Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги дератизації та дезінсекції приміщень
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2022-01-20-011437-b b567cb9c0e9e4f0b9d2248cc83864163
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Сергіївна Горяінова

+380975125699 cpmsp5tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №5 М.МАРІУПОЛЯ"
Код ЄДРПОУ: 42278319
Місцезнаходження: 87545, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Українского козацтва, буд. 56
Контактна особа: Ганна Сергіївна Горяінова
+380975125699
cpmsp5tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2022 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2022 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2022 16:00
Початок аукціону: 01 лютого 2022 15:10
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


послуги надаються з лютого по грудень 2022 року включно,щомісяця
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги дератизації та дезінсекції приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, Маріуполь вул.Українського козацтва, 54. вул. Олімпійська,183. вул.Українського козацтва, 56. вул.Київська, 92. вул.9 Травня, 8. вул.Пашковського, 7. с. Виноградне, вул.Центральна, 228.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-20-011437-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Мартлет, Код ЄДРПОУ:40562907
Дата подання: 04 лютого 2022 15:49
Невідповідність Додатку №3
Доброго дня.
Згідно Додатку №3 Вимоги до кваліфікації учасника Учасник У СКЛАДІ СВОЕЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ надає наступні документи:
 копія Статуту, або інший установчий документ завірений учасником (копія паспорту та ІНН для фізичних осіб-підприємців);
 витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (або виписка);
 копія довідки про взяття на облік платника податку або витяг з реєстру платників податків;
 копію ліцензії (або інше) на право займатися певним видом діяльності згідно з умовами договору;
 довідка від банківської установи, в якій офіційно відкрито рахунок, з зазначенням банківських реквізитів (поточний рахунок, МФО, код ЄДРПОУ);
 місце знаходження, контактний телефон, факс, е-mail;
 керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон).
 копію документа, який підтверджує повноваження посадової особи контрагента на підписання договору (наказ, розпорядження, протокол, контакт - в разі підписання договору керівником);
 надати довідку у довільній формі що виконавець має у складі професійно підготовленими фахівців для виконання даних послуг.
Звертаємо Вашу увагу, що на момент проведення торгів Учасником закупівлі не було надано:
копія паспорту та ІНН для фізичних осіб-підприємців;
довідку у довільній формі що виконавець має у складі професійно підготовленими фахівців для виконання даних послуг.
Документи було завантажено в систему 02.02.2022 о 16:24 незважаючи на те, що Аукціон завершився 1-го лютого 2022 о 15:31.
Виходячи з вище сказаного на момент завершення прийому пропозицій Учасником не надано повного пакету документів згідно Додатку № 3 – Вимоги до кваліфікації учасника, що є невідповідністю Документації Учасника Кваліфікаційним вимогам Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2022 10:52
Одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України "Про публічні закупівлі", є максимальна економія і ефективність, відповідно до цього переможцем визначена найбільш економічно вигідна пропозиція.
Номер вимоги: UA-2022-01-20-011437-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Мартлет, Код ЄДРПОУ:40562907
Дата подання: 08 лютого 2022 14:42
Невідповідність вимогам
Доброго дня.
Дякуємо за відповідь.
Але маємо зауважити, що згідно п. 14.1 Оголошення про проведення процедури закупівлі:
14.1. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної/допорогової закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Відповідно підпункту 1 п. 14.1 Учасник повинен відповідати Вимогам до предмета закупівлі, а саме Додатку 3. Ненадання повного пакету документів Учасником свідчить про невідповідність умовам та вимогам до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 лютого 2022 11:04
Звертаємо вашу увагу ще раз на те що одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України "Про публічні закупівлі", є максимальна економія і ефективність, відповідно до цього переможцем визначена найбільш економічно вигідна пропозиція.

Документи

07 лютого 2022 10:52
протокол 47.PDF

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2022 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КРІВЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" 6 144,60
UAH з ПДВ
6 144,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Мартлет 11 286,00
UAH з ПДВ
11 286,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2022 16:25
Електронний підпис
02 лютого 2022 16:24
инн .pdf
02 лютого 2022 16:24
довідка працівники 001.pdf
02 лютого 2022 16:24
паспорт0005.pdf
02 лютого 2022 16:24
паспорт0003.pdf
02 лютого 2022 16:24
паспорт0002.pdf
02 лютого 2022 16:23
паспорт0001.pdf
02 лютого 2022 16:23
паспорт.pdf
28 січня 2022 13:33
Електронний підпис
28 січня 2022 13:32
виписка(2).pdf
28 січня 2022 13:32
ком предл 001 (4).pdf
28 січня 2022 13:32
реквізіти с банка.pdf
28 січня 2022 13:32
витяг(2).pdf
28 січня 2022 13:32
виписка.pdf
28 січня 2022 13:32
витяг.pdf

Публічні документи

27 січня 2022 15:22
Електронний підпис
27 січня 2022 15:21
1. Цінова пропозиція.pdf
27 січня 2022 15:21
2. Лист-згода ТехнЯк.pdf
27 січня 2022 15:21
4. Інформативний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРІВЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ Мартлет

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРІВЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2485416617
Переможець 6 144,60
UAH з ПДВ
04 лютого 2022 15:08

Документи

04 лютого 2022 15:08
Електронний підпис
03 лютого 2022 09:45
ПРОТОКОЛ 37.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2022 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРІВЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2485416617
6 144,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2022 15:08
Електронний підпис
03 лютого 2022 09:45
ПРОТОКОЛ 37.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2022 14:12
додаткова угода Кривенко.PDF укладений
17 лютого 2022 14:12
Електронний підпис укладений
14 лютого 2022 14:51
ДОГОВОР 49.PDF укладений
10 лютого 2022 15:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір №49 від 10 лютого 2022року, у зв’язку з неможливістю усунення допущених порушень під час проведення закупівлі.