Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет "Чернігівська політехніка" |
Код ЄДРПОУ: | 05460798 |
Місцезнаходження: | 14035, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Шевченка, 95 |
Контактна особа: |
Горленко Людмила +380462665131 komitet_stu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2022 11:25 |
Оскарження наміру укласти договір: | 27 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
21 січня 2022 11:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2022 11:16 |
203 п. 8 ч. 1 ст. 17.pdf | |
21 січня 2022 11:15 |
Відсутність заборгованості.pdf | |
21 січня 2022 11:15 |
Довідка (3).zip | |
21 січня 2022 11:15 |
Довідка (2).zip | |
21 січня 2022 11:15 |
Відсутність банкрутства.pdf | |
21 січня 2022 11:15 |
202 п.3 ч.1 ст.17.pdf | |
21 січня 2022 11:15 |
ЗВІТ UA-2021-12-17-003339-b.pdf | |
21 січня 2022 11:15 |
Dovidka_22005367020610778554.pdf | |
21 січня 2022 11:15 |
201 п.2 ч.1 ст.17.pdf | |
21 січня 2022 11:15 |
205 ч.2 ст.17.pdf | |
21 січня 2022 11:15 |
ПРОТОКОЛ проведення переговорів.pdf | |
21 січня 2022 11:15 |
ЗВІТ UA-2021-11-16-005877-с.pdf | |
21 січня 2022 11:15 |
204 п.12 ч.1 ст.17.pdf | |
21 січня 2022 11:15 |
ПРОТОКОЛ 5.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-27-000054 ● 6d69f222a91749298419c5d39485643c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 вересня 2022 21:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ 27.09.2022 № 30-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 27.09.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 27.09.2022 № 30-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2022-01-21-001283-a 21.01.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель при проведенні переговорної процедури закупівлі «Електрична енергія» (09300000-2 – Електрична, теплова, сонячна та атомна енергія), ідентифікатор закупівлі – UA-2022-01-21-001283-a, а саме за результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082 уповноважена особа Замовника після внесення інформації в електронні поля в електронній системі закупівель наклала на неї удосконалений електронний підпис (файл «sign.p7s»), а не кваліфікований електронний підпис. Зокрема, відповідно до даних онлайн сервісу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (https://czo.gov.ua/verify) файл «sign.p7s» є удосконаленим електронним підписом (тип підпису: Удосконалений, тип носія особистого ключа: Незахищений) уповноваженої особи Замовника Горленко Людмили Володимирівни. Робочою групою з питань профільного супроводу закупівель університету, створеною Наказом НУ «Чернігівська політехніка» від 21.02.2022 № 44 встановлено, що на дату прийняття рішення про проведення моніторингу (ID моніторингу – UA-M-2022-09-27-000054) на виконання пункту 3 Порядку № 1082 вже вжито всі необхідні заходи, спрямовані на усунення виявленого порушення та після внесення інформації в електронні поля в електронній системі закупівель накладається на неї кваліфікований електронний підпис (тип підпису: Кваліфікований, тип носія особистого ключа: Захищений) уповноваженої особи Замовника Горленко Людмили Володимирівни. Уповноважену особу Горленко Людмилу Володимирівну зобов’язано вжити максимальні заходи щодо недопощення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель, неухильно дотримуватися норм бюджетного законодавства у своїй подальшій роботі. Забезпечити додаткове вивчення та опрацювання чинного законодавства у сфері публічних закупівель. ПРОТОКОЛ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису на підписувача – Горленко Людмила Володимирівна та ПРОТОКОЛ засідання робочої групи з питань проіфльного супроводу закупівель НУ «Чернігівська політехніка» від 30.09.2022 № 1/2022 додаються.
2022-10-03 15:57:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 3 Порядку № 1082.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 3 Порядку № 1082.) • усунуто
-
2022-10-04 21:24:14
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» #41823846 |
Переможець |
1 486 296,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2022 11:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 09:26
|
ДУ_2 (до Договору_31038511).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 20:14
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 20:11
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2022 11:43
|
ДУ_1 (до Договору_31038511).pdf | зміни до договору |
10 червня 2022 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 15:27
|
ДОГОВІР_31038511.pdf | укладений |
27 січня 2022 15:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення особливостей обміну документами між Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 31038511 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі (в т.ч. за виключенням послуг розподілу) |
Номер договору про закупівлю: | 31038511 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оприлюднення Додаткової угоди №2 від 30.12.2022 до Договору №31038511 від 27.01.2022. |
Номер договору про закупівлю: | 31038511 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |