Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня" Запорізької обласної ради (скорочена назва - КНП "ЗОКДЛ" ЗОР) |
Код ЄДРПОУ: | 05498737 |
Вебсайт: | http://zokdl.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69063, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, Проспект Соборний/вул. Дніпровська/вул.Олександрівська 70/21/47 |
Контактна особа: |
Чубарова Наталя Анатоліївна +380612222104 zokdl.vmtz@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2022 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2022 16:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2022 15:28 |
Очікувана вартість: | 44 291 812,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 221 459,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної гарантії виданої банком. Гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною та містити інформацію про зобов’язання банку, у разі виникнення обставин, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі 0,2% від очікуваної вартості та підписана КЕП Уповноваженої особи. На підтвердження реалізації гарантії надати документи, що підтверджує покриття банківської гарантії для забезпечення тендерної пропозиції (платіжне доручення, тощо, з відміткою банку про зарахування коштів на рахунок банку). Електронна банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення) (зі змінами), а також Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених статтею 25 Закону України «Про публічні закупівлі», відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній в цій Документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України крім банків, щодо яких прийнято рішення Національного банку України про визнання неплатоспроможними, що підтверджується довідкою банку, яким видано гарантію. Разом з гарантією надається: сканована копія банківської ліцензії або інший документ, який підтверджує її видачу (усі копії завіряються банком). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 88 583,62 грн. (вісімдесят вісім тисяч п’ятсот вісімдесят три гривні, 62 копійки) Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, мають бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції Учасником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 88583.62 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору в розмірі 0,2 (нуль цілих дві десятих) відсотків кошторисної вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника), з обов’язковим наданням копії відповідного платіжного доручення. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | :. Оплата Робіт (їх частини) здійснюється згідно з Планом фінансування будівництва (Додаток № 3 до Договору) за умови виконання Робіт згідно з Договором, Додатками до Договору, вимог законодавства та за умови наявності реального фінансування на поточному рахунку Замовника на оплату представниками Сторін Актів форми КБ-2в та КБ-3 . Оплата Робіт (їх частини) здійснюється на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін, та інших документів, передбачених даним Договором (Додатків до нього) в межах Плану фінансування будівництва та з врахуванням | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2022 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2022 16:55 |
Додаток 2 (оновлена редакція).docx | |
04 лютого 2022 16:55 |
ТД кап. ремонт (оновлена редакція).docx | |
04 лютого 2022 16:55 |
Оголошеннкап. ремонт поліклініка (оновлена редакція).docx | |
04 лютого 2022 16:55 |
перелік змін.doc | |
21 січня 2022 13:50 |
Додаток 6.docx | |
21 січня 2022 13:50 |
Додаток 5.docx | |
21 січня 2022 13:50 |
Додаток 4.docx | |
21 січня 2022 13:50 |
ПРОЕКТ ДОГ. КАП. ремонту пол..doc | |
21 січня 2022 13:50 |
Додаток 2.docx | |
21 січня 2022 13:50 |
Додаток 1.docx | |
21 січня 2022 13:50 |
ТД кап. ремонт.docx | |
21 січня 2022 13:50 |
Оголошеннкап. ремонт поліклініка.docx |
04 лютого 2022 17:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 лютого 2022 16:55 |
Додаток 2 (оновлена редакція).docx
|
|||
04 лютого 2022 16:55 |
ТД кап. ремонт (оновлена редакція).docx
|
|||
04 лютого 2022 16:55 |
Оголошеннкап. ремонт поліклініка (оновлена редакція).docx
|
|||
04 лютого 2022 16:55 |
перелік змін.doc
|
|||
21 січня 2022 13:50 |
Додаток 6.docx
|
|||
21 січня 2022 13:50 |
Додаток 5.docx
|
|||
21 січня 2022 13:50 |
Додаток 4.docx
|
|||
21 січня 2022 13:50 |
ПРОЕКТ ДОГ. КАП. ремонту пол..doc
|
|||
21 січня 2022 13:50 |
Додаток 2.docx
|
|||
21 січня 2022 13:50 |
Додаток 1.docx
|
|||
21 січня 2022 13:50 |
ТД кап. ремонт.docx
|
|||
21 січня 2022 13:50 |
Оголошеннкап. ремонт поліклініка.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-11-000138 ● 6c5ee025c0904110b4a30449266eca4e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2022 14:37 |
НАКАЗ
11.02.2022 № 87
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедури закупівлі: «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)» ID: UA-2022-01-21-002235-a, що проводиться КНП «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-14 12:28:58
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-21-002235-a, «Капітальний ремонт «Поліклінічно – стаціонарного корпусу» комунального некомерційного підприємства «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради» що знаходиться за адресою: проспект Соборний/вул. Дніпровська/ вул. Олександрівська буд. 70/21/47 м. Запоріжжя», яка проводиться КНП «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), стосовно вимог тендерної документації та оприлюднення інформації.
Уповноваженою особою Чубаровою Н.А., якою розміщено оголошення про початок закупівлі робіт та оприлюднено тендерну документацію, підписано вищезазначені документи, як фізичною особою (сертифікат виданий АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК», тип носія особистого ключа незахищений, тип підпису – удосконалений) з недотриманням вимог п.23 ч. 1 ст. 1 та п.2 ч. 2 ст. 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Враховуючи вищезазначене, прошу надати пояснення з цього приводу та документи, які свідчать про призначення уповноваженої особи Чубарової Н.А. (наказ про призначення, Положення про уповноважену особу, витяг з штатного розпис/договір ЦПХ тощо)
Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання в складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі (з відміткою Замовника) про ознайомлення з проєктно - кошторисною документацією по об’єкту: «Капітальний ремонт «Поліклінічне – стаціонарного корпусу» комунального некомерційного підприємства «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради» що знаходиться за адресою: проспект Соборний/вул. Дніпровська/ вул. Олександрівська буд. 70/21/47 м. Запоріжжя»
Частиною 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Прошу зазначити реквізити нормативно-правового акту, на підставі якого встановлено вищезазначену вимогу.
Крім того, тендерною документацією визначено спосіб взаємодії Учасників з Замовником через відмітку Замовника на довідці в паперовому вигляді.
Подання інформації та документів учасниками здійснюється відповідно до частини 8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» в електронному вигляді через електронну систему закупівель, під час проведення процедури закупівлі, вимоги Замовника щодо оформлення документів в паперовому вигляді заборонено.
Прошу надати пояснення щодо підстав оформлення документів в паперовому вигляді, при особистій взаємодії представників Замовника з Учасниками до завантаження тендерних пропозицій.
Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання в складі тендерної пропозиції:
- чинного сертифікату ISO 9001:2018 системи управління якістю стосовно: монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; електромонтажних робіт; інших спеціалізованих будівельних робіт;
- чинного сертифікату ISO 45001:2019 системи управління охороною здоров’я та безпекою праці: монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; електромонтажних робіт; інших спеціалізованих будівельних робіт;
- чинного сертифікату системи менеджменту інформаційної безпеки ДСТУ ISO/IES 27001:2015 Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги (сфера сертифікації: організація будівництва будівель; підготовчі роботи на будівельному майданчику; електромонтажні роботи; монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; інші будівельно-монтажні роботи; штукатурні роботи; малярні роботи та скління; інші роботи із завершення будівництва; покрівельні роботи; інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у).
Частиною 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Прошу зазначити реквізити нормативно-правового акту, на підставі якого встановлено вищезазначену вимогу щодо надання сертифікатів ISO 9001:2018, ISO 45001:2019 та ДСТУ ISO/IES 27001:2015.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-22 09:08:54
Пояснення Замовника на запит з питань, які виникли під час проведення моніторингу закупівель
Пояснення Замовника на запит з питань, які виникли під час проведення моніторингу закупівель
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-02-17 16:05:09
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення Замовника на запит з питань, які виникли під час проведення моніторингу закупівель
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2022-02-25 09:47:43
Про зупинення моніторингу закупівель
НАКАЗ
24.02.2022 № 107
Дніпро
Про зупинення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» пункту 2 наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю»,
НАКАЗУЮ:
1. Припинити проведення моніторингів процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу після оприлюднення відповідного наказу про поновлення контрольних заходів.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Перелік процедур закупівель,
по яким зупинено моніторинг
1. UA-2022-01-21-002235-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство "Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня" Запорізької обласної ради;
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу своєчасності укладання договору встановлено порушення вимог частини 6 ст. 33 Закону. За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення п.23 ч. 1 ст. 1 та п.2 ч. 2 ст. 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» та частини 3 ст.12 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2022 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КАРАТ" |
44 080 498,47
UAH з ПДВ
|
44 080 498,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «Будівельна Група «Еталонсервісбуд" |
44 260 929,20
UAH з ПДВ
|
44 260 929,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КАРАТ" #39820804 |
Переможець |
44 080 498,47
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2022 11:20
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2022 13:19 |
Кінець періоду оскарження: | 06 травня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 25 квітня 2022 13:19 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Уповноважена особа відміняє закупівлю за кодом ДК 021-2015 : «Капітальний ремонт «Поліклінічно – стаціонарного корпусу» комунального некомерційного підприємства «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради» що знаходиться за адресою: проспект Соборний/вул. Дніпровська/ вул. Олександрівська буд. 70/21/47 м. Запоріжжя» (за кодом ДК 021:2015- 45450000 - 6 Інші завершальні будівельні роботи) Оголошення UA-2022-01-21-002235-a. Протоколом № 117 від 17.03.2022р. було продовжено строк укладення договору відповідно до пункту 1, частини 6, статті 33 Закону України « Про публічні закупівлі» до 60 днів, тобто до 26.04.2022 р.. У зв’язку з настанням форс-мажорних обставин через введення військових дій з боку Російської Федерації та введення військового стану по всій території України від 24 лютого 2022 р, затверджений Законом України № 2102-ІХ від 24,02.2022р. Уповноважена особа відміняє закупівлю відповідно до пункту 1, частини 5. статті 32 Закону здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили. |
25 квітня 2022 13:19
|
Електронний підпис |
25 квітня 2022 13:17
|
ПРотокол выдмыни |