Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Юлія Гречківська +380532560631 julia_hrechkivska@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2022 18:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2022 15:29 |
Очікувана вартість: | 5 545 610,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 728,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до вимог тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 27728 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартоісті, а саме: 27 728,00 грн. (двадцять сім тисяч сімсот двадцять вісім грвень 00 коп.), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року: має бути із безвідкличним зобов’язанням банку відшкодувати суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів за письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA848201720355109002001009854 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції.
В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін.
Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації.
Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Департамент будівництва, містобудування і архітектури Полтавської обласної державної адміністрації, 36014, Україна, м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1, код ЄДРПОУ 04013991 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації.
Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку (або витяг з державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром.
Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії.
Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв: 1. Кількість відсотків по критерію «Ціна» - 100%. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Виконання робіт | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», ураховуючи норми, визначені Постановою Кабінету Міністрів України № 641 від 22.07.2020 та зміни, внесені до неї Постановою Кабінету Міністрів України № 97 від 08.02.2021, Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3 (трьох) місяців, а невикористані кошти повернути Замовнику. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2022 13:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2022 13:53 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
02 лютого 2022 13:53 |
Перелік змін.docx | |
20 січня 2022 18:16 |
Тендерна документація.docx |
02 лютого 2022 13:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 лютого 2022 13:53 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
|||
02 лютого 2022 13:53 |
Перелік змін.docx
|
|||
20 січня 2022 18:16 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Так, п. 3 Розділу 5 тендерної документації передбачено, що учасник у складі своєї пропозиції надає копії чинного Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015. Сертифікатом Учасник закупівлі повинен підтвердити, що системи управління/менеджменту якості Учасника стосовно: електромонтажних робіт; монтажу водопроввідних мереж, систем опалення та кондинціонування; покриття підлоги й облицювання стін та інших спеціалізованих будівельних робіт відповідають вимогам стандарту ISO 9001:2015. Сертифікат системи повинен бути чинний протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі.
Зазначена вимога тендерної документації, не є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки передбачена чинним законодавством та кожен Учасник має можливість отримати відповідні документи.
Таким чином, зазначені вимоги тендерної документації щодо відповідальності за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, що запропоновані на торги, не є такими, що обмежуює конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, обов’язок наявності котрих передбачено чинним законодавством, без наявності яких неможливо виконати роботи передбачені закупівлею.
Згідно графи 5 Таблиці № 2, Учасник повинен вказати відповідну інформацію про одержану освіту працівників з зазначенням навчального закладу. Таким чином, відповідна графа Таблиці заповнюється у відповідності до отриманої освіти відповідним працівником у відповідному закладі освіти.
Вимоги про усунення порушення
В свою чергу, відповідно ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послу.
Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема інформацію про субпідрядника (субпідрядників) якого учасник планує залучати до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, п. 7 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що разом з довідкою про залучення субпідрядників учасники надають: скановану копію листа від кожного субпідрядника про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені; копії ліцензій необхідних для виконання робіт та діючих на весь період виконання робіт; копії діючих на весь період виконання робіт дозволів на виконання всіх робіт з підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки (якщо вищевказане необхідне для виконання заявлених робіт).
Зазначена вимога тендерної документації, не є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки не суперечить чинному законодавству.
1) У складі тендерної пропозиції завантаженої 09.02.2022 (до початку аукціону), учасник ТОВ "НВП "ТЕРМОТЕХ" не надано копію чинного Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015 (передбачено ч.3 Інша інформація Розділу V. Розгляд, оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця).
2) Надано не повний договір №2 про транспортне обслуговування ст.ст. 109-111. Остання сторінка договору відсутня.
