
03 лютого 2022 14:48
намір укласти договір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2022 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Аикон-Авто"
#38019594
121 511,77
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2022 14:49
Електронний підпис
03 лютого 2022 14:48
намір укласти договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 08:39
Електронний підпис укладений
09 лютого 2022 09:33
Договір укладений
09 лютого 2022 09:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 121 511,77
UAH (в тому числі ПДВ 20 251,96 UAH)