Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проєктно-кошторисної документації: "Капітальний ремонт кільцевої розв’язки вулиць Винниченка, Яровиця, Стрілецька та проспектів Василя Мойсея та Президента Грушевського в місті Луцьку Волинської області"
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2022-01-21-001613-c bf777664d6814cc7910cac268041ed96
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Іван Веніамінович

380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34572192
Вебсайт: http://www.lutsk.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк
Контактна особа: Козак Іван Веніамінович
380332773159
deplutsk@lutskrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2022 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2022 15:00
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розроблення проєктно-кошторисної документації: "Капітальний ремонт кільцевої розв’язки вулиць Винниченка, Яровиця, Стрілецька та проспектів Василя Мойсея та Президента Грушевського в місті Луцьку Волинської області" (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2022 11:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 січня 2022 11:49
Оголошення про проведення та вимоги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2022 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВОЛИНСЬКИЙ ВІДДІЛ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА УКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ІНСТИТУТУ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР" 379 482,00
UAH з ПДВ
379 482,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2022 13:35
Електронний підпис
28 січня 2022 13:35
Обладнання.pdf
28 січня 2022 13:35
Витяги.pdf
28 січня 2022 13:35
Сертифікати, накази.pdf
28 січня 2022 13:35
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВОЛИНСЬКИЙ ВІДДІЛ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА УКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ІНСТИТУТУ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВОЛИНСЬКИЙ ВІДДІЛ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА УКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ІНСТИТУТУ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР"
#20122292
Переможець 379 482,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2022 17:48

Документи

09 лютого 2022 17:48
Електронний підпис
09 лютого 2022 17:48
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2022 17:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВОЛИНСЬКИЙ ВІДДІЛ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА УКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ІНСТИТУТУ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР"
#20122292
379 482,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 лютого 2022 17:48
Електронний підпис
09 лютого 2022 17:48
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 18:51
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2023 10:41
Додаткова угода_3.pdf зміни до договору
17 листопада 2023 10:40
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 13:47
Додаткова угода_2.pdf зміни до договору
14 грудня 2022 13:47
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2022 19:31
Додаткова угода_1 .pdf зміни до договору
06 липня 2022 19:31
Електронний підпис укладений
16 лютого 2022 06:28
Договір.pdf укладений
16 лютого 2022 06:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 19-22/96
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2023
Номер договору про закупівлю: 19-22/96
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 19-22/96
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 177 259,20
UAH (в тому числі ПДВ 29 543,20 UAH)