Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Якименко Анна Юріївна +380939118808 tender_105@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2022 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2022 12:27 |
Очікувана вартість: | 2 384 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 848,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані робіт будуть здійснюватися поетапно на підставі підписаних актів виконаних робіт (наданих робіт) (форма КБ-2В, КБ-3) відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, проміжними платежами із урахуванням обсягів фактично виконаних робіт та фактичних витрат Підрядника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2022 17:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2022 17:15 |
Додаток 4 Проєкт Договору.docx | |
20 січня 2022 17:15 |
ТД_прибудинкова тер. ЗДО 599.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-02-000033 ● 2c64b62955424a299364e7fb96cf9ee8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 15:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.08.2022 № 201
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 02.08.2022 № 201
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
10. UA-2022-01-20-013729-b
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації Капітальний ремонт будівель та прибудинкової території закладу дошкільної освіти № 599 за адресою: вул. Василя Стуса, 26-А у Святошинському районі м. Києва 2 384 800,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-04 10:49:54
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-04 17:19:10
Пояснення щодо моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2022-01-20-013729-b
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі Капітальний ремонт будівель та прибудинкової території закладу дошкільної освіти № 599 за адресою: вул. Василя Стуса, 26-А у Святошинському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) за номером ID: UA-2022-01-20-013729-b та в межах своєї компетенції зазначаємо наступне.
Очікувану вартість закупівлі визначено в межах бюджетних призначень, відповідно до: рішення Київської міської ради від 24 грудня 2020 року № 23/23 «Про програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки», зі змінами; рішення Київської міської ради від 12 грудня 2021 року, № 3704/3745 «Про бюджет міста Києва на 2022 рік», зі змінами.
Технічне завдання сформовано виходячи з першочергових потреб виконання заходів з продовження терміну експлуатації будівлі, а також забезпечення належних умов функціонування дошкільного навчального закладу № 599 за адресою: вул. Василя Стуса, 26-А у Святошинському районі м. Києва.
Очікувана вартість включає розрахунки за статтями витрат відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - (https://svyatruo.org.ua/blog/2022/05/23/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-2/)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СПБТ" |
2 382 955,03
UAH з ПДВ
|
2 382 955,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАСЬЯНОВ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
2 384 700,00
UAH з ПДВ
|
2 384 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛО РОЗВИТОК" |
2 384 800,00
UAH з ПДВ
|
2 384 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СПБТ" #39363972 |
Переможець |
2 382 955,03
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2022 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2022 14:14
|
Дод. угода 2 до дог. 391 від 12.04.22.pdf | зміни до договору |
18 липня 2022 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2022 22:25
|
Експертний звіт до дод. угоди 1 до дог. 599.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2022 20:56
|
Дод. угода 1 до дог. 391.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2022 20:56
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2022 16:53
|
Договір 391.pdf | укладений |
15 квітня 2022 16:49
|
Протокол 70 про продовж. строку уклад. дог..pdf | укладений |
15 квітня 2022 16:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 391 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни, покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 391 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |