Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання та вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів)
Очікувана вартість
624 000,00 UAH
UA-2022-01-20-014882-b ● dce4e086da224686bd46017c8a38bdc3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Український дитячий центр "Молода гвардія" |
Код ЄДРПОУ: | 33636307 |
Вебсайт: | http://moloda-gvardiya.com.ua/uk/gol-verh |
Місцезнаходження: | 65069, Україна , Одеська обл., Одеса, Миколаївська дорога, 172 |
Контактна особа: |
Рибак Юрій Володимирович +380487559772 dzo240983@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2022 18:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2022 13:17 |
Очікувана вартість: | 624 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 368,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,70% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Тендерна пропозиція Учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі банківської гарантії (банківська безумовна гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) з обслуговуючого банку, у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП (електронним цифровим підписом) або КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозицій становить 18 720,00 грн. (вісімнадцять тисяч сімсот двадцять гривень 00 коп.) Гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити Замовнику (бенефіціару) за нижче вказаними реквізитами суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу 3 цієї тендерної документації. Реквізити Державне підприємство «Український дитячий центр «Молода гвардія» (код ЄДРПОУ 33636307), IBAN UA883223130000026004000031674 в ОФ АТ «Укрексімбанк» в м. Одеса, МФО 322313 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 18720 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4150 м.куб
Вивіз твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65069, Україна, Одеська область, м. Одеса, Миколаївська дорога, 172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
200 м.куб
Вивіз великогабаритних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65069, Україна, Одеська область, м. Одеса, Миколаївська дорога, 172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за цим договором, здійснюється Замовником у безготівковій формі на банківський рахунок Учасника на підставі акту надання-послуг підписаного сторонами з відстрочкою платежу на термін до 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2022 19:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2022 18:57 |
Тендерна документація.docx | |
20 січня 2022 18:57 |
Додаток 5 - Проект договору.docx | |
20 січня 2022 18:57 |
Додаток 4 - Цінова пропозиція.docx | |
20 січня 2022 18:57 |
Додаток 3.1 - Лист-згода на обробку перс. данних.docx | |
20 січня 2022 18:57 |
Додаток 3 - Форма згоди.docx | |
20 січня 2022 18:57 |
Додаток 2 - Технічні вимоги.docx | |
20 січня 2022 18:57 |
Додаток 1 - Перелік документів.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-20-014882-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 25 січня 2022 22:33
Вантажопідйомність
Згідно підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що «Спеціальні автотранспортні засоби для вивезення ВВ повинні мати вантажопідйомність не менше 12 т.»
Вимога стосовно вантажопідйомності автотранспортних засобів для вивезення ВВ в 12 т. є надмірною, дискримінаційною і незаконною та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що Замовником жодним чином необґрунтована необхідність автотранспортних засобів для вивезення ВВ вантажопідйомністю 12 т.
Згідно підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимоги до контейнерів для великогабаритних відходів «контейнери-накопичувачі для збору великогабаритних відходів об’ємом 8 м.куб. у кількості не менше 3 шт.».
Тобто для транспортування контейнерів для великогабаритних відходів об’ємом 8 м. куб. Замовник пропонує використовувати автомобілі вантажопідйомністю в 12 т. при тому що загальні норми навантаження даних контейнерів встановлені заводами виробниками складають 5 т. (https://kievspecteh.com/catalog/konteynery-dlya-krupnogabaritnogo-musora/velikogabaritniy-konteyner-dlya-smittya8-m3).
Вказані вимоги Замовника є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору та надання аналогічних до предмету закупівлі послуг.
Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з тендерної документації вимогу передбачену підпунктом підпунктом 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації наступного змісту «Спеціальні автотранспортні засоби для вивезення ВВ повинні мати вантажопідйомність не менше 12 т.»
Розгорнути
Згорнути
Вимога стосовно вантажопідйомності автотранспортних засобів для вивезення ВВ в 12 т. є надмірною, дискримінаційною і незаконною та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що Замовником жодним чином необґрунтована необхідність автотранспортних засобів для вивезення ВВ вантажопідйомністю 12 т.
Згідно підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимоги до контейнерів для великогабаритних відходів «контейнери-накопичувачі для збору великогабаритних відходів об’ємом 8 м.куб. у кількості не менше 3 шт.».
Тобто для транспортування контейнерів для великогабаритних відходів об’ємом 8 м. куб. Замовник пропонує використовувати автомобілі вантажопідйомністю в 12 т. при тому що загальні норми навантаження даних контейнерів встановлені заводами виробниками складають 5 т. (https://kievspecteh.com/catalog/konteynery-dlya-krupnogabaritnogo-musora/velikogabaritniy-konteyner-dlya-smittya8-m3).
Вказані вимоги Замовника є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору та надання аналогічних до предмету закупівлі послуг.
Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з тендерної документації вимогу передбачену підпунктом підпунктом 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації наступного змісту «Спеціальні автотранспортні засоби для вивезення ВВ повинні мати вантажопідйомність не менше 12 т.»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2022 17:00
Твердження Учасника, що маса контейнерів ємністю 8,0 куб.м. не може буде більшою за 5 тон, є помилковим і не має технічного обґрунтування.
Контейнери об’ємом 8 м.куб. призначені для збору великогабаритних відходів. Великогабаритних сміття складається із залишків самих різних матеріалів, в т.ч. будівельні відходи, грунти. Для кожного з них характерна різна щільність, що впливає на вибір вантажопідйомності автомобілів для транспортування цих відходів, їх кількість і тип кузова або контейнера. Щільність різнотипного будівельного сміття - параметр, відповідний відношенню його маси до займаному обсягу, визначена ДСТУ Б.В.2.7. Знаючи насипну щільність матеріалу, можна підрахувати його масу, і обсяг. Існують загальноприйняті показники насипної щільності для різних типів будівельних матеріалів. Середнє значення для відходів, що представляють собою суміш різних будівельних матеріалів, піску, глини складає 1200-1600 кг/м.куб. Таким чином, заповнений контейнер об’ємом 8 м.куб. важить в середньому від 9,6т до 12,8т.
Разом з тим, Замовник не може брати до уваги норми навантаження даних контейнерів, встановлені одним конкретним заводом-виробником, на якого посилається Учасник, адже специфіка діяльності різних організацій, підприємств тощо є відмінною від діяльності Замовника. До того ж не існує загальних затверджених норм навантаження даних контейнерів. Кожен завод виробник встановлює норму завантаження на контейнер, який він виготовляє залежно насамперед від технічних характеристик матеріалів, з яких виготовлений контейнер (товщина металу і т.і.) та технології його виробництва. Тому норма навантаження контейнера, заявлена одним конкретним виробником, на якого посилається Учасник, - не є загальною та обов’язковою для інших виробників аналогічних контейнерів об’ємом 8 м.куб.
Таким чином, вимоги замовника щодо наявності в Учасника спеціалізовано обладнаних транспортних засобів вантажопідйомністю не менше 12т для вивезення відходів з контейнерів ємністю 8 куб.м. є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням вимогам чинного законодавства. Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію
Контейнери об’ємом 8 м.куб. призначені для збору великогабаритних відходів. Великогабаритних сміття складається із залишків самих різних матеріалів, в т.ч. будівельні відходи, грунти. Для кожного з них характерна різна щільність, що впливає на вибір вантажопідйомності автомобілів для транспортування цих відходів, їх кількість і тип кузова або контейнера. Щільність різнотипного будівельного сміття - параметр, відповідний відношенню його маси до займаному обсягу, визначена ДСТУ Б.В.2.7. Знаючи насипну щільність матеріалу, можна підрахувати його масу, і обсяг. Існують загальноприйняті показники насипної щільності для різних типів будівельних матеріалів. Середнє значення для відходів, що представляють собою суміш різних будівельних матеріалів, піску, глини складає 1200-1600 кг/м.куб. Таким чином, заповнений контейнер об’ємом 8 м.куб. важить в середньому від 9,6т до 12,8т.
Разом з тим, Замовник не може брати до уваги норми навантаження даних контейнерів, встановлені одним конкретним заводом-виробником, на якого посилається Учасник, адже специфіка діяльності різних організацій, підприємств тощо є відмінною від діяльності Замовника. До того ж не існує загальних затверджених норм навантаження даних контейнерів. Кожен завод виробник встановлює норму завантаження на контейнер, який він виготовляє залежно насамперед від технічних характеристик матеріалів, з яких виготовлений контейнер (товщина металу і т.і.) та технології його виробництва. Тому норма навантаження контейнера, заявлена одним конкретним виробником, на якого посилається Учасник, - не є загальною та обов’язковою для інших виробників аналогічних контейнерів об’ємом 8 м.куб.
Таким чином, вимоги замовника щодо наявності в Учасника спеціалізовано обладнаних транспортних засобів вантажопідйомністю не менше 12т для вивезення відходів з контейнерів ємністю 8 куб.м. є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням вимогам чинного законодавства. Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію
Номер вимоги: UA-2022-01-20-014882-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 25 січня 2022 22:49
Машини ВВ
Згідно підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що учасник має підтвердити наявність у нього наступної техніки – «вантажні автомобілі з устаткуванням для механізованого завантаження знімного кузова-накопичувача на себе, транспортування його і механізованого зняття на землю, для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів, негабаритних/ будівельних відходів у кількості не менше 3-х (трьох) автомобілів.».
Вимога стосовно наявності не менше 3-х (трьох) автомобілів для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВВ) є надмірною, дискримінаційною і незаконною та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що Замовником жодним чином необґрунтована необхідність такої кількості автомобілів для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВВ).
Відповідно п. 4 Додатку 2 до Тендерної документації «Кількість контейнерів для збирання відходів на території Замовника складає залежно від сезонного завантаження від 8 до 20 одиниць контейнерів обсягом 1,1 м3 та від 1 до 3 одиниць контейнерів обсягом 8 м3.».
Відповідно п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації «Ці послуги повинні надаватися протягом 2022 року, щоденно з 8.00 до 18.00.»
Автомобіль для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВВ) вміщує одночасно два порожніх контейнера ємністю 8,0 м.куб. для збирання та вивозу великогабаритних відходів. Термін доставки до Замовника одного контейнера становить 30-40 хвилин. Таким чином один автомобіль для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВВ) може здійснити доставку замовнику трьох контейнерів ємністю 8,0 м.куб. для збирання та вивозу ВВ за час від 1 год 30 хвилин до 1 год. 45 хвилин.
Час який необхідний для вивезення контейнерів на сміттєзвалище та повернення до місця дислокації Замовника становить від 2 год до 2 год 20 хвилин.
Таким чином для доставки до замовника 3 контейнерів ємністю 8,0 м.куб. для збирання та вивозу ВВ та їх випорожнення на сміттєзвалище з врахуванням часу необхідного для повернення автомобіля до місця дислокації замовника становить від 7 год 30 хвилин до 8 год 45 хвилин.
Таким чином для якісного надання послуг достатньо 1 (одного) автомобіля для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВВ).
Таким чином враховуючи п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації «Ці послуги повинні надаватися протягом 2022 року, щоденно з 8.00 до 18.00.» для якісно надання послуг відповідно технічних вимог і строку виконання заявок встановлених тендерною документацією достатньо 1 (одного) автомобіля для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВВ)
У зв'язку з вище вказаним вважаємо необґрунтованими та надмірними вимоги Замовника про необхідність підтвердження учасниками наявності не менше 3-х (трьох) автомобілів для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВВ).
Вказані вимоги Замовника є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору та надання аналогічних до предмету закупівлі послуг.
Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з тендерної документації вимогу підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації в наступній частині – «у кількості не менше 3-х (трьох) автомобілів.».
Розгорнути
Згорнути
Вимога стосовно наявності не менше 3-х (трьох) автомобілів для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВВ) є надмірною, дискримінаційною і незаконною та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що Замовником жодним чином необґрунтована необхідність такої кількості автомобілів для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВВ).
Відповідно п. 4 Додатку 2 до Тендерної документації «Кількість контейнерів для збирання відходів на території Замовника складає залежно від сезонного завантаження від 8 до 20 одиниць контейнерів обсягом 1,1 м3 та від 1 до 3 одиниць контейнерів обсягом 8 м3.».
Відповідно п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації «Ці послуги повинні надаватися протягом 2022 року, щоденно з 8.00 до 18.00.»
Автомобіль для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВВ) вміщує одночасно два порожніх контейнера ємністю 8,0 м.куб. для збирання та вивозу великогабаритних відходів. Термін доставки до Замовника одного контейнера становить 30-40 хвилин. Таким чином один автомобіль для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВВ) може здійснити доставку замовнику трьох контейнерів ємністю 8,0 м.куб. для збирання та вивозу ВВ за час від 1 год 30 хвилин до 1 год. 45 хвилин.
Час який необхідний для вивезення контейнерів на сміттєзвалище та повернення до місця дислокації Замовника становить від 2 год до 2 год 20 хвилин.
Таким чином для доставки до замовника 3 контейнерів ємністю 8,0 м.куб. для збирання та вивозу ВВ та їх випорожнення на сміттєзвалище з врахуванням часу необхідного для повернення автомобіля до місця дислокації замовника становить від 7 год 30 хвилин до 8 год 45 хвилин.
Таким чином для якісного надання послуг достатньо 1 (одного) автомобіля для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВВ).
Таким чином враховуючи п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації «Ці послуги повинні надаватися протягом 2022 року, щоденно з 8.00 до 18.00.» для якісно надання послуг відповідно технічних вимог і строку виконання заявок встановлених тендерною документацією достатньо 1 (одного) автомобіля для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВВ)
У зв'язку з вище вказаним вважаємо необґрунтованими та надмірними вимоги Замовника про необхідність підтвердження учасниками наявності не менше 3-х (трьох) автомобілів для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВВ).
Вказані вимоги Замовника є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору та надання аналогічних до предмету закупівлі послуг.
Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з тендерної документації вимогу підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації в наступній частині – «у кількості не менше 3-х (трьох) автомобілів.».
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 січня 2022 17:04
Доводимо до Вашого відома, вимоги по закупівлі: ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання та вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів) - складені у відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в т.ч. наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Визначені Замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. ДП «УДЦ «Молода гвардія» як Замовником закупівлі у тендерній документації встановлені такі кваліфікаційні критерії до Учасників, які мають забезпечити належне, своєчасне та повне виконання послуг за предметом закупівлі. Вимоги до учасників закупівлі є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Однією із складових критерію наявності обладнання та матеріально-технічної бази є встановлена Замовником у тендерній документації вимога наявності не менше 3-х (трьох) автомобілів для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВВ). Для гарантування безперебійного надання послуг Замовником встановлена саме така мінімальна кількість наявності в Учасника спеціальних транспортних засобів (сміттєвозів) зважаючи на запланований у закупівлі обсяг вивезення великогабаритних відходів, а також враховуючи наявність запасних транспортних засобів у разі несправності основних транспортних засобів. Саме така мінімальна кількість спеціального транспорту є об'єктивно необхідною для належного, своєчасного та повного виконання умов договору та надання послуг за предметом закупівлі. На думку Замовника дана вимога не є дискримінаційною, адже Замовник висуває ті або інші вимоги виходячи із досвіду роботи у минулих періодах, окрім того важливим фактором є терміни надання послуг згідно проекту Договору, умови якого є незмінними. Замовник вважає необхідним залучення автомобілів для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів кількості не менше 3-х (трьох) транспортних засобів. Замовник враховуючи необхідний обсяг послуг за предметом закупівлі встановлює відповідні кваліфікаційні критерії до потенційних учасників закупівлі. Неспроможність учасника надати підтвердження, встановлених у Тендерній документації вимог свідчить про те, що учасник не забезпечить своєчасне та належне надання послуг за предметом закупівлі (наприклад, у випадках несправності декількох транспортних засобів). Таким чином, встановлена Замовником вимога у Тендерній документації є законною та обґрунтованою та не містить дискримінаційних умов. Зважаючи на вищевикладене вимога Учасника не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2022-01-20-014882-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 25 січня 2022 23:06
Машини ТПВ
Згідно підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що учасник має підтвердити наявність у нього наступної техніки – «спеціальна техніка – автомобілі-сміттєвози для перевезення твердих побутових відходів (ТПВ) із заднім механізованим завантаженням для збирання ТПВ з контейнерів об’ємом 1,1 м.куб. у кількості не менше 4-х (чотирьох) сміттєвозів».
Вимога стосовно наявності сміттєвозів, наявна кількість яких повинна бути не менше трьох є надмірною, дискримінаційною і незаконною та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що Замовником жодним чином необґрунтована необхідність такої кількості сміттєвозів, а саме 4 одиниць.
Встановлена вимога про наявність не менше 4-х сміттєвозів є надмірною і дискримінаційною тому, що згідно п. 4 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що необхідно спорожнювати від 8 до 20 контейнерів об’ємом 1,1 м. куб. відходів, що становить від 8,8 до 22 м.куб відходів. Сміттєвози для обслуговування контейнерів об’ємом 1,1 м. куб. оснащені обладнанням для пресування відходів з коефіцієнтом ущільнення в середньому від 3 до 5. Зібраний об’єм відходів навіть при розрахунку 22 м.куб. після пресування зменшується до (7,33-4,4) м.куб. відходів.
Враховуючи вище зазначене, для обслуговування вказаної кількості контейнерів достатньо 1 (одного) сміттєвоза.
У зв'язку з вище вказаним вважаємо необґрунтованими та надмірними вимоги Замовника про необхідність підтвердження учасниками наявності сміттєвозів кількість яких повинна бути не менше чотирьох.
Вказані вимоги Замовника є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору та надання аналогічних до предмету закупівлі послуг.
Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з тендерної документації вимогу підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації в наступній частині – «у кількості не менше 4-х (чотирьох) сміттєвозів».
Розгорнути
Згорнути
Вимога стосовно наявності сміттєвозів, наявна кількість яких повинна бути не менше трьох є надмірною, дискримінаційною і незаконною та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що Замовником жодним чином необґрунтована необхідність такої кількості сміттєвозів, а саме 4 одиниць.
Встановлена вимога про наявність не менше 4-х сміттєвозів є надмірною і дискримінаційною тому, що згідно п. 4 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що необхідно спорожнювати від 8 до 20 контейнерів об’ємом 1,1 м. куб. відходів, що становить від 8,8 до 22 м.куб відходів. Сміттєвози для обслуговування контейнерів об’ємом 1,1 м. куб. оснащені обладнанням для пресування відходів з коефіцієнтом ущільнення в середньому від 3 до 5. Зібраний об’єм відходів навіть при розрахунку 22 м.куб. після пресування зменшується до (7,33-4,4) м.куб. відходів.
Враховуючи вище зазначене, для обслуговування вказаної кількості контейнерів достатньо 1 (одного) сміттєвоза.
У зв'язку з вище вказаним вважаємо необґрунтованими та надмірними вимоги Замовника про необхідність підтвердження учасниками наявності сміттєвозів кількість яких повинна бути не менше чотирьох.
Вказані вимоги Замовника є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору та надання аналогічних до предмету закупівлі послуг.
Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з тендерної документації вимогу підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації в наступній частині – «у кількості не менше 4-х (чотирьох) сміттєвозів».
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 січня 2022 16:54
Доводимо до Вашого відома, вимоги по закупівлі: ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання та вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів) - складені у відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в т.ч. наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Визначені Замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. ДП «УДЦ «Молода гвардія» як Замовником закупівлі у тендерній документації встановлені такі кваліфікаційні критерії до Учасників, які мають забезпечити належне, своєчасне та повне виконання послуг за предметом закупівлі. Вимоги до учасників закупівлі є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Однією із складових критерію наявності обладнання та матеріально-технічної бази є встановлена Замовником у тендерній документації вимога наявності не менше 4-х (чотирьох) сміттєвозів. Для гарантування безперебійного надання послуг Замовником встановлена саме така мінімальна кількість наявності в Учасника спеціальних транспортних засобів (сміттєвозів) зважаючи на запланований у закупівлі обсяг вивезення твердих побутових відходів, а також враховуючи наявність запасних транспортних засобів у разі несправностей основних транспортних засобів. Саме така мінімальна кількість спеціального транспорту є об'єктивно необхідною для належного, своєчасного та повного виконання умов договору та надання послуг за предметом закупівлі. На думку Замовника дана вимога не є дискримінаційною, адже Замовник висуває ті або інші вимоги виходячи із досвіду роботи у минулих періодах, окрім того важливим фактором є терміни надання послуг згідно проекту Договору, умови якого є незмінними. Замовник вважає необхідним залучення сміттєвозів кількості не менше 4-х (чотирьох) транспортних засобів. Замовник враховуючи необхідний обсяг послуг за предметом закупівлі встановлює відповідні кваліфікаційні критерії до потенційних учасників закупівлі. Неспроможність учасника надати підтвердження, встановлених у Тендерній документації вимог свідчить про те, що учасник не забезпечить своєчасне та належне надання послуг за предметом закупівлі (наприклад, у випадках несправності декількох транспортних засобів). Таким чином, встановлена Замовником вимога у Тендерній документації є законною та обґрунтованою та не містить дискримінаційних умов. Зважаючи на вищевикладене вимога Учасника не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-01-20-014882-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР", Код ЄДРПОУ:36796670
Дата подання: 16 лютого 2022 17:28
Дата подання: 16 лютого 2022 17:28
Скарга
Скарга на рішення Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 лютого 2022 16:00
Рішення від 18.02.2022 № 3414.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2022 15:58
інформація про перенесення розгляду скарги від 13.04.2022 № 648.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2022 12:50
Рішення від 19.04.2022 № 1016.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2022 13:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.04.2022 № 3979.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2022 11:54
Рішення від 20.04.2022 № 3979.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2022 14:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Уповноваженою особою ДП «УДЦ «Молода гвардія» було виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.04.2022 № 3979-р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 20 травня 2022 10:14
Номер скарги: UA-2022-01-20-014882-b.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ГРАД-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32635131
Дата подання: 30 червня 2022 16:04
Дата подання: 30 червня 2022 16:04
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 липня 2022 13:39
рішення від 05.07.2022 № 5012.pdf
Дата публікації: 05 липня 2022 13:39
інформація про резолютивну частину рішення від 12.07.2022 № 5080.pdf
Дата публікації: 12 липня 2022 16:19
рішення від 12.07.2022 № 5080.pdf
Дата публікації: 14 липня 2022 12:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ГРАД-СЕРВІС" |
490 100,00
UAH з ПДВ
|
384 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВТОГРАНД 1" |
565 200,00
UAH з ПДВ
|
384 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР" |
564 000,00
UAH з ПДВ
|
564 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ГРАД-СЕРВІС" #32635131 |
Рішення скасоване |
384 000,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2022 10:14
|
|
ПП "ГРАД-СЕРВІС" #32635131 |
Відхилено |
384 000,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2022 15:50
|
|
ТОВ "АВТОГРАНД 1" #39052559 |
Відхилено |
384 500,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2022 10:28
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 червня 2022 00:00
|
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР" #36796670 |
Переможець |
564 000,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2022 10:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 10:46
|
Дод. угода №3 від 26.12.2022.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 21:08
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2022 11:45
|
Дод. угода №2/49-П/ПЗ від 09.09.2022.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2022 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2022 12:44
|
Дод. угода №1/47-П/ПЗ від 31.08.2022.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2022 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2022 15:16
|
Договір | укладений |
18 липня 2022 15:15
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вивіз твердих побутових відходів | 4150 | м.куб |
120,00
UAH з ПДВ
|
Вивіз великогабаритних відходів | 200 | м.куб |
330,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились збільшити ціну за послуги з вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів, за умови що сума, визначена в договорі про закупівлю не буде збільшена. Ціна Договору після внесення змін становить 563 992,80 грн., у тому числі ПДВ 20% - 93 998,80 грн. Також керуючись ч.3 ст.631 ЦК України Сторони домовилися поширити дію умов додаткової угоди №1/47-П/ПЗ від 31.08.2022 р. до правовідносин, які виникли між ними з 15.07.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 37-П/ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/47-П/ПЗ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для організації оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих оздоровчих таборах державних підприємств «Міжнародний дитячий центр «Артек» і «Український дитячий центр «Молода гвардія», в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку вищої категорії» від 23.02.2022 р. №141 (зі змінами) Сторони зазначили, що загальна сума покриття поточних витрат за послуги з вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів за Договором, за період липень – вересень 2022 року, за рахунок бюджетних коштів, становить – 69 431,04 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 37-П/ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/49-П/ПЗ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для організації оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих оздоровчих таборах державних підприємств «Міжнародний дитячий центр «Артек» і «Український дитячий центр «Молода гвардія», в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку вищої категорії» від 23.02.2022 р. №141 (зі змінами) Сторони зазначили, що загальна сума покриття поточних витрат за послуги з вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів за Договором, за період жовтень – грудень 2022 року, за рахунок бюджетних коштів, становить – 89 608,80 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 37-П/ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вивіз твердих побутових відходів | 3773 | м.куб |
132,00
UAH з ПДВ
|
Вивіз великогабаритних відходів | 182 | м.куб |
362,40
UAH з ПДВ
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 27 травня 2022 11:55 |
Кінець періоду оскарження: | 07 червня 2022 00:00 |
Дата скасування відміни: | 17 червня 2022 10:37 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з дією воєнного стану в Україні ДП «УДЦ «Молода гвардія» не в змозі здійснювати власну господарську діяльність та буде частково фінансуватись з державного бюджету, що в свою чергу призводить до зменшення видатків на здійснення закупівлі послуг зі збирання та вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів. |
Документи:
17 червня 2022 10:37
|
Електронний підпис |
27 травня 2022 11:54
|
Рішення |
17 червня 2022 10:37
|
Електронний підпис |
27 травня 2022 11:55
|
Електронний підпис |
27 травня 2022 11:54
|
Рішення |
Скарги:
Номер скарги: UA-2022-01-20-014882-b.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР", Код ЄДРПОУ:36796670
Дата подання: 30 травня 2022 14:15
Дата подання: 30 травня 2022 14:15
Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів.
Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 червня 2022 13:19
рішення від 02.06.2022 № 4794.pdf
Дата публікації: 02 червня 2022 13:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.06.2022 № 4845.pdf
Дата публікації: 10 червня 2022 11:06
рішення від 09.06.2022 № 4845.pdf
Дата публікації: 13 червня 2022 13:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: ДП "УДЦ "Молода гвардія" скасувало рішення про відміну процедури закупівлі – "Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання та вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-01-20-014882-b.
Дата виконання рішення замовником: 17 червня 2022 15:22