3) На виконання вимог про усунення порушень учасником ТОВ "НВП "ТЕРМОТЕХ" надано копії посвідчень, які суперечать документам тендерної пропозіції. Зокрема, посвідчення видані ТОВ "НЕЦ "Форт плюс" датовані 24.12.2020 року на підставі протоколу засідання комісії з перевіркі знань № 97-12/П. В подальшому протоколами перевірки знань від 24.12.2021 № 110-6ІРП здійснено періодичну перевірку знань по всіх працівніках, при цьому як в посвідченнях так і в протоколах місцем роботи зазначено ТОВ "НВП "ТЕРМОТЕХ". Проте згідно Наказу №3-К від 06.01.2021 (ст. 195, тендерної пропозіції ТОВ "НВП "ТЕРМОТЕХ" - далі ТП) Зубенко О.І. прийнято на посаду шпаклювальника ТОВ "НВП "ТЕРМОТЕХ" лише з 11.01.2021 тобто пізніше ніж видано посвідчення, при цьому тільки 05.05.2021 Наказом №29-К (ст. 196 ТП) "Про запровадження суміщення посад" Зубенка залучено до виконання робіт за посадою штукатур 3-го розряду. Така ж ситуація з працівником Коваленко В.Я. (ст. 216-217 ТП), Панченко Р.І. (ст. 220 ТП), Ралко В.А. (ст. 223 ТП).
4) Банківська гарантія надана в склади ТП у пункті Інформація щодо тендерної документації містить посилання на протокольне рішення 47/Г від неіснуючої дати 20.002.02.2022 що є абсурдним.
У зв'язку із вищевикладеним, вимагаємо скасувати протиправне рішення про визнання переможцем ТОВ "НВП "ТЕРМОТЕХ" (протокол №96/Г від 04.03.2022 та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції, а у разі неможливості скасування зазначеного рішення скасувати процедуру державної закупівлі вцілому.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Вказаною нормою Закону передбачено звернення учасника, якого не визнано переможцем закупівлі до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Вимога яка подана через електронну систему закупівель 04.03.2022 року ТОВ «ОТЕКО», учасником якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції не відповідає вимогам встановленим у частині 4 статті 33 Закону.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-23-000007 ● c530c5e648d342fa8d6603e2dc8cb37b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2022 12:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2022 № 8-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.05.2022 № 8-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-01-20-014576-b 20.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-23 16:14:25
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі ««Капітальний ремонт санітарно-гігієнічних приміщень корпусу № 1 Кобеляцького психоневрологічного будинку-інтернату за адресою вул. Миру, 63, село Лісне, Полтавського району, Полтавської області» (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-20-014576-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-26 11:14:35
Щодо надання відповіді
Розглянувши Ваш запит на пояснення Департамент може повідомити наступне.
1. ТОВ «УСП «Укрсервіспроект» було розроблено проектну документацію на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт санітарно-гігієнічних приміщень корпусу № 1 Кобеляцького психоневрологічного будинку-інтернату за адресою вул. Миру, 63, село Лісне, Полтавського району, Полтавської області» (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Розмір бюджетного призначення на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт санітарно-гігієнічних приміщень корпусу № 1 Кобеляцького психоневрологічного будинку-інтернату за адресою вул. Миру, 63, село Лісне, Полтавського району, Полтавської області» (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) визначено в Рішенні сесії Полтавської обласної ради від 24.12.2021 № 374 «Про обласний бюджет Полтавської області на 2022 рік».
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Департамент будівництва, містобудування і архітектури не має власного веб-сайту. На офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів дана інформація не може бути розміщена замовником, оскільки, доступ до останнього в Департаменту будівництва, містобудування і архітектури - відсутній.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо надання заперечення на Висновок моніторингу
2022-06-17 12:07:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2023-01-19 11:54:30
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до суду. |
Дата публікації: | 13 липня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 440/5380/22 |
Дата відкриття провадження: | 06 липня 2022 |
Документи:
13 липня 2022 15:08
|
Електронний підпис |
13 липня 2022 15:07
|
Електронний підпис |
13 липня 2022 15:06
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2022 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОТЕКО" |
4 933 788,78
UAH з ПДВ
|
4 933 788,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП «ТЕРМОТЕХ» |
5 522 678,75
UAH з ПДВ
|
5 522 678,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КП - ГРУП" |
5 543 438,00
UAH з ПДВ
|
5 543 438,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОТЕКО" #41418687 |
Відхилено |
4 933 788,78
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2022 16:28
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП «ТЕРМОТЕХ» #32460890 |
Переможець |
5 522 678,75
UAH з ПДВ
|
04 березня 2022 14:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 березня 2022 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 09:43
|
ДУ№5.pdf | укладений |
12 січня 2023 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2022 13:37
|
ДУ№3.pdf | зміни до договору |
30 червня 2022 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2022 11:55
|
Договір підряду.pdf | укладений |
15 березня 2022 11:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п.5.2. Розділу 5 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-22/28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |