Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги дератизації та дезінсекції приміщень
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2022-01-20-011437-b ● b567cb9c0e9e4f0b9d2248cc83864163
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №5 М.МАРІУПОЛЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 42278319 |
Місцезнаходження: | 87545, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Українского козацтва, буд. 56 |
Контактна особа: |
Ганна Сергіївна Горяінова +380975125699 cpmsp5tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2022 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2022 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2022 16:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2022 15:10 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
послуги надаються з лютого по грудень 2022 року включно,щомісяця
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги дератизації та дезінсекції приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, Маріуполь вул.Українського козацтва, 54. вул. Олімпійська,183. вул.Українського козацтва, 56. вул.Київська, 92. вул.9 Травня, 8. вул.Пашковського, 7. с. Виноградне, вул.Центральна, 228.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2022 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2022 16:01 |
ТИПОЙ ДОГОВОР УСЛУГИ (1) (1) (2) (1) (1).docx | |
20 січня 2022 16:01 |
Додаток №3(Вимоги до учасників) (5) (2) (4) (3) (3) (1) (1).docx | |
20 січня 2022 16:01 |
ОГОЛОШЕННЯ (1) (1) (4) (1).docx | |
20 січня 2022 16:01 |
додаток №2 (26) (5) (1) (3) (1) (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-20-011437-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Мартлет, Код ЄДРПОУ:40562907
Дата подання: 04 лютого 2022 15:49
Невідповідність Додатку №3
Доброго дня.
Згідно Додатку №3 Вимоги до кваліфікації учасника Учасник У СКЛАДІ СВОЕЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ надає наступні документи:
копія Статуту, або інший установчий документ завірений учасником (копія паспорту та ІНН для фізичних осіб-підприємців);
витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (або виписка);
копія довідки про взяття на облік платника податку або витяг з реєстру платників податків;
копію ліцензії (або інше) на право займатися певним видом діяльності згідно з умовами договору;
довідка від банківської установи, в якій офіційно відкрито рахунок, з зазначенням банківських реквізитів (поточний рахунок, МФО, код ЄДРПОУ);
місце знаходження, контактний телефон, факс, е-mail;
керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон).
копію документа, який підтверджує повноваження посадової особи контрагента на підписання договору (наказ, розпорядження, протокол, контакт - в разі підписання договору керівником);
надати довідку у довільній формі що виконавець має у складі професійно підготовленими фахівців для виконання даних послуг.
Звертаємо Вашу увагу, що на момент проведення торгів Учасником закупівлі не було надано:
копія паспорту та ІНН для фізичних осіб-підприємців;
довідку у довільній формі що виконавець має у складі професійно підготовленими фахівців для виконання даних послуг.
Документи було завантажено в систему 02.02.2022 о 16:24 незважаючи на те, що Аукціон завершився 1-го лютого 2022 о 15:31.
Виходячи з вище сказаного на момент завершення прийому пропозицій Учасником не надано повного пакету документів згідно Додатку № 3 – Вимоги до кваліфікації учасника, що є невідповідністю Документації Учасника Кваліфікаційним вимогам Закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Додатку №3 Вимоги до кваліфікації учасника Учасник У СКЛАДІ СВОЕЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ надає наступні документи:
копія Статуту, або інший установчий документ завірений учасником (копія паспорту та ІНН для фізичних осіб-підприємців);
витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (або виписка);
копія довідки про взяття на облік платника податку або витяг з реєстру платників податків;
копію ліцензії (або інше) на право займатися певним видом діяльності згідно з умовами договору;
довідка від банківської установи, в якій офіційно відкрито рахунок, з зазначенням банківських реквізитів (поточний рахунок, МФО, код ЄДРПОУ);
місце знаходження, контактний телефон, факс, е-mail;
керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон).
копію документа, який підтверджує повноваження посадової особи контрагента на підписання договору (наказ, розпорядження, протокол, контакт - в разі підписання договору керівником);
надати довідку у довільній формі що виконавець має у складі професійно підготовленими фахівців для виконання даних послуг.
Звертаємо Вашу увагу, що на момент проведення торгів Учасником закупівлі не було надано:
копія паспорту та ІНН для фізичних осіб-підприємців;
довідку у довільній формі що виконавець має у складі професійно підготовленими фахівців для виконання даних послуг.
Документи було завантажено в систему 02.02.2022 о 16:24 незважаючи на те, що Аукціон завершився 1-го лютого 2022 о 15:31.
Виходячи з вище сказаного на момент завершення прийому пропозицій Учасником не надано повного пакету документів згідно Додатку № 3 – Вимоги до кваліфікації учасника, що є невідповідністю Документації Учасника Кваліфікаційним вимогам Закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2022 10:52
Одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України "Про публічні закупівлі", є максимальна економія і ефективність, відповідно до цього переможцем визначена найбільш економічно вигідна пропозиція.
Номер вимоги: UA-2022-01-20-011437-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Мартлет, Код ЄДРПОУ:40562907
Дата подання: 08 лютого 2022 14:42
Невідповідність вимогам
Доброго дня.
Дякуємо за відповідь.
Але маємо зауважити, що згідно п. 14.1 Оголошення про проведення процедури закупівлі:
14.1. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної/допорогової закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Відповідно підпункту 1 п. 14.1 Учасник повинен відповідати Вимогам до предмета закупівлі, а саме Додатку 3. Ненадання повного пакету документів Учасником свідчить про невідповідність умовам та вимогам до предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Дякуємо за відповідь.
Але маємо зауважити, що згідно п. 14.1 Оголошення про проведення процедури закупівлі:
14.1. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної/допорогової закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Відповідно підпункту 1 п. 14.1 Учасник повинен відповідати Вимогам до предмета закупівлі, а саме Додатку 3. Ненадання повного пакету документів Учасником свідчить про невідповідність умовам та вимогам до предмета закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 лютого 2022 11:04
Звертаємо вашу увагу ще раз на те що одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України "Про публічні закупівлі", є максимальна економія і ефективність, відповідно до цього переможцем визначена найбільш економічно вигідна пропозиція.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КРІВЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" #2485416617 |
Переможець |
6 144,60
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2022 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2022 14:12
|
додаткова угода Кривенко.PDF | укладений |
17 лютого 2022 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2022 14:51
|
ДОГОВОР 49.PDF | укладений |
10 лютого 2022 15:14
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 лютого 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди розірвати договір №49 від 10 лютого 2022року, у зв’язку з неможливістю усунення допущених порушень під час проведення закупівлі. |