Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги поточного ремонту по встановленню металопластикових дверей (для протидимного захисту) з монтажем, установкою та облаштуванням укосів за кодом ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2022-01-20-007376-b 0482dff2527742b4ba26041a889c3f43
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гюлішан Башарімова

+380968518221 school53mar@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №53 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23031457
Місцезнаходження: 87514, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул.Пилипа Орлика, 79 а
Контактна особа: Гюлішан Башарімова
+380968518221
school53mar@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2022 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2022 13:46
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2022 13:46
Початок аукціону: 01 лютого 2022 11:06
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги поточного ремонту по встановленню металопластикових дверей (для протидимного захисту) з монтажем, установкою та облаштуванням укосів за кодом ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87514, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул .П.Орлика 79 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 квітня 2022
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2022 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2022 14:16
Оголошення_спрощена_закупiвля.doc
20 січня 2022 14:16
Додаток №2.doc
20 січня 2022 14:16
Додаток № 1-Квалiфiкацiйнi_вимоги.doc
20 січня 2022 14:16
Додаток № 3 - ТЗ двері.doc
20 січня 2022 14:16
Додаток №4 Проєкт договору_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

по закупівлі
Дата подання: 24 січня 2022 16:24
Дата відповіді: 25 січня 2022 11:04
Добрий день. А яке саме скло Вам потрібно 4-16аргон-4і або склопакет 4ESG-16-4ESG (ESG - загартоване скло)?
Відповідь: Добрий день . Потрібно обидва скла загартоване
Увага!
Дата подання: 25 січня 2022 22:13
Шановний Замовнику просимо розглянути та приняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній пропозиції-технічному завданні Додаток 3 червоним кольором Ви вимагаете,а саме :- Підрядником до подання пропозицій обов’язково провести контрольне зняття розмірів з дверних блоків та скласти акт замірів. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі -спрощену закупівлю, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання акту про контрольне зняття розмірів з дверних блоків об'єкту до подадання пропозицій до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту та замірів в період уточнень,або подання пропозицій з підписанням у Замовника акту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-20-007376-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2846707377
Дата подання: 25 січня 2022 22:14
Вимога
Шановний Замовнику просимо розглянути та приняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній пропозиції-технічному завданні Додаток 3 червоним кольором Ви вимагаете,а саме :- Підрядником до подання пропозицій обов’язково провести контрольне зняття розмірів з дверних блоків та скласти акт замірів.
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі -спрощену закупівлю, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону.
Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання акту про контрольне зняття розмірів з дверних блоків об'єкту до подадання пропозицій до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту та замірів в період уточнень,або подання пропозицій з підписанням у Замовника акту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 січня 2022 12:47
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити тендер Послуги поточного ремонту по встановленню металопластикових дверей (для протидимного захисту) з монтажем, установкою та облаштуванням укосів за кодом ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи з підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень , які неможливо усунути . Зазначити в електронній системі закупівель підстави п
Документи:
28 січня 2022 12:47
Електронний підпис
28 січня 2022 12:45
Протокол (відміна протидимні двері).pdf