Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплекти постільної білизни, подушки, ковдри, наматрацники, простирадла, рушники та інше
Очікувана вартість
2 039 770,00 UAH
UA-2022-01-20-013044-b ● e3185b1ef3d7474f9f228aa42bf51efc
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2" |
Код ЄДРПОУ: | 01994586 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9 |
Контактна особа: |
ТКАЧЕНКО Олена 380456365151 bsclinica2_buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2022 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2022 15:09 |
Очікувана вартість: | 2 039 770,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 198,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 комплект
Комплект постільної білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2022
ДК 021:2015: 39512000-4 — Постільна білизна
1000 штуки
Подушки перо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2022
ДК 021:2015: 39516120-9 — Подушки
1000 штуки
Чохол на подушки не промокаючий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2022
ДК 021:2015: 39518000-6 — Лікарняна білизна
874 штуки
Ковдра напіввовна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2022
ДК 021:2015: 39511100-8 — Ковдри
260 штуки
Ковдра бавовна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2022
ДК 021:2015: 39511100-8 — Ковдри
600 штуки
Наматрацники на резинці не промокаючі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2022
ДК 021:2015: 39512300-7 — Наматрацники
600 штуки
Простирадло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2022
ДК 021:2015: 39512100-5 — Простирадла
500 штуки
Рушник махровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2022
ДК 021:2015: 39514100-9 — Рушники
600 штуки
Рушник вафельний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2022
ДК 021:2015: 39514100-9 — Рушники
500 штуки
Пелюшки в стерилізаційні бокси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2022
ДК 021:2015: 39518000-6 — Лікарняна білизна
300 штуки
Халати медично-хірургічні ( на зав’язках + пояс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2022
ДК 021:2015: 39518000-6 — Лікарняна білизна
20 штуки
Халати медично-хірургічні ( на зав’язках + пояс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2022
ДК 021:2015: 39518000-6 — Лікарняна білизна
60 штуки
Костюм піжама медично-хірургічна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2022
ДК 021:2015: 39518000-6 — Лікарняна білизна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Замовником протягом десяти робочих днів після поставки Товару на підставі видаткових накладних. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2022 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2022 13:51 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc | |
25 січня 2022 13:51 |
ДОДАТОК №4 (із змінами).docx | |
25 січня 2022 13:50 |
ДОДАТОК №3 Проєкт договору про закупівлю (із змінами).docx | |
25 січня 2022 13:50 |
ДОДАТОК №2 (із змінами).docx.doc | |
25 січня 2022 13:50 |
ДОДАТОК №1 (із змінами).docx | |
25 січня 2022 13:50 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ текстиль (із змінами).doc |
25 січня 2022 13:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 січня 2022 13:51 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
|
|||
25 січня 2022 13:51 |
ДОДАТОК №4 (із змінами).docx
|
|||
25 січня 2022 13:50 |
ДОДАТОК №3 Проєкт договору про закупівлю (із змінами).docx
|
|||
25 січня 2022 13:50 |
ДОДАТОК №2 (із змінами).docx.doc
|
|||
25 січня 2022 13:50 |
ДОДАТОК №1 (із змінами).docx
|
|||
25 січня 2022 13:50 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ текстиль (із змінами).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно документації
Дата подання: 21 січня 2022 11:23
Дата відповіді: 25 січня 2022 13:34
Шановний замовник! Будь ласка, приберіть дискримінаційні вимоги щодо країни походження тканини. Ви ж знаєте що так не можна робити і Ви ПОВИННІ приймати еквівалент. До того ж молдовські тканини ні чим не краще ніж інших виробників, а чимось і гірші. Не займайтесь будь ласка протягуванням свого постачальника, це помітно одразу
Відповідь: Шановний учасник! За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації щодо вилучення вимоги щодо країни походження тканини.
Шановний Замовнику!
Дата подання: 21 січня 2022 12:04
Дата відповіді: 25 січня 2022 13:36
Уточніть, будь ласка, згідно Вашої Тендерної документації Додатку № 2 пункту 10: Якщо Учасник не є виробником, він додатково надає: далі пункти 11 і т.п. не зрозуміло, які саме пункти відносяться до пункту 10?
Щодо даних пунктів, то звертаємо Вашу увагу, сертифікат Oeko-Tex Standard 100 або Öko-Tex Standard 100. Ці сертифікати підтверджують відповідність готового виробу на вміст шкідливих речовин. Також щодо сканованого оригінал/копію свідоцтва про проходження працівниками, задіяними на виробництві навчання з системи екологічного управління (не менше одного працівника), які пройшли навчання по системі екологічного управління та отримали свідоцтво.
Поясніть будь ласка доцільность вимоги для обов’язковості цих документів, тому що це суперечить вимогам міжнародних стандартов.
Також ваша ТД містить дискримінаційні вимоги, щодо країни походження тканини та зазначені вище сертифікати/свідоцтва. Прохання діяти в межах чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що Замовником буду внесені відповідні зміни до Тендерної документації щодо упорядкування нумерації пунктів та вилучення вимоги щодо країни походження тканини.
Щодо необхідності надання сканованого оригіналу/копії свідоцтва про проходження працівниками, задіяними на виробництві навчання з системи екологічного управління (не менше одного працівника), які пройшли навчання по системі екологічного управління та отримали свідоцтво, Замовник вважає за необхідне зазначити про наступне:
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», яким передбачено що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовник вимагає сертифікат ISO 14001:2015 зважаючи на те що, цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного керування. Стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити і виконувати екологічну політику та завдання, ураховуючи правові й інші вимоги. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічних характеристик. 2) Цей стандарт призначено застосовувати в будь-якій організації, яка має намір: a) розробити, запровадити, підтримувати та поліпшувати систему екологічного керування; b) впевнитись у відповідності своїй задекларованій екологічній політиці; c) продемонструвати відповідність цьому стандарту, 1) роблячи самовизначення та самодекларацію, або 2) здобуваючи підтвердження своєї відповідності зацікавленими сторонами, наприклад, замовниками, або 3) здобуваючи підтвердження своєї самодекларації зовнішньою стороною, або 4) здобуваючи сертифікацію/реєстрацію своєї системи екологічного керування зовнішньою організацією.
Крім того, вимогами п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Також, відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 21.12.2015 № 203 міжнародний стандарт ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 14001:2015). Наявність в учасників сертифікованої системи екологічного управління, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо виконання робіт належної якості у відповідності до екологічних стандартів. Впровадження системи екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яке підприємство, що має належний рівень організації екологічного управління, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Отже, з урахуванням вищевикладено, надання сканованого оригіналу/копії свідоцтва про проходження працівниками, задіяними на виробництві навчання з системи екологічного управління (не менше одного працівника), які пройшли навчання по системі екологічного управління та отримали свідоцтво є підтвердженнмя наявності у штаті учасника або виробника особи, що здійснює контроль та є відповідальною за дотримання системи екологічного управління ISO 14001:2015, а також наявність вказаної особи є обов’язковою умовою отримання сертифікату ISO 14001:2015.
З огляду на вищезазначене, та зважаючи на те, що предметом закупівлі є товари: «код ДК 021:2015 - 39510000-0 – Вироби домашнього текстилю (Комплекти постільної білизни, подушки, ковдри, наматрацники, простирадла, рушники та інше), Замовник вважає за необхідне вимагати надання сканованого оригіналу/копії свідоцтва про проходження працівниками, задіяними на виробництві навчання з системи екологічного управління (не менше одного працівника), які пройшли навчання по системі екологічного управління та отримали свідоцтво.
Щодо необхідності надання сканованого оригіналу/копії свідоцтва про проходження працівниками, задіяними на виробництві навчання з системи екологічного управління (не менше одного працівника), які пройшли навчання по системі екологічного управління та отримали свідоцтво, Замовник вважає за необхідне зазначити про наступне:
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», яким передбачено що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовник вимагає сертифікат ISO 14001:2015 зважаючи на те що, цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного керування. Стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити і виконувати екологічну політику та завдання, ураховуючи правові й інші вимоги. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічних характеристик. 2) Цей стандарт призначено застосовувати в будь-якій організації, яка має намір: a) розробити, запровадити, підтримувати та поліпшувати систему екологічного керування; b) впевнитись у відповідності своїй задекларованій екологічній політиці; c) продемонструвати відповідність цьому стандарту, 1) роблячи самовизначення та самодекларацію, або 2) здобуваючи підтвердження своєї відповідності зацікавленими сторонами, наприклад, замовниками, або 3) здобуваючи підтвердження своєї самодекларації зовнішньою стороною, або 4) здобуваючи сертифікацію/реєстрацію своєї системи екологічного керування зовнішньою організацією.
Крім того, вимогами п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Також, відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 21.12.2015 № 203 міжнародний стандарт ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 14001:2015). Наявність в учасників сертифікованої системи екологічного управління, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо виконання робіт належної якості у відповідності до екологічних стандартів. Впровадження системи екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яке підприємство, що має належний рівень організації екологічного управління, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Отже, з урахуванням вищевикладено, надання сканованого оригіналу/копії свідоцтва про проходження працівниками, задіяними на виробництві навчання з системи екологічного управління (не менше одного працівника), які пройшли навчання по системі екологічного управління та отримали свідоцтво є підтвердженнмя наявності у штаті учасника або виробника особи, що здійснює контроль та є відповідальною за дотримання системи екологічного управління ISO 14001:2015, а також наявність вказаної особи є обов’язковою умовою отримання сертифікату ISO 14001:2015.
З огляду на вищезазначене, та зважаючи на те, що предметом закупівлі є товари: «код ДК 021:2015 - 39510000-0 – Вироби домашнього текстилю (Комплекти постільної білизни, подушки, ковдри, наматрацники, простирадла, рушники та інше), Замовник вважає за необхідне вимагати надання сканованого оригіналу/копії свідоцтва про проходження працівниками, задіяними на виробництві навчання з системи екологічного управління (не менше одного працівника), які пройшли навчання по системі екологічного управління та отримали свідоцтво.
ткань Молдова - дискриминация по национальному признаку
Дата подання: 21 січня 2022 14:10
Дата відповіді: 25 січня 2022 13:37
Вам необходима бязь плотности 142гр,м2 .
При наличии Бумаг от Тираспольского комбината Вы сможете отличить бязь белую производства Белорусии, Пакистана,Индии, Китая ............ от Тираспольской?
Какая то дискриминация по национальному признаку.
Відповідь: Шановний учасник! За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації щодо вилучення вимоги щодо країни походження тканини.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-20-013044-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВАПРОМ" БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО МІСЬКОГО ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ "ФЕНІКС"
, Код ЄДРПОУ:19410367
Дата подання: 21 січня 2022 12:59
Вимога на усунення дискримінацційних умов закупівлі
Шановний Замовнику!
Вимагаємо внести зміни та привести свою тендерну документацію відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:
Відповідно до Інфолиста МЕРТУ № 3305-04/34286-06 від 01 червня 2020 року “ ЩОДО РЕКОМЕНДАЦІЙ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ” повідомляється зокрема що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація НЕ ПОВИННА МІСТИТИ посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або КОНКРЕТНЕ МІСЦЕ ПОХОДЖЕННЯ чи спосіб виробництва.
1. Країна походження тканини є дискримінаційною вимогою!
2. Вимога, щодо Сертифікату Oeko-Tex Standard 100 є дискримінаційною по відношенню до національних товаровиробників та дискредитаційною по відношенню до національної системи з оцінки відповідності якості. Адже згаданий STANDARD 100 від OEKO-TEX® відсутній у каталозі національних стандартів та кодексів усталеної практики (Закон України «Про стандартизацію», режим доступу http://uas.org.ua/ua/natsionalniy-fond-normativnih-dokumentiv/katalog-normativnih-dokumentiv-2/) та відповідно, неадаптований до законодавства України.
3. Щодо Сертифіката системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ISO 9001:2015 (або ISO 9001:2015 IDT) є дискримінаційною вимогою, адже Законодавство України, яке регламентує даний вид діяльності, не передбачає обов’язковість отримання та наявності сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015 для юридичних чи фізичних осіб, які можуть надавати послуги в цій сфері.
Звертаємо увагу Замовника:
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 93 від 26 січня 2018 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 року за №194/31646, Наказ №28 від 01 лютого 2005 р. «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» визнано таким, що втратив чинність (посилання на офіційну сторінку https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0194-18).
Таким чином, на даний час в Україні не існує нормативно-правового акта, який вимагав би обов'язкової сертифікації товарів взагалі і товару, що являється предметом даної закупівлі, зокрема (ст. 7 Закон України від 02.03.2015 № 222-VIII « Про ліцензування видів господарської діяльності»).
Отже, продукція, яка виготовляється та закуповується (тканини) не підлягає обов’язковій сертифікації, у зв'язку зі втратою чинності з 01 січня 2018 р. Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 Р. № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію».
3.Вимоги, щодо:
- Сканований оригінал/копію свідоцтва про проходження працівниками, задіяними на виробництві навчання з системи управління якістю (не менше одного працівника), які пройшли навчання по системі управління якістю та отримали свідоцтво.
- Документу уповноваженого органу (акредитований Національним агентством акредитації України) підтверджуючий щільність та якість тканини, ВИДАНИЙ В МІСЯЦІ !!!! , що і оголошення про закупівлю, а також атестат акредитації НААУ уповноваженого органу)
Відповідно до практики рішень Органу оскарження ЦІ ВИМОГИ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ, що обмежеують конкуренцію та фактично призводять до дискримінації учасників.
НАГОЛОШУЄМО:
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційноправових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Зважаючи на вищевикладене,
просимо Замовника усунути всі дискримінаційні вимоги та сприяти добросовісній конкуренції Учасників для отримання якісного товару за найнижчу ціну з метою економії коштів, відповідно до аукціону.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо внести зміни та привести свою тендерну документацію відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:
Відповідно до Інфолиста МЕРТУ № 3305-04/34286-06 від 01 червня 2020 року “ ЩОДО РЕКОМЕНДАЦІЙ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ” повідомляється зокрема що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація НЕ ПОВИННА МІСТИТИ посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або КОНКРЕТНЕ МІСЦЕ ПОХОДЖЕННЯ чи спосіб виробництва.
1. Країна походження тканини є дискримінаційною вимогою!
2. Вимога, щодо Сертифікату Oeko-Tex Standard 100 є дискримінаційною по відношенню до національних товаровиробників та дискредитаційною по відношенню до національної системи з оцінки відповідності якості. Адже згаданий STANDARD 100 від OEKO-TEX® відсутній у каталозі національних стандартів та кодексів усталеної практики (Закон України «Про стандартизацію», режим доступу http://uas.org.ua/ua/natsionalniy-fond-normativnih-dokumentiv/katalog-normativnih-dokumentiv-2/) та відповідно, неадаптований до законодавства України.
3. Щодо Сертифіката системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ISO 9001:2015 (або ISO 9001:2015 IDT) є дискримінаційною вимогою, адже Законодавство України, яке регламентує даний вид діяльності, не передбачає обов’язковість отримання та наявності сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015 для юридичних чи фізичних осіб, які можуть надавати послуги в цій сфері.
Звертаємо увагу Замовника:
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 93 від 26 січня 2018 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 року за №194/31646, Наказ №28 від 01 лютого 2005 р. «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» визнано таким, що втратив чинність (посилання на офіційну сторінку https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0194-18).
Таким чином, на даний час в Україні не існує нормативно-правового акта, який вимагав би обов'язкової сертифікації товарів взагалі і товару, що являється предметом даної закупівлі, зокрема (ст. 7 Закон України від 02.03.2015 № 222-VIII « Про ліцензування видів господарської діяльності»).
Отже, продукція, яка виготовляється та закуповується (тканини) не підлягає обов’язковій сертифікації, у зв'язку зі втратою чинності з 01 січня 2018 р. Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 Р. № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію».
3.Вимоги, щодо:
- Сканований оригінал/копію свідоцтва про проходження працівниками, задіяними на виробництві навчання з системи управління якістю (не менше одного працівника), які пройшли навчання по системі управління якістю та отримали свідоцтво.
- Документу уповноваженого органу (акредитований Національним агентством акредитації України) підтверджуючий щільність та якість тканини, ВИДАНИЙ В МІСЯЦІ !!!! , що і оголошення про закупівлю, а також атестат акредитації НААУ уповноваженого органу)
Відповідно до практики рішень Органу оскарження ЦІ ВИМОГИ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ, що обмежеують конкуренцію та фактично призводять до дискримінації учасників.
НАГОЛОШУЄМО:
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційноправових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Зважаючи на вищевикладене,
просимо Замовника усунути всі дискримінаційні вимоги та сприяти добросовісній конкуренції Учасників для отримання якісного товару за найнижчу ціну з метою економії коштів, відповідно до аукціону.
Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2022 13:38
Шановний учасник! За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що Замовником буду внесені відповідні зміни до Тендерної документації щодо вилучення вимоги щодо країни походження тканини та уточнень щодо документу уповноваженого органу, підтверджуючий щільність та якість тканини.
Щодо інших вимог Учасника зазначаємо наступне:
1.Щодо надання Сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ISO 9001:2015 (або ISO 9001:2015 IDT) та сканованого оригіналу/копії свідоцтва про проходження працівниками, задіяними на виробництві навчання з системи управління якістю (не менше одного працівника), які пройшли навчання по системі управління якістю та отримали свідоцтво.
Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015). Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо виконання робіт належної якості. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яке підприємства, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Також, надання сканованого оригіналу/копії свідоцтва про проходження працівниками, задіяними на виробництві навчання з системи управління якістю (не менше одного працівника), які пройшли навчання по системі управління якістю та отримали свідоцтво є підтвердженнмя наявності у штаті учасника або виробника особи, що здійснює контроль та є відповідальною за дотримання системи якості ISO 9001:2015, а також наявність вказаної особи є обов’язковою умовою отримання сертифікату ISO 9001:2015.
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 сканованого оригіналу/копії свідоцтва про проходження працівниками, задіяними на виробництві навчання з системи управління якістю (не менше одного працівника), які пройшли навчання по системі управління якістю не є дискримінаційною, що також підтверджується рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19422- р/пк-п3 від 27.12.2019 року та № 9280-р/пк-пз від 27.04.2021 року.
Щодо надання копії Сертифікату Oeko-Tex Standard 100.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», яким передбачено що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Крім того, вимогами ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник вимагає надання копії сертифікату Oeko-Tex Standard 100 з огляду на наступне:
Стандарт перевіряє матеріал на наявність шкідливих і небезпечних речовин для шкіри людини. До уваги береться тільки якість текстилю, при цьому процес виробництва одягу не є частиною сертифікації. Згідно з цим стандартом текстиль можна поділити на 4 категорії. Для кожної категорії характерні різні критерії змісту певних хімічних речовин. Чим більше матеріал стикається зі шкірою, тим суворіші критерії застосовуються.
Розглядають такі класи:
Перший клас – одяг для новонароджених дітей. До цієї категорії входять всі текстильні вироби, які використовуються для виготовлення одягу для дітей віком до 3 років (одяг зі шкіри не входить в категорію) /
Другий клас – вироби, які контактують зі шкірою. У категорію входить сорочки, штани, білизна, колготки, тобто все, що безпосередньо прилягає до шкіри під час використання.
Третій клас – вироби, які безпосередньо не контактують зі шкірою, тобто ті, які тільки незначними частинами стикаються з шкірою. До цієї категорії можна віднести підкладки, набивки й інше.
Четвертий клас – трикотаж для прикраси. До цієї категорії також можуть входити предмети для домашнього використання, наприклад, штори, скатертина, матрац, підлогове і настінне покриття та інше.
Головна мета стандарту – зробити текстильний одяг максимально безпечною для споживачів, особливо це стосується дітей, шкіра яких особливо чутлива. Стандарт забороняє використання не тільки речовин, які заборонені законодавством багатьох країн, в тому числі і ЄС (азокрасители, формальдегіди, кадмій, нікель та інші), але також і небезпечних речовин, які поки не забороняються законодавством. Крім того, сертифікат забороняє використання речовин, які завдають шкоди навколишньому середовищу.
З огляду на вищезазначене, та зважаючи на те, що предметом закупівлі є товари: «код ДК 021:2015 - 39510000-0 – Вироби домашнього текстилю (Комплекти постільної білизни, подушки, ковдри, наматрацники, простирадла, рушники та інше) для закладу охорони здоров’я, Замовник вважає за необхідне вимагати надання копії сертифікату Oeko-Tex Standard 100.
На додаток, у вимозі документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не доведено, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язаного з участю у процедурі закупівлі, що виключає можливість її задоволення.
Щодо інших вимог Учасника зазначаємо наступне:
1.Щодо надання Сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ISO 9001:2015 (або ISO 9001:2015 IDT) та сканованого оригіналу/копії свідоцтва про проходження працівниками, задіяними на виробництві навчання з системи управління якістю (не менше одного працівника), які пройшли навчання по системі управління якістю та отримали свідоцтво.
Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015). Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо виконання робіт належної якості. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яке підприємства, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Також, надання сканованого оригіналу/копії свідоцтва про проходження працівниками, задіяними на виробництві навчання з системи управління якістю (не менше одного працівника), які пройшли навчання по системі управління якістю та отримали свідоцтво є підтвердженнмя наявності у штаті учасника або виробника особи, що здійснює контроль та є відповідальною за дотримання системи якості ISO 9001:2015, а також наявність вказаної особи є обов’язковою умовою отримання сертифікату ISO 9001:2015.
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 сканованого оригіналу/копії свідоцтва про проходження працівниками, задіяними на виробництві навчання з системи управління якістю (не менше одного працівника), які пройшли навчання по системі управління якістю не є дискримінаційною, що також підтверджується рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19422- р/пк-п3 від 27.12.2019 року та № 9280-р/пк-пз від 27.04.2021 року.
Щодо надання копії Сертифікату Oeko-Tex Standard 100.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», яким передбачено що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Крім того, вимогами ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник вимагає надання копії сертифікату Oeko-Tex Standard 100 з огляду на наступне:
Стандарт перевіряє матеріал на наявність шкідливих і небезпечних речовин для шкіри людини. До уваги береться тільки якість текстилю, при цьому процес виробництва одягу не є частиною сертифікації. Згідно з цим стандартом текстиль можна поділити на 4 категорії. Для кожної категорії характерні різні критерії змісту певних хімічних речовин. Чим більше матеріал стикається зі шкірою, тим суворіші критерії застосовуються.
Розглядають такі класи:
Перший клас – одяг для новонароджених дітей. До цієї категорії входять всі текстильні вироби, які використовуються для виготовлення одягу для дітей віком до 3 років (одяг зі шкіри не входить в категорію) /
Другий клас – вироби, які контактують зі шкірою. У категорію входить сорочки, штани, білизна, колготки, тобто все, що безпосередньо прилягає до шкіри під час використання.
Третій клас – вироби, які безпосередньо не контактують зі шкірою, тобто ті, які тільки незначними частинами стикаються з шкірою. До цієї категорії можна віднести підкладки, набивки й інше.
Четвертий клас – трикотаж для прикраси. До цієї категорії також можуть входити предмети для домашнього використання, наприклад, штори, скатертина, матрац, підлогове і настінне покриття та інше.
Головна мета стандарту – зробити текстильний одяг максимально безпечною для споживачів, особливо це стосується дітей, шкіра яких особливо чутлива. Стандарт забороняє використання не тільки речовин, які заборонені законодавством багатьох країн, в тому числі і ЄС (азокрасители, формальдегіди, кадмій, нікель та інші), але також і небезпечних речовин, які поки не забороняються законодавством. Крім того, сертифікат забороняє використання речовин, які завдають шкоди навколишньому середовищу.
З огляду на вищезазначене, та зважаючи на те, що предметом закупівлі є товари: «код ДК 021:2015 - 39510000-0 – Вироби домашнього текстилю (Комплекти постільної білизни, подушки, ковдри, наматрацники, простирадла, рушники та інше) для закладу охорони здоров’я, Замовник вважає за необхідне вимагати надання копії сертифікату Oeko-Tex Standard 100.
На додаток, у вимозі документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не доведено, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язаного з участю у процедурі закупівлі, що виключає можливість її задоволення.
Номер вимоги: UA-2022-01-20-013044-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВАПРОМ" БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО МІСЬКОГО ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ "ФЕНІКС"
, Код ЄДРПОУ:19410367
Дата подання: 11 лютого 2022 12:47
Щодо неправомірної та необґрунтованої дискваліфікації Учасника НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА "ІНВАПРОМ" БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО
МІСЬКОГО ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ "ФЕНІКС" з порушенням принципів здійснення державних закупівель, а саме недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція, максимальна економія та ефективність!
Шановний Замовнику, цією Вимогою висловлюємо Вам свою повагу та звертаємося з наступного приводу.
відповідно до Протокольного рішення (протокол) № 81 уповноваженої особи КНП БМР "Білоцерківська міська лікарня № 2" (надалі-Протокол) відхилено нашу тендерну пропозицію з надуманих та безпідставних причин. Звертаємо Вашу увагу на наступне, що посилаючись в Протоколі на:
"Після розгляду наданих учасником у складі тендерної пропозиції документів встановлено не відповідність наступним вимогам щодо предмета закупівлі:
1. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлені медико-технічні вимоги до ковдри бавовна - Розмір - 140*205 см, ткана; учасником запропоновано ковдру розмір якої: довжина 205-206 см, ширина - 140-141 см (згідно Паспорту якості на ковдру (на партію 260 штук)), що не відповідає умовам технічної специфікації.
2. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлені медико-технічні вимоги до ковдри напіввовна - Розмір - 140*205 см, ткана; учасником запропоновано ковдру розмір якої: довжина 205-206 см, ширина - 140-141 см (згідно Паспорту якості на напіввовняну ковдру (на партію 874 штук)), що не відповідає умовам технічної специфікації.
3. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлені медико-технічні вимоги до рушника махрового - Розмір 50*90 см, щільність не менше 400г/м2; учасником запропоновано рушник махровий фактичний розмір якого: довжина 90±1 см, ширина - 50±1 см, фактична щільність якого 140±1 г/м2 (згідно Паспорту якості на рушник махровий №17- 1/2022), що не відповідає умовам технічної специфікації.
4. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлені медико-технічні вимоги до рушника вафельного - Розмір 40*60 см; учасником запропоновано рушник вафельний фактичний розмір якого: довжина 60±1 см, ширина - 40±1 см (згідно Паспорту якості на рушник махровий №17-2/2022), що не відповідає умовам технічної специфікації.
5. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлені медико-технічні вимоги до комплекту постільної білизни - Виріб має бути цільнокроєний, без надставок, без швів посередині, згідно ДСТУ -3119-95, учасником запропоновано комплект постільної
білизни, виготовлений у відповідності із ДСТУ 1319-95 «Білизна постільна. Загальні технічні умови» (згідно Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/17536 від 07.10.2021 року), що не відповідає умовам технічної специфікації."
ЦЕ ПРЯМЕ ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ", адже Закон не містить прямої заборони для учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції. Законом також не встановлено, що подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
А Ваша Тендерна документація не містить вимоги при поданні пропозиції надати паспорти якості, тощо. Лише пункт 7 Додатку № 2: "7.Учасник надає лист – гарантію, що при поставці товару зобов’язується надати документи, передбачені чинним законодавством України, які підтверджують відповідні якісні характеристики товару (висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності, паспорти якості, тощо)."
Даний гарантійний лист нами, як виробниками в складі пропозиції наданий. І ми гарантуємо надати всі зазначені документи при поставці товару закупівлі згідно чинного законодавства.
Також, повідомляємо, що Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 93 від 26 січня 2018 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 року за №194/31646, Наказ №28 від 01 лютого 2005 р. «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» визнано таким, що втратив чинність (посилання на офіційну сторінку https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0194-18).
Таким чином, на даний час в Україні не існує нормативно-правового акта, який вимагав би обов'язкової сертифікації товарів взагалі і товару, що являється предметом даної закупівлі, зокрема (ст. 7 Закон України від 02.03.2015 № 222-VIII « Про ліцензування видів господарської діяльності»).
Отже, продукція, яка виготовляється НВП «Інвапром» не підлягає обов’язковій сертифікації, у зв'язку зі втратою чинності з 01.01.2018 р. Декрету Кабінету Міністрів України дід 10.05.1993 Р. № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію». Всі дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження даного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом знаходяться в тендерній пропозиції та Довідках № 04/44-22 та № 04/45-22 від 04 лютого 2022 року.
Чим дотримано всі вимоги Тендерної документації Замовника.
Шановний Замовнику, також звертаємо Вашу увагу, що паспорти якості надані відповідно до ДСТУ 3119-95 та відповідно до норм чинного законодавства України.
В Протоколі ви зазначаєте, наприклад, наведеного вище наведеного пункту 1 Протоколу: "Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлені медико-технічні вимоги до ковдри бавовна - Розмір - 140*205 см, ткана; учасником запропоновано ковдру розмір якої: довжина 205-206 см, ширина - 140-141 см (згідно Паспорту якості на ковдру (на партію 260 штук)), що не відповідає умовам технічної специфікації." У ВАШІЙ ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ розмір 140*205 см, ми зазначаємо в паспорті не менший розмір, а це відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" є по- перше покращення якості предмета закупівлі,
по-друге Ви не вимагали даних документів в Тендерній документації при поданні пропозиції Учасником ВИРОБНИКОМ, тому не можете за них відхиляти і посилатися на них в Протоколі!
ТАКОЖ, відповідно до ДСТУ 3119-95 та також в інших Національних стандартів України в галузі текстильного виробництва є допустимі граничні відхилення виробу від номінальних розмірів, для прикладу надаємо скріншот однієї сторінки ДСТУ 3119-95. Наші документи складені відповідно до чинного законодавства, не перевищуючи норми відхилення, на що звертаємо увагу Замовника і просимо детально ознайомитися з відповідними нормативними актами.
Щодо Учасника ФОП "Смірнова Владислава Юрійовича": В складі пропозиції відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ФОП "СМІРНОВ ВЛАДИСЛАВ ЮРІЙОВИЧ" не має відповідного виду господарської діяльності і досвіду виконнання аналогічних договорів. ВІДСУТНІСТЬ КВЕДу щодо даного предмета закупівлі та не виконання жодного аналогічного Договору по відповідному ДК наводить на сумнів належного виконання умов закупівлі. Ціна пропозиції даного Учасника на порядок вища, так як він зазначає, що дилер, що унеможливлює ефективну економію коштів Замовникові і дотримання ним ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Даний Учасник надає копію свідоцтва працівника, який нічим не підтверджений до якого виробництва він належить і як саме цей працівник повязаний з даним Учасником, так як відповідно до наданої довідки працівник один ФОП Смірнов Владислав Юрійович. Також, є і інший перелік не відповідності поданих документів даного Учасника з вимогами Замовника. Можемо при необхідності надати обгрунтоване аргументування..
Наше підприємство є виробником і має всі умови, потужності та працівників для належного виконання умов закупівлі, про що надали в складі пропозиції підтверджуючі документи. На даному підприємстві офіційно працевлаштовано понад 50% працівників - осіб з обмеженими можливостями.
ВИСНОВОК: У тендерній документації визначені кваліфікаційні критерії, яким НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВАПРОМ" БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО
МІСЬКОГО ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ "ФЕНІКС" повністю відповідає та запропонував найнижчу цінову пропозицію для економії та ефективного використання бюджетних коштів, разом з тим Замовником відхилено економічно вигідну пропозицію із надуманих причин. В разі ігнорування нашої Вимоги і не дотримання Замовником чиного законодавства України нами буде подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Просимо:
1. Не створювати дискримінаційні умови між Учасниками;
2. Діяти в межах чинного законодавства.
ВИМАГАЄМО:
1. СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА "ІНВАПРОМ" БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО МІСЬКОГО ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ "ФЕНІКС".
2. ВИЗНАТИ ПЕРЕМОЖЦЕМ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВА "ІНВАПРОМ" БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО МІСЬКОГО ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ "ФЕНІКС"
Розгорнути
Згорнути
відповідно до Протокольного рішення (протокол) № 81 уповноваженої особи КНП БМР "Білоцерківська міська лікарня № 2" (надалі-Протокол) відхилено нашу тендерну пропозицію з надуманих та безпідставних причин. Звертаємо Вашу увагу на наступне, що посилаючись в Протоколі на:
"Після розгляду наданих учасником у складі тендерної пропозиції документів встановлено не відповідність наступним вимогам щодо предмета закупівлі:
1. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлені медико-технічні вимоги до ковдри бавовна - Розмір - 140*205 см, ткана; учасником запропоновано ковдру розмір якої: довжина 205-206 см, ширина - 140-141 см (згідно Паспорту якості на ковдру (на партію 260 штук)), що не відповідає умовам технічної специфікації.
2. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлені медико-технічні вимоги до ковдри напіввовна - Розмір - 140*205 см, ткана; учасником запропоновано ковдру розмір якої: довжина 205-206 см, ширина - 140-141 см (згідно Паспорту якості на напіввовняну ковдру (на партію 874 штук)), що не відповідає умовам технічної специфікації.
3. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлені медико-технічні вимоги до рушника махрового - Розмір 50*90 см, щільність не менше 400г/м2; учасником запропоновано рушник махровий фактичний розмір якого: довжина 90±1 см, ширина - 50±1 см, фактична щільність якого 140±1 г/м2 (згідно Паспорту якості на рушник махровий №17- 1/2022), що не відповідає умовам технічної специфікації.
4. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлені медико-технічні вимоги до рушника вафельного - Розмір 40*60 см; учасником запропоновано рушник вафельний фактичний розмір якого: довжина 60±1 см, ширина - 40±1 см (згідно Паспорту якості на рушник махровий №17-2/2022), що не відповідає умовам технічної специфікації.
5. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлені медико-технічні вимоги до комплекту постільної білизни - Виріб має бути цільнокроєний, без надставок, без швів посередині, згідно ДСТУ -3119-95, учасником запропоновано комплект постільної
білизни, виготовлений у відповідності із ДСТУ 1319-95 «Білизна постільна. Загальні технічні умови» (згідно Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/17536 від 07.10.2021 року), що не відповідає умовам технічної специфікації."
ЦЕ ПРЯМЕ ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ", адже Закон не містить прямої заборони для учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції. Законом також не встановлено, що подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
А Ваша Тендерна документація не містить вимоги при поданні пропозиції надати паспорти якості, тощо. Лише пункт 7 Додатку № 2: "7.Учасник надає лист – гарантію, що при поставці товару зобов’язується надати документи, передбачені чинним законодавством України, які підтверджують відповідні якісні характеристики товару (висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності, паспорти якості, тощо)."
Даний гарантійний лист нами, як виробниками в складі пропозиції наданий. І ми гарантуємо надати всі зазначені документи при поставці товару закупівлі згідно чинного законодавства.
Також, повідомляємо, що Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 93 від 26 січня 2018 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 року за №194/31646, Наказ №28 від 01 лютого 2005 р. «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» визнано таким, що втратив чинність (посилання на офіційну сторінку https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0194-18).
Таким чином, на даний час в Україні не існує нормативно-правового акта, який вимагав би обов'язкової сертифікації товарів взагалі і товару, що являється предметом даної закупівлі, зокрема (ст. 7 Закон України від 02.03.2015 № 222-VIII « Про ліцензування видів господарської діяльності»).
Отже, продукція, яка виготовляється НВП «Інвапром» не підлягає обов’язковій сертифікації, у зв'язку зі втратою чинності з 01.01.2018 р. Декрету Кабінету Міністрів України дід 10.05.1993 Р. № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію». Всі дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження даного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом знаходяться в тендерній пропозиції та Довідках № 04/44-22 та № 04/45-22 від 04 лютого 2022 року.
Чим дотримано всі вимоги Тендерної документації Замовника.
Шановний Замовнику, також звертаємо Вашу увагу, що паспорти якості надані відповідно до ДСТУ 3119-95 та відповідно до норм чинного законодавства України.
В Протоколі ви зазначаєте, наприклад, наведеного вище наведеного пункту 1 Протоколу: "Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлені медико-технічні вимоги до ковдри бавовна - Розмір - 140*205 см, ткана; учасником запропоновано ковдру розмір якої: довжина 205-206 см, ширина - 140-141 см (згідно Паспорту якості на ковдру (на партію 260 штук)), що не відповідає умовам технічної специфікації." У ВАШІЙ ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ розмір 140*205 см, ми зазначаємо в паспорті не менший розмір, а це відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" є по- перше покращення якості предмета закупівлі,
по-друге Ви не вимагали даних документів в Тендерній документації при поданні пропозиції Учасником ВИРОБНИКОМ, тому не можете за них відхиляти і посилатися на них в Протоколі!
ТАКОЖ, відповідно до ДСТУ 3119-95 та також в інших Національних стандартів України в галузі текстильного виробництва є допустимі граничні відхилення виробу від номінальних розмірів, для прикладу надаємо скріншот однієї сторінки ДСТУ 3119-95. Наші документи складені відповідно до чинного законодавства, не перевищуючи норми відхилення, на що звертаємо увагу Замовника і просимо детально ознайомитися з відповідними нормативними актами.
Щодо Учасника ФОП "Смірнова Владислава Юрійовича": В складі пропозиції відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ФОП "СМІРНОВ ВЛАДИСЛАВ ЮРІЙОВИЧ" не має відповідного виду господарської діяльності і досвіду виконнання аналогічних договорів. ВІДСУТНІСТЬ КВЕДу щодо даного предмета закупівлі та не виконання жодного аналогічного Договору по відповідному ДК наводить на сумнів належного виконання умов закупівлі. Ціна пропозиції даного Учасника на порядок вища, так як він зазначає, що дилер, що унеможливлює ефективну економію коштів Замовникові і дотримання ним ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Даний Учасник надає копію свідоцтва працівника, який нічим не підтверджений до якого виробництва він належить і як саме цей працівник повязаний з даним Учасником, так як відповідно до наданої довідки працівник один ФОП Смірнов Владислав Юрійович. Також, є і інший перелік не відповідності поданих документів даного Учасника з вимогами Замовника. Можемо при необхідності надати обгрунтоване аргументування..
Наше підприємство є виробником і має всі умови, потужності та працівників для належного виконання умов закупівлі, про що надали в складі пропозиції підтверджуючі документи. На даному підприємстві офіційно працевлаштовано понад 50% працівників - осіб з обмеженими можливостями.
ВИСНОВОК: У тендерній документації визначені кваліфікаційні критерії, яким НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВАПРОМ" БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО
МІСЬКОГО ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ "ФЕНІКС" повністю відповідає та запропонував найнижчу цінову пропозицію для економії та ефективного використання бюджетних коштів, разом з тим Замовником відхилено економічно вигідну пропозицію із надуманих причин. В разі ігнорування нашої Вимоги і не дотримання Замовником чиного законодавства України нами буде подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Просимо:
1. Не створювати дискримінаційні умови між Учасниками;
2. Діяти в межах чинного законодавства.
ВИМАГАЄМО:
1. СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА "ІНВАПРОМ" БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО МІСЬКОГО ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ "ФЕНІКС".
2. ВИЗНАТИ ПЕРЕМОЖЦЕМ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВА "ІНВАПРОМ" БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО МІСЬКОГО ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ "ФЕНІКС"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2022 14:42
У відповідь на Вашу вимогу уповноважена особа КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» повідомляє наступне:
Перелік підстав відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та є вичерпним.
При відхиленні тендерної пропозиції учасника / учасників замовник зобов’язаний оприлюднити інформацію про підстави відхилення з посиланням на відповідні норми Закону України «Про публічні закупівлі» та умови тендерної документації, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
Підстави відхилення Вашої тендерної пропозиції викладено у Протокольному рішенні (протоколі) уповноваженої особи КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» №81 від 10.02.22 р. Також Протокол містить посилання на відповідні норми Закону України «Про публічні закупівлі» та умови тендерної документації, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
Відповідно до чинного законодавства України, державні підприємства, що належать до сфери управління Мінекономрозвитку можуть надавати консультативну та методологічну допомогу з розроблення та перевіряння ТУ виключно на замовлення суб’єктів господарювання.
З огляду на вищевикладене, ТУ це індивідуальний документ підприємства виробника, в якому викладений опис технологічних процесів та матеріалів, що використовуються в цих процесах для виготовлення продукції.
У складі тендерної пропозиції Ви стверджуєте, що є виробником товару, однак Вами надано ТУ зовсім інших підприємств : на комплекти постільної білизни надано ТУ У 13.9-40255677-002:2017 - від компанії ТОВ ТКС ПРОМ, на ковдри бавовняні/напівовняні - ТУ 13.9-38192655-001:2014 «Вироби стьобані та нестьобані з наповнювачем. Технічні умови» від ТК - Домашній текстиль (не відповідає вимогам до предмету закупівлі, адже замовник вказує, що ковдри повинні бути ткані, а ТУ надається на стьобані вироби), на рушник махрові/вафельні - ТУ У 13.92-21635240 - 013:2019 від ПП Ярослав.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено право можливості повторного розгляду тендерної пропозиції учасника, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі у разі оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовника.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Перелік підстав відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та є вичерпним.
При відхиленні тендерної пропозиції учасника / учасників замовник зобов’язаний оприлюднити інформацію про підстави відхилення з посиланням на відповідні норми Закону України «Про публічні закупівлі» та умови тендерної документації, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
Підстави відхилення Вашої тендерної пропозиції викладено у Протокольному рішенні (протоколі) уповноваженої особи КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» №81 від 10.02.22 р. Також Протокол містить посилання на відповідні норми Закону України «Про публічні закупівлі» та умови тендерної документації, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
Відповідно до чинного законодавства України, державні підприємства, що належать до сфери управління Мінекономрозвитку можуть надавати консультативну та методологічну допомогу з розроблення та перевіряння ТУ виключно на замовлення суб’єктів господарювання.
З огляду на вищевикладене, ТУ це індивідуальний документ підприємства виробника, в якому викладений опис технологічних процесів та матеріалів, що використовуються в цих процесах для виготовлення продукції.
У складі тендерної пропозиції Ви стверджуєте, що є виробником товару, однак Вами надано ТУ зовсім інших підприємств : на комплекти постільної білизни надано ТУ У 13.9-40255677-002:2017 - від компанії ТОВ ТКС ПРОМ, на ковдри бавовняні/напівовняні - ТУ 13.9-38192655-001:2014 «Вироби стьобані та нестьобані з наповнювачем. Технічні умови» від ТК - Домашній текстиль (не відповідає вимогам до предмету закупівлі, адже замовник вказує, що ковдри повинні бути ткані, а ТУ надається на стьобані вироби), на рушник махрові/вафельні - ТУ У 13.92-21635240 - 013:2019 від ПП Ярослав.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено право можливості повторного розгляду тендерної пропозиції учасника, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі у разі оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовника.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2022-01-20-013044-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВАПРОМ" БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО МІСЬКОГО ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ "ФЕНІКС"
, Код ЄДРПОУ:19410367
Дата подання: 14 лютого 2022 15:38
Щодо неправомірної та необґрунтованої дискваліфікації !
Шановний Замовнику!
На Вашу відповідь в черговий раз, хочемо звернути увагу, діяти в межах чинного законодавства!
Ви відхиляєте вказуючи посилання на документи, які не вимагали в Тендерній документації! Ваша Тендерна документація не містить вимоги при поданні пропозиції надати паспорти якості, тощо.
Закон не містить прямої заборони для учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції. Законом також не встановлено, що подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
На Вашу відповідь в черговий раз, хочемо звернути увагу, діяти в межах чинного законодавства!
Ви відхиляєте вказуючи посилання на документи, які не вимагали в Тендерній документації! Ваша Тендерна документація не містить вимоги при поданні пропозиції надати паспорти якості, тощо.
Закон не містить прямої заборони для учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції. Законом також не встановлено, що подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2022 09:47
У відповідь на Вашу вимогу уповноважена особа КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» повідомляє наступне:
Підстави відхилення Вашої тендерної пропозиції викладено у Протокольному рішенні (протоколі) уповноваженої особи КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» №81 від 10.02.22 р, а саме:
«Після розгляду наданих учасником у складі тендерної пропозиції документів встановлено не відповідність наступним вимогам щодо предмета закупівлі:
1. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлені медико-технічні вимоги до ковдри бавовна - Розмір – 140*205 см, ткана; учасником запропоновано ковдру розмір якої: довжина 205-206 см, ширина – 140-141 см (згідно Паспорту якості на ковдру (на партію 260 штук)), що не відповідає умовам технічної специфікації.
2. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлені медико-технічні вимоги до ковдри напіввовна - Розмір – 140*205 см, ткана; учасником запропоновано ковдру розмір якої: довжина 205-206 см, ширина – 140-141 см (згідно Паспорту якості на напіввовняну ковдру (на партію 874 штук)), що не відповідає умовам технічної специфікації.
3. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлені медико-технічні вимоги до рушника махрового - Розмір 50*90 см, щільність не менше 400г/м2; учасником запропоновано рушник махровий фактичний розмір якого: довжина 90±1 см, ширина – 50±1 см, фактична щільність якого 140±1 г/м2 (згідно Паспорту якості на рушник махровий №17-1/2022), що не відповідає умовам технічної специфікації.
4. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлені медико-технічні вимоги до рушника вафельного - Розмір 40*60 см; учасником запропоновано рушник вафельний фактичний розмір якого: довжина 60±1 см, ширина – 40±1 см (згідно Паспорту якості на рушник махровий №17-2/2022), що не відповідає умовам технічної специфікації.
5.Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлені медико-технічні вимоги до комплекту постільної білизни - Виріб має бути цільнокроєний, без надставок, без швів посередині, згідно ДСТУ -3119-95, учасником запропоновано комплект постільної білизни, виготовлений у відповідності із ДСТУ 1319-95 «Білизна постільна. Загальні технічні умови» (згідно Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/17536 від 07.10.2021 року), що не відповідає умовам технічної специфікації.
Таким чином, тендерна пропозиція Навчально-виробниче підприємство «Інвапром» Білоцерківського міського товариства інвалідів «Фенікс» (код ЄДРПОУ 19410367) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, тому підлягає відхиленню на підставі абзацу другого пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Якщо, на Вашу думку, відхилення тендерної пропозиції було безпідставним, у Вас є право звернутися до органу оскарження відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено право можливості повторного розгляду тендерної пропозиції учасника, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі у разі оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовника.
Підстави відхилення Вашої тендерної пропозиції викладено у Протокольному рішенні (протоколі) уповноваженої особи КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» №81 від 10.02.22 р, а саме:
«Після розгляду наданих учасником у складі тендерної пропозиції документів встановлено не відповідність наступним вимогам щодо предмета закупівлі:
1. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлені медико-технічні вимоги до ковдри бавовна - Розмір – 140*205 см, ткана; учасником запропоновано ковдру розмір якої: довжина 205-206 см, ширина – 140-141 см (згідно Паспорту якості на ковдру (на партію 260 штук)), що не відповідає умовам технічної специфікації.
2. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлені медико-технічні вимоги до ковдри напіввовна - Розмір – 140*205 см, ткана; учасником запропоновано ковдру розмір якої: довжина 205-206 см, ширина – 140-141 см (згідно Паспорту якості на напіввовняну ковдру (на партію 874 штук)), що не відповідає умовам технічної специфікації.
3. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлені медико-технічні вимоги до рушника махрового - Розмір 50*90 см, щільність не менше 400г/м2; учасником запропоновано рушник махровий фактичний розмір якого: довжина 90±1 см, ширина – 50±1 см, фактична щільність якого 140±1 г/м2 (згідно Паспорту якості на рушник махровий №17-1/2022), що не відповідає умовам технічної специфікації.
4. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлені медико-технічні вимоги до рушника вафельного - Розмір 40*60 см; учасником запропоновано рушник вафельний фактичний розмір якого: довжина 60±1 см, ширина – 40±1 см (згідно Паспорту якості на рушник махровий №17-2/2022), що не відповідає умовам технічної специфікації.
5.Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлені медико-технічні вимоги до комплекту постільної білизни - Виріб має бути цільнокроєний, без надставок, без швів посередині, згідно ДСТУ -3119-95, учасником запропоновано комплект постільної білизни, виготовлений у відповідності із ДСТУ 1319-95 «Білизна постільна. Загальні технічні умови» (згідно Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/17536 від 07.10.2021 року), що не відповідає умовам технічної специфікації.
Таким чином, тендерна пропозиція Навчально-виробниче підприємство «Інвапром» Білоцерківського міського товариства інвалідів «Фенікс» (код ЄДРПОУ 19410367) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, тому підлягає відхиленню на підставі абзацу другого пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Якщо, на Вашу думку, відхилення тендерної пропозиції було безпідставним, у Вас є право звернутися до органу оскарження відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено право можливості повторного розгляду тендерної пропозиції учасника, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі у разі оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2022 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВАПРОМ" БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО МІСЬКОГО ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ "ФЕНІКС" |
1 780 320,84
UAH з ПДВ
|
1 780 320,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СМІРНОВ ВЛАДИСЛАВ ЮРІЙОВИЧ" |
2 037 178,00
UAH з ПДВ
|
2 037 178,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Оксенюк Валерій Миколайович |
2 038 924,00
UAH з ПДВ
|
2 038 924,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВАПРОМ" БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО МІСЬКОГО ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ "ФЕНІКС"
#19410367 |
Відхилено |
1 780 320,84
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2022 13:56
|
ФОП "СМІРНОВ ВЛАДИСЛАВ ЮРІЙОВИЧ" #2992115751 |
Рішення скасоване |
2 037 178,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2022 15:43
|
ФОП "СМІРНОВ ВЛАДИСЛАВ ЮРІЙОВИЧ" #2992115751 |
Очікує рішення |
2 037 178,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2022 15:43
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2022 15:46 |
Кінець періоду оскарження: | 18 квітня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 07 квітня 2022 15:46 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб відповідно до Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, що унеможливлюють виконання норм Закону. Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 32 Закону замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили. Враховуючи викладене, Закупівля повинна бути визнаною такою, що не відбулася. |
Документи:
07 квітня 2022 15:45
|
Електронний підпис |
07 квітня 2022 15:43
|
Протокол УО №134 від 07.04.22р - про відміну торгів.docx